TOMASZ ADAMEK ÓSMY W RANKINGU BOXREC

Szykujący się do zaplanowanej na najbliższą sobotę polskiej "walki stulecia" Tomasz Adamek (38-1, 26 KO) jeszcze nie zdążył spróbować swoich sił w wadze ciężkiej, a już w komputerowym rankingu najważniejszego bokserskiego portalu statystycznego boxrec.com został sklasyfikowany na 8. pozycji wśród zawodników startujących w królewskiej kategorii.

Nagłe pojawienie się polskiego "Górala" w ścisłej czołówce listy ciężkich to efekt zwakowania przez niego mistrzowskiego pasa kategorii cruiser federacji IBF i deklaracji, że swoją przyszłość łączy z wagą ciężką.

Czterokrotny pretendent do tytułu czempiona wszechwag Andrzej Gołota (41-7-1, 33 KO), który będzie rywalem Adamka w jego debiucie w nowej klasie wagowej, w zestawieniu boxrec plasuje się na 46. miejscu. W tym samym rankingu 20. lokatę okupuje inny Polak- aktualny kandydat do tytułu mistrza Europy Albert Sosnowski (44-2-1, 27 KO).

RANKING WAGI CIĘŻKIEJ WEDŁUG BOXREC >>

1. Wladimir Klitschko
2. Vitali Klitschko
3. David Haye
4. Nikolay Valuev
5. Ruslan Chagaev
6. Eddie Chambers
7. Alexander Povetkin
8. Tomasz Adamek
9. Juan Carlos Gomez
10. Samuel Peter
...

20. Albert Sosnowski
46. Andrew Golota

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Aro87
Data: 20-10-2009 13:09:49 
ja chce walke Adamek kontra Haye xD
 Autor komentarza: Kalifek
Data: 20-10-2009 13:11:25 
Ja też. Tomek by mu wkońcu zamknął tą niewyparzoną morde.
 Autor komentarza: lee
Data: 20-10-2009 13:13:58 
Z Haye marne szanse na wygrana obojetnie w jakiej wadze, ale bez przesady z ta morda.
 Autor komentarza: cymekhzl
Data: 20-10-2009 13:14:03 
prosze was o nie komentowanie pozycji w rankingu Andrzeja ponieważ jest to tylko statystyka punktowa generowana przez komputer
ranking podany wyżej nie uprawnia Adamka do żadnej walki o pas którejkolwiek federacji
po walce zwyciezca znajdzie sie w pierwszej 15-stce rankingu federacji IBF której mistrzem jest Władimir Klitchko
 Autor komentarza: EsoxNH
Data: 20-10-2009 13:21:01 
Teraz tylko w górę się pnąć !!

Tomek trzymam kciuki !
 Autor komentarza: badsonn
Data: 20-10-2009 13:23:13 
tez chcialbym walke z Haye. Lubie go ale nie mialbym nic przeciwko zeby Tomek go spral
 Autor komentarza: Tomasz
Data: 20-10-2009 13:24:16 
Poczekajmy do soboty... I nie dzielcie już skóry na Gołocie!
 Autor komentarza: Mateusz
Data: 20-10-2009 13:26:13 
zaszybko wogule pojawil sie w tym rankingu dopiero po walce i po zobaczeniu co prezentuje w wadzie ciezkiej powinni go tam umiescic











P.S szkoda ze niema zadnych filmikow z treningow Andrzeja i Tomka
 Autor komentarza: Niezapominajek
Data: 20-10-2009 13:27:44 
Gołota zabronił filmować treningów.

Andrzej juz dawno nie walczył z kimś z czołówki boxrec. To szansa dla niego.
 Autor komentarza: meh
Data: 20-10-2009 13:28:17 
nic nie warta informaca.
 Autor komentarza: jajo1125
Data: 20-10-2009 13:38:58 
dziwny ten ranking no bo gdzie Sosnowski do Gołoty, z kim walczył Gołota a z kim Sosnowski.... Sosnowski dlatego jest wyżej bo "budował" sobie rekord walcząc z samymi kelnerami no może poza 1 lub 2 walkami...
 Autor komentarza: Ania
Data: 20-10-2009 13:45:52 
Równie dobrze można powiedzieć co tam robi mistrz kontuzji Rusłan Chagajev ? Nie znoszę go i nie wiem z jakiej racji ciągle jest tak wysoko. Był wysoko przed porażką z Władkiem i po porażce też jest wysoko.
 Autor komentarza: kuhi
Data: 20-10-2009 13:48:51 
Dajcie Adamka dla Davida Tua - :D z***bie go w 3 rundy :D.
Nie no uwielbiam Tomka ale po prostu głupio wygląda wyżej od Tua, Petera czy Solisa.
Przecież Solis rozniósłby go w 2 rundy. Jeśli ktoś oglądał jego ostatnią walkę z Barettem to wie o czym mówie.

Ze zmęczonym i rozpadającym się Andrzejkiem to on sobie może powalczyć - i tak boli mnie, że winduje się na rodaku. Ale nie moja sprawa - Andrew sam się na to zgodził nikt go nie przymuszał, mamony też nie potrzebuje jak Evander, więc jego sprawa.

Ale Adamek vs Solis - przecież Solis by mu urwał łepetyne samym pędem powietrza po przestrzelonym ciosie.
Andrzej Gmitruk chyba za bardzo odpłynął.

A co do naszej walki - to jak zawsze za Andrzejem. I dla mnie osobiście to może przegrać, ważne że podjął wyzwanie i mogłem sobie posłuchać jego gadaniny w TV. Swoje dla boksu już zrobił. Szacun wieczny za to.
 Autor komentarza: Laik
Data: 20-10-2009 14:03:35 


kuhi,

Zgoda w 90%!!!!

Tylko z jednym w Twojej wypowiedzi się nie zgodzę:

KASY nigdy za wiele!!!!

Moja teoria jest taka:

Andrzej zgodził się na tą walkę,bo dostanie grrrruuuuuube siano za nią,mimo,że już się nie nadaje do boksowania(liczne kontuzje,o których nawet niedawno Jego masarzysta opowiadał),bo wie,że szczypiorek Adamek i tak Mu krzywdy nie zrobi.

Wynik??Napewno cruiser nie da rady znokautować Go w pierwszej rundzie,ani nawet w 12-stej,więc kompromitacji nie będzie...

EASY MONEY!!!!





 Autor komentarza: kubazak
Data: 20-10-2009 14:07:14 
umieszecznie go na tej liscie to absurd
 Autor komentarza: Laik
Data: 20-10-2009 14:13:18 


Usuńcie Chagajeva z boxrec'a,bo Ania Go nie znosi!!!! ;)


 Autor komentarza: TeddyBear
Data: 20-10-2009 14:30:49 
uwielbiam takie gówniarskie pitolenie
kuhi

"Dajcie Adamka dla Davida Tua - :D z***bie go w 3 rundy :D."
"Solis by mu urwał łepetyne samym pędem powietrza po przestrzelonym ciosie"

a jak będzie z Chuckiem Noreisem, albo, o z grozo, ze Spidermanem? Ile rund wtedy Adamek wytrzyma? Czy w ogóle będzie w stanie wyjść do ringu? No a Superman kichnięciem by Adamka przewrócił, co nie? A jakie masz nowe żeleźniaki? Dasz się pobawić?

 Autor komentarza: Dominic
Data: 20-10-2009 15:15:31 
Własnie jakby Haye nie uciekł do HW to Adamek powinien z nim walczyć w Cruiser !

Z całym respektem dla Adamka - ale z Haye przegra jak nie na punkty to przez nokaut !

Haye ma potężny dynamit w rękach - i jak będzie dobrze przygotowany do Wałujewa - to pokuszę się nawet że może być nokaut !

Haye może jest krzykaczem i robi różne numery - ale ten zawodnik ma warunki,potencjał i talent - jak się przyłoży i ktoś odpowiedni go poprowadzi to będzie przyszły mistrz świata !

A wy się z niego co poniektórzy śmiejcie - wspominicie moje słowa !
 Autor komentarza: TeddyBear
Data: 20-10-2009 15:18:30 
A z kim on walczył, ten cały Haye. Miał walczyć z Kliczkami, i te walki byłyby jego pierwszym poważnym sprawdzianem, a tak... dalej trzyma kaganiec z boku i szczeka o śmierdzącym Valuewie itd.

Ja bym jednak obstawiał Adamka z tym pajacem.
 Autor komentarza: chupit
Data: 20-10-2009 15:24:15 
TeddyBear myśle że przedstawiłeś szanse Adamka w swojej ostatniej wypowiedzi. Skoro Haye z "nikim" nie walczył, to w takim razie z kim walczył Adamek?
 Autor komentarza: badsonn
Data: 20-10-2009 15:49:45 
kuhi
czyli twoim zdaniem wogole Adamek nie ma żadnych szans w HW i wogole nie potrzebnie ze wogole zaczyna? jak tak uwielbiasz Tomka to chyba nie powinienes tak mowic.. hehe
 Autor komentarza: Olaf
Data: 20-10-2009 15:50:08 
A ja się zastanawiam z jakiej racji Haye jest wyżej od Adamka.
 Autor komentarza: esox
Data: 20-10-2009 15:51:20 
A gdyby tak pacman ogłosił że przechodzi do HW albo Mayweather to które miejsce w rankingu przyznałby im komputer?To jakieś chore brednie ten cały ranking!
 Autor komentarza: Laik
Data: 20-10-2009 15:54:12 



Olaf,

Jakby skrzyżowali rękawice,to byś wiedział...



 Autor komentarza: kuhi
Data: 20-10-2009 15:54:17 
@TeddyBear

w mojej wypowiedzi jest dokładnie tyle samo gówniarstwa co w Twojej.

ORAZ

to nie ja klasyfikuje Tomka Adamka powyżej Solisa czy Tua. Jeśli już taka lista istnieje, to porównania powstają same i są tak samo absurdalne jak Adamek tak sklasyfikowany na tej liście.
Tak samo jak jego wypowiedzi o walce z Kliczkami.
Na prawdę wolałbym, żeby więcej robił niż mówił.

Mimo wszystko uważam Adamka za świetnego boksera i na pewno wartościowego człowieka.
Mam jedynie żal za to, że jeśli już chciał debiut w HW to mógł walczyć z Hayem - ale tam zapewne widmo porażki było zbyt duże. Dlatego myślę, że walka z Andrew to nic innego jak windowanie swojego nazwiska na trudnym bokserskim rynku.
 Autor komentarza: badsonn
Data: 20-10-2009 15:54:30 
faktem jest tez ze z Hayem mialby bardzo ciezko, ale tez nie jest powiedziane ze skazany jest na przegrana.. ciezko powiedziec bo obaj maja zupelnie odmienne style boksowania, Poki co Haye z nikim powaznym nie walczyl w HW eic jego forma tez jest niewiadoma
 Autor komentarza: cezary27
Data: 20-10-2009 15:59:53 
Tomek w HW może powalczyć z :

David Haye
Nikolay Valuev
Ruslan Chagaev
Eddie Chambers - tu powalczenie raczej z przegraną na punkty
Alexander Povetkin - tu z przegraną raczej przez KO przy szczęściu na punkty
Juan Carlos Gomez - ???ciekawe czy gomez jeszcze lubi przygotowania

o z Albertem Sosnowskim mógłby wyjaśnić kto w ciężkiej jest lepszy


z czołówką w postaci :
Samuel Peter przegrana T.A. przez KO
Chris Arreola przegrana T.A. przez KO
Odlanier Solis szybka przegrana T.A. przez KO
z Kliczkami najpierw niemiłosierne obijanie T.A. optem KO

tak więc wycieczka do HW jest tylko po pieniądze i to najlepiej po wygranej z Andrzejem (jak da Tomek radę) odrazu za dużą ilość $$ z Władkiem K.
potem powrót do CW


 Autor komentarza: kuhi
Data: 20-10-2009 16:01:08 
@badsonn

Na prawdę ciężko mi wyobrazić sobie Adamka wygrywającego z Solisem 3-krotnym amatorskim mistrzem świata, mistrzem olimpijskiem, 6-krotnym amatorskim mistrzem Kuby, gościem którym z 3 potyczek ze słynnym Felixem Savonem wygrał 2 - a teraz bez żadnego wysiłku nokałtującego Barretta w 2 rundzie. On w rankingu jest 16, ma 29 lat. Szybkość siła, bajeczna taktyka i wrodzony talent.
O takich dzikach jak Tua to nie ma co mówić. Pomyśl Adamek vs Tua, albo Kliczko.
Dlatego nie rozumiem takich wypowiedzi, chociaż przyznaje że nie wiem jak wygląda tomek z 98 kg na liczniku - wie to Andrzej Gmitruk a jego uważam za fachowca najwyższej klasy.
 Autor komentarza: cezary27
Data: 20-10-2009 16:16:38 
Gmitruk przed umówieniem się na walkę Tomka z Andrzejem jednoznacznie zapytany o możliwości pójścia Adamka do HW określił jako zły pomysł

jednocześnie stwierdził że jest tylko trenerem i jeśli tak się stanie to jego praca więc zrobi co w jego mocy aby Tomasz walczył tam (teraz tu) jak najlepiej

dzisiaj Tomek jest w HW i czego oczekujecie po Gmitruku?? że powie "trenuję Adamka ale małe ma szanse na czołówkę HW a o szansie na wygraną z Kliczkami czy Solisem niech zapomnie"???
promotorzy wsadzili Tomka na ten wózek a Gmitrukowi płacą za taktykę pchania go i mówienia superlatyw -
przypomnijcie sobie Gmitruka w narożniku jak się gotował i mało zawału nie dostawał w walce z Banksem - teraz może być tylko gorzej ale osobiście jako kibic Tomka i rodak i fanatyk boksu życzę Adamkowi samych zwycięstw
 Autor komentarza: cezary27
Data: 20-10-2009 16:27:11 
co to za cisza ??? piszcie z kim z 20 rankingu Adamek wygra z kim powalczy a z kim przegra w Waszej opini -
 Autor komentarza: Laik
Data: 20-10-2009 16:28:48 







FANI ADAMKA LICZĄCY,ŻE ZDOBĘDZIE COKOLWIEK W HW WYPOWIEDZCIE SIĘ,DAJCIE ZNAĆ,ZEBYM WIEDZIAŁ KOGO POWAŻNIE NIE TRAKTOWAĆ!!!!!



 Autor komentarza: cezary27
Data: 20-10-2009 16:29:14 
David Tua dopiero 23 - uważam masakra
 Autor komentarza: zin
Data: 20-10-2009 16:41:21 
Tomek w HW to jedna wielka niewiadoma i dopóki nie stoczy kilku walk , to nie ma co prognozować. Zobaczymy jak bedzie się prezentował w sobotę z Andrzejem. Wprawdzie Andrzej porozbijany i prawie emeryt , ale zawsze groźny. Trzeba po prostu zaczekać. Dla mnie Tomek jest trochę za mały na HW , ale może się rozrośnie :D
 Autor komentarza: badsonn
Data: 20-10-2009 16:48:16 
wladnie! Oni.. chyba wiedza co robia, a ja mam taka nadzieje bo jak ta HW nie wypali to nie wielw zostanie opcji dla Adamka, powrot do Cw i bijanie leszczy, no chyba ze, co raczej malo prawdopodobne do LHW :). I Tpomek naprawde musi sie czuc mocny skoro tak o tym mowi i dla niego to nie marzenia tylko niby realny plan na 1,5 roku. zobaczymy ale tez nie wiem czy tylko po walce z Golota.
 Autor komentarza: maiki80
Data: 20-10-2009 16:57:34 
Sadze że ANIA GOŁOTA dostanie lekcje pokory z Adamkiem bo jego czas już minoł Tomasz ruszy na niego od pierwszej rundy i bedzie jak z Lamonem i z Lenoxem KO
 Autor komentarza: Laik
Data: 20-10-2009 17:00:13 


badsonn,


Nie bądż naiwny!!!To jest ewidentny skok na kasę!!!

Z czysto sportowego punktu widzenia podróż Adamka do HW to samobójstwo,ale ...

Jeśli spojrzeć na to od strony finansowej,to już ciekawiej się robi.Niech Adamek wygra walkę z dziadkiem Andrew,to Kliczko będzie chętny do pojedynku.Niech dostanie powiedzmy...3mln.euro...

Za takie pieniądze Adamek wyjdzie do ringu nawet z king-kong'iem.

To jest czysty biznes,Adamek i jego team wiedzą,że nie wskóra nic w HW.Tomek ma 33 lata i ma szanse zarobić grube sianko.Mógłby wcześniej zgodzić się na walkę z Kliczko,ale wykombinował,że jak pokona dziadka Andrew,to Jego akcje wzrosną.I nie będzie się lał za pół mln. tylko za 3...

Ze sportem to już niewiele ma wspólnego...




 Autor komentarza: maiki80
Data: 20-10-2009 17:08:16 
Tak zupełnie sie z tym zgadzam nawet Tomasz Adamek mówi ze to jest jego praca wiec musi dbać o swoja przyszłosć do zawsze nie bedzie na fali a ANIA GOŁOTA mu w tym pomoże
 Autor komentarza: badsonn
Data: 20-10-2009 17:08:18 
Laik
wiesz co.. z jednej strony racja bo sam Adamek przyznaje ze to jest jego praca i chce sie ustawic a mowic mi to Ameryki mi nie pokazales wiesz, bo to jest chyba oczywiste.
ale z drugiej strony on (Tomek) jest wojownikiem i sportowcem. On tez chce odejsc z ringu (tzn kadzy chce) jako legenda i historia, wiec na pewno nie walczy zeby zarabiac i przegrywac bo tak sie nie da. myslisz ze ta i nastepnymi dwoma walkami ustawi sie za, niech bedzie zawyzajac, ok. 4 mln euro?? na cale zycie?zawodowca charakteryzuje to ze to kocha i na tym zarabia, a ty jak i co niektorzu sprowadzili to przejscie do HW tylko do pieniedzy!!
 Autor komentarza: Undercover
Data: 20-10-2009 17:12:59 
jak powiedział kiedyś ówczesny coach Gołoty Duva , gołota miał talent 10 mistrzów świata , przeogromny potencjał ale przeważyły sprawy emocjonalne , tak to już jest, człowiek nie może mieć niczego, adamek ma potencjał również wielki , jeden z najlepszych cruiserów w ostatnich latach ,, oczywiscie normalnie gołota adamka by zabił , bo jest wiekszy ale na dzis adamek poprostu go zniszczy.
 Autor komentarza: maiki80
Data: 20-10-2009 17:25:46 
to po co Tomasz Adamek mówił ze nie bedzie sie bił CW w obronie pasa za 50 tysiecy baksów
 Autor komentarza: maiki80
Data: 20-10-2009 17:32:45 
ciekawy jestem jakie teraz maja gaże w Adamek GOŁOTA bo jak sie mówi o kasie to każdy milcz nawet teraz po co ta hipokryzja przecież każdy ma prawo wiedziec jakie maja gaże a sam colona mówi że dżentelmeni o kasie nie rozmawiaja
 Autor komentarza: capricornxxx
Data: 20-10-2009 18:04:45 
Pamietajmy o jednym. Między mrzonki można wrzucić dywagacje o tym, że Andrzej ma jeszcze szanse na wywalczenie tytułu.
To nie jest realne, po prostu. Dlaczego?
Po pierwsze - wiek w przypadku Gołoty nie kłamie. Facet jest porozbijany, kontuzjogenny, zwyczajnie nie ma już zdrowia, a to jest warunek konieczny by coś osiągnąć w tej dyscyplinie.
Po drugie - czekają go jakieś eliminatory (może jeden, może dwa) z wystarczająco wymagającymi rywalami, by doszło do powtórki z walki z Austinem, tudzież Grantem. Będą to najprawdopodobniej zbyt mocni już przeciwnicy dla niego (Powietkin? Chambers? Haye? Arreola?).
Po trzecie - gdyby nawet dostał walkę o tytuł, musiałoby to nastapić wkrótce. Którzy bokserzy obecnie dzierżą prymat i jakie Gołota miałby szanse na ich pokonanie? To pytanie retoryczne.

Adamek daje nam perspektywę oglądania Polaka w szerokiej czołówce wagi ciężkiej jeszcze przez kilka nastepnych lat. Dla Gołoty to jest już finisz, kwestia roku, może dwóch lat. Jakie rozstrzygnięcie byłoby lepsze z perspektywy interesu polskiego boksu? To też jest pytanie retoryczne. Tak przynajmniej sądzę.
 Autor komentarza: EsoxNH
Data: 20-10-2009 18:12:17 
Zgadzam się z tym co mówisz capricornxxx!

A mam pytanie, za ile oni faktycznie będą walczyć ??????????????????????
 Autor komentarza: MAXIMVS
Data: 20-10-2009 18:31:16 
Dla mnie człowiek jest ważniejszy od szeroko pojętego interesu polskiego boksu, dlatego kibicuję Gołocie. Jego lubię, jego cenię i życzę mu aby po walce z Adamkiem odzszedł na emeryturę z podniesionym czołem. Ponadto na Gołocie i Adamku polski boks się nie kończy bo na horyzoncie mamy innych, młodszych pięściarzy, którym życzę jak najlepiej.
 Autor komentarza: MAXIMVS
Data: 20-10-2009 18:33:37 
Polska nie skończy się na Adamku, więc slogany nawołujące do kibicowania Admkowi w imię interesu polskiego boksu mnie nie przekonują.
 Autor komentarza: capricornxxx
Data: 20-10-2009 18:46:39 
Ja tym innym także bardzo dobrze życzę.

Odnoszę się do tej walki i tych bokserów, ich przeszłości i przyszłości. A co do "interesu wspólnego" i znaczenia jednostki, to akurat sport jest taką dziedziną życia, iż ten który wybiera taki typ kariery z założenia godzi się na bycie kimś w rodzaju "dobra wspólnego". Jeżeli uważa inaczej, to niech się weźmie za pracę w Urzędzie Marszałkowskim, albo przy wyrobie zabawek do piaskownicy.

Osobiście wolę polski boks od Andrzeja Gołoty.
 Autor komentarza: sportsman3
Data: 20-10-2009 19:01:33 
Popieram Adamka ,w cruser nie ma co szukać co prawda jest nr1,ala walczy za "DROBNE".Natomiast w cężkiej zorobi nieporównywalnie lepszą kasę,pozatym w ciężkiej poza braćmi Kliczkami cała reszta jest w zasięgu Tomka .Podejmując decyzję o zwakowaniu pasa IBF ,Adamek musi czuć się bardzo dobrze w nowej kategorii,myślę ,żę Gmitruk i Adamek wiedzą co robią.Kwestia max. 2 lat i dostanie walkę o tytuł w ciężkiej.Chciałbym jeszcze nadmienić iż Chembers ,Powietkin czy Arreola - niestety ustępują Adamkowi szybkością ZDECYDOWANIE (i klasą również),natomiast D.Haye jest naprawdę mocny ale w zasięgu Tomka.
 Autor komentarza: MAXIMVS
Data: 20-10-2009 19:02:42 
capricornxxx , cyt.: "...Osobiście wolę polski boks od Andrzeja Gołoty...".

A czy Andrzej Gołota zaszkodził lub szkodzi polskiemu boksowi? Moim zdaniem nie ma konfliktu interesów na lini Gołota - polski boks, w każdym razie ja takowego nie dostrzegam. Adamek nie jest uosobieniem polskiego boksu.
 Autor komentarza: capricornxxx
Data: 20-10-2009 19:15:25 
Nie stawiajmy też, tak jak to robią liczni, znaku równosci pomiędzy Gołotą a "polskim boksem".

Gołota miał tak wiele szans na zdobycie tytułu mistrzowskiego, że już zwyczajnie nie zasługuje na kolejną. Zwróć uwagę ilu to świetnych bokserów nie miało mozliwości walki o tytuł, albo miało niewiele takich szans. Lub też ilu jest, lub było (czasy "prosperity" Gołoty) takich, którzy wygrywali tytuł a nie mówi się o nich zbyt głośno.

Gołota zapisał się w pamięci obserwatorów boksu między innymi dlatego, że: 1) walczył z bokserską elitą. 2) faulował. 3) kończył "spektakularnie" swoje pojedynki. 4) był "wielką nadzieja białych". No i weźmy też pod uwage to, że to polski portal.
Wbrew pozorom dość wielu nie kojarzy tu zbytnio takich nazwisk, jak chociażby Tucker, Tubbs, Bruno, Briggs. Kto napisze ci coś o sposobie boksowania Akinwande, czy świetnego Michaela Moorera?

Świat wcale nie jest taki mały. Przynajmniej swiat boksu.
 Autor komentarza: kuhi
Data: 20-10-2009 19:32:27 
@capricornxxx
"Adamek daje nam perspektywę oglądania Polaka w szerokiej czołówce wagi ciężkiej jeszcze przez kilka nastepnych lat."

Solis tez chce walczyć z Kliczkami - zrobią eliminator z Adamek vs Solis i ...
koniec Polaka w wadze ciężkiej.
Wolałbym, żeby unifikował w CW a po hajs wybierał się kategorię niżej.
 Autor komentarza: MAXIMVS
Data: 20-10-2009 19:34:19 
idzieliście przed chwilą Kostyrę w informacjach sportowych na Polsacie?
Powiedział, że sklasyfikowanie Adamka na 8 pozycji w boxrecu świadczy, iż Tomek jest doceniany na świecie. Biedny Pan Kostyra, pewnie nie wie, że rankingu na boxrecu nie układają ludzie tylko oblicza go komputer w oparciu o statystyki.
 Autor komentarza: capricornxxx
Data: 20-10-2009 19:37:02 
Mnie się wydaje, że aktualnie Adamek miałby wieksze na to szanse od Gołoty. Raczej nie będzie się pchał na braci Kliczko. Poczeka ze dwa, trzy lata, poboksuje z kilkoma niezłymi bokserami, zapewne z dobrym skutkiem, przygotuje się i dopiero wówczas spróbuje.

Też bym go widział, jako unifikującego pasy w kategorii cruiser, ale jaki ja mam na to wpływ? Taki, jak na to, co bedzie jadł jutro na obiad Twój sasiad.
 Autor komentarza: capricornxxx
Data: 20-10-2009 19:38:52 
No, Kostyra chyba powinien o tym wiedzieć. To czysta statystyka a nie ranking układany pod federacje bokserskie.
 Autor komentarza: TeddyBear
Data: 20-10-2009 19:41:18 
kuhi
"Na prawdę ciężko mi wyobrazić sobie Adamka wygrywającego z Solisem 3-krotnym amatorskim mistrzem świata, mistrzem olimpijskiem, 6-krotnym amatorskim mistrzem Kuby, gościem którym z 3 potyczek ze słynnym Felixem Savonem wygrał 2 - a teraz bez żadnego wysiłku nokałtującego Barretta w 2 rundzie. On w rankingu jest 16, ma 29 lat. Szybkość siła, bajeczna taktyka i wrodzony talent."

No tu przyznam, że zwiększyłeś znacznie poziom wypowiedzi, dobrze obrazując z kim |Tomek mógłby się zmierzyć. Ale w tym właśnie cała podnieta. Wyobraź sobie - Tomek walczy z Solisem, bukmaherzy nie dają mu większych szans. Ale publika w Polsce jest zjednoczona za Adamkiem. Wielkie oczekiwanie, HBO ppv, tytuł mistrza czeka. Przygotowania, komentarze, emocje sięgają zenitu. W końcu dochodzi do walki. Pierwsza runda. Solis naciera. Adamek schodzi z linii ciosów starając się skontrować. Solis przygniata Adamka swoją masą, wchodzi lewy prosty, prawy podbródkowy, Adamek się chwieje! Zbiera niemiłosierne cepy, klinczuje. Adamek jest bliski upadku, pierwszy raz jest tak poważnie zamroczony! Solis odpycha Adamka, uderza potężnym prawym sierpowym, Adamek robi zwód tułowiem i kontruje wprost na szczękę Solisa. Jest liczenie. Solis zamroczony, jak Banks opiera się o liny. Czy będziemy świadkami kolejnej egzekucji? Grad ciosów Adamka. Sędzia przerywa walkę! Wiekla niespodzianka! Faworyt podłączony do prądu pada niczym fallus 80 latka. :)

Dla tych emocji warto kibicować Adamkowi. Takie walki i takie emocje są możliwe. Tak samo jak to, że Adamek w jednej dwóch walkach zaliczy ciężkie KO :) Ale przegrać po heroicznym boju z Kliczkami też może przynieść sławę i powszechny szacunek.
 Autor komentarza: capricornxxx
Data: 20-10-2009 19:45:21 
A propos Solisa, to o ile dobrze pamiętam o niejakim Gomezie wypowiadano się dość podobnie...
 Autor komentarza: sugarleonard
Data: 20-10-2009 19:49:51 
kuhi
"Przecież Solis rozniósłby go w 2 rundy. Jeśli ktoś oglądał jego ostatnią walkę z Barettem to wie o czym mówie"

Teraz to mnie rozwaliłeś albo kompletnie nie znasz się na boksie albo bardzo nie lubisz Adamka.

Chłopie Barret to dzisiaj bokserski trup, który do walki przygotowywał się tylko kilka dni.

"Ale Adamek vs Solis - przecież Solis by mu urwał łepetyne samym pędem powietrza po przestrzelonym ciosie"

Adamek by wykończył spaślaka max do trzeciej rundy.
 Autor komentarza: kuhi
Data: 20-10-2009 19:59:18 
@TeddyBear
na prawdę chciałbym żebyś miał rację.
Kocham boks bez względu na to kto walczy. Walki rodaków (mogą być nawet "przyszywani") to podwójne szczęście. Zwycięstwa rodaków to już całkowita radość - i chyba dlatego mi smutno, że Adamek który jest dla mnie na prawdę MEGA bokserem - myślącym, ale nie uciekającym przed półdystansem, potrafiącym przyjąć i oddać - no po prostu jednym z najlepszych bokserów swojej generacji PLUS mającym wsparcie takiego człowieka i konesera boksu jak Andrzej Gmitruk - podejmuje takie dziwne decyzje. Mam nadzieje, że Adamek i jego Team widzą i wiedzą od nas więcej.
 Autor komentarza: MAXIMVS
Data: 20-10-2009 20:01:16 
TeddyBear, cyt.: "...Solis zamroczony, jak Banks..."
hahaha, fajne. Ale jeszcze fajniej by brzmiało - "Solis jak Gun".
 Autor komentarza: kuhi
Data: 20-10-2009 20:03:51 
@sugarleonard
nawet nie chce mi się komentować

@capricornxxx
nie porównuj proszę osiągnięć Solisa do Gomeza - bo to tak jakbys porównywał osiągi ferrari z maluszkiem.
 Autor komentarza: chupit
Data: 20-10-2009 20:05:38 
W takim razie idzmy dalej ...

Adamek- V.Kliczko

Vitek naciera na Tomka od pierwszego gongu, zaciąga go do narożnika, zadaje cios, Adamek robi unik i ucieka mu pod nogami, Kliczko go dopada, cios na szczękę, Adamek pada ... liczenie 7..8..9.. Adamek wstaje, Kliczko próbuje "dokończyć Adamka", lecz Adamek krzyczy, wskazujac rękawicą w górę " Look! A plane!" I Tomek zadaję kończące uderzenie.

Ma ktoś jeszcze jakieś ciekawe historie ?

 Autor komentarza: maiki80
Data: 20-10-2009 20:08:03 
Widze że niektórych ponosi Fantazja ułańska Tomasz Adamek w HW ma bardzo wielkie aspiracje ale teoria z praktyka rzadko idzie w parze jego możliwosci to CW Steve Cunningham jest jedynie zagrożeniem którego pominoł i uciekł do HW gdzie chce sobie podniesc prestiż na Gołocie ale nastepne pojedynki z cieżkimi z pierwszej piatki to już za wysokie progi chyba że bedzie walczył z bracmi kliczko zaliczy Ko weznie czek i powie że to wszystko robi dla kibiców
 Autor komentarza: sugarleonard
Data: 20-10-2009 20:09:09 
kuhi
"nawet nie chce mi się komentować"
Bo nie masz argumentów.
 Autor komentarza: MAXIMVS
Data: 20-10-2009 20:09:52 
nieezłeee,
nie ma to jak solidny kabaret!
 Autor komentarza: MAXIMVS
Data: 20-10-2009 20:10:46 
to było do historyjki chupita
 Autor komentarza: capricornxxx
Data: 20-10-2009 20:10:55 
Poczekajmy jeszcze z tym Solisem. Gomez, jako amator był rzeczywiście cieniem Solisa, ale ja upieram się przy hipotezie, że kubańscy bokserzy mają problemy w zawodowstwie. Byli szkoleni w specyficzny sposób z absolutnym nastawieniem na wygrywanie krótkich i dość "łagodnych" pojedynków w amatorstwie. Pewnych nawyków nie da się już wyplenić. Dla Solisa też może już być za późno.
 Autor komentarza: capricornxxx
Data: 20-10-2009 20:15:48 
Witalijowi nie chciałoby się nacierać. Samolotów też się chyba nie boi. Mógłby jednak opuścić lewego "stopa", na przykład na sugestię Adamka, że mu się but rozwiazał, albo że ma dziurę w bokserkach.

Cóż, w każdym razie uważam, że z Solisem miałby wieksze szanse.
 Autor komentarza: RAF1
Data: 20-10-2009 20:23:28 
Witam panowie!
Sorry ze nie w temacie. Pamietacie mnie jest z tak jak ja to nazywam starej paki uzytkownikow bokser.org dawniej bylem zarejstrowany jako rafal1 kilku kolegow tu poamietam danego przema adenauera odynca. granvorka juz nie pisze!? hehe
jeszcze raz witam i pozdrawiam
 Autor komentarza: capricornxxx
Data: 20-10-2009 20:31:26 
Granvorka woli siatkówkę, Danny sparingi, Przemo komputery, Adenauer hazard a Odyniec strzelaninę w lesie.

Czasem wpadają na małą pogawędkę.
 Autor komentarza: RAF1
Data: 20-10-2009 20:37:44 
Czyli po staremu capricornxxx :)

nie mniej jednak widze ze dyskusja wrzy od tematu gołota-adamek
 Autor komentarza: capricornxxx
Data: 20-10-2009 21:00:23 
Już paruje od kilku ładnych miesięcy. Ileż tu entuzjazmu i emocji!
Łzy wzruszenia cisną się do oczu, aż czasem nie widze ekranu, jak próbuję czytać te komentarze.

A co będzie po walce!
 Autor komentarza: SzabolcsGergely
Data: 20-10-2009 21:04:45 
pamietam jak jackiewicz przegral z zaveckiem . sedziowie punktowi dali wygrana rafalowi a na boxrecu rafal spodl kilka oczek w dół od tej pory lubie ten ranking, nie dlatego zebym byl przeciwko wojownikowi, lubie go i uwazam ze ma talent ale to było tak fajnie sprawiedliwe (zaweck chyba awansował o dwie pozycje). a pozatym ten ranking jest lepszy od rankingów ibf,wba,wbc i wbo. a pozatym sa tam miszczowie i w zdecydowanej wiekszosci nr 1 boxrecu jest aktualnie najlepszy w swojej wadze
 Autor komentarza: RAF1
Data: 20-10-2009 21:11:16 
Słuchaj moim zdaniem po walce bedzie jeszcze bardziej bo kibice Gołoty beda pisać: a jakby sedzia wtedy przerwal to andrew by wygral... albo kibice adamka tomek poddal sie w 7 rundzie po golota w 8 mial mu odgryzć fiuta itp.albo ja stoje w przy tej walce z boku.
Boje sie jednak takiego scenariusza:
Adamek punktuje cały czas gołote powiedzmy przez 8 rund bedąc dla goloty za szybki Endriu zaczyna sie frustrować ze nie moze trafić Tomka i wtedy moze coś odwalic jakis faul.
 Autor komentarza: capricornxxx
Data: 20-10-2009 21:30:53 
Gołota może zrobić dosłownie wszystko, dlatego trudno o prognozę. Siadasz do oglądania walki z Andrzejem, to nie wiesz czy zaraz znajdziesz się na Saharze, w Arktyce, czy w zbiorniku z odchodami w oczyszczalni scieków pod Charkowem.
 Autor komentarza: mariusz74
Data: 20-10-2009 21:43:41 
do dupy ten ranking
 Autor komentarza: capricornxxx
Data: 20-10-2009 22:37:50 
Przydałby się jakiś aktualny program walk, co do tej gali. Z uwzglednieniem godzin rozpoczęcia (zakładanych). Napisali o debiutancie Sieradzkim. Nie wiedziałem, że on też wchodzi w rachubę.
 Autor komentarza: przemo663
Data: 21-10-2009 00:21:56 
Capricornxxx jeśli o mnie chodziło to mogłeś się bardziej wysilić i napisać, że uganiam się za siedemnastkami, knuje spiski mające obalić kapitalizm, gibam się w rytmach Bee Gees czy coś w tym stylu.A ty mi tutaj, że wolę komputery...Dzięki stary...
 Autor komentarza: capricornxxx
Data: 21-10-2009 00:29:14 
No... te w stylu NASA, albo Agencji Rozwoju Rolnictwa.
Zaawansowaną technikę miałem na myśli. To chyba lepsze, niż powrót do ery realnego socjalizmu, pedofilia (prawie), czy muzyka z czasów rewolucji seksualnej i mody na różnego rodzaju zioła.

Wybacz zresztą, poprawię się przy najbliższej okazji.
 Autor komentarza: przemo663
Data: 21-10-2009 00:40:07 
Wybaczam.Głównie ze względu na to, że wspomniałeś o Agencji Rozwoju Rolnictwa.Z tymi siedemnastkami się faktycznie zagalopowałem.Wobec tego udawajmy, że ta wypowiedź nie miała miejsca.

Ponieważ wstaję o pięknej, okrągłej godzinie 5, życzę wszystkim dobrej nocy.
 Autor komentarza: capricornxxx
Data: 21-10-2009 00:48:57 
Niech Ci się przyśnią te małolaty. Tego nam jeszcze nie zabronili.
 Autor komentarza: witekkrol
Data: 21-10-2009 09:54:35 
Gołota z Adamkiem wejdą do ringu o 23,10 o17 10 czasu amerykańskiego bo tam ta walka też będzie pokazywana.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.