VIDEO. ADAMEK - GOŁOTA PROGNOZA

Zapraszamy do obejrzenia (język angielski) prognozy walki Tomasz Adamek - Andrzej Gołota, dokonanej przez amerykańskiego fachowca, który prognozuje wyniki najważniejszych pojedynków w  boksie zawodowym.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: iwan80
Data: 03-10-2009 15:33:42 
Andrzej Golota najlepszy polski HW !!!
 Autor komentarza: amin
Data: 03-10-2009 15:54:02 
potwierdzam
 Autor komentarza: abdel1908
Data: 03-10-2009 16:00:22 
Sprawa jest prosta. Dziennikarz mówił o tym że ani Wałujew, ani Holyfield czy też Jones Jr nie mogli połozyc na deski Ruiza co zrobił dwukrotnie Gołota. Mówił też o wolnych startach Gołoty i ucieczkach z ringu(Lewis, Austin, Tyson, Brewster), o tym że jest za słaby psychicznie do tych najważniejszych walk. Ponadto o tym że nie widzi Adamka wygrywającego na punkty, no i jeszcze o tym że w wieku 41 lat można stracic szybkośc, refleks ale siły jednak nie. O walce Gołoty z Mollo, że Gołota wygrał większośc rund i zaprezentował się bardzo dobrze, i o walkach z Bowe których Gołota wygrywał ale jego słaba psychika zaważyła na porażce.
Chyba dobrze słyszałem i zrozumiałem + przełożyłem na polski ale oczywiście mogłem się mylic.
Pozdrawiam.
 Autor komentarza: Danny
Data: 03-10-2009 16:00:58 
Ten Pan obnażył prawde.
 Autor komentarza: abdel1908
Data: 03-10-2009 16:01:54 
A no i że traktuje Gołote jako underdoga, ale jednak chyba widzi Gołotę wygrywającego nad Adamkiem przez KO, bo różnica wag i siły ciosu pomiędzy LHW i HW jest za duża.
 Autor komentarza: Danny
Data: 03-10-2009 16:06:09 
...wracając do siły Gołoty,to jest cholernie mocny,McCline kiedys mówił w wywiadzie,że Gołote trudno jest przesunąć w ringu(nie mylić z ciosem).

pozdro
 Autor komentarza: MAXIMVS
Data: 03-10-2009 16:17:00 
oby jego prognoza się sprawdziła
 Autor komentarza: slawko1
Data: 03-10-2009 16:27:57 
to jest opinia osoby postronnej! i zgadzam sie z nią całkowicie a i jak ktos nie jarzy to abdel1908 przewiną co jest grane
 Autor komentarza: krzysiek34
Data: 03-10-2009 16:34:22 
Ten pan nie powiedział nic odkrywczego. Jeszcze wróce do tych wielokrotnych kompromitacji Andrzeja. Po ostatniej walce Arreola przepraszał swoich kibiców za poddanie, chociaż moim zdaniem nie musiał się wstydzić walki z Kliczko. Gołota był dla nas tym czym jest Arreola dla Meksykanów, ale nie przypominam sobie by choć raz się ukorzył przed kibicami po swoich "numerach" ktorych miał conajmniej 5-6 . Zawsze się głupio tłumaczył i bagatelizował wszystko. Wielu zarzuca pyche Adamkowi . Uważam że Gołota jest bardziej zarozumiały .
 Autor komentarza: HARDPUNCH
Data: 03-10-2009 16:35:03 
KIBIBUJE I SZANUJE OBU PIESCIARZY.JEDNAK STAWIAM NA ANDRZEJA Z RACJI TEGO ZE TO NATURALNY CIEZKI OD ZAWSZE, MA PRZEBOKSOWANE MNUSTWO POJEDYNKOW W HW I TO W DODATKU Z NAJLEPSZYMI NA SWIECIE (KIEDY TO JESZCZE WAGA CIEZKA BYLA NA NIECO WYZSZYM POZIOMIE).TOMASZ BEZ WATPIENIA BEDZIE SZYBSZY I SPRYTNIEJSZY LECZ NIE ZNACZY TO WCALE ZE ANDRZEJE WOGOLE NIE BEDZIE TRAFIAL(W KONCU REPREZENTUJE WYSOKI POZIOM) MOZE TROCHE BARDZIEJ SIE NAPOCI ALE COS TAM NAPEWNO MU WEJDZIE I GRANIT Z KTOREGO ADAMEK MA SZCZEKE MOZE ZOSTAC SKRUSZONY
 Autor komentarza: wleziu
Data: 03-10-2009 16:44:55 
Chłopina mówi także, że zwraca się do hazardzistów. Twierdzi, że można wygrać trochę kasy przy takich kursach stawiając na Andrew. Wymienia wady i zalety zawodników nie wspominając o tym, że Gołota jest niemalże jednoręczny (bez lewej po wypadku samochodowym i kolejnych kontuzjach - choćby w walkach z Byrdem i Austinem). Sprawia wrażenie człowieka zaangażowanego przez buków do promowania obstawiania zwycięstwa Gołoty (to tak półżartem półserio).
 Autor komentarza: payback
Data: 03-10-2009 16:49:20 
'dokonanej przez amerykańskiego dziennikarza,' przeciez to nie dziennikarz tylko lysy gracz podpiety do neta, sam moge takie cos na neta wrzucic, nazwicie mnie 'dziennikarzem'?
 Autor komentarza: Mesjaszowy
Data: 03-10-2009 16:53:43 
i o to pan "czarna mamba" ala "oczy ważki" vel "pióro węża" okazuje się Mesjaszem...:) dla czytelników boksera org..:) Teraz wszyscy będą gadać to co on...Bzdury klepie moim zdaniem... ale to tylko moim... mnie się nikt tu nie słucha...ja jestem tylko Mesjaszowy...:) Pozdrawiam
 Autor komentarza: MAXIMVS
Data: 03-10-2009 16:55:00 
payback, ten gościu często komentuje walki na necie i przyznać trzeba , że siedzi w temacie i ma wiedzę.
 Autor komentarza: maTys84
Data: 03-10-2009 16:55:20 
Ten gość dość znany jest na YT i ma swoją stronę, którą odwiedzam już od paru lat on między innymi przewidział, że Kelly Pavik przegra z Hopem, zaryzykowałem i postawiłem kase na hopa:), ale też zdarzały mu się wpadki. Taka ciekawstka, przy jego prognozie walki Austin-GOlota też mowił, że jest to tzw. High risk play:)
 Autor komentarza: Danny
Data: 03-10-2009 16:55:37 
krzysiek34- w jaki sposób Gołota tłumaczył się z porażek?...jeden przykład.

pozdro
 Autor komentarza: chupit
Data: 03-10-2009 16:58:20 
Z tego co zrozumiałem i zapamiętałem to słowa o tym że Adamek nie jest takim bokserem żeby rzucić sie na Gołotę w pierwszej rundzie tak jak Lewis itd. I ja się z tym zgadzam, inaczej walki nie wygra :)
 Autor komentarza: endriu
Data: 03-10-2009 17:00:33 
Może i obiektywny, ale mało zoriętowany w faktach. Andrzej będzie mial teraz sprawną lewą rękę, nie będzie ona tak dobra jak kiedyś ale będzie Coraz bardziej przekonuje się do wygranej Andrzeja.
 Autor komentarza: abdel1908
Data: 03-10-2009 17:02:18 
Ten gośc ma bardzo dużą wiedzę i jest szanowany więc trochę pokory i szacunku, Mesjaszowy.
 Autor komentarza: endriu
Data: 03-10-2009 17:07:15 
Danny poczytaj tutaj

http://polskatimes.pl/sport/157111,wszystkie-przypadki-andrzeja-g,id,t.html
 Autor komentarza: TheFoulPole
Data: 03-10-2009 17:10:25 
@krzysiek34
No pewnie, że powinien się kajać po każdej porażce i jeszcze zwracać pieniądze, tym którzy na niego u buka postawili. Przecież gdyby Gołota się rozpłakał jak Arreola to by go w Polsce żywcem zjedli. Czy on kogoś zmusza żeby mu kibicował?
@payback
Jak wrzucisz 87 filmów z prognozami walk, będziesz miał swoją stronę internetową i wydasz książkę o strategii dla osób obstawiających walki bokserskie to wtedy cię nazwę dziennikarzem. Ten lysy gracz ma wiedzę o boksie, której większość dziennikarzy w Polsce może mu tylko pozazdrościć.
 Autor komentarza: Sugar
Data: 03-10-2009 17:13:47 
abdel1908 walka z Ruizem była 5 lat temu dzisiaj Andrzej jest zupełnie innym bokserem. Zobaczcie sobie walki Gołoty z Mcbridem czy Mollo tam Andrzej już nie miał tej szybkości i siły. Nie umiał położyć na dupsku półprzytomnego Mollo z którym męczył się strasznie przez 12 rund. Widzieliście jak Gołota oddychał po walce z Mollo. Nie oszukujmy się to poprosto już nie ten sam Gołota.
 Autor komentarza: abdel1908
Data: 03-10-2009 17:21:56 
Sugar jedna zasadnicza sprawa - to co ja napisałem, to jest przełożenie opinii dziennikarza z języka angielskiego na polski!!
Do tej pory na temat walki się nie wypowiadałem ale mam jedno pytanie - co nam da zwycięstwo Gołoty? Nic bo i tak niczego już nie osiągnie. A Adamka? On nadal ma szanse na tytuły.
 Autor komentarza: Mesjaszowy
Data: 03-10-2009 17:31:07 
abdel1908 ...:) Takich ludzi jak ty mozna rozpisać na kartce..:) mówisz szacunku...? a ja mówie ze nie...! OoO taki paradoks:) Myślisz ze tak jak ty nie będe miał swojego zdania i będe tylko przytakiwał innym...Moim zdanie klepie bzdury...większość tu klepie bzdury!!! Ludzie czy wy naprawde widzicie argumenty przemawiające za Gołotą...??!! Nie pojmuje tego...;/ nie pojmuje...;( Jak Gołota się poruszał w ringu w ostatnich walkach...JAK...?! WÓZ DRABINIASTY NAŁADOWANY SIANEM...!!! o tak...:) Adamek go zajedzie...zmasakruje...:) nie wątpie w to... miłośnicy Gołoty za dużo sobie wyobrażacie, To tylko moja głowa wyobrażała sobie co chciała, co ja chciałem..Te chwile wielkie tak naprawde to małe, cały ten okres na życa przespałem !!!:) Tak sobie powiedzie po 24pazdziernika....:) Jestescie zamknieci na argumenty...żyjecie w świecie marzeń i fantazji o wielkim Gołocie... Fakty są inne, w głębi rozumu...:) i zatwardziali fani Gołoty wiedzą co się święci...ale wierzcie dalej... ja Adamka jestem pewien...:) dobra...wyzywać mnie...:) wyśmiewać..:) ale takie jest moje zdanie..... POZDRAWIAM... AMEN...
 Autor komentarza: MAXIMVS
Data: 03-10-2009 17:32:55 
abdel1908, ewentualne zwyciestwo nad starym, powracającym po kontuzjii i rocznej przerwie Gołotą da Adamkowi tyle co Gołocie dało pokonanie czterdziestoletniego Tima Whiterspoona. Jeżeli Adamek myśli o pasie w ciężkiem to musiałby 24.10 Andrzeja zdeklasować.
 Autor komentarza: abdel1908
Data: 03-10-2009 17:40:33 
Mesjaszowy - bez obrazy ale póki co przy tym dziennikarzu jesteś nikim. Zdanie można miec, ale trzeba to jeszcze jakoś z szacunkiem wyrazic.
MAXIMVS - Adamek ma szansę na tytuły a porażka mu tą drogę zamknie. Dlatego powinien wygrac Adamek.
 Autor komentarza: Danny
Data: 03-10-2009 17:43:02 
abdel1908- generalnie to powinien wygrać Tomek,lepiej dla kibiców.Tylko co będzie z tym jego ,,dobrym boksem,, jak przegra.
 Autor komentarza: Feliks
Data: 03-10-2009 17:52:51 
Ludzie czytam te wszystkie dziennikarskie brednie przed walka Adamek Gołota i stwierdzam że udaje im się realizować cel który sobie założyli czyli reklamę polskiej twz "walki stulecia" a prawda jest taka. Gołota to wielki bokser wystarczy oglądnac jego starsze walki niektóre to klasyki to bokser który mógł mieć w wadze cięzkiej wszystko co było do zdobycia! Ale! no własnie był jeden problem: psychika i znia andrzej nie mógł wygrac i dlatego skonczyło się jak wszyscy wiemy. Teraz andrzej to cień dawnego mistrza choć dalej ma umiejetności i siłe ale to za mało by wygrać , choć z tego co widze to nastawiają się z Colona na siłę i jeden cios! coś w stylu Rocki Balboa no ale życie to nie film. A co do Adamka to ma wszystko co potrzeba choć jego występy w wadze ciężkiej to wciąż wielka niewiadoma i nie wiadomo jak mu pójdzie, jednak coś w tym jest bo jest na celowniku braci "K" i jeśli zaprezentuje sie dobrze to kto wie...
Na początku byłem przciwny tej walce ale teraz uwazam że ta walka jest potrzebna bo albo Adamek wygra i zaistnieje w królewskiej albo Gołota bedzie miał na koniec swój "łabędzi śpiew" Ja w tej walce stawiam na Adamka no ale wiadomo to waga ciężka i jeden cios może wszystko przesadzić! Poczekamy zobaczymy!
 Autor komentarza: krzysiek34
Data: 03-10-2009 17:53:21 
Danny
Gołota nigdy nie tłumaczył się z porażek. Zawsze wymyślał jakies śmieszne powody. Z Lennoxem najadł się jakichs prochów, Tyson walnął go głową, Z Grantem były śmieszne ploty że mafia mu tak kazała( tego akurat sam Gołota nie mówił) , po walkach z Bowem też jakies kocopoły gadał a jak jakiś dziennikarz zapytał się go o 53 sek . to o malo nie rzucił się na biedaka. Zresztą znasz dobrze to wszystko. Gołota był dla większości z nas kims mitycznym , często przeceniali go nawet nasi fachowcy. Ja tez byłem jego wielkim fanem( wbrew logice) a klapki opadły mi po 4 sek walki z Austinem. Taki Tua by go rozniósł ( jesli by zdarzył)a miał tylko jedna sznse na tytuł. Dzięki Kingowi Andrzej miał sporo szans i nawet powinien być ogloszony zwyciężcą w walce z Byrdem ale byłby to taki sam "miszcz" jak Liachowicz czy Maskajew. Bo do takiego chocby Sułtana sporo mu brakuje . A swoją drogą jak niektórzy mowia że w swoim primie pokonałby Kliczków to ogarnia mnie pusty śmiech bo z takimi ludkami nie ma co w polemike się wdawać.
 Autor komentarza: TheFoulPole
Data: 03-10-2009 18:10:59 
Moim zdaniem jeżeli Gołota wygra to dostanie walkę o mistrzostwo, także nie widzę powodu żeby kibicować Adamkowi bo jest bardziej perspektywiczny. Dla mnie pierwszy pas dla Andrzeja byłby więcej wart niż trzeci dla Tomka.
 Autor komentarza: krzysiek34
Data: 03-10-2009 18:17:44 
TheFoulPole
Andrzej ma juz dwa pasy. Jedem mistrza ameryki pólnocnej a drugi latino
 Autor komentarza: MAXIMVS
Data: 03-10-2009 18:42:58 
TheFoulPole, w 100% podzielam twoją opinię. Fajnie by było gdyby na koniec kariery dziadek Andrew wreszcie wygrał z samym sobą i zdobył wymarzony pas. Byłby z tego niezły scenariusz na film. Tyle tylko, że jest to mało realne. No ale podobno cuda czasem się zdarzają. Trzymam kciuki za cud.
 Autor komentarza: chupit
Data: 03-10-2009 18:46:22 
Feliks, pierw piszesz ze ludzie tu wygadują bzdury a pózniej sam kierujesz się taką bzdurą mówiąc ze Adamek jest na celowniku "Braci".

 Autor komentarza: TheFoulPole
Data: 03-10-2009 19:05:15 
MAXIMVS gdyby 42-letni Gołota pokonał takiego Vitka to o jego życiu i karierze można byłoby nakręcić taki film, że te wszystkie Raging Bulle i Cindirella Many mogłyby się schować:)
 Autor komentarza: Danny
Data: 03-10-2009 19:17:10 
krzysiek34- co racja to racja:)...co do przeceniania Gołoty,to wiele razy pisałem,że był SZEROKĄ czołówką HW i tyle.Oczywiscie misztrzem jednym z wielu mógł być,jak taki Hide czy T.Whiterspoon byli..to czego nie Andrew.Prawdą jest,że ,,robił w rajtuzy,, jak to zwykł mawiac kolega odyniec ,albo był winien sam sobie,czyli bezbarwne aczkolwiek wyrównane walki z Byrdem i Ruizem.Do Extraklasy nie należał...ale zaswsze był grozny i wbudzał zainteresowanie przez sowją osobowość.David Tua poskładał by Gołote,zresztą taki Briggs,Morrison,Mercer też...czyli cała ekipka z kowadłem w łapie.Przynajmniej wiemy,że Gołota mógł boksowac na niezłym poziomie w HW.
 Autor komentarza: Feliks
Data: 03-10-2009 19:17:53 
chupit- jak byś interesował sie boksem jak domnimam to bys wiedział że Adamek miał juz ofertę od Władimira w zastępstwie za Heya i zapewniam cię że jak wygra z Gołota dostanie taka szanse! A dlaczego? zobaczysz po 24 pazdziernika!
 Autor komentarza: MAXIMVS
Data: 03-10-2009 19:31:46 
feliks, Adamek mógł dostać walkę z Kliczką bo Władymir szukał łatwego przeciwnika o posturze cruizera. Przygotowywał się pod byłego mistrza CW i uznał, że Adamek, będący obecnie nr 1 w CW, będzie dobrym dublerem.
 Autor komentarza: KOSTROMA
Data: 03-10-2009 19:31:59 
Danny takiego Morrisona to chyba prime Gołota miałby szansę pokonać
 Autor komentarza: abdel1908
Data: 03-10-2009 19:50:02 
Morrison nie miał jakiegoś specjalnego kowadła w łapie. Co innego Briggs i Mercer.
 Autor komentarza: cham
Data: 03-10-2009 19:56:11 
Danny) Skończ te swoje wywody.

"David Tua poskładał by Gołote,zresztą taki Briggs,Morrison,Mercer też"

Z Tuą pojedynek byłby wyrównany. Briggs? Haha, daj spokój. Morrisona i Mercera też moim zdaniem by pokonał. Oczywiście w swoim primie.

"A swoją drogą jak niektórzy mowia że w swoim primie pokonałby Kliczków to ogarnia mnie pusty śmiech bo z takimi ludkami nie ma co w polemike się wdawać."

A czemu nie? Kliczkowie dominują w latach kiedy HW jest najsłbasza od dawna. Mistrz Vitali przegrał z Lennoxem, który był dawno za swoją najlepszą formą i w dodatku ważył najwięcej w karierze. Vitali nie znaczyłby nawet połowy tego co teraz w latach 90. I nie mów mi, jak poradził z nim sobie Gołota, bo to zupełnie inna walka i inny Lewis.
W pojedynku Gołota (w dyspozycji z walk z Bowem) i którykolwiek z Kliczków, trudno byłoby wskazać faworyta. I nie mów mi tutaj, że Ukraińcy roznieśliby Andrzeja, bo to świadczy o tym, że nie masz pojęcia o czym piszesz.

Gdyby Gołota miał psychikę mógł być absolutnym mistrzem świata, bo nic mu nie brakowało, oprócz jednego elementu.
 Autor komentarza: chupit
Data: 03-10-2009 20:21:40 
Feliks, faktycznie Adamek ma szanse zostać szanse walki z którymś z Kliczków, ale niestety tylko jako sparingpartner.

W jednym się zgadzam, zobaczymy po 24 pażdziernika. Gdy Adamek straci szanse nawet na walke jako sparingpartner z nimi.
 Autor komentarza: krzysiek34
Data: 03-10-2009 20:22:24 
cham
Raczej Ty przestan pisac brednie bo Twój post dowodzi że nie masz pojęcia o czym piszesz, a może masz jakies pojecie ale przemawiają przez Ciebie sentymenty do Gołoty. Mówiąc o primie Gołoty i Kliczkow to dam Ci dobry przykład. Z np. Orlinem Norrisem Gołota wygrał po 10-rundowej walce ( był wtedy w swoim prime). Pół roku później z tym Norrisem walczył Witek i wszystko trwało bodaj 40sek. Z Tua Gołota byłby bez najmniejszych szans. Pierwszy celny cios Davida spowodowałby że Andrzej straciłby całkowicie kontrole nad tym co się dzieje w ringu, a znając szybkie ręce Davida nastapiłoby to bardzo szybko. A jezeli mowisz że brakowalo mu tylko jednego elementu to chlopaku wiedz że ten element to jedna z najwazniejszych rzeczy w sportach walki. Andrzej to solidny średniak , nawet w swoim prime a popularność zdobył na swoich niekonwencjonalnych zagraniach.
 Autor komentarza: cham
Data: 03-10-2009 20:26:01 
"Andrzej to solidny średniak , nawet w swoim prime a popularność zdobył na swoich niekonwencjonalnych zagraniach"

Przerzuć się na szachy. Nie mam o czym z Tobą rozmawiać. Cześć.
 Autor komentarza: KOSTROMA
Data: 03-10-2009 20:35:39 
A pamiętacie jak chyba po walce z Grantem(ale nie pamiętam za dobrze więc może z kimś innym)Zelijko Mavrovic stwierdził w wywiadzie ,że Gołota to najlepszy ale jednocześnie najgłupszy bokser jakiego zna.
 Autor komentarza: myyyk
Data: 03-10-2009 20:43:41 
Dopóki Valujew ma pas, Andrzej ma szanse być mistrzem świata. Jest perspektywiczny.

Adamek przyjmuje od każdego, Briggs, Banks, Caunningham, nie mówiąc o Dawsonie, nieźle go trafiali. Co będzie jak trafi Andrzej?

Akurat nie zgadzam się, że Gołota ma jakiś niesamowity cios - Mollo jednak stał do końca. Andrzej ma jednak bardzo dobrą technikę, trafia dokładnie i dlatego przewracał Ruitza, ale nie ma atomowego ciosu. Jeśli jednak trafi Adameka, to ten dostanie najmocniejsze strały w karierze. Zobaczymy, jak je przyjmie.
 Autor komentarza: MAXIMVS
Data: 03-10-2009 20:50:52 
określanie Gołoty "średniakiem" jest taką samą przesadą jak nazywanie go "najlepszym". Gołota nigdy nie był najlepszym z najlepsych, ale miał atuty dzięki którym przewinął się przez czołówkę wagi ciężliej w złotych latach dziewięćdziesiątych. Dlatego warto miarkować słowa i nie przesadzać ani w jedną ani w drugą stronę. Mistrzem HW nie był ale mistrzem serc kibiców pozostanie.
 Autor komentarza: krzysiek34
Data: 03-10-2009 20:55:20 
MAXIMVS
Trafiłeś w sedno, nic dodać , nic ująć.
 Autor komentarza: TheDuke
Data: 03-10-2009 21:10:21 
 Autor komentarza: TheDuke
Data: 03-10-2009 21:14:41 
Witam Panowie!! Ktoś powyżej twierdził, że taki Morrison nie położyłby Gołoty. Cofnijcie się do walki Morrisona z Lenoxem ... przegrał jak Gołota ale różnicy w tej przegranej nie muszę nikomu tłumaczyć ... Big George z walki z Morrisonem rozniósł by Gołotę a Tommy wypunktował starego mistrza ... Racja Danny ... Gołota to był mocny średniak ,,, nic więcej nic mniej!!! Pozdrawiam
 Autor komentarza: MAXIMVS
Data: 03-10-2009 21:18:33 
Takie ględzenie kto kogo by pokonał, co by było gdyby było, jest bez sensu. Szkoda tego komentować.

A gdyby tu było przedszkole w przyszłości?
 Autor komentarza: KOSTROMA
Data: 03-10-2009 21:31:04 
Morrison w takim razie to też taki mocny średniak przypomnijmy chociażby łomot jaki zebrał od Michaela Bentta.
 Autor komentarza: Siwy1
Data: 03-10-2009 21:47:17 
Z tego co zauważam od jakiegoś czasu to coraz więcej ludzi uważa, że Andrzej może wygrać
 Autor komentarza: dariusy
Data: 03-10-2009 22:14:58 
Ciezko tak naprawde byc pewnym,co do wyniku tej walki.Napewno Adamek nie jest faworytem.Tu moze zdarzyc sie wszystko.Mysle ze jednak komus sie przyda zimny prysznic.Myslicie ze Golta pojdzie na pozarcie???
A czy przy walce Adamek -Mollo tez byscie tak mocno Tomka obstawiali?
 Autor komentarza: TheDuke
Data: 03-10-2009 22:20:45 
Kostroma!!
Zawsze można się bawić w oceny boksera po przeciwnikach, z którymi przegrał, ale wnioskowanie o ich poziomie na tej podstawie to fikcja!! Morrison przegrał też z Mercerem ale w czterech pierwszych rundach to była jego walka życia!!! a później K.O na Tommym jedno z brutalniejszych w historii!! Mercer nie padł tylko dla tego, że ma łeb z tytanu!! Bentt zresztą był bardzo dobrym pięściarzem w amatorce!! Moim zdaniem Morrisonowi było daleko do najlepszych ale na pewno jeszcze dalej do średniaków!! U mnie na pewno wyżej niż Gołota!! Jego lewy sierp to był klasyk ... Trochę mi ten Tuy przypomina po obejrzeniu egzekucji na Cameronie ... Zresztą czy Lewis to był średniak bo wyłapał lucky puncha od średniaka Rahmana??? POzdrawiam
 Autor komentarza: Danny
Data: 03-10-2009 22:30:26 
TheDuke- nie użyłem określenia ,,mocny średniak,,.Gołota jak dla mnie był dobrym ciężkim.

...jeżeli chodzi o Morrisona,to facet ma 42 KO,więc mówi samo za sibeie.Jego lewy sierp był fenomenalny.Co tu dużo pisać.Osobiscie nie przepadałem za nim....ale jego lewa ręka i sposób zadawnia ciosów,to materiał szkoleniowy.

...Tua,Morrison,Mercer,Briggs ci zawodnicy mocno kopali,Andrew nie lubi agresywnych rywali i tyle.Wszystko zweryfikował ring.Generalnie to nie ma się co ropisywać.

...z jednej strony Adamkomaniacy z drugiej Gołotomaniacy,nic nie mozna napisać negatywnego o tych Panach,zawsze ktos się obrobi po szyje.Adamek jest ,,Królem Gór,, i pokona Kliczków, a Gołota biedny chłopak,przecież to wszystko przez Dona,który mu załatwiał walki o tytuł bez eliminatorów i nadodatek był zle prowadzony.Upssss.....

pozdro
 Autor komentarza: TheDuke
Data: 03-10-2009 22:44:39 
W temacie Tomka w ciężkiej to mimo, że bardzo go lubię i cenię to uważam, że nie ma wielkich tam większych szans!!! Co nie zmienia faktu, iż wcale nie uważam, że jego przejście do ciężkiej to zła decyzja!! Przeciwnie bardzo dobra ... W ciężkiej może dać na prawdę wiele dobrych emocjonujących pojedynków i nawet jeżeli przegra kilka razy z uwagi na ograniczenia fizyczne to i tak może budować nazwisko i zyskiwać szacunek na jaki zasługuje!!
 Autor komentarza: TeddyBear
Data: 04-10-2009 12:07:28 
"Cofnijcie się do walki Morrisona z Lenoxem ... przegrał jak Gołota ale różnicy w tej przegranej nie muszę nikomu tłumaczyć"

no moim zdaniem Morrison w tej walce walczył słabiutko, ale z drugiej strony Lennox był geniuszem, bardzo inteligentny bokser o niesamowitych warunkach fizycznych. Przed walką z Gołotą był bardzo pewny siebie i powiedział, że nie da Gołocie faulować i skończy walkę w 1 rundzie ;) to się nazywa wyczucie...
 Autor komentarza: amin
Data: 04-10-2009 20:45:34 
tua poskladal by golote. mysle ze nie powinno byc co do tego watpliwosci
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.