ARTUR SZPILKA W WIĘZIENIU

Jak informuje portal sport.pl, Artur Szpilka trafił do więzienia. Zatrzymanie 20-letniego zawodnika ma związek z wydarzeniami z Myślenic w 2007 roku. Pięściarz brał udział w bójce, po której usłyszał zarzuty. Teraz wyrok uprawomocnił się.

- Akcją policji byliśmy kompletnie zaskoczeni, choć postanowienie wymiaru sprawiedliwości było nam znane - przyznaje promotor Andrzej Wasilewski. - Skąd zaskoczenie? Złożyliśmy wniosek o odroczenie wyroku i na wtorek ustalono termin posiedzenia w tej sprawie.

Sędzia Rafał Lisak, rzecznik prasowy Sądu Okręgowego w Krakowie, informuje, że wyrok uprawomocnił się już w czerwcu, a dobrowolne zgłoszenie się Szpilki do aresztu miało nastąpić we wrześniu:

- Jak długo można czekać z egzekucją wyroku? - pyta Lisak. - Wniosek o odroczenie wpłynął, ale już wcześniej sąd przesłał dokumenty do policji. Kasacja wyroku ma miejsce rzadko, a częściej stosowane jest odroczenie. Przerwa może trwać do roku, tylko pojawia się pytanie: czy są ku temu ważne względy osobiste?

- Mama Artura jest załamana zatrzymaniem i cały czas płacze. To dobry dzieciak, ale trzeba dać mu szansę - podkreśla Władysław Ćwierz, pierwszy trener pięściarza.

Innego zdania jest Artur Kowalski, prezes Małopolskiego Związku Bokserskiego, główny organizator turnieju O Złotą Rękawicę Wisły:

-Szkoda mi go, bo to utalentowany pięściarz, ale szybko poszedł za mamoną i to go zgubiło. Powinien odsiedzieć każdą sekundę, by przejść psychiczną przemianę - uważa Kowalski. - Szpilki talent eksploduje, jeśli dostanie w tyłek. Nie wolno go głaskać, bo to go zabije.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: payback
Data: 27-10-2009 10:03:36 
To normalne ze matka placze - kazda by chyba plakala bo dzieci sie kocha bezgranicznie nawet takie czarne owce.

Zgadzam sie z opinia Kowalskiego ze Szpilka powinien siedziec . Nie jest zbudowany z lepszej gliny niz inni ludzie i nie ma podstaw zeby go wczesniej wypuszczac. Przez glupote i prostactwo zastopowal a moze i zniszczyl sobie kariere.
Ciekawe ile dostal
 Autor komentarza: dragon1916
Data: 27-10-2009 10:05:01 
tylko czy musieli go zatrzymac dzien przed walka i tak czekali to jeden dzien ich by nie zbawil! ale co zrobic ja znam przypadek ze kolesia zabrali doslownie w wigilie od stolu za jakas grzywne no ale to taki kraj!
 Autor komentarza: Woody
Data: 27-10-2009 10:10:26 
Zasłużył, niech siedzi. Jest takim samaym obywatelem jak każdy inny. Życzę mu teraz tylko tego aby wyszedł, skończył z pewnymi sprawami i zaczął ostro trenować, jest młody ma jeszcze czas.
 Autor komentarza: EsoxNH
Data: 27-10-2009 10:12:09 
Posiedzi to może zmądrzeje !
 Autor komentarza: payback
Data: 27-10-2009 10:12:38 
Jaki kraj? dragon zrozum ze dla sadu nie ma znaczenia czy to gala bokserska, wigilia czy zwykly dzien. Poza tym co by bylo gdyby szpilka zostal znokautowany? Wtedy nie mogli by go aresztowac ze wzgledu na zly stan zdrowia itd. Wiec co sie dziwisz?


Szpilka mial moze ciezkie zycie ale to nie usprawiedliwia prostactwa. Znam wielu ludzi ktorzy mieli trudne warunki zyciowe i nikogo nigdy nie pobili czy nie okradli, nie lazili tez na mecze lac sie po pyskach.
 Autor komentarza: Martin
Data: 27-10-2009 10:17:34 
Byłeś na tej dyskotece? Widziałeś, że Artur podbiegł do kogoś i wy..... mu w mordę? A może to nie on zaczął, a gdy już się zaczęło, to wiadomo, kto dawał największe bęcki. Bo jakoś nie wyobrażam sobie go stojącego i dostającego po ryju. Walka moim zdaniem była by najlepszą resocjalizacją, teraz chłopak posiedzi rok, i na pewno się przez to spokojniejszy nie zrobi.
 Autor komentarza: preston85
Data: 27-10-2009 10:26:16 
Jeżeli Sąd skazał to widocznie miał ku temu powody. Zal po ludzku, ale więzienie go troche nauczy, Kosteckiego nie nauczyło, ale Szpila to w miare mądry chłopak...Hopkinsa nauczyło:)
 Autor komentarza: turkles
Data: 27-10-2009 10:26:43 
a ja uważam, że nie powinni go traktować inaczej niż zwykłego obywatela. Będzie miał jeszcze walki przed sobą. Czy walka z Bartnikiem miała być jakaś przełomowa? Bez przesady. Nie zarobił i tyle. Szkoda go ale sądy nie mogą traktować kogoś inaczej tylko dlatego, że jest sportowcem. Odsiedzi swoje i wyjdzie. On ma dopiero 20 lat i cała kariera przed nim. To nie była walka o pas ;)
 Autor komentarza: payback
Data: 27-10-2009 10:35:36 
Walka resocjalizacja? Czlowieku przestan pisac bzdury. Niech siedzi i zobaczy co to znaczy tracic rok zycia. Moze przemysli i sei zmieni a jak nie to niech gnije w wiezieniu spoleczenstwo nie potrzebuje huliganow.

'A może to nie on zaczął'

Czlowieku prawo jest jasne i klarowne : zrobisz cos zlego idziesz siedziec i tak samo jest w tym rpzypadku. Moze to go nauczy zeby zmienic towarzystwo odciac sie od kibolstwa (bo teraz klub i kibole nie oddadza za niego nawet swojego moczu) i probowac sie zmienic, trenowac i szkole skonczyc.
Jak sie nie umie przystosowac do normalnego zycia to trzeba go odizolowac. I nie mozna go traktowac inaczej dlatego ze jest bardziej znany niz ja czy ty.
 Autor komentarza: TeddyBear
Data: 27-10-2009 10:40:52 
już widzę jak on nie zaczynał bójki ;) takich chojraków bokserów pewnie jest na pęczki. Pierwsze lepsze "złe" spojrzenie i już dym :) Tak zapewne było. Wyrok nie jest przypadkowy. A to że go przed walką ściągnęli - bardzo dobrze, poszedł do młodych przekaz: chcecie broić, będzie kara i nie ważne że jutro impreza, mama i babcia płaczą itd. Dura lex sed lex.
 Autor komentarza: Olaf
Data: 27-10-2009 10:43:01 
Jak pójdzie siedzieć na rok to nie wyjdzie na pewno zresocjalizowany ale jeszcze gorszy. Możliwe nawet, że to mu zniszczy karierę, a tym samym całe życie. I to wszystko za to, że sklepał jakiegoś leszcza.
 Autor komentarza: tutankhamon
Data: 27-10-2009 10:49:14 
Olaf a gdyby ten leszcze był Twoim synem i oklepałby go bokser, to też byś chciał zostawić go w spokoju, bo on sławny jest?
 Autor komentarza: payback
Data: 27-10-2009 10:51:13 
Olaf ciekawe jak bys sie czu gdybys to ty byl 'leszczem' klepanym przez zawodowego boksera. Nie masz zadnego szacunku do prawa facet musisz byc gosciem pokroju szpilki. Wg prawa nieistotne czy sklepiesz goscia w okularach, koksa z silowni, mlodego czy starego. Sklepales : idziesz siedziec. Szpilka musial miec cos wczesniej za uszami bo normalnie by dostal zawiasy a od razu poszedl siedziec. On nie jest swiety i nie ma co go bronic kryminalistow sie wsadza do kryminalu.
 Autor komentarza: dandynio
Data: 27-10-2009 11:02:44 
podobno dostał 18 miesięcy, czyli może wyjdzie po 9 miesiącach, pod warunkiem, że nie da się sprowokować i żadnemu cwaniakowi szczęki w celi nie złamie... A propos sprawy, za którą go wsadzili - słyszałem że chodzi o Wiśniową - niedaleko Wieliczki - i "akcję" w dyskotece - tak czy owak - dura lex sed lex...
 Autor komentarza: odyniec
Data: 27-10-2009 11:05:16 
kazdy jest kowalem wlasnego losu...
 Autor komentarza: Bvlgari
Data: 27-10-2009 11:10:09 
Skoro nie dostał zawiasów, musiał nieźle naruszyć porządek prawny, kto wie jak się zachowywał podczas rozprawy... Skoro po tych wszystkich perypetiach z wymiarem sprawiedliwości, nosił koszulkę "Śmierć konfidentom", "CHWDP" i wytatuował sobie słynne już "JP", nie wiadomo jak przedstawił swoją osobę przed sądem. Każdy powiedzmy "normalny" chuligan, za pierwszym razem przeważnie dostaje wyrok w zawieszeniu. Nie zdziwiłbym się jak po wyjściu z mamra na jego twarzy można było ujrzeć cynkówę (kropkę, która świadczy, iż należy do grona "grypsujących"). Pobyt w więzieniu będzie dla niego nauczką na całe życie.
 Autor komentarza: Bvlgari
Data: 27-10-2009 11:12:46 
18 miesięcy? Zwykła, standardowa bójka to nie mogła być. Jeszcze nie słyszałem, żeby ktoś garował 18 miesięcy za kilka ciosów w twarz.
 Autor komentarza: dandynio
Data: 27-10-2009 11:20:05 
Bvlgari, mój kolega siedział 18 m-cy za jeden strzał. Dodam, że nie zabił, nawet nie znokautował. Trafił syna prokuratora olsztyńskiego (nie wiedział, że on to... on), a że miał łysą pałe i "delikatny" wygląd - to miał małą przerwę... 18 miechów to na bank wynik odwieszenia jakiegoś wcześniejszego wyroku, na "pierwszaka" by nie dostał 18 miechów - no way.
 Autor komentarza: mik36
Data: 27-10-2009 11:52:35 
dajcie spokój .Jak było wie tylko on i ten koleś . Teraz jest w pace i musi sam sobie to wszystko poukładać . A z tą bezgraniczną wiarą w nieomylność sądu ,to bym nie przesadzał .
 Autor komentarza: payback
Data: 27-10-2009 11:57:19 
mik36 nikt nie jest nieomylny ale po wczesniejszych wypowiedziach i zachowaniach Szpilki mozna wywnioskowac ze to byla jego wina. Ten koles to nei jest katolicki ksiadz tylko ex-kibol a tacy czesto sie laduja w klopoty. Odsiedzi i przemysli. Moze wyjdzie na prosta i cos kiedys osiagnie. Mial szanse wyrwac sie z bagna, odniesc sukces i zarobic pieniadze a zamiast tego wolal sie bic pod dyskotekami i tatuowac sobie durne 'JP'. To teraz ma za swoje,niewykorzystane szanse sie mszcza.
 Autor komentarza: mik36
Data: 27-10-2009 12:17:07 
wypowiedziami i dziarami rzeczywiście trochę szuka kłopotów ?
 Autor komentarza: Clevland
Data: 27-10-2009 12:27:23 
Pudziana wielu prowokuje. Wie jak takich sytuacji unikać.
Szpilka zrobił się znany i musi unikać takich sytuacji.

Bokserzy mają skłonność do wdawania się w bójki.
Przecież walka to dla nich codzienność.
Czy to ring czy dyskoteka, na trzeźwo czy po % niewielka różnica.

Polskie dyskoteki... w Niemczech, Holandii jest spokój.
Tyle że kobiety nieciekawe... :-)


Szkoda talentu Szpilki, na więzienie.
Musi wiedzieć że teraz to więcej ludzi będzie go prowokowało, bo w ten sposób mogą go znów posłać za kraty.


 Autor komentarza: edekzkrainykredek
Data: 27-10-2009 12:31:49 
Kim wy jestescie zeby oceniac Artura? Znalazl mi sie kat, sedzia i prokurator.
 Autor komentarza: matysott
Data: 27-10-2009 12:36:22 
Z nie omylnoscia wymiaru sprawiedliwosci i osadem na temat winy Szpilki po jego wygladzie bym sie wstrzymal...
kazdy kto byl na wiejskiej dyskotece to wie jak sie zachowuja lokalne chamy...
 Autor komentarza: loleq
Data: 27-10-2009 12:38:10 
Szkoda chlopaka niech wychodzi jak najszybcie , komentarze typu ze przez dziery czy co sa smieszne !!! ci co mowia ze powiniene siedziec to sa idiotami zrobil cos 2 latat temu teraz sie napewno zmeinil , wiec powinni mu dac szanse ! bo jestem ciekaw jak wy byscie poszli siedziec i czy byscei mowili ze zawinilem to teraz niech siedze !!! fajnei sie siedzie przed kompemi i psize a jak byscie byli tam to nie jeden by z was plakal !!! Szpila trzeymaj sie JP100% !!!
 Autor komentarza: Rossi46
Data: 27-10-2009 13:30:42 
JP za brata co izoluje go krata !!!!!!!

I bardzo obrze zrobilze obil jakigos buraka co do niego skakał!!A ze jest bokserem ro musieli go upierdolic w tynaszym policyjnym panstwie ;/
 Autor komentarza: Dies
Data: 27-10-2009 13:33:01 
Fortuna zmienną jest.
Pamiętam jak niedawno tutaj Artur był niemal wielbiony i uważany za największego prospekta. A teraz gdy szczęście się od niego odwróciło, wyszła jakaś dawna sprawa o której to nic nie wiemy, a przypuszczam, że mogła się zdarzyć co drugiemu z nas, to tłum żąda krwi swego niedoszłego idola.

O co tutaj chodzi?

Artur to typ charyzmatyczny i niepokorny. Tacy zawsze dają dużo emocji i łatwo ładują się w kłopoty. Przecież nie wiemy o co chodzi, a połowa piszących już żąda surowej kary.

Jeśli była to bójka ponad dwa lata temu, to chłopak raczej miał pecha, że go złapano. Czy nikt z Was czegoś nie trenował i nie wdawał się w bójki?
Być może Artur głupio potem się stawiał i nie chciał wyrazić skruchy, a teraz za to odpowie.

To że zrobił źle nie znaczy, że to zły chłopak.

Pamiętacie co było z Andrzejem Gołotą? Ile spraw zatuszowano, złamano im łeb i po cichu płacono poszkodowanym, a dzięki temu facet w końcu pokazał piękno boksu.

Ja tam uważam, że za bójkę (pod warunkiem, że nic nikomu poważnego się nie stało) nie powinien siedzieć. Niech płaci grzywnę, wykonuje prace społeczne, zmienia nocniki w szpitalach, czy zajmuje się niepełnosprawnymi, ale nie powinni chłopaka umieszczać z kryminalistami, którzy do końca go zniszczą.
Jeśli jest jakiś poszkodowany, to niech wypłacą mu solidne odszkodowanie (np. roczna pensja Artura), a gwarantuję, że Szpilka jak zapłaci będzie grzeczny.

Jak go wsadzą to tylko będzie miał kolejny powód aby jeszcze bardziej nienawidzić organów ścigania i społeczeństwa. Nie mówię, że słusznie, ale że kolejna osoba pójdzie na zmarnowanie.

Bokserzy to specyficzni ludzie. Czasem brakuje im ogłady i łatwo ich sprowokować do tego... w czym są najlepsi- do bicia się. Mimo, że nie powinni, ale tam rzadko są grzeczni chłopcy.

Pamiętajmy o tym, zanim będziemy wymagali od wojownika by zawsze był dyplomatą.
 Autor komentarza: dandynio
Data: 27-10-2009 14:07:53 
Panowie - najgorsze jest to, że od momentu obięcia Szpili opieką przez Wasyla chłopak jest już bardzo spokojny. Od tego momentu nie ma zadym, bójek po knajpach czy ustawek. I w takim właśnie momencie, w którym do Szpili zaczyna dochodzić, że boks jest "prostownicą" jego drogi życiowej, daje mu niemałe pieniądze, stabilizację, a wolny czas, w którym niejedna szczęka mogłaby pęknąć, spędza w gymie, sąd postanawia nie uznać argumentów obrony Szpili o boksie jako jedynej drogi jego resocjalizacji i 4 dni przed rozpatrzeniem wniosku o przerwę w odbywaniu kary nakazuje jego aresztowanie i doprowadzenie do aresztu. Czy sądzicie, że do młodego, żywiołowego chłopaka trafi argument: "Sorry, ale to za wsześniejsze grzeszki Arturku"?. Pewnie po tym wydarzeniu "JP" na ciele Szpili wzbogaci się o "na 100%". A propos 18 miechów za pobicie - to bardzo duży wyrok, ale pamiętajcie, jak sądy patrzą na pobicie przez pięściarzy, judoków, karateków, itp. Do tego wsześniejsze konflikty z prawem... Szkoda chłopaka, ale co go nie zabije...
 Autor komentarza: beavis
Data: 27-10-2009 14:11:37 
Tam jego miejsce
 Autor komentarza: beavis
Data: 27-10-2009 14:11:50 
i wszystkim jemu podobnym
 Autor komentarza: dandynio
Data: 27-10-2009 14:13:09 
beavis jego miejsce jest w gymie i na ringu, a Twoje na pudelku, pozdro!
 Autor komentarza: beavis
Data: 27-10-2009 14:16:14 
fajny ten jego gym i ring, okratowany jakis, pekam z zazdrosci
 Autor komentarza: KPTone
Data: 27-10-2009 14:43:09 
zapraszam na blog blogerow, napisalem tam artykol o Szpili i calej tej sytuacji z mojego punktu widzenia. Prosze o komentarze !
 Autor komentarza: edekzkrainykredek
Data: 27-10-2009 14:47:36 
Poniższa wiadomość łamie postanowienia regulaminu. Użytkownik edekzkrainykredek piszący z IP: 83.11.204.136 dostaje ostrzeżnie. Jeśli będzie dalej łamał regulamin, zostanie usunięty ze społeczności użytkowników serwisu.
beavis jestes zwyklym zakompleksionym dupkiem.
 Autor komentarza: beavis
Data: 27-10-2009 14:52:25 
Zeby mi to ktos na poziomie powiedzial ew. napisal, to moze bym sie przejal, ale Ty? Nie rozsmieszaj mnie:) i wszystkim jemu podobnym najprawdopodebniej tyczy sie Ciebie, skoro tak Cie zakoliło:)
 Autor komentarza: Dies
Data: 27-10-2009 15:11:28 
Dawid nie wkurzaj się. Nie ma sensu.

Mam nadzieję, że Artura wypuszczą. Już dostał nauczkę, a chyba nie ma sensu by szedł na zmarnowanie? Niech dadzą mu szansę naprawić szkody. Czy to płacąc czy inaczej.

Czy nikt z Was nie popełnił w swoim życiu błędów?
Ja popełniałem i ponieważ kilka osób mi pomogło, to jestem tam gdzie jestem- a mogłem być na dnie.

Akurat Artur zasługuje na kolejną szansę.
 Autor komentarza: songo
Data: 27-10-2009 15:26:51 
beavis jestes strsznym dupkiem a dlaczego chłopakowi nie należy sie szansa boks bardzo go zmienił zrobił kiedyś jakieś błedy ale to można nazwać że prokuratura myślenicka na niego się uwzięła .Szpila bardzo dobrze ostanio się rozwija szkoda jego talentu marnować bo nie wiadomo czy go wiezienie za bardzo nie zmieni. trzymam kciuki żeby szybko wyszedł pozdro
 Autor komentarza: beavis
Data: 27-10-2009 15:44:07 
Ja jestem dupkiem? Ale to nie ja opalam sie w kratke:)
 Autor komentarza: Redon
Data: 27-10-2009 15:45:11 
Naprawdę część z was wierzy że `zmieni się na lepsze` gdy odsiedzi trochę czasu ? Dziwne że takie pojęcie jak `resocjalizacja` w więzieniu jeszcze funkcjonuje. To kwestia człowieka czy zmieni się na lepsze czy na gorsze a nie jakichś śmiesznych `programów resocjalizacyjnych dla więźniów`. Wątpię żeby komukolwiek w czymkolwiek pomogło przebywanie 24 godziny na dobę w budynku pełnym przestępców. Ale wyrok jest wyrokiem a to czy to była jego wina czy nie to już leżało właśnie w kompetencjach sędziów aby to rozpatrzeć i ocenić. Zobaczymy co z niego będzie gdy wyjdzie.
 Autor komentarza: edekzkrainykredek
Data: 27-10-2009 15:50:37 
beavis nie jestes dupkiem....
 Autor komentarza: edekzkrainykredek
Data: 27-10-2009 15:53:53 
jestes nie okrzesanym,msciwym,zawistnym debilem,ktory siedzi w foteliku pod kocykiem i ocenia innych,a nie popatrzy sie w lustro.
 Autor komentarza: beavis
Data: 27-10-2009 16:00:59 
Skoro ja jestem debilem a Ty nie, to powinienes wiedziec, ze 'nie okrzesanym' pisze sie razem:) ja nie oceniam, ja stwierdzam fakty
 Autor komentarza: songo
Data: 27-10-2009 16:06:37 
Redon z tym masz racje że raczej na lepsze z wiezienia sie nie wychodzi cholernie potrafi to zmienic .Chyba że sobie jakoś z tym poradzi jak Dawid Kostecki wyszedł wrócił do boksowania i wsyzstko fajnie .Szansa na wyciągnięcie raczej duża nie będzie najpierw muszą go przewieź do aresztu w krakowie i tam będzie dalsze postepowanie.
 Autor komentarza: mch
Data: 27-10-2009 16:23:28 
Przecież wyraźnie pisze, że to sprawa z 2007 roku. Czyli jak dobrze liczę to sprzed 3 lat. Więc nie jeździjcie po nim, teraz już takich odpałów nie ma. Ale wyrok jest wyrokiem, nic się na to nie poradzi. Poza tym nie wiecie jak dana sprawa wyglądała, o co tam chodziło. A i chyba na dyskoteki nie chodzicie skoro nie wiecie że tam za nic można w pysk dostać. Nie żebym go bronił, ale sam bywałem w różnych sytuacjach więc należy się zrozumienie. Nawet jak ten rok odsiedzi to oby bliscy, a także promotor go nie opuścili, ten rok jakoś nadrobi. Trzymaj się Szpila!!!
 Autor komentarza: edekzkrainykredek
Data: 27-10-2009 17:50:05 
beavis!Nie powinienes oceniac nikogo zwiazanego z dyscyplina boks.Czytajac twoje komentarze widac jak malo wiesz o tej dyscyplinie.Na calym swiecie bokserzy mają lub mieli konflikt z prawem np:Diego Corrales,Bernard Hopkins-ikona boksu,biznesmen,ma szacunek,pieniadze i powazanie(czyli ma wszystko to o czym ty mozesz pomazyc).Dla twojej wiadomosci Hopkins przesiedzial 5 lat za napad z bronia w reku i wyszedl na ludzi.Kazdemu nalezy sie szansa.Zajmij sie wiec baletem zakompleksiony czlowieczku!!!!!!!!!!!!!!!!!
 Autor komentarza: puncher48
Data: 27-10-2009 18:01:36 
 Autor komentarza: beavis
Data: 27-10-2009 18:31:00 
Jasne, ze kazdy ma szanse, czlowieku czy ja go skreslilem? Nie. Po porstu narazie jest tam jego miejsce i jesli nie zmieni troche patrzenia na swiat, to wroci tam i to na dluzej.

A co do wiedzy bokserskiej, to niech to oceniaja inni, nie Ty.
 Autor komentarza: juken
Data: 27-10-2009 18:38:11 
jak chce być taki jak Hopkins to niech odsiedzi a po odsiadace pokaże że jest człowiekiem ze stalowym charakterem a nie tępym dresem z hasłem "JP" na ustach, to nie pomoże mu zrobić kariery
WBO interim Jurgen Brahmer też przecież siedział i wyszedł chłopak na ludzi
co do Szpilki to:
1) wiedział że jest skazany i nie powiedział promotorowi ? był czas żeby działać a nie siedzieć cicho, Wasyl jednak coś "może" , sam jest po prawie
2) w życiu jak w boskie jeden błąd i KO, wiedzaiał o tym doskonale , dorosłaść to nie uciekanie przez konsekwencjami ale przyjmowanie ich na klatę
3) nie chciałbym ażeby ominęła bo sprawiedliwość bo jest "znany"
to niczego nie uczy, a demoralizuje bardziej niż więźienie, następnym razem gdy poczuje się "znańszy" i bardziej beskarny co może zrobić ?
koszulki i tatuaże ewidentnie wskazują że nie dorósł jeszcze i nie nauczył się że siedzi w gównie i to gówno mu w niczym nie pomoże
 Autor komentarza: Mike1990
Data: 27-10-2009 18:41:40 
Wydarzenia działy się w Myślenicach a nie w Mysłowicach.
 Autor komentarza: Daw
Data: 27-10-2009 19:07:42 
Oby tylko nie rozwalilo mu to wiezienie kariery bo talent chlopak ma zobaczymy co sie wydarzy po wyjsciu z wiezienia.
 Autor komentarza: songo
Data: 27-10-2009 19:57:05 
juken promotor o wszystkim wiedział od samego początku było parer rozpraw ale żadnej nie wygrali. A ostanie wydarzenie nie było dokładnie w myślenicach tylko w Wiśniowej tylko policja z myslenic to przejęła bo ponad cztery lata temu miałw myślenicach małe problemy i policja troszke na niego siadła.
 Autor komentarza: EsoxNH
Data: 28-10-2009 14:06:30 
Doszły mnie słuchy że coś złego stało się w więzieniu ?!?!
Ktoś może coś wie jak tam sprawy u Szpilki ??
 Autor komentarza: sara
Data: 29-10-2009 12:26:30 
EsoxNH - doszły Cię złe słuchy!!! Z tego co wiem Artur sie trzyma i jak wyjdzie to dopiero pokaże na ringu co potrafi!!!!!!!!!!!!
 Autor komentarza: sara
Data: 29-10-2009 12:28:09 
songo - wydarzenie miało miejsce w Dobczycach.
 Autor komentarza: sid
Data: 31-12-2009 14:07:33 
pewnie ktos sie w nim zakochał pod prysznicem!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.