TIGER MISTRZEM: 15 LAT MINĘŁO

Wczoraj minęło dokładnie 15 lat od dnia, gdy najbardziej utytułowany polski zawodowiec Dariusz Michalczewski, pokonując na gali we Frankfurcie Leeonzera Barbera, wywalczył mistrzostwo świata wagi półciężkiej federacji WBO.

Zdobytego w starciu z Barberem tytułu "Tiger" udanie bronił przez kolejnych 8 lat, dokładając w międzyczasie do kolekcji swoich sportowych zdobyczy pas WBO wagi cruiser oraz pasy WBA i IBF kategorii półciężkiej.

Trofeum World Boxing Organization Michalczewski stracił dopiero w październiku 2003 roku, przegrywając niejednogłośnie na punkty z Julio Cesarem Gonzalezem.

   

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: kopernik
Data: 11-09-2009 11:50:52 
W 2003 w walce z Gonzalezem to został perfidnie okradziony.
 Autor komentarza: puncher48
Data: 11-09-2009 11:52:53 
Świetny zawodnik i między bogiem, a prawda gdyby nie uciekł z naszego kraju to mógłby pomarzyć jedynie o takich sukcesach, jego lewy prosty to esencja boksu, odpornością również zachwycał, niemniej w starciu z Royem z tamtych czasów "Tygrys' by wyglądał jak bezbronne dziecko, Darek był kapitalny ale Jones jr. w swoim prime to pięściarz wręcz galaktyczny, tak na marginesie moim zdaniem z całą pewnością nie przegrał z Gonzalezem i pomimo, że Michalczewskiemu nie za bardzo szło w tym pojedynku to remis mu się jak najbardziej należał.
 Autor komentarza: Danny
Data: 11-09-2009 11:55:52 
Darek był kaitalnym zawodnikiem,miałem przyjemnośc byc na jego 4 walkach.Poczekamy troszke na zawodnika formatu Michalczewskiego,może cos się urodzi:).Miał czym bić z obu rąk i wiele innych atutów,od Roya moi zdaniem odstawał...ale z pewnoscią scisła czołówka w LHW lat 90.Teraz robi kapitalna robote dla dzieciaków.

pozdro
 Autor komentarza: amin
Data: 11-09-2009 12:07:18 
ZDECYDOWANIE NAJLEPSZY POLSKI ZAWODNIK W HISTORII BOKSU ZAWODOWEGO. POTEM DLUGO DLUGO NIC I DOPIERO KOLEJNI. KTO SIE ZNA NIE POWIE INACZEJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 Autor komentarza: otke
Data: 11-09-2009 12:20:10 
Darek to był naprawde rewelacyjny, twardy bokser. Po RJJ najlepszy półciężki, jego walki z Hillem, Rockym(2..) czy wojny z Hallem to rewelacja. Gdyby nie uciekł do niemiec to pewnie zrobiłby karierę na miarę... Tomka Bonina walczącego dla BKP czy jak oni się tam teraz nazywają..
Jeżeli ktoś miałby do niego o to pretensje to musiłby być kompletnym idiotą
 Autor komentarza: odyniec
Data: 11-09-2009 12:31:01 
uciekl do reihu bo musial do Adamka jakos nikt nie ma zalu ze jest w USA
a czy przegral by z RJJ? moze ale mysle ze Jones moglby sie zdziwic
 Autor komentarza: cdn
Data: 11-09-2009 12:35:19 
bardzo lubię Darka jako boksera i człowieka mimo, że nie miałem okazji go nigdy poznać; ale z licznych wywiadów i biografii wywarł na mnie pozytywne wrażenie; żaden Polski bokser tyle nie osiągnął i nic nie wskazuje, że osiągnie w najbliższym czasie;
natomiast co do RJJ - po co za każdym razem wplątywać go ? nie doszło do walki i koniec kropka; dywagacje który z nich byłby lepszym zawodnikiem nic nie dadzą bo chyba zostało już napisane wszystko na ten temat; można wymieniać atuty jednego i drugiego, wykazywać, że jeden wygrał z tym a drugi z tamtym itd... nie lubię powtarzać wytartych sloganów "ale to jest boks, jeden cios może skończyć walkę";

wiadomość jest o Darku Michalczewskim; kapitalny bokser , z rewelacyjnym lewym prostym; aż przyjemnie się oglądało jak rozbijał tym ciosem gardy innych pięściarzy; umiał walnąć na górę, na dół, przyjąć, szybko wejść, wyjść; bez dwóch zdań zgadzam się z komentarzami wyżej, że gdyby nie wyjazd do Niemiec nie osiągnął by nawet 1/4 tego co zdobył; młodzi bokserzy powinni zaczynać swoje treningi od oglądania walk Tigera;


kolego Otke, wielu ludzi ma do niego pretensje - sam też takich znam; mówią, że co to za Polak co walczył pod flagą Niemiecką i wychodził przy ich hymnie; nic nie dają argumenty, włącznie z tym, że był zdyskwalifikowany przez PZB i nie mógł walczyć pod naszą flagą; masz rację, idiotyczne podejście ale nic nie poradzisz; niektórzy mają swoje zdanie i nie myślą racjonalnie ale tylko przez pryzmat innej narodowości; ciekawiło mnie zawsze, czy tak samo by mówili, gdyby walczył dla Włoch albo Szwecji (kraje kompletnie przypadkowo wymieniłem);

pozdrawiam;
 Autor komentarza: badsonn
Data: 11-09-2009 12:52:53 
taa , swietny zawosnik ale w tamtych czasach z czlowka nie walczyl amerykanska nie walczyl, nie mniej byl domiantorem takze polciezkiej
 Autor komentarza: saimon
Data: 11-09-2009 12:53:03 
Darku... Byłeś i jesteś "Best of the Best". Byłeś, bo osiągnąłeś mega sukces w boksie zawodowym i to własną pracą i talentem. Osiem lat trzymałeś pas, a w międzyczasie doszły kolejne. Na starym kontynencie nie była na ciebie leszcza, a kto wie czy nie na świecie.

Żałuję, że w tej zafajdanej Polsce z początku lat 90. w zasadzie było niemożliwością obejrzeć w "normalnych" warunkach twoje popisy pięściarstwa. Gdybyś teraz miał ok. 30 lat... Ehh

Trzymaj się dzielnie!!!

Ps. Ciekawe kto pamięta teledysk mega popularnego w latach 90. Marky Marka z USA, w którym historia Polsko-Niemieckiego Tygrysa była motywem przewodnim teledysku :)


 Autor komentarza: Diavulo
Data: 11-09-2009 13:03:09 
no mercy!!!!z Gonzalezem Tygrysa przękrecili,z RJJ walki nie było,wynik mógłby być różny,napewno Darek nie był skazany na pożarcie!!!Prawdziwy MISTRZ!
 Autor komentarza: badsonn
Data: 11-09-2009 13:38:07 
saimon jasne ze pamietamy. bo marky mark to nie kto inny jak mark whalberg, a jak mozesz to podaj tytul tego kllipu
 Autor komentarza: badsonn
Data: 11-09-2009 13:39:08 
dobra juz spoko
hehehe
 Autor komentarza: saimon
Data: 11-09-2009 13:40:01 
Diavulo

Masz rację tytuł tej piosenki to "Mo Mercy (The FirstOf the Tiger)" z 1995 roku. W jednej z wersji teledysk zaczynał się od modlitwy Darka, bo POlaków kojarzy się na świecie z katolicyzmem, a Niemców z protestantyzmem. Czyli polski motyw, jak i cały teledysk...

Nic dziwnego, białych talentów było wtedy jak na lekarstwo. A tu pojawił sie Polak, który w 1993 został Mistrzem Świata w kategorii IBF w wadze półciężkiej, a w 1994 - Mistrzem Świata kategorii WBO w wadze półciężkiej...

O! Redakcja "wsadziła" właśnie teledysk. Dzięki!!!
 Autor komentarza: otke
Data: 11-09-2009 13:41:18 
teraz Marky Mark to Mark Walenberg i jest poważnym aktorem, hehe. Całe szczęście że Darek nie był bohaterem teledysku jego brata Doniego(z New Kids On The Block..)
Badson a z jakim to niby czołowym zawodnikiem lat 90tych Darek nie walczył(oprócz RJJ)?
 Autor komentarza: Danny
Data: 11-09-2009 14:26:32 
Barber,Griffin,Hill(USA)..czołowi półciężcy tamtych lat.Do tych nazwisk można dorzucić naprawde jeszcze kilka ciekawych Rocki,Hill,Thadzi,Piper.
 Autor komentarza: Shogun90
Data: 11-09-2009 14:38:40 
Zgadzam sie , znakomity pięściarz . Ten lewy prosty i brutalne nokauty lewym sierpem to klasyka boksu .Szkoda że nie doszło do walki z Jonesem , ale mnie bardziej ciekawiłaby potyczka z Calzaghe . Moim zdaniem Tiger miałby duże szanse na wygraną
 Autor komentarza: Danny
Data: 11-09-2009 15:06:31 
Shogun90- Michalczewski(od Hilla)vs Calzaghe(od Kesslera)...działo by się wtedy,oczywiscie moim zdaniem.Osobiscie 50/50...ale to tylko ,,gdyby,,

pozdro
 Autor komentarza: pawel323
Data: 11-09-2009 15:29:16 
Zdecydowanie mój ulubiony polski pięściarz. Facet na ringu był niesamowity ;) Dzięki za te wszystkie walki i związane z nimi emocje Darek!
 Autor komentarza: badsonn
Data: 11-09-2009 15:44:17 
otke no wlasnie jego mialem na mysli bo wtedy to on byl o dekade do przodu niz oni wszyscy. nie ujmujac nic darkowi to z Royem w tamtych czasach nie mialby szans, a i Hopkins po przybraniu na wadze zlalby go niemilosiernie
 Autor komentarza: vasyl
Data: 11-09-2009 15:50:05 
To ciekawe co czytam hopkins zlal by tigera Roy takze a nasz pokonalby
calzage a joe pokonal oby amerykancow a nasz ma szanse wygrac z joe ja wiem jedno Jones bal sie Darka i taka jest prawda pokonal Halla i darek tez go pokonal nawet w tej samej rundzie i tez przed czasem uwielbiam patrzec na jego walki a lewy prosty? i lewy sierp masakra az milo sie oglada jak padaja
 Autor komentarza: vasyl
Data: 11-09-2009 15:53:17 
Takiego boksera nie bedzie juz w polsce dlugo zobaczycie okradli go z gonzalesem i to u niego na ringu przekret totalny bo jakby wygral wyrownal by rekord rocky Marciano 49 i zero a tego by mu nie wybaczyli wystarczylo jednego jeszcze zlac i darek jest najlepszy w historii i byl w swojej wadze pozdrawiam fanow Darka
 Autor komentarza: Daw
Data: 11-09-2009 16:16:19 
Po prostu legeda Polskiego boksu!!!!
 Autor komentarza: cymekhzl
Data: 11-09-2009 16:43:24 
jaka legenda ???
ten człowiek sprzedał sie za "srebrniki" niemcom i nie powrócił z obozu w niemczech z polska kadra . on jest gorszy od podolskiego i klose razem wzięztych !

P.S. pamietacie jak michałek pyszczył do Andrzeja Gołoty :)
normalnie Adamek ( nie lubie Tomka) by go zniszczył najdalej w 4 rundzie
takie moje zdanie i nigdy go nie zmienie
 Autor komentarza: prozaq1
Data: 11-09-2009 17:10:50 
Sam byś uciekł gdybyś tylko mógł! Michalczewski wykorzystał tylko swoją szansę! Tak samo jak Andrew G.i Tomasz A.wyjechali,bo w Polsce niestety nie osiągneli by nic..Dlaczego o nich nie napiszesz,że sprzedali się za 50centy???Łatwo jest oceniać innych mądralo?!
 Autor komentarza: Danny
Data: 11-09-2009 17:11:48 
badsonn- co do Roya i ewentualnego pojedynku jego z Darkiem,to wszyscy są raczej zgodni.Natomiast nie moge zrozumiec co miałeś na myśli pisząć:

,,taa , swietny zawosnik ale w tamtych czasach z czlowka nie walczyl amerykanska nie walczyl,,

...jak dobrze pamietamy pokonał ich kilku:)

Pozdrawiam
 Autor komentarza: prozaq1
Data: 11-09-2009 17:12:03 
Zresztą co byś nie napisał,to i tak nie zmienisz faktu,że TIGER to najlepszy polski bokser! Pzdr
 Autor komentarza: badsonn
Data: 11-09-2009 17:28:57 
Danny chodzilo i glownie o Roya jak wyzej napisalem, zreszta w laatch 90-tych kiedy daerek "katowal" wszystkich to byl wg mnie nizszy poziom niz ten kiedy juz Roy dostawal manto od Tarvera czy Johnsona, i jak tez napisalem Tiger nie mialby szans z Hopkinsem tak samo. A wogole Michalczewskiego nazwisko jest znane troche bardziej niz moje czy twoje:)), aczkolwiek sportowo to i tak wileki mistrz.pzdr
 Autor komentarza: Danny
Data: 11-09-2009 17:39:30 
Roy w walkach z Jonhsonem i Tarverem był już dawno po primie.Co do tego poziomu w latach 90 i teraz...to wygląda to tak,że po 2000r,zaczął spadać.Kiedys były czasy:RJJ,Michalczewski,Griffin,Hill,Del Valle,Barber,R.Jonhson,Harding,McCallum i jeszcze paru.

...ale każdy ma swoje zdanie:)

pzdr
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 11-09-2009 17:46:08 
Darek mialem przyjemnosc osobiscie z nim chwilke porozmawiac bo mial pub w Gdansku, wiec sie kiedys chodzilo;) Wielki mistrz i porzadny czlowiek..Wielu ludziom naprawde pomogl..Co do walki z Royem to nie mozna go skreslac ale faworytem wedlug mnie by nie byl..Mysle ze byl numerem jeden w Europie i dwa na swiecie..
 Autor komentarza: capricornxxx
Data: 11-09-2009 19:24:37 
Znowu gdybanie: Co by było,gdyby.

Co do Adamka to nie siliłbym się na porównania jego boksu z tym, co prezentował Tiger. Michalczewski walczył w Niemczech (Polsce), miał pod tym względem łatwiej. Miał bardziej ustabilizowaną sytuację podczas gdy Adamek trochę sobie powędrował po Stanach i Europie.
Miał inny styl boksowania. Niektórym on bardziej odpowiadał, innym nie. Dla mnie boks Adamka jest bardziej efektowny i może nieco mniej efektywny, choć osiągnięcia powoli temu przeczą. Zobaczymy co jeszcze ugra Adamek i w jaki sposób zakończy karierę.

R.J.J. był w swoim najlepszym okresie poza zasięgiem wszystkich ówczesnych rywali. Jedynym plusem dla Tygrysa to byłaby ewentualność zawalczenia w Deutschland. Wiadomo w czym rzecz.

Michalczewski żył w innych czasach. Nie chrzańmy tu o zdradzie.
 Autor komentarza: otke
Data: 11-09-2009 19:26:17 
Hopkins był za mały na Tigera i za słaby fizycznie. Przybierać to sobie mógł do starego tarvera, a jak ci się wydaje że wtedy był niższy poziom to sobie prześledz na boxrecu karierę Tarvera lub Glena Johnsona, bo gadasz bzdety. Dostawali równo parę lat temu.
RJJ skończył się po zrzucaniu wagi i wtedy dostał od Antonia i Glena, którzy po tym zaczeli toczyć między sobą zawody(nie chcieli nawet walczyć z Adamkiem..).
Boks umiera i taka jest prawda, niedługo nie będzie już ani jednego prawdziwego mistrza, za to będziemy mieli po 10 śmiesznych championów w każdej wadze.
 Autor komentarza: otke
Data: 11-09-2009 20:52:02 
oczywiście pisałem do badsona
 Autor komentarza: maddog
Data: 11-09-2009 20:55:55 
badsonn

bez obrazy chłopie ale jak czytam Twoje wynurzenia,że Michalczewski nie miałby szans z Hopem to...wybacz,ale nie wiem skąd Ci to do głowy przyszło??
 Autor komentarza: Diavulo
Data: 11-09-2009 21:24:44 
co by było gdyby,gdybać można bez końca
gdyby doszło do walk wszystko byłoby jasne a tak RJJ,Hopp
Tiger napewno dałby z siebie wszystko i wcale nie musiałby przegrać,mogłoby byc odwrotnie....gdyby...troche to śmieszne co niektórzy piszą...
 Autor komentarza: milek762
Data: 11-09-2009 22:27:36 

Darek Michalczewski Napewno jeden z najlepszych Bokserów w historii półcieżkiej.
miał odwage i jaja i doszedł b wysoko!
kapitalny lewy prosty i charkter jakby było z royem to niedowiemy sie nigdy ! ale wielki Roy choć (był geniuszem boksu) prawdopodobnie by wygrał ,choć sie nieprzyzna to myśle ze respekt miał przed Darkiem
Jako człowieka go nieoceniam bo nieznam go!różne opinie onim są nieżadko Negatywne(mozliwe że cześć prawdy w tym jest??), ale nikt nie jest krystaliczny również on. pozdrawiam
 Autor komentarza: milek762
Data: 11-09-2009 22:40:55 
be z żadnje złosliwości i to nie zarzut bo innego wyjscia być moze niemiał !ale zdecydowaną wiekszośc swoich walk stoczł niestety!a piesciarz wielki!
 Autor komentarza: Danny
Data: 11-09-2009 23:22:23 
Gdyby Darek boksował z Chuckiem Norrisem i to w USA....no to wtedy chyba nie było by wapliwości,kto jest najlepszy.
 Autor komentarza: Danny
Data: 11-09-2009 23:22:55 
..i wygrał oczywiscie:)
 Autor komentarza: badsonn
Data: 12-09-2009 03:51:37 
maddog
co?
facet co ty pier... lisz? kazdy z was a przynajmniej wiekszoscg gledzi ze Adamek nie ma szans z technika Bernarda, to w takim razie Michalczewski mialby miec 90% szans tak? co ty gadzasz? to "prawie" ta sama waga w waga a nie wirzez ze adamek jest slabszy o wiole od darka tylko dlkatego ze nie ma 23 obron w dorobku i co ty facet gadzasz ja k sie nie nasz o pzrestan piepszyc kocopoly. atyn otke to acznbij pisac komiksy bo chyba sam nie wirzysz w to co mowisz. wilki Michalczewski tak? i myslisz ze od wagi super srefniej do polciezkiej jest taka przepasc? przestan jesc tyle koksu facet to moze ci sie mozg rozjasni
 Autor komentarza: cymekhzl
Data: 12-09-2009 08:25:27 
ktoś wyżej napisał żebyśmy nie chrzanili o zdradzie bo tygrys zył w innych czasach to ja sie pytam w jakich czasach zył gołota bo chyba w tych samych ...

Darek to judasz i pajac niemcy podstawiali mu kelnerów i tak jest prawda

a wy slepcy nie wiem co widzicie w tym pajacu jakie obrony jaki rocky ?!
puknijcie sie w łeb fani tego niemieckiego judaszka
 Autor komentarza: maddog
Data: 12-09-2009 08:38:37 
badsonn

pierdolisz to ty z tymi twoimi wyliczeniami z księżyca i ogólnym pierdolnikiem w poście,chuj wie o co ci chodzi,pewnie wypiłeś ze dwa winka i cie ponosi.Oburzać to sie możesz do swojej babci a nie tu ty kurwa znawco od siedmiu boleści!!!
 Autor komentarza: maddog
Data: 12-09-2009 08:39:30 
cymekhzl

no comment....
 Autor komentarza: otke
Data: 12-09-2009 09:41:22 
badson to jakiś następny specjalista po dwóch kartonowych wiśniowych, maddog chyba szkoda "atramentu" na tego józka ze złotopolic
 Autor komentarza: badsonn
Data: 12-09-2009 10:33:57 
buahahah taaa. na michalczewskiego byl za maly a teraz na Adamka w Criuiser jest okiotke ty chyba zyjesz w innym swiecie a lbo jestes niepoprawnym optymista, a jak ci szkoda atramentu to zawsze mozesz sie komus oddac za troszke iwcej bo widez ze charakter masz jak "pani do towarzystwa".
maddog
a ty chyba czesto w jape dostajesz za takie gadanie!! tylko dlatego mozesz wciagac tu moja rodziene bo cie nie widze , prosto w oczy mi bys tego nie powiedzial bo skonczyl byc jak jak Hatton w walce z Mannym hehehehe. a wczoraj to faktycznie wrocilem z biby i ten pierdonik to z tad ale dzanie i tak podtrzymuje, fanatycy szwabusia. pewnie w was samych plynie ss-manska krew, hehe
 Autor komentarza: badsonn
Data: 12-09-2009 10:36:06 
a kartonow wisniowych niw pije od liceum, glownie long island jak wogole mosku wiesz co to jest,:))
 Autor komentarza: maddog
Data: 12-09-2009 11:25:22 
badsonn

Pewny jestes,że skończyłbym tak jak Hatton w walce z Mannym??

I nie wpierdalaj kitu,że byłeś w liceum grzbiecie bo twoje posty swiadczą o tym,że nie.


Otke

Jeszcze go nie puściło po nocy i dlatego sie tu spuszcza ten pojazd chrystusowy.Z ćwokiem nie ma co dyskutować,masz rację.Pzdr.
 Autor komentarza: maddog
Data: 12-09-2009 11:26:38 
a kartonow wisniowych niw pije od liceum, glownie long island jak wogole mosku wiesz co to jest,:))

nie long island tylko long penis chyba...
 Autor komentarza: badsonn
Data: 12-09-2009 11:35:16 
ty jestes stary cwel i tyle, parowczaku
 Autor komentarza: badsonn
Data: 12-09-2009 11:36:14 
pewnie ztym potke ze lancxe opier... lacie buahaha dwa pedaly
 Autor komentarza: badsonn
Data: 12-09-2009 11:37:50 
jetseem pewien ze bys tak skonczyl psia koncowo, osiedlowy lachociagu
 Autor komentarza: maddog
Data: 12-09-2009 11:41:47 
czego sie zwalasz kremlowska branzelszmato?
I nie mów do mnie z bliska bo ci sperma z mordy tryska przestrzale jebany z Nysy,goń sie cwelu wielokrotnie gwałcony przez ojca!!
 Autor komentarza: maddog
Data: 12-09-2009 11:42:58 
nie ma co gadać z parowozem bo jest najebany znowu,trzeba parówie ustąpić
 Autor komentarza: badsonn
Data: 12-09-2009 11:47:43 
gwalcilem jedynie twoaja stara ale chujowa robila loda bo nie miala dziwka parau zebow, ale cos wpominala o swoim synalku ze po tych wszytkich fiutach ktore przyjal to ma stomie w dupie zrobiona.
 Autor komentarza: maddog
Data: 12-09-2009 11:53:20 
przedstaw sie jeszcze raz cwaniaku iławski
 Autor komentarza: badsonn
Data: 12-09-2009 11:55:40 
maddog to pala wyglada mi na pedala
 Autor komentarza: maddog
Data: 12-09-2009 11:58:50 

Pewnie ważysz kurwo z 50 kg. i to jak wiadro wody wypijesz,dlatego przed kompem jestes mocny.
Wypije taka pała pół jabcoka i trzyma go potem dobę...
 Autor komentarza: badsonn
Data: 12-09-2009 12:02:49 
kurwa to twoja matka frajerze a jak chcesz to wpadaj do wrocka z ekipa cwelu to ci z ryja zrobie dupe frajerze
 Autor komentarza: maddog
Data: 12-09-2009 12:07:06 
aaaaa,z Wrocka...na Świebodzkiej cie przestrzeliłem,wiedziałem,że skądś cie znam heheheheheh,nawet laurkę na dzień kobiet dostałeś wtedy z całego pawilonu...dlaczego podpisujesz sie badsonn ?Przecież tam bujałaś sie na wabiku Teresa...
 Autor komentarza: badsonn
Data: 12-09-2009 12:27:59 
frajerze jebany tylko tu mozesz mi to powiedziec tylko tu szmato. przstrzelona twoja stara jest przez wszystkich zuli a ty jestes bekartem tysiaca meneli z hivem spermojadzie
 Autor komentarza: maddog
Data: 12-09-2009 12:35:24 
łojej...ale mi dałeś...nie wiem,co powiedzieć hehehehehe
badsonówna...twoje zwalanie sie to jak rzucanie kwiatami bo przecież wiesz,że damskie sie nie liczy...na razie cwaniaku ze Świebodzkiej,nie chce mi się juz czytać jak się tu pieknie przedstawiasz.
 Autor komentarza: badsonn
Data: 12-09-2009 12:39:21 
twoja stara to stara dziwka parowo zreszta ciasch bajera fescie . chuj ci w pysk
 Autor komentarza: badsonn
Data: 12-09-2009 12:40:10 
no wlasnie damskie sie nie liczy buahahaha cwelu
 Autor komentarza: maddog
Data: 12-09-2009 13:14:20 
płyta ci sie zacięła spermojadko
 Autor komentarza: maddog
Data: 12-09-2009 13:15:44 
...i jak powiedziałem wczesniej a ty potwierdziłaś-damskie sie nie liczy Teresko...
 Autor komentarza: mch
Data: 12-09-2009 14:12:51 
Admini......widzicie i nie grzmicie...
 Autor komentarza: otke
Data: 12-09-2009 15:14:04 
tego badeschmame powinno się albo ukarać, albo niech wszyscy mogą pisać co chcą, a nie jeden może a drugi(jak badesch) może bo jest upośledzony psycho fizycznie. pewnie mu czopek utknoł w tyłku, nie chciał się rozpuścic więc go połknoł i zaszkodziło.
badesch, nie opowiadaj już o swoich sposobach zarobkowania, domowy terrorysto
 Autor komentarza: badsonn
Data: 12-09-2009 20:32:00 
otke tobie w dupie utkwil penis twojego ojca i i tego cwela maddoga, frajerzy jebani spermopije
 Autor komentarza: McCall
Data: 12-09-2009 20:37:38 
Sorry chłopcy, że przerywam tą interesującą wymianę zdań. Ale tak w ogóle o co wy się kłócicie ? Naprawdę wasza wymiana obelg jest kreatywna, ale co po niektórym powinno się zabronić oglądania polskich bokserów :) No bo jechanie sobie matkach, tylko dlatego , że się nie zgadzacie co do szans HOPKINSA z Darkiem i Tomkiem , to patologia.
 Autor komentarza: maddog
Data: 13-09-2009 11:14:10 
badsonn

jesteś cwelem ze Świebodzkiej i tak juz pozostanie,to że sie prujesz tu nic ci parówo nie pomoże-cwelem bedziesz juz zawsze ty chuju do szczania
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.