HOPKINS: UŚPIĘ ROY'A!

Na początku 2010 roku ma dojść do spóźnionego choć ciekawie zapowiadającego się rewanżowego starcia w kategorii półciężkiej pomiędzy Bernardem Hopkinsem (49-5-1, 32 KO) i Roy’em Jonesem Jr (54-5, 40 KO).

W pierwszej konfrontacji obu pięściarzy, 16 lat temu, górą był Jones Jr. Uznawany aktualnie za najlepszego zawodnika w limicie 175 funtów Hopkins jest przekonany, że w rewanżu role się odwrócą.

- Zamierzam zaryzykować.- deklaruje 44-letni "Kat" cytowany przez "Philadelphia Daily News"- Nie twierdzę, że nie mogę zostać znokautowany, ale póki co nikomu to się jeszcze nie udało. Roy był już nokautowany dwukrotnie i ja też chcę go uśpić."

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: waden15
Data: 28-09-2009 15:13:50 
ROY JONES JR NIE MA 50 NOKAUTÓW... MA 40...

 Autor komentarza: TeddyBear
Data: 28-09-2009 15:16:39 
a tak miał pokazać białemu robotowi.... Mądrze zrobił, oby tylko Roy nie popsuł mu święta. A w sumie niech mu psuje, pazernemu dziadziusiowi ;)
 Autor komentarza: badsonn
Data: 28-09-2009 15:17:55 
dziad-cykor, fuck him
 Autor komentarza: saddam
Data: 28-09-2009 15:26:03 
z tych dwóch pierników to stawiam na RJJ. Zresztą i tak u mnie ta walka wzbudza zero emocji.
 Autor komentarza: waden15
Data: 28-09-2009 15:29:42 
saddam
Jakie twoim zdaniem argumenty przemawiają za Royem... Bo moim zdaniem jest ich mało a konkretnie jedna - szybkość... Chociaż to i tak nie wystarcza jak pokazała walka z Calzaghem
 Autor komentarza: mch
Data: 28-09-2009 15:33:01 
badsonn
Data: 28-09-2009 15:17:55
dziad-cykor, fuck him

Się odezwała legenda boksu....
 Autor komentarza: cham
Data: 28-09-2009 15:51:19 
Ja tu nie wierzę w żaden nokaut. Jeśli ta walka się odbędzie to według mnie potrwa pełny zaplanowany dystans. Kto wygra? To ciężkie pytanie. Biorąc pod uwagę ich pojedynki z Calzaghe to teoretycznie faworytem powinien być Hopkins, ale w ten sposób nie można patrzeć na ten pojedynek.
Obaj są zaawansowani wiekowo jednak różnica jest tak naprawdę duża. Cztery dychy to sporo, ale 45? Poza tym jeszcze jedna sprawa. W ciągu ostatnich trzech lat Kat walczył trzy razy. Z czego ostatni raz rok temu. Junior walczył pięciokrotnie i w tym roku boksował już dwa razy i to jest wielki atut Jonesa.

Nie patrząc na to co napisałem wyżej w tej walce tak naprawdę faworyta nie będzie. Ten kot przygotuje się lepiej - wygra. Osobiście chciałbym by był to Roy. Mam do niego wielki sentyment.
 Autor komentarza: sugarleonard
Data: 28-09-2009 16:12:44 
Ten tchórz uciekł przed Adamkiem bo bał się, że dostanie wpiernicz.
Wybrał starego Roya, którego ośmieszył Calzaghe.
 Autor komentarza: Dominic
Data: 28-09-2009 16:18:35 
waden15
- idz chłopakie do okulisty bo jest dobrze napisane apropo nokautow Jonesa !

A ja jestem za Jones-em - dla mnie to geniusz bosku,wiem że już nie te lata i nie ta szybkość ,ale życzę mu aby tego ciuciuwatego Hopkinsa wysłał na zasłużoną emeryture !
Teraz to sobie mogą krzyczeć do woli i nakręcać walke medialnie - wszystko zweryfikuje ring !
 Autor komentarza: waden15
Data: 28-09-2009 16:24:38 
Dominic
"- idz chłopakie do okulisty bo jest dobrze napisane apropo nokautow Jonesa !"

:D

Nie chcę Ciebie obrażać więc pomyśl - był błąd, napisałem posta że ten błąd został popełniony, ktoś to poprawił i jest dobrze - tak to trudno zrozumieć?

Pozdrawiam:)
P.S - napisz mi że zrozumiałeś...
 Autor komentarza: rogal
Data: 28-09-2009 16:54:27 
Ja myślę, że Hopkins prędzej niż Roya uśpi kibiców.

Nie podoba mi się ta walka i tyle.

Adamek na lodzie, i co teraz ?

pozdrawiam
 Autor komentarza: waden15
Data: 28-09-2009 16:59:31 
rogal
"Adamek na lodzie, i co teraz ?"

Cunningham, unifikacja, albo HW po wygranej z Gołotą... Ale to wszystko dopiero po wygranej z Gołotą

Uśpi kibiców... Taa, ale przy tym rozbije starego Roya Jonesa jr... I on nie będzie mieć litości dla Roya jak Calzaghe który nie chciał go znokałtować....

Z punktu widzenia jako Polaka ta walka też mi się nie podoba, ale ogólnie patrząc to chciałbym to sobie oglądnąć:)
 Autor komentarza: rogal
Data: 28-09-2009 17:25:49 
A ja stawiam w tej walce na Roya, bo jest szybszy.

Unifikacja w cruiser, to mi się podoba, tego chciałbym najbardziej. Szczególnie zdemolowanie Fragomeniego.

pozdrawiam
 Autor komentarza: waden15
Data: 28-09-2009 17:36:29 
Od Tarvera i Johnsona też był szybszy...;]
Myślę że Roy z pierwszej walki z Tarverem jest w stanie nawiązać walkę z Hopkinsem... tylko kiedy to było? 2003? Trochę dawno... Z prime Hopkinsa jeszcze coś zostało z prime Roya Jonesa już niestety nic....
Stawiam zdecydowanie na Hopkinsa, nie spodziewam się niczego nadspodziewanego, Roy jest "jedynie" dobrym bokserem w tym momencie i dwie walki ze słabszymi rywalami tego nie zmieniają... Chciałbym, chciałbym żeby było inaczej bo uwielbiam Roya, ale jestem realistą
 Autor komentarza: capricornxxx
Data: 28-09-2009 17:38:22 
To nie jest niespodzianka(że się dogadali). Nie byłby też niespodzianką jakikolwiek wynik tej konfrontacji. Pamietajmy, że mamy do czynienia z facetami, o których ringowej formie decyduje już w dużym stopniu przypadek, czyli tzw. zły lub dobry dzień. Lata jednak robią swoje. Wydaje mi się jednak, że styl boksowania prezentowany przez starszego z weteranów jest nieco mniej ryzykowny, wobec tego Hopkins może być mniej podatny na knockout. Jest to jakiś wyznacznik dla tego, co się może tego dnia wydarzyć.

Spryt, inteligencja, twardość kontra szybkość, refleks(już nie ten), błyskotliwość...

Widziałem Roya cień...
 Autor komentarza: Daw
Data: 28-09-2009 18:05:35 
Ja calym sercem bede za Royem chcialbym zeby dal Hopkinsowi porządne KO!
 Autor komentarza: Maras
Data: 28-09-2009 18:26:52 
Panowie , wynik tej walki nie ma najmniejszego znaczenia . Popykają tak żeby sobie krzywdy nie zrobić a kaska i tak się będzie zgadzać .
Tak apropos , kto z Was uwierzył że Hopkins wyjdzie na ring z Tomkiem ?
 Autor komentarza: capricornxxx
Data: 28-09-2009 18:30:31 
To była piekna bajka. Wszyscy lubią bajki, dlatego i ja liczyłem, że się uda. Roy Jones miał przechlapane w HBO i to był powód, dla którego ta walka miała się nie odbyć.
Pieniądze jednak robią swoje.
 Autor komentarza: zin
Data: 28-09-2009 18:38:10 
Ja podobnie jak waden15 - zdecydowanie Hopkins !!! Hopkins dużo wolniej się starzeje od Roya :) Myślę że to będzie walka nudna i Hopkins wypunktuje Roya. Dużo klinczy etc.
 Autor komentarza: mch
Data: 28-09-2009 19:03:13 
Zgadzam się z tym co mówi capricornxxx, że o formie zawodników w tym wieku decyduje po części przypadek. Przykła Hopkins który w drugiej połowie walki z Joe wysiadł, a Pavlika jeździł od początku do końca.
Ale trzeba być ślepym, żeby nie obstawiać B-Hopa jako faworyta. Zwycięstwo nad Pavlikiem, Wrightem. Dobra walka z Calzaghe. A RJJ? No nie róbmy jaj z pogrzebu. Jednak jak zawsze wszystko zweryfikuje ring.
 Autor komentarza: Danny
Data: 28-09-2009 19:09:14 
rogal-Roy szybszy?..wywnioskowałeś to po walce z wyboskowanym Trinidadem czy przecenianym średniakiem Lacym?.Roy był lepszy od Hopkinsa pare lat temu,co udowodnił w ich pierwszej walce.Teraz Roya zawodzi refleks,boksuje pod publiczke i robi ,,schow,,...przynajniej próbuje.Walka z Lacym była bardzo przecietna i brzydka jak na RJJ,na Hopkinsa to mało.Zdecydowanie stawiam na Bernarda i nie przez wzgląd na moją sympatie do tego zawodnika....ale forme.

Pozdrawiam
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 28-09-2009 19:23:20 
Niestety - Danny ma rację obecnie z Bernarda dużo więcej zostało niż z Roya. Większość technik Roya po stracie szybkości i refleksu jest gówno warta. cwaniackie techniki Bernarda są skuteczne nawet gdy ten jest już trochę po Primie. do tego Bernard ma znacznie lepsze warunki fizyczne,
Pamiętajmy że Bernard to chyba jedyny bokser który nawiązał równorzędną walkę z Royem prime, teraz niestety wygra Hopkins.
 Autor komentarza: capricornxxx
Data: 28-09-2009 19:29:47 
Z wiekiem traci się szybkość, refleks... Na tym bazował boks Roya Jonesa. Hopkins ma taki styl boksowania, że upływ czasu nie bedzie miał tu takiego odzwierciedlenia. Ich ostatnie walki wydają się być tego potwierdzeniem.
Kibicowałem i nadal kibicuję Royowi, ale dla mnie też faworytem będzie Kat.
 Autor komentarza: tonka
Data: 28-09-2009 19:43:46 
Stawiam na Roya i za nim 3mam kciuki. Nie chodzi o to, że pokazał się pięknie od strony szybkościowej, technicznej i wydolnościowej w walce z "bardziej znanym niż utalentowanym" Lacym, ale o to, że (pomimo wieku) ciągle umie przypomnieć sobie własne sztuczki, zaskoczyć i ośmieszyć rywala. Niestety minus owego wieku jest taki, że ryzyko też jest większe i nie ma tyle pewności, co do ewentualnej wygranej, jak za najlepszych lat - (przykład z Calzaghe). Ale tutaj analogicznie dotyczy to, i to jeszcze mocniej w moim odczuciu, 45l. B-Hopa, który na koniec kariery wykombinował sobie niby łatwiejszego Roya, niżeli mniej znanego, acz niebezpiecznego i "na fali" Adamka. Wie, że potencjalna wtopa z takim Tomkiem zachwiałaby jego legendą. Cwany i inteligentny jest.
Wracając do tematu: Za czasów największych rozkwitów karier obu panów (B-Hop & RJJ), postawiłbym zawsze na RJJ. Był wybitniejszy, pomimo uznania dla maestrii Hopkinsa w najwspanialszych jego latach.
Dlatego to czynię również i teraz - stawiam na Jonesa.
Pozdr.
 Autor komentarza: pietrzek
Data: 28-09-2009 19:58:09 
Gdybym był szefem HBO to niedał bym na tą walką ani 1$ to bedzie nuda jak s.k.u.r.wy.s.y.n!!!!!!!!
 Autor komentarza: waden15
Data: 28-09-2009 20:01:10 
Gdybyś był szefem HBO to byś patrzył na kasę... A ta walka da na prawdę dużo kasy...
 Autor komentarza: mar4co
Data: 28-09-2009 21:28:56 
pietrzek , po czym wnosisz ze nuda ? w/g ciebie adamek jest efektowniejszy ? Mimo uplywu lat u Roya nadal walczy 100 razy efektowniej od np adamka , zgadzam sie z tym co inni pisali ze zostal to tylko cien Jonesa z przed lat.Nadal walczy efektownie a ci co sie z tym nie zgadzaja - youtube nie boli.
 Autor komentarza: badsonn
Data: 28-09-2009 21:30:38 
mch
ty penero mowilem cos do ciebie lub o tobie? pir..lony glucie?
cisnij dalej siorbac fity maly condomie.
 Autor komentarza: SkazanyNaInstynkt
Data: 28-09-2009 21:37:14 
jakoś nie bardzo chce mi się wierzyć, że ta walka zrobi wielką furorę pod względem sprzedaży PPV...
i nie wiem czemu, ale jakoś ogólnie to się to wszystko chujowo zapowiada...
zresztą nie byłbym jeszcze taki pewny czy faktycznie dojdzie do tej walki :)
 Autor komentarza: mch
Data: 28-09-2009 22:07:48 
badsonn - nie moje wina że nie umiesz napisać normalnego komentarza haha bez odbioru
 Autor komentarza: Bokserro84
Data: 29-09-2009 00:46:12 
panowie wiadomo walka dla kasy i to poteznej !! jezeli chodzi o hopkinsa to mozna powiedziec ze to byl bardzo dobry bokser !:) aaa jezeli chodzi o JUNIORA to byl to geniusz boksu , poklon dla niego !!!!!!!!!!!!!!!!
 Autor komentarza: badsonn
Data: 29-09-2009 09:17:50 
za to ty umiesz 15 letni ekspercie buahaha
zreszta :
morda krotko prostytutko!!
 Autor komentarza: TeddyBear
Data: 29-09-2009 11:08:27 
badsonn po ch... takimi słowami nas tu raczysz? Dziewczyny nie masz i ci się we łbie zbiera? Odrobina kultury nie zaszkodzi.
 Autor komentarza: badsonn
Data: 29-09-2009 11:40:24 
TeddyBear
racze tych ktorzy sie do mnie dop......laja. a dziewczyne mam :)
 Autor komentarza: mch
Data: 29-09-2009 14:33:04 
To pisz jak człowiek, a nie jak debil. Już raz cie wyjebali, teraz szykuje się drugi wykop. A potem powrócisz pod nickiem: badsonnn .

a 15 lat to cie już stary w dupę wali.
 Autor komentarza: kurekq
Data: 29-09-2009 16:12:59 
W takim razie współczuję tej dziewczynie badsonn. Poziom merytoryczny komentarzy trzymasz - świetnie! :)
 Autor komentarza: badsonn
Data: 29-09-2009 18:06:39 
ciebie rypie caly czas 15-letnia prostytutko
 Autor komentarza: mch
Data: 29-09-2009 18:51:03 
widzę kompleks wieku....
 Autor komentarza: badsonn
Data: 29-09-2009 19:35:43 
taa kompleks wieku prostytutko
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.