SCHMIDT O SZANSACH ADAMKA W CIĘŻKIEJ

Mimo  udanego debiutu Tomasza Adamka w wadze ciężkiej w postaci przekonowującej wygranej przed czasem z Andrzejem Gołotą nadal wielu ekspertów bardzo  mizernie ocenia szanse "Górala" w królewskiej kategorii. Do tej grupy zaliczyć można Erika Schmidta z serwisu boxingnews24.com.

- Wygląda na to, że Adamek może pozostać w wadze ciężkiej i spróbować wywalczyć tytuł. Adamek wniósł do Gołoty 214 funtów czyli podobną wagę co brytyjski junior ciężki David Haye, inny pięściarz który przeskoczył  kategorię wagową aby zdobyć tytuł w wadze ciężkiej. Jednakże Adamek nie ma szybkich rąk, które posiada Haye i naprawdę wyglądał  na  tylko nieznacznie szybszego od okropnie wolnego Gołoty. Przy  187 cm wzrostu ciężko jest powiedzieć co Adamek jest w stanie zwojować w wadze ciężkiej. On jest nie tylko mniejszy niż większość zawodników kategorii ciężkiej ale także wolniejszy. - zauważa Schmidt.

Schmidt przywołuje w kontekście szans "Górala" w wadze ciężkiej nazwisko Odlaniera Solisa, który jest podobnego wzrostu podkreślając jednakowoż, że Kubańczyk jest szybszy od Polaka i ma budowę bardziej predysponującą go do walki w królewskiej kategorii. O ile zdaniem Schmidta Adamek móglby pokonać Nikołaja Wałujewa o tyle nie widzi Polaka w starciach z Haye i braćmi Kliczko.

W zakończeniu dziennikarz boxingnews24.com pisze, że w latach świetności Gołota, jeśli by wszedł w walkę pokonałby Adamka, zaznaczając, iż przez lata Gołota zatracił szybkość i giętkość.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Owned
Data: 25-10-2009 16:55:05 
on chyba oglądał całkiem inna walkę.
 Autor komentarza: krzysiek34
Data: 25-10-2009 16:58:52 
Takimi opiniami to mozna dupę wytrzeć. Przed każdą walką wypowiadają się różni pseudo-fachowcy których opinie są czasami skrajnie różne. Jeżeli on twierdzi że Adamek był niewiele szybszy od Goloty to ja naprawdę się nie dziwię że w niemczech są takie werdykty sędziowskie. Zreszta pamiętam jak Adamek przechodzil do kat.cruser i też niektórzy "wybitni fachowcy" nie dawali Adamkowi szans.
 Autor komentarza: Owned
Data: 25-10-2009 16:59:51 
'Jednakże Adamek nie ma szybkich rąk, które posiada Haye i naprawdę wyglądał na tylko nieznacznie szybszego od okropnie wolnego Gołoty'

to mnie rozwaliło.
 Autor komentarza: czerwony
Data: 25-10-2009 17:00:07 
Adamek "..wyglądał na tylko nieznacznie szybszego od okropnie wolnego Gołoty" :):):):):) Jasne, a II wojnę światową wywołali Polacy atakiem na radiostację niemiecką.... hehehehe... czytałem naprawdę głupie wypowiedzi po walkach, ale ta jest wyjątkowo idiotyczna.
 Autor komentarza: payback
Data: 25-10-2009 17:00:29 
Nie ma co sie ekscytowac, strone o boksie sobie moze kazdy zalozyc co nie czyni go automatycznie ekspertem.

'On jest nie tylko mniejszy niż większość zawodników kategorii ciężkiej ale także wolniejszy'

Jest szybszy od prawie kazdego ciezkiego, nie ma co porownywac do np mega wolnego Arreoliktory jeszcze niedawno uchodzi za wielkiego prospekta w ciezkiej.

'tyle nie widzi Polaka w starciach z Haye i braćmi Kliczko.'


Haye to moze przegrac z kazdym, nie raz juz byl w opalach a kondycja i odpornosc na ciosy nie naleza do jego atutuw. Inna sprawa ze koles ocenia Haye po 2 walkach w ciezkiej, litosci.
 Autor komentarza: milinkovic
Data: 25-10-2009 17:13:05 
zgadzam się z tym panem całkowicie i nie widze adamka w wadze ciężkiej po prostu wygląda jak wyrośnięty liliputek;) a gołota była wolny zatłuszczony co to w ogóle było czym ten adamek się tak ekscytował że wygrał z cieniem andrzeja gołoty!!? ludzie siedziałem tuż przy ringu zal mi było andrzeja naprawdę pojechałem tam tylko dla niego!! adamek adamek mnie nie przyciagnie do siebie po prostu te jego chore gadki i większość moich znajomych też tak sądzi ze plecie głupoty i wkoło to samo ile można gadac żę sie ma szczekę z granitu ze jest góralem z krwi i kości jak chce gadać takie pierdoły to niech jedzie do torunia w radiu maryja plecie!!
 Autor komentarza: Bvlgari
Data: 25-10-2009 17:13:54 
Tę opinię może sobie w d... wsadzić.
 Autor komentarza: qciej
Data: 25-10-2009 17:15:10 
paranoja !
 Autor komentarza: Marquez71
Data: 25-10-2009 17:20:49 
hahah...nie no Schmidt do chyba ten co na nartach kiedyś skakał:P pewnie nawet nie oglądał walki...a mówiąc szczerze, to on chyba z zazdrości tak gada, niemiecki boks jest tak cienki, że tylko naturalizują zdolnych zagranicznych pięściarzy...żenada, pierwszym z niemieckich ciężkich według boxrec jest Rene Dettweiler który w tymże rankingu jest 47...który z 27walk 26 stoczył w Niemczech i jedną we Włoszech (jak wiadomo, wyniki bywają troszkę wypaczane w tych państwach) z czego i tak dwie przegrał...
 Autor komentarza: Kalifek
Data: 25-10-2009 17:20:58 
Adamek jego zdaniem jest wolny i niewiele szybszy od Gołoty. Niech sie zastanowi najpierw zanim coś powie. Owszem, Gołota nie był tym Gołotą co dawniej, wogóle nie był w stanie nic pokazać. Ale styl w jakim Adamek walczył jest dowodem na to, że Tomek nadaje sie do tej kategorii i będzie odnosił w niej sukcesy.
 Autor komentarza: milinkovic
Data: 25-10-2009 17:23:07 
pewnie będzie odnosił sukcesy nikt mu tego nie odbiera,ale w obecnej chwili nie ma najmniejszych szans z kliczkami!!
 Autor komentarza: EsoxNH
Data: 25-10-2009 17:27:05 
Zaraz założę serwis i jako fafowiec^^ stwierdzę że nasz ciężki^^ np Maciek Zegan bez problemu wypunktuje Witka Kliczkę w max 3ciej rundzie... no co taka bedzie moja fachowa opinia.

żenujący ten fachowiec hehe ale takie są uroki wolności słowa hehe



"Jednakże Adamek nie ma szybkich rąk, które posiada Haye i naprawdę wyglądał na tylko nieznacznie szybszego od okropnie wolnego Gołoty"

Czy my tu rozmawiamy o tej samej walce ?? Bo mam wrażenie że nie O-o
 Autor komentarza: barbie221
Data: 25-10-2009 17:28:10 
Ma racje Adamek nigdy nie pokona Kliczków.
 Autor komentarza: Marquez71
Data: 25-10-2009 17:30:59 
milinkovic...to w takim razie co by ci dała wygrana Gołoty?? piszesz takie farmazony, że twoje teksty powinny być umieszczane na stronce demotywatory.pl...Adamek gada o szczęce z granitu, bo uważa, że takową posiada, jak dostanie kiedyś naprawdę mocno, to się przekona czy się mylił czy miał racje...a skoro się zgadzasz z jakimś schmitem, to w takim razie masz szerokie pojęcie (adamek niewiele szybszy od Gołoty) hahahah, człowieku, to była przepaść!!!! Adamek się ekscytuje, bo wygrał w swoim debiucie w wadze ciężkiej z bokserem o bardzo znanym nazwisku i tyle, dla nas Polaków taki układ zdarzeń jest zdecydowanie na plus, Adamek pewnie zacznie budować spokojnie swoją właściwą masę mięśniową a nie jak w tym przypadku, najadł się ziemniaków żeby trochę przytyć, budowanie masy mięśniowej nie przebiega w ciągu dwóch miesięcy tylko może potrwać nawet do roku aby uzyskać oczekiwany efekt...jak by gołota wygrał, to nasze heavyweight byłoby na poziomie niemieckiego!!! a ja troche chce naszym jeszcze pokibicować, jak Adamek dostanie baty w następnej walce to wtedy będę wiedział, że się od ciężkiej nie nadaje...na tą chwilę jednak wierzę, że będzie super...a jak ciebie Adamek nie przyciąga na gale, to lepiej dla innych, przynajmniej znajdzie się jeszcze jakieś wolne miejsce na jakich 1000 chętnych, którzy zaczną walczyć żeby chociaż się tam na moment znaleźć
 Autor komentarza: czerwony
Data: 25-10-2009 17:31:17 
barbie, a ty nigdy nie pokonasz swojego zafiksowania na temacie "gołota"
 Autor komentarza: payback
Data: 25-10-2009 17:31:40 
'ile można gadac żę sie ma szczekę z granitu ze jest góralem z krwi i kości jak chce gadać takie pierdoły to niech jedzie do torunia w radiu maryja plecie!!'

Bokserow sie oglada w ringu a nei slucha jak chcesz cos fajnego posluchac to idz do sklepu muzycznego. Golota tez nie blyszczy w wywiadach czsto rzucajac glupie teksty.


' pewnie będzie odnosił sukcesy nikt mu tego nie odbiera,ale w obecnej chwili nie ma najmniejszych szans z kliczkami!! '


A czy kazdy polski piesciarz musi byc od razu mistrzem swiata? jak kostecki rpzegral to marudziliscie ze 'mistrzem nie bedzie' jak diablo przegra powiecie to samo itd. To moze lepiej niech bedzie tylko 2 zawodowych bokserow wadze ciezkiej np Kliczko bo reszta i tak nie zbierze pasow, to po co maja sie meczyc?
Zalosna mentalnosc.
 Autor komentarza: preston85
Data: 25-10-2009 17:32:55 
przeciez ten serwis bokserski z którego teraz korzystamy, tylko czekał zeby taki materiał wrzucic o Adamku:) oni tylko tych cieniasów z Bulita promują:) przejrzałem was chłopaki:) kompromitujecie sie wrzucając takie artykuły w których koleś pisze, że Adamek był tylko nieznacznie szybszy od Gołoty, Schmidt pokazał tym artykułem jakim jest amatorem!
 Autor komentarza: maiki80
Data: 25-10-2009 17:34:44 
WALKA sama zweryfikuje kto bedzie lepszy jeszcze przyjdzie na kliczków czas
 Autor komentarza: czerwony
Data: 25-10-2009 17:35:40 
payback, aż wstyd, że trzeba takie rzeczy pisać, prawda? ale wiesz, dla nich boks, to np. to, co mariola gołota powiedziała, albo adamek w radiu maryja... żenada. mnie nie obchodzi prywatne życie gwiazd. boks mnie obchodzi. ludzie idźcie na pudelek.pl - TAM MOŻNA SOBIE O "ZŁYCH" I "DOBRYCH" LUDZIACH POPISAĆ, poplotkować...
 Autor komentarza: drag
Data: 25-10-2009 17:36:32 
europejscy fachowcy z niemiec czy angli sa beznadziejni , oni po prostu nie lubia polakow i dlatego tak pisza , zwykla prowokacja.

Co do sily ciosu Adamka to Golota nie padal na dechy po ciosach sierpowych Mollo czy Mcbride a po ciosach Adamka Golota padal bez problemu .Golota nie ma slabej szczeki a jednak Adamek ja skruszyl juz w 1 rundzie jak duzo wiekszy Brewster. Adamek naprawde mile mnie zaskoczyl , szybkosc zabila ale szybkosc to rowniez sila , masa to nie wszystko.
 Autor komentarza: zatoichi
Data: 25-10-2009 17:37:05 
polać czerwonemu!!!
 Autor komentarza: payback
Data: 25-10-2009 17:42:19 
czerwony no wstyd wstyd. Masakra. czekam na kolejne walki adamka. mam juz 3 kandydatow z ktorymi chcial bym go widziec :Oquendo, Cameron i Toney. za Toneya to juz mozna niezla kase wyrwac :)
 Autor komentarza: EsoxNH
Data: 25-10-2009 17:45:24 
Czerwonemu i payback juz Wam polewam :)

Szkoda ze 30% osób wdających się tu w dyskusje zagląda najpierw tu a potem na pudelka...


Pozwolę sobie zadać małe pytanko z nieco innej beczki:

w której walce Tomek tak wyglądał??
http://www.etypy.net/news_img/280_350.jpg
 Autor komentarza: szymonides222
Data: 25-10-2009 17:46:25 
Ja myśle że niema co zbyt wcześnie ani Gloryfikowac Akamka ani przekreslajac jego szans w wadze ciezkiej,, ja sie obawiam ze to była jednorazowa przygoda Adamka w HW, była okazja poprostu dobrze zarobic, ale jesli Adamek przeszedł by do HW na stałe jego szanse sa niewiadome gdyz pokonał emeryta HW schorowanego Gołote którego obecny top 50HW posłał by w taka sama niepamiec jak Adamek,, mysle ze jego realne szanse bedzie mozna ocenic po walkach z jakims znaczącym top cieżkim,, Moze z Peterem?? Areolla?? Solisem?? z Areolla Adamkowi było by bardzo ciezko , pamietajmy że areolla dostawałó straszne bomby od Kliczko i stał,Adamek jest owiele słabszy od Kliczko ze słabszym ciosem i mysle ze tu Areolla brutalnie by atakował Adamka od którego ma wiekrzy zasieg ra,mion jest ciezszy a wiec dystans odpada , pojedynek z Solisem hmm było by ciezko to jednak bardzo mocno bijecy z szybkimi rekami talent szafa dwa razy wiekrza od adamka niezapominajmy wielki talent techniczny młody , Peter mysle był by najleprza opcja ale co dalej?? Kliczko bracia?? Vitalij złamał by adamka i odebrał ducha do walki do 3 rundy to potezny gosc mocno bijacy ze szczeka jak kowadło , ponad 2 metrowy gosc ,, Władimir kliczko hmmm onn siwetnie trzyma na dystans wcale nie jest wolniejszy od Adamka mysle ze by wystrzelal Adamka i do 6 rundy było by po ptokach lewy lewy potem prawy sierp i po ptokach,, Haye pewnie pokona valayewa, i tu upatrywał bym szanse Adamka haye ma słaba szczeke mocno trafiony pada i przegrywa tylko trzeba pamietac że jednak Haye jest bardziej utytułowanym ciezkim , nawet przygladajac sie im amatorskim dokonaniom to haye tutaj góruje , a w zawodostwie jest szybszy leprzy technicznie ma bardzo mocny cios i niesadze zeby Adamek trafiony niepadł potakich bombach
ale tu miał by szanse jest dosyc szybki twardy mógł by ustrzelic haya i wygrac ta walke zdobywajac tytuł choc napewno jesli doszło by dotej walki David bylby zdecydowanym faworytem i zapewne wygrał by z Adamkiem ale to boks i zawsze ten z mocna szczeka i silnym ciosem ma szanse Adamek dobrze zmotywowany miałby argumenty na wygrane z Haye napewno były by to mocniejsze argumenty niz w walce z Kliczko ,, moim zdaniem niech najpierw realnie oceni swoje siły w HW zawalczy z Areolla wkońcu Adamek wspominał że na chwile obecna mogłby znim zawalczyc choc wydaje misie ze był to jednorazowy łatwy skok na kase w HW a tym łatwym kaskiem był niestety niemyslacy Gołota , Gołota niestety niemysli Godząc sie na walke dał sie ograc Adamkowi bo było wiadome ze tej walki niewygra , a dróga sprawa jesli adamek wróci CW tam naniego czeka Cunnigham który mimo tegvo ze niejest medialny wyciagnoł wnioski z przegranej z Górelem i jestem pewi8en ze bez problemu wypyka Adamka niedajac sie wciagac w niepotrzebne wymiany, moze stad decyzja Adamka o przejsciu do HW ?? kto wie Tomek doskonale zdaje sobie sprawe ze swoich słabosci wie ze Cunn niejest dlaniego wymarzonym przeciwnikiem a w nastepnym ich pojedynku był by owiele madrzejszy , Tomek stoii natym samym poziomie Cunn jest Szybszy od Adamka którego tak jak mówie , pewnie w ich rewanżowej walce bez problemu by go wypunktował, tak oceniam szanse Tomka w nowej Dywizji jestem ciekawy jedynie skim zawalczy w nastepnej walce, jakie to bedzie nazwisko??????//
 Autor komentarza: abdel1908
Data: 25-10-2009 17:48:15 
Pierwsze deski to było popchnięcie i nie powinno byc liczone.
 Autor komentarza: Crimson
Data: 25-10-2009 17:50:17 
LUDZIE ZEJDZCIE NA ZIEMIE! Ta walka nie byla ZADNYM sprawdzianem dla Adamka w ciezkiej. Ogolnie ta walka stala na najnizszym poziomie calej gali. Nie wiedzialem, ze Golota bedac w tak slabej dyspozycji zechce wogole walczyc ale co sie dziwic skoro glupi polacy mu placa ponad mln pln to czemu ma sie nie zgodzic. Juz widze wielkie kontrakty z telewizja HBO, chociasz ostatni pojedynek Adamka w stanach zadna telewizja nie chciala kupic, no ale przeciesz pokonal wielkiego Golote, i to najwiekszego w swojej calej karierze (no wazyl az 116kg!)

LUDZIE ZEJDZCIE NA ZIEMIE!
Panu Adamkowi zycze zdrowia i rewanzu z Cunninghamem bo to jedyny mozliwy, godny przecwinik.
 Autor komentarza: preston85
Data: 25-10-2009 17:52:13 
EsoxNH" ten link który dałes to zdjęcie Tomka Adamka z walki z Brigsem, w której walczył ze złamanym nosem i mimo wszytsko zdobył tytuł Mistrza Świata!!!! BARANIE:)
 Autor komentarza: EsoxNH
Data: 25-10-2009 17:57:39 
Crimson*
obejrzyj sobie walkę z Cunem, jak dla mnie to była dobra czysta walka z ewidentnie jednym zwycięzcą, więc co tak ciśniesz na rewanż ? skoro powiedziane zostało że na razie nie ma na to czasu ?
Chciałbym aby ta walka doszła kiedyś do skutku aby Tomek dał takim jak Ty powód że nie potrzebnie zużywaliście sobie klawiatury...

abdel1908*
owszem Tomek pchnął Andrzeja ale nie po to aby ten się przewrócił, tylko przypadkowo poleciał na Andrzeja po ciosie.

 Autor komentarza: payback
Data: 25-10-2009 17:59:00 
'LUDZIE ZEJDZCIE NA ZIEMIE! Ta walka nie byla ZADNYM sprawdzianem dla Adamka w ciezkiej.' to zalezy jak na to patrzec, niewielu naszych bokserow wygralo by nawet z 42letnim golota. Poza tym niekt nie mowi ze adamek po tej walce bedzie od razu mistrzem swiata ale mpokazal se z dobrej strony i na pewno ma szanse na kilka ciekawych walk. z cunnem bedzie walczyl jak dadza kase a nei sadze zebby o nia bylo latwo...
 Autor komentarza: Crimson
Data: 25-10-2009 18:06:03 
EsonxNH

Ty za to przyjaciulu naucz sie czytac o to co umiescilem w swoim komentarzu:
"Panu Adamkowi zycze zdrowia i rewanzu z Cunninghamem bo to jedyny mozliwy, godny przecwinik."

Czy ktos taki jak "TY" widzi w tym zdaniu zarzut niewlasciwej wygranej Adamka w walce z Cunnem?!

I nie zuzyj sobie mozgu zastanawiajac sie nad tym, pozdrawiam



 Autor komentarza: szymonides222
Data: 25-10-2009 18:06:11 
Czas Pokaze jak bedzie w HW z Adamkiem ,, ja jego szanse osobiscie oceni8am marnie bo z bracmi Kliczko sa małe z Haye troche wiekrze z Valayewem mysle ze by bez problemu wygrał ale zrobi to zaniego Haye a wi8ec temat jest pozamiatany
 Autor komentarza: EsoxNH
Data: 25-10-2009 18:07:59 
preston85 sam jesteś baran :P

Tak na serio spytałem z ciekawości gdyż walkę z Brigsem widziałem wiele razy, a pomyślałem że oprócz tego trafił mu się jeszcze jeden taki krwawy bój.
Jak Ty tak po jednym małym zdjęciu rozpoznajesz walki, to ja Ci tu zaraz test zrobię :P
 Autor komentarza: juken
Data: 25-10-2009 18:10:52 
artykuł żenujący jak na taki portal , nie będę komentował wynurzeń pesudofachowca :-/

Crimson - nie zgodzę się z Toba w jednym elemencie, ta walka pokazała że Adamek jednak ma coś w tej łapie, w dyskusjach poprzedzających pojedynek fani Gołego dochodzili już do wniosków że Tomek to ma watę a nie ręce, a Andrzej jest zbudowany z hartowanej stali i nie da rady go przewrócić . Przy dobrych wiatrach Adamek może jednak bardziej znaczącą rolę, jeżyli Haye zdobędzie pas , to Adamek ma jak najbardziej szanse w rywalizacji z nim. Dlatego też bedel kibicował Davidowi w pojedynku z Wałujewem , nie dlatego że czuje do nie go sympatie ale dlatego że jego walka z Tomkiem byłaby jedną z tych niezapominanych.
 Autor komentarza: Dex
Data: 25-10-2009 18:13:49 
Adamek nie jest bez szans w wadze ciężkiej. Ma naprawdę mocne atuty. W walce z Gołotą nawet w momentach gdy szedł lewy na lewy dynamika ciosu sprawiała że ciosy Adamka wydawały się mocniejsze od Gołoty. Przyjął kilka mocnych ciosów po których nawet się nie ugiął i na chwilę nie przerywał ataku. Adamek wbrew temu co mówią jest szybki, rzeczywiście nie ma tak szybkich rąk jak niektórzy ale jest bardzo ruchliwy, szybko reaguje na sytuacje w ringu, umiejętnie wychodzi z opresji, no i najmocniejsza strona Adamka- psychika. Bracia Kliczko to na dzień dzisiajszy rzeczywiście zbyt wiele ale ja w stosunku do tego zawodnika wolę cierpliwie czekać niż skreślać go przedwcześnie w nowej kat. wagowej. Jak przechodził do cruiser też nikt mu szans nie dawał. Mówili że ciosy Brigsa to było maks co może wytrzymać a że i z tym miał problemy.
 Autor komentarza: EsoxNH
Data: 25-10-2009 18:15:01 
Crimson po pierwsze trochę szacunku w swoich wypowiedziach zachowaj, no chyba że poziom Ci to uniemożliwia to zrozumie to.

Po drugie słyszałeś o czymś takim jak dwuznaczna wypowiedź ??

Napisałeś: "Panu Adamkowi zycze zdrowia i rewanzu z Cunninghamem bo to jedyny mozliwy, godny przecwinik."

i tą wypowiedź można zinterpretować na dwa sposoby:

a) Tomek może jedynie z nim boksować rewanż bo na innych jest za słaby a w dodatku pokarze czy faktycznie zasłużył na wygraną (wielu pseudo znawców mówiło że wygrał Cunn).

b) z szacunkiem - jak się okazało to ta właściwa wersja w Twoim wypadku
uważasz że Cun to dobry bokser i powinni ponownie skrzyżowac rękawice.

Jak widzisz Crimson po prostu źle zinterpretowałem Twoje słowa, a Ty na mnie chamsko naskakujesz...
 Autor komentarza: Crimson
Data: 25-10-2009 18:15:27 
juken Adamek ma bardzo duzo w lapie ale w wadze polciezkiej i cruiser, czy to naprawde tak trudno pojac? Nie traktujcie walki z GOlota powaznie bo ten facet nie byl powaznie przygotowany. Zreszta co ja sie bede produkowac, zobaczycie co sie z "granitowa szczeka" Adamka stanie jak jakims cudem trafi na Klitchkow, nie zapominajcie, ze byl tu pan o nicku "Crimson" i to powtarzal dziesiatki razy

 Autor komentarza: mekoo
Data: 25-10-2009 18:21:42 
no zobaczymy co pokaze góralik z kim lepszy niz gołota sami
widzieliscie wczoraj co andrzej pokazal nic zupelnie nic a adamek
to wykorzystal i co KO zobaczymy jak trafi na kogos szybkiegoo
i mocno bijacego wtedy sie okaze gdzie adamka miejsce
 Autor komentarza: juken
Data: 25-10-2009 18:22:10 
mi nie trudno, gdyż wierzyłem w Tomka, ale sprawdzić było warto dla pewności
walka z Gołota to tylko pierwszy krok , przy następnych testach zostanie sprawdzona odporność, wytrzymałość na 12 rund z nową masą
nie zacietrzewiaj się tak, ok?
 Autor komentarza: Crimson
Data: 25-10-2009 18:26:44 
EsoxNH dziekuje, ze probowales zrozumiec moj post ale niestey Ci sie to nie udalo :(. Co prawda byles blisko patrzac na pkt. "b" ale nie zapomniales, dodac "jedynym w tym momencie" przed slowem "Cun"

Aha i przeczytaj swoj post, gdzie pierwszyy raz zdecydodowales sie podwazyc moje slowa, myslalem, ze pojales to, ze moj "chamski" zwrot do ciebie ma za zadanie odzwierciedlic twoj?
Po za tym uwazam sie za czlowieka o wysokim poziomie kultury osobistej, wiec przepraszam jesli moja wypowiedz w jakis sposob Cie obrazila, ale latwo mozna mnie wyprowadzic z rownowagi
 Autor komentarza: Dex
Data: 25-10-2009 18:32:26 
Adamek różni się się od Gołoty tym, że Gołocie zawsze dawali z każdym przeciwnikiem duże szanse a on przegrywał z kolei Tomkowi tzw fachowcy nie dają szans a on z jednym wyjątkiem (dawson) zawsze wygrywa.
 Autor komentarza: juken
Data: 25-10-2009 18:34:18 
Gołota ma zawsze duże szanse nawet gdy nie ma ich wcale :D
 Autor komentarza: EsoxNH
Data: 25-10-2009 18:39:53 
Crimson, ludzie nie zawsze mogą się zrozumieć za pierwszym razem :)
Ale cieszy mnie fakt że pośród tak wielu tu piszących są również ludzie którzy trzymaj wysoki poziom i kulturę, bo ostatnio zacząłem tracić już nadzieję że kogoś takie spotkam :)
Pozdrawiam

Dex obys miał racje z tymi szansami :)
 Autor komentarza: drag
Data: 25-10-2009 18:51:52 
Haye jezeli zdobedzie pasek WBA co wydaje sie prawdopodobne to bedzie walczyl z Ruizem

ja bym widzial walke z Oquendo albo eliminator z Maskajewem. I dopiero walka o pasek.
 Autor komentarza: kolano
Data: 25-10-2009 19:01:54 
Ahhhaaa to pewnie jeden z tych od oszysta sauerlanda ktory ustawia walki, zapytajcie sie lepiej teog szmita czy jak mu tam o ostatnia walke hucka nastepnego wychowanka rodziny oszustniczej sauerland!
 Autor komentarza: juken
Data: 25-10-2009 19:08:51 
BTW odnośnie artykulika tego ślepego angola :
http://www.boxingnews24.com/2009/10/adamek-knocks-out-golota-boxing-results/

w komentarzach nawet rodacy Schmidt-a mają wątpliwości czy oglądał on walkę czy nie :D
bokser.org albo obniża loty albo bardzo nie lubi Adamka
 Autor komentarza: yacekp1
Data: 25-10-2009 19:11:14 
gdyby golota byl teraz w zyciowej formie to pewnie bylby mistrzem swiata...
 Autor komentarza: juken
Data: 25-10-2009 19:20:36 
to by dostał KO od któregoś z Kliczków
 Autor komentarza: Crimson
Data: 25-10-2009 19:45:01 
Autor komentarza: juken
Data: 25-10-2009 19:08:51
"w komentarzach nawet rodacy Schmidt-a mają wątpliwości czy oglądał on walkę czy nie :D
bokser.org albo obniża loty albo bardzo nie lubi Adamka "

Ggdzie ty widzisz niechec do Adamka przez portal bokser.org. Wskaz mi stary bo za cholere nie moge tego znalesc
A loty obniza okolo 90 % (moze i wiecej) uzytkownikow, ktorzy kochaja Adamka i widza go jako mistrza swiata w hw "za kilka lat"

Eric Cartman - "The fuck dude? The fuck?"
 Autor komentarza: juken
Data: 25-10-2009 20:04:24 
nzowu się zacietrzewiłeś
mówiłem żebyś się uspokoił , emocjonalne wypowiedzi cię kompromitują
samo wrzucenie negatywnej opinii jakieś cudaka Z UK 1 dzień po walce w której Adamek zniszczył Gołotę zakrawa a co najmniej o brak sympatii
czemu nie wrzucą innych opinii z zagranicznych serwisów bokserskich ? jest ich mnóstwo i ludzie tam widzą potencjał w tym co boksuje Tomek
natomiast my w PL musimy dosrać mistrzowi dwóch kategorii wagowych bo inaczej byłoby zbyt pięknie
 Autor komentarza: otke
Data: 25-10-2009 22:29:41 
gościu jest jakiś ślepawy albo głupawy. Ta walka niczego nie udowodniła itp, ale Adamek ma bardzo szybkie ręce, nie ustępuje w tym aspekcie żadnemu zawodnikowi HW. W walce z Haye postawiłby na niego bo jest lepszy technicznie i odporniejszy na ciosy.
 Autor komentarza: holy
Data: 26-10-2009 08:04:03 
WIELU NIE MOZE ZROZUMIEC ZE W TEJ WALCE CHODZILO O WYPROMOWANIE ADAMKA KOSZTEM WLASNIE GOLOTY; PARE OSOB ZAROBILO KUPE KASY (LACZNIE Z ADAMKIEM I GOLOTA) NA TEJ WALCE BO KTO BY PRZYCIAGNAL DO HALI TAKIE TLUMY JAK NIE GOLOTA; GOLOTA BYL W TEJ WALCE WOLNIEJSZY OD SRACZKI; TA WALKA NICZEGO NIE UDOWODNILA BO WYGRAC DZIS Z GOLOTA BEDAC NAWET NIE WYBITNYM BOKSEREM TO ZADNA SZTUKA!
 Autor komentarza: TeddyBear
Data: 26-10-2009 11:57:02 
kto do k...a jest ten Schmidt? Adamek najwolniejszy w HW?!?!? Czy ktoś mu nasrał do łba. Jakim kretynem trzeba być żeby pisac takie głupoty.

Holy, jasne, każdy by wygrał z Gołotą... Oj dzieci, dzieci.
 Autor komentarza: odyniec
Data: 26-10-2009 15:43:13 
no w niemczech to sami "najszybciejsi"
 Autor komentarza: maddog
Data: 27-10-2009 09:59:15 
niedawno gdzieś słyszałem,że nie można jednocześnie mówić i myśleć co udowodnił Messerschmidt...
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.