SZEF UFC KPI Z MAYWEATHERA

19 września będzie szczególną datą w tegorocznym kalendarzu sportów walki- tego samego wieczoru odbędą się bowiem dwie konkurujące ze sobą świetnie zapowiadające się imprezy: bokserska gala z głównym punktem programu w postaci starcia Floyda Mayweathera Jr (39-0, 25 KO) z Juanem Manuelem Marquezem (50-4-1, 37 KO) oraz gala mieszanych sztuk walki UFC 103. Telewidzowie za Oceanem oba wydarzenia obejrzeć będą mogli dzięki transmisjom w systemie PPV.

Szef organizacji UFC Dana White nie ma wątpliwości, że to właśnie event organizowany przez niego bardziej zasługuje na uwagę kibiców.

- Fani boksu pojawią się [przed telewizorami], by zobaczyć, jak Floyd nie walczy.- ironizuje White- Ten gość będzie ciągle biegał w kółko… Zapłacicie 55 dolarów, by znów obejrzeć "Taniec z Gwiazdami" z udziałem Mayweathera. A tego samego wieczoru możecie obejrzeć pięć wspaniałych pojedynków [UFC] za 10 dolarów mniej.  

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Woody
Data: 10-09-2009 22:14:43 
Ten gość to geniusz tej dyscypiliny, pajacu!!!
 Autor komentarza: Mike1990
Data: 10-09-2009 22:48:04 
10 dolarów mniej za oglądanie gówna!
 Autor komentarza: dominiasz
Data: 10-09-2009 22:58:33 
co to za sport gdzie mozna kopac lezacego, dusic, wole stara szermierke na piesci i do mma mnie nic nie przekona...
 Autor komentarza: Woody
Data: 10-09-2009 23:03:14 
dominiasz, nic dodać nic ująć.
 Autor komentarza: Venom
Data: 10-09-2009 23:08:51 
co to za sport w którym jest 200 mistrzów świata :)
 Autor komentarza: Rymbaba
Data: 10-09-2009 23:23:56 
hehehe - dobre to z 200 mistrzami :-)

Jak przeliczymy kategorie wagowe X federacje to będzie i z 500 mistrzów. Niestety ów Biały Dan ma sporo racji i nie ma się co oburzać. Środowisko boksu zawodowego "ciężko" zapracowało sobie na negatywną opinię a Goździk do tej opini niestety pasuje. Czy tego chcemy czy nie. Nie będzie miejsca dla wirtuozów boksu jeśli nie będzie już boksu. Popularnośc różnych MMA rośnie i niestety w dużej mierze wynika to z odwracania się od boksu. Świat nie toleruje pustki a ta powstaje po dobrym boksie i musi być czymś uzupełniona.
 Autor komentarza: alfagta
Data: 10-09-2009 23:47:27 
MMA jest dla tłuków. Tam walczą sami bezdomni… MMA to po prostu niższa klasa i prestiż.
 Autor komentarza: Clevland
Data: 10-09-2009 23:49:33 
"Boks jest wspaniały, ale to sport naszych ojców, natomiast mieszane sztuki walki są sportem nowego pokolenia"
("Big" John McCarthy - najlepszy sędzia UFC)

Walka MMA jest bardziej realna:
-większa ilość widowiskowych technik- kopnięcia, obalenia, dźwignie.
-sędzie nie wkracza aby rozdzielać zawodników.
-większa ilość rozstrzygnięć przed czasem.

W boksie niesmaczne są niesprawiedliwe werdykty sędziowskie.

Boks stracił swój potencjał z racji "bezkrólewia" w wadze ciężkiej- Kliczko to nuda do potęgi.



 Autor komentarza: lukaszbombel26
Data: 11-09-2009 00:50:04 
ufc jest totalnie do bani ja kocham boks ta dyscyplina ma swój styl.a ufc to guwno wielkie, walka w parteze to najnudniesze co moze byc nidz w ty niema ciekawego to tyle na ten temat
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 11-09-2009 00:51:36 
K1 i owszem ale MMA NIE!!!!!!
 Autor komentarza: KubaK
Data: 11-09-2009 03:10:30 
"Szef organizacji UFC Dana White nie ma wątpliwości, że to właśnie event organizowany przez niego bardziej zasługuje na uwagę kibiców."

Niezwykle zabawny jegomość. Boks przeżywał już mniejsze i większe kryzysy, ale ma nad MMA zasadniczą przewagę. Jest dyscypliną sportu. A walka w klatce takim czymś nigdy się nie stanie.
 Autor komentarza: jerry
Data: 11-09-2009 05:15:39 
wiekszosc sie strasznie oburza ...tylko ze kibic chce obejrzec prawdziwa walke a nie miny i obracanie sie bokiem Pieknisia
 Autor komentarza: PiotrS
Data: 11-09-2009 09:05:32 
Nawet jakby oni placili 45$ zebym ogladal te walki psow w klatce to bym sie nie zdecydowal. MMA to sieganie do najbardziej prymitywnych odruchow i tak tez postrzegam kibicow tego bynajmniej nie sportu.
 Autor komentarza: odyniec
Data: 11-09-2009 09:16:18 
jerry masz racje ja tez wole boks od mma i tej calej macanki na macie ale jak mam ogladac goscia ktory walczy nie walczac i spierdala i pokazuje plecy a wszystko za kilka mln $ to wole K1
 Autor komentarza: puncher48
Data: 11-09-2009 09:23:46 
Widzę, że Andre Agassi(hehe), może i skończył z tenisem ale nie próżnuję zajął sie UFC i jakby nie patrzeć wcale nie wpadł z deszczu pod rynnę.
 Autor komentarza: Rymbaba
Data: 11-09-2009 09:34:45 
Przezabawne argumenty...

"MMA to sieganie do najbardziej prymitywnych odruchow"
"(boks) Jest dyscypliną sportu. A walka w klatce takim czymś nigdy się nie stanie."
"ufc jest totalnie do bani"
"MMA jest dla tłuków"

A co to ma za znaczenie? Dzisiaj pilotami od TV decydujemy co nas kręci a takie pseudoargumenty tylko dodatkowo pogrążają boks. Osobiście też wolę boks ale potrafię spojrzeć na fakty w oderwaniu od niepotrzebnych emocji. MMA rośnie a boks traci popularność. Przecież to widać i jeśli mamy kogoś wyzywać od tłuków to tych, którzy zabijają boks. To oni zasługują na takie określenia bo po ich stronie leży wina.


 Autor komentarza: Venom
Data: 11-09-2009 09:56:47 
A propos Bob Arum powiedział dzisiaj o walkach Mayweathera mniej więcej to samo co White.

Przy okazji nazwał fanów MMA skinheadami, a zawodników homoseksualistami. Jak widać nie odstaje poziomem od osób wypowiadających się tutaj.
 Autor komentarza: otke
Data: 11-09-2009 10:01:10 
a niby czemu mma to nie sport? walczy 2 zawodników, każdy ma te same szanse, jest mniej zgonów w czasie walki i poważnych kontuzji. zazwyczaj zawodnicy mma są dużo lepiej przygotowani fizycznie, wszechstronniejsi itp od bokserów. W tej chwili liczy się tylko UFC, wcześniej było Pride ale teraz już nie ma, reszta to tylko organizacje podwórkowe które są wstępem do kariery. Kategori wagowych jest mniej więc mistrzów też jest mniej. Jak policzyć mistrzów bokserskich jednej kategori wagowej(emeritusi, interim, super chmpion itp) 4 federacji to by się okazało że jest ich więcej niż w całym UFC. Nigdzie bokser nie dostaje premi za najlepszy nokaut gali lub najlepszą walkę gali, a w UFC tak jest.
Nie ma tych przekręcanych werdyktów, punktatorów w stylu np.Mayweathera. Napewno wolę obejrzeć walkę Fedor vs Lesnar niż jakąkolwiek w boksie w dzisiajszych czasach(nawet bardziej niż Kliczko vs Kliczko).
Abstrachując od wszystkiego, nie lubię tego Dany White'a, ale wystarczy zobaczyć wyniki oglądalności z ostatnich np 5 lat..
 Autor komentarza: aknl
Data: 11-09-2009 11:09:34 
White dziala identycznie jak PBF - robi duzo szumu zeby zyskac na ogladalnosci. To jest biznesmen tak samo jak Floyd. Robi szopke bo ma za to pieniadze. Poza tym Floyd zaczal sam to cale shit talking o UFC.
@dominiasz - w UFC nie wolno kopać leżącego. techniki w parterze zajmuja mnostwo czasu zeby je opanowac, to duszenie o ktorym piszesz bez szacunku to nie jest wcale nic prostego, ale jak nigdy tego nie robiles to prawdopodobnie nigdy nie docenisz.
@otke - Tez bym chcial Fedor- Lesnar, ale sie chyba nie doczekamy.
 Autor komentarza: otke
Data: 11-09-2009 12:07:54 
zawsze jest nadzieja
 Autor komentarza: kacperk
Data: 11-09-2009 18:41:20 
MMA TO WIELKIE GÓWNO
 Autor komentarza: otke
Data: 11-09-2009 19:17:07 
jo, zjedz je równo...
 Autor komentarza: capricornxxx
Data: 11-09-2009 19:36:38 
Coż, mam mieszane uczucia co do tej wypowiedzi. Może i ma rację...
W końcu to też forma promocji.

Konkurencja rośnie. Pomimo całej sympatii dla MMA, boksu tajskiego i tak dalej, nie mam watpliwości - niech żyje klasyka!

Nawiasem pisząc, boksu akurat nie trenowałem.
 Autor komentarza: capricornxxx
Data: 11-09-2009 20:29:46 
Zauważmy też jedną rzecz. Szacunek jakim darzą się przeciwnicy w takim Mixed Martial Arts. A w boksie? Głównym elementem promocji stają się niewyparzone gęby i jest nim pierdzielenie o tym, kto kogo zabije i dlaczego. To też wpływa na fakt, że boks powoli traci zwolenników kosztem fighterów z UFC.
 Autor komentarza: jerry
Data: 11-09-2009 22:47:54 
Prawda jest taka ze walki realne zyskuja a boks traci kibicow . sami sobie odpowiedzcie na pytanie ...dlaczego ?
w realnych walkach jak ktos ucieka to jest tchorzem ...w boksie sie mowi jest szybki na nogach
 Autor komentarza: jerry
Data: 11-09-2009 22:51:30 
jak sie dobrze zastanowic to chyba klincz jest w boksie cecha najbardziej niszczaca widowisko . Powinno sie to zmienic .
 Autor komentarza: jerry
Data: 11-09-2009 23:24:10 
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.