HOPKINS: ADAMEK PODARŁ SWÓJ CZEK

Jeszcze niedawno tylko kwestie finansowe były przeszkodą nie do ominięcia na drodze do ogranizacji pojedynku pomiędzy Bernardem Hopkinsem (49-5-1, 32 KO) i Tomaszem Adamkiem (38-1, 26 KO). Teraz Amerykanin widzi kolejny problem - październikową potyczkę "Górala" z Andrzejem Gołotą.

- Mam wrażenie, że Adamek właśnie podarł swój czek z wypłatą za walkę ze mną. Przecież Gołota jest nieprzewidywalny. On może jednocześnie uderzyć Adamka pięścią w twarz i kopnąć go, ale jak sądze Polacy nigdy nie mieli klasowego pięściarza, którego mogli nazywać prawdziwym zwycięzcą przed Adamkiem. Nie mówię, że genialnego, ale klasowego gościa, o którym będą mogli dużo mówić. Myślę, że oni byliby teraz podekscytowani nawet jeśli Adamek walczyłby z Królikiem Bugsem. Jeśli chodzi o mnie, to życzę mu powodzenia - mówi były dominator kategorii średniej.

Bernard Hopkins ostatni raz walczył w październiku zeszłego roku. Kolejny i prawdopodobnie swój ostatni pojedynek planował na styczeń 2010, kiedy będzie obchodził 45. urodziny. Jednak wobec polityki finansowej stacji telewizyjnej HBO, która redukuje budżet przeznaczany na organizacje gal boksu zawodowego, "Kat" jest ponowanie coraz bliższy zakończenia kariery.

- Z każdą godziną, minutą i sekundą jestem bliższy podjęcia decyzji o zawieszeniu rękawic na kołku. Zawsze jestem jedną nogą poza boksem i jedną wewnątrz. Jestem usatysfakcjonowany z tym co osiągnąłem, więc wiele rzeczy jest mi dzisiaj już naprawdę obojętne. W moim wieku już nie potrzebuję walczyć i to jest rzecz, której żaden pięściarz, w tym Roy Jones, w moim wieku nie może powiedzieć - twierdzi 44-letni Amerykanin.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: ZelaznyMike
Data: 08-09-2009 23:12:35 
Nie pier*** tyle człowieku , tylko stawaj do walki z Adamkiem.Nie zbawi cie te 3 czy 4 miesiące w tą czy we w tą.Pokaż jaka z ciebie legenda i chociażby przyjmij wyzwanie.Sczerze mówiąc "Kat" już "Katuje" swoimi wymówkami wyjętymi z dupy ...
 Autor komentarza: abdel1908
Data: 08-09-2009 23:13:23 
Ma na to święte prawo, dla niego Adamek to pionek i trudno się temu dziwic.
 Autor komentarza: Bvlgari
Data: 08-09-2009 23:14:14 
Pięściarz świetny, natomiast jako osoba - idiota...
 Autor komentarza: alfagta
Data: 08-09-2009 23:17:29 
Ciężko się go zaczyna słuchać… On gada jak stara baba… Czy On robi komuś łaskę walcząc jeszcze raz? Robi? Zgadzam się Bvlgarim. Pięściarz zajebisty, osoba - kretyn. Tyle, dziękuję.
 Autor komentarza: ZelaznyMike
Data: 08-09-2009 23:50:09 
Może Adamek to dla niego pionek , ale pionek którego się boi.I w tym przypadku niech się nie zasłania swoją legendą , którą niewątpliwie jest.
 Autor komentarza: TheLegendKiller
Data: 08-09-2009 23:50:58 
hehehe. Bernard jesteś świenty. Na miejscu Hopkinsa bym czekał na zwycięzce walki Glen J - Chad D i spotkał sie z ktorymś z nich . Sądze że wygra Dawson i walka z Hopkinsem na pewno była by emocjonująca . Hopkins by na pewno przetestował młodego chad'a a kibice poznali by odpowiedz , czy Chad to materiał na świetnego pięśćiarza czy "tylko" bardzo dobrego boksera jakim bez wątpienia jest Tomek Adamek czy Steve uss Cunningham.

A Adamek może jak wygra z Andrzejem to wezmie walke z krolikiem Bugsem ? - Kto wie , jak kasa będzie duża to Adamek wezmie ta walke i pokona legende .. tyle ze kreskówek
Pozdrawiam
 Autor komentarza: levrone
Data: 09-09-2009 00:13:21 
tchórz,traci ostatnio u mnie wiele... a tak co do polskich genialnych bokserow to z Michalczewskim by spacerku nie bylo ;)
 Autor komentarza: Laik
Data: 09-09-2009 01:55:15 


Jak można myśleć,że Hopkins boi się Adamka???

Człowiek,który stanął niedawno do walki z Joe Calzaghe ma się bać Tomka Adamka????Ludzie opamiętajcie się.

Zgadzam się z abdel1908,Tomek to dla Bernarda pionek...




 Autor komentarza: everlasting
Data: 09-09-2009 04:48:14 
Co jak co...ale na tym wyglada naprawde groznie :-)
 Autor komentarza: everlasting
Data: 09-09-2009 04:49:44 
zabraklo < zdjeciu >

To przez pozna pore...
 Autor komentarza: jerry
Data: 09-09-2009 05:25:24 
Co cie hopkins obchodzi z kim walczy Adamek . ...twoj termin jest na poczatek 2010 i tego pilnuj ...swojego dupska .
 Autor komentarza: TeddyBear
Data: 09-09-2009 07:44:18 
Laik
"Człowiek,który stanął niedawno do walki z Joe Calzaghe ma się bać Tomka Adamka?"

WOW!! Stanął do walki z Calzaghe?? Naprawdę?? No to musi mieć największe cohones w galaktyce! Gdyby stanął do walki z Tysonem mógłbyś się podniecać i korzystać z chusteczek, a tak? Osobiście uważam, że Calzaghe poległby z Adamkiem, ale dopóki Adamek nie oklepie ryja tej babuni Hopkinsowi wielu z was nie uwierzy, że on naprawdę jest teraz w wyśmienitej formie i może wygrać z każdym.
 Autor komentarza: odyniec
Data: 09-09-2009 07:46:55 
kazda wymowka jest dobra ...a tak wogole to jak u nas w kraju kwitl boks to twoi dziadowie zapier... w Alabamie na plantacji bawelny wiec nie obrazaj ani naszych bokserow ani nas jako narodu

gada jakby to jemu kazali walczyc z "nieobliczalnym" Golotą
 Autor komentarza: odyniec
Data: 09-09-2009 08:16:58 
a z drugiej strony to pokazuje miejsce Adamka w swiecie boksu
 Autor komentarza: Danny
Data: 09-09-2009 08:32:24 
Niektórych poniosło widze,czekam na pojedynek:Adamek-Bugs,ciekawe jaki limit bedzie.

....tak na poważnie to Hopkins-Dawson/Jonhson,najbardziej ciekawa oferta dla Bernarda z punktu widzenia sportowego i finansowego.Adamek nic nie znaczy dla takiej Legendy i kibiców za oceanu.

pozdro
 Autor komentarza: EsoxNH
Data: 09-09-2009 08:50:21 
Jak się to mówiło, "Wyżej sra niż dupę ma..." Męczy i wkurza mnie jego gadanie i snucie mądrości wyssanych z palca... Albo się bierze i bije albo niech spada robić na drutach !!
 Autor komentarza: TeddyBear
Data: 09-09-2009 08:54:47 
Danny znowu zaczynasz swoje biadolenie o nic nie znaczącym Adamku i wymarzonej dla BHopa walce z Dawsonem ew. Johnsonem. Oboje nie są dla Hopkinsa żadnym wyzwaniem, mówił to w wielu wywiadach. Adamek ma pas w kategorii CW i w to celuje BHop. Z punktu widzenia sportowego :D BHop ma już karierę za sobą i to co sportowo chciał udowodnić już udowodnił. Wielu nie widzi BHopa w walce z Adamkiem, mówią, że jest za słaby fizycznie, że już za stary itp. Ja też go w tej walce nie widzę, ale zobaczymy.
 Autor komentarza: maddog
Data: 09-09-2009 08:55:35 
Laik

Za teksty które czasem wypisujesz powinno Ci spalić klawiaturę...
A Hopkins przeżywa całą tę historię z walką Adamek-Gołota jak cham podorywki...nudny juz jest jak rozwolnienie na kacu...
 Autor komentarza: Kalifek
Data: 09-09-2009 09:05:49 
Niech sie martwi o swoje przygotowanie do walki z Adamkiem. Niech sie wkońcu zdecyduje czego chce, albo niech kończy kariere.
 Autor komentarza: glaude
Data: 09-09-2009 10:27:27 
Danny, wiem że BHop to twój idol i nie zamierzam go obrażać.

Jednak jego gadka, ze nikt nie zna Adamka to ośmieszanie się niewiedzą o świecie.
Ja mam w takim razie pytanie: kto zna Hopkinsa w Polsce???
Nikt- przejedź się po miastach, wsiach i popytaj. Nikt o nim w życiu nie słyszał- a o Adamku w USA słyszało wielu.
 Autor komentarza: glaude
Data: 09-09-2009 10:28:25 
Dodam, że w Europie też go raczej nie znają. A Europa liczy 3 x więcej mieszkańców niż USA !!!
 Autor komentarza: lee
Data: 09-09-2009 10:35:19 
Jak mnie wkur... takie gadanie. Niech powie wprost, że walki nie bedzie, bo narazie to zachowuje sie jak stara cnotliwa panna, ktora by chciala, ale nie wie czy moze.
 Autor komentarza: Danny
Data: 09-09-2009 10:36:56 
TeddyBear:

,,Wielu nie widzi BHopa w walce z Adamkiem, mówią, że jest za słaby fizycznie,,

...zgadza się,wystarczy sobie przypomniec w jakiej kategori ,,Kat,, boksował większość swojej kariery i ile ma lat:)

glaude:

,,kto zna Hopkinsa w Polsce???
Nikt- przejedź się po miastach, wsiach i popytaj. ,,

....chyba tak zrobie;)...napewno Leper wie,kto to jest Hopkins,jak wiemy interesuje się boksem:)


,,Dodam, że w Europie też go raczej nie znają,,

...to jest bardzo odważne twierdzenie:)....ale co tam:)

pozdro
 Autor komentarza: STACH
Data: 09-09-2009 10:40:16 
glaude, jeżeli dla Ciebie wiedza o świecie sprowadza się do zagadnienia kto zna Adamka to nie mam już pytań...:):)
Czy o Adamka w pytano również mieszkańców wsi amerykańskiej :):)?
POza tym mój drogi to kto zna Hopkinsa w Europie ma znaczenie 3-rzędne, problem jest taki że to Adamek ma problem z rozpoznawalnością w USA skoro jego ostatnia obrona tytułu miała miejsce z 3-ligowym Gunnem a teraz bije sie w Polsce ze zdezelowanym Gołotą i jest to tylko walka przeznaczona dla polskiego, "wyrobionego" kibica...:):)
Adamek nie może sie doprosić walki na HBO a Hopkins ma ją z pocałowaniem ręki, ot-taka drobna różnica...
Tyle w kwestii rozpoznawalności.
 Autor komentarza: Mario1977
Data: 09-09-2009 11:03:02 
STAC - z tym pocałowaniem ręki to trochę za mocno powiedziane. HBO chce walki Kata, ale tylko z Tomkiem. Niejednokrotnie już o tym mówiono.

Co do samej wypowiedzi Hopa to podzielam zdanie większości, że nie powinno go obchodzić z kim Tomek ma teraz walczyć. On powinien podpisać kontrakt na walkę w styczniu, a nie co raz to nowe rewelacje wymyślać żeby tylko i tu sam nie wiem co:

wykpić się od walki
cos jeszcze ugrać

Nie rozumiem większości ostatnich wypowiedzi B-Hopa
 Autor komentarza: Mario1977
Data: 09-09-2009 11:03:31 
STACH - powinno być. Sorki !!
 Autor komentarza: odyniec
Data: 09-09-2009 11:32:19 
panowie nie dziwcie sie hopowi on chce zarobic i odejsc z hukiem a jak przegra z adamkiem zamiast zdobyc kolejny pas to bedzie kiepskie zakonczenie
 Autor komentarza: glaude
Data: 09-09-2009 11:33:17 
Stach- może zbyt skrutowo to napisałem, ja to mówiłem w kontekście wiedzy BHopa o świecie. Dla niego istnieją tylko Stany- reszty świata nie ma.
Na tej samej zasadzie Małysza nikt nie zna w Grecji- bo tam nie ma nawet takiej dyscypliny jak skoki narciarskie.
To kto zna Hopkinsa w Europie nie ma znaczenia 3-rzędowego. Sprzedaż jego walki do kilku stacji w Europie to megapieniądze, przy obecnej cieniźnie HBO i ich PPV to kokosowy interes.
A w ogóle złej baletnicy przeszkadza rąbek u spódnicy.
Z jednym się zgadzam- na wsi USA nie znają prawdopodobnie Adamka :D
 Autor komentarza: Laik
Data: 09-09-2009 11:47:40 



ok przekonaliscie mnie.rzeczywiscie tomek jest obecnie najlepszym i najpopularniejszym bokserem na swiecie.

i byle hopkins nie nie ma prawa komentowac jego poczynan,tymbardziej,ze trzesie portkami na mysl o walce z goralem.


 Autor komentarza: Danny
Data: 09-09-2009 11:49:52 
Opcją rezerwową była walka na HBO z Cunnem,więc nie widze powodu do lamentu,pod warunkiem,ze to prawda.Miał być RJJ,Jonhson itp...a tu lipa,wielki Roy wziął walke z Greenem:)...to tez o czymś świadczy.Licze,że Team Tomka przestanie się wygłupiać i zrobia walke na HBO z Cunnem.Crusier na takiej antenie to jest coś.W najgorszym wypadku pozostaje MMA,UFC itp...też można zarobić,nie tylko po twarzy.Jak narazie czeba się uporać z Andrew,tam czeba będzie się naskakać....ale niech wygra lepszy,jak powiadają.Tyle z mojej strony.

Pozdro dla wszystkich!
 Autor komentarza: Kalifek
Data: 09-09-2009 11:51:30 
Marne szanse, że ta walka sie odbędzie. Dobrze, że jest opcja rezerwowa, czyli rewanż z Cunninghamem, który napewno zainteresuje kibiców.
 Autor komentarza: przemo663
Data: 09-09-2009 11:51:37 
Czy Hop ma prawo wypowiedzieć się na temat kolejnego rywala Adamka? Myślę, że jak najbardziej tak.Z Gołotą Adamkowi w ringu mogą się przydarzyć różne historie, a skoro Hopkins miałby się zdecydować na podpis pod kontraktem już teraz to chyba wolałby - chociażby z marketingowego punktu widzenia wiedzieć, że nie będzie musiał walczyć z facetem, który niespodziewanie przegrał z rozsypanym Gołotą.
 Autor komentarza: odyniec
Data: 09-09-2009 12:09:53 
przemo663 ujales to chyba najlepiej chociaz nie wiem czy wypowiedz Hopa nie poszla za daleko z tym obrazliwym dla Polakow tekstem
 Autor komentarza: Clevland
Data: 09-09-2009 12:10:23 
Tiger Michalczewski kilka lat temu dałby odpowiedź na słowa Hopinsa:
"Polacy nigdy nie mieli klasowego pięściarza, którego mogli nazywać prawdziwym zwycięzcą przed Adamkiem."

Jak by wyglądała walka możemy się tylko domyślać...
 Autor komentarza: przemo663
Data: 09-09-2009 12:12:24 
A tak na marginesie ta cała karuzela Gołota-Adamek-Hopkins powoduje już u mnie solidne mdłości.

Tak patrząc na to trzeźwym okiem, to trudno odgadnąć w jakiej właściwie sytuacji jest obecnie Adamek.Gdzieś nie mogę się pozbyć wrażenia, że Adamek nie tylko jest ciągle daleko od walki z Katem, ale równie daleko jest ewentualny pojedynek z Cunnem w HBO.Nie sądzę żeby w miarę zdrowo myślący ludzie mając zaklepane bardzo fajne walki (albo Cunn w HBO albo Hop) bawili się w polską walkę stulecia.To całe zamieszanie wokół pojedynku z Hopkinsem to tylko robienie niepotrzebnego wiatru.

Schemat wygląda zawsze podobnie.Najpierw załóżmy wypowiada się Ziggy, później Duva dementuje po części to co powiedział Rozalski,następnie pan redaktor Rafael z ESPN przedstawia nam swoje przemyślenia, w między czasie pojawiają się gdzieś już opinie i komentarze drugiej strony czyli załóżmy samego Hopkinsa czy szefów Golden Boy, później znów Ziggy mówi, że jesteśmy już praktycznie pewni, że jesteśmy bliżej niż ostatnio, ale oczywiście znów nie może zabraknąć szefowej Main Events która nie co koryguje obraz, że faktycznie blisko, ale jeszcze trzeba poczekać.W tym momencie po raz kolejny wystrzela z jakimś "gorącym newsem" Rafael, a za nim w kolejce stoją już Hopkins czy dyrektor stajni De la Hoyii.I tak w koło Macieju.
 Autor komentarza: PiotrS
Data: 09-09-2009 12:14:33 
"Co cie hopkins obchodzi z kim walczy Adamek . ...twoj termin jest na poczatek 2010 i tego pilnuj ...swojego dupska ."

Bardziej idiotyczna wypowiedz ciezka spotkac. Hopkins ma teraz podpisac kontrakt, nie wiedzac jaki bilans bedzie mial jego przeciwnik w dniu walki??? 24 pazdziernika moze sie przeciez okazac ze Hopkins podpisal kontrakt na walke z zawodnikiem, ktory przegral pojedynek po przypadkowym sierpowym z emerytem wagi ciezkiej. To bylby duzy blad Hopa jakby podpisal kontrakt przed walka Adamek-Golota.

Nie mam pojecia czemu niektorzy tak sie podniecaja Adamkiem. Mam wrzazenie, ze niektorzy na same slowo Adamek zaczynaja sie onanizowac przed jego plakatem. Troche rozsadku!

A walka z Bugsem to tylko eliminator. Pozniej walka z mistrzem czyli Myszka Miki...
 Autor komentarza: przemo663
Data: 09-09-2009 12:31:34 
Odyniec akurat bardzo wątpię w to, że Hopkins chciał kogokolwiek obrazić w tym momencie.On po prostu pilnuje swoich interesów.A to, że o polskich bokserach wypowiedział się tak a nie inaczej...Cóż wiemy jacy są Amerykanie, dla nich liczy się tylko to co się dzieje na ich własnym podwórku.O Darku Michalczewskim, Kat może przeczytał kiedyś między śniadaniem a obiadem i tyle.Jeśli nie walczył nigdy w USA to z jego punktu widzenia nie istniał w poważnym boksie.To jest takie trochę zwichrowane amerykańskie podejście do sprawy, ale trudno mieć do nich o to pretensje.

Gdyby wyłowić powiedzmy jakiś dwóch przypadkowych amerykańskich kongresmenów i kazać im znaleźć na mapie Polskę to nie zdziwiłbym się jakby zaczęli szukać gdzieś w Ameryce Południowej.Tym bardziej trudno oczekiwać od prostego faceta, zawodowego pięściarza że będzie znawcą historii polskiego boksu.On widział w ringu tylko Gołotę, który przegrywał swoje najważniejsze szanse i stąd czerpie swoją wiedzę.Jak już mówiłem jest to mocno ograniczone, ale trudno się tak na prawdę temu dziwić.
 Autor komentarza: maddog
Data: 09-09-2009 12:59:47 
PiotrS

"Nie mam pojecia czemu niektorzy tak sie podniecaja Adamkiem. Mam wrzazenie, ze niektorzy na same slowo Adamek zaczynaja sie onanizowac przed jego plakatem. Troche rozsadku!"

A Ty przed czyim plakatem się onanizujesz?Nadałeś powyższej części swojej wypowiedzi ton przypuszczający a ja np. przypuszczam,że onanizujesz się przed plakatem braci Kaczyńskich...

Powiem Ci-irytuje mnie gadanie Adamka o jego katolicyzmie,bogach tak jak wkurzało mnie to np. u Holyfielda i cenię go tylko i wyłącznie jako rasowego sportowca i pięściarza.
Za co?
A za to,że nie zrobił nigdy cyrku jak Michalczewski(którego lubię i też cenię)w walce z Rocchigianim(dyskw)...Adamek mógł nie wyjść do kolejnej rundy gdyż walczył ze złamanym nosem z Briggsem(ogromnie ciężka walka)a nie zrobił tego.
Cenię go za to,że nie narobił tyle razy nadziei a następnie kichy jak Andrzej Gołota,uciekając z ringu i wierzę,że nigdy nie zrobi wstydu polskim kibicom.
N/t jego gadania o pieniądzach nie wypowiadam się ale zwracam uwagę co niektórych Userów,że żaden z jego krytyków karku za niego nie nadstawia więc ma prawo żądać godziwych pieniędzy.
Hopkinsa tak naprawdę osobiście obejrzałbym w walce z Tomkiem,żeby zobaczyc jak Kat dostaje baty,w innych walkach nie,bo jest nudny.
 Autor komentarza: glaude
Data: 09-09-2009 13:21:55 
Panowie, Adamek jeśli dostanie od Gołoty baty- to jeszcze lepiej. Będzie przynajmniej sensacja i duże emocje na przyszłość- gdy będzie musiał u kibiców odbudowywać utraconą pozycję.

Mam gdzieś kto wygra w jakiejkolwiek walce- byle w uczciwej, i byle byłaby to walka widowiskowa!!!!!!!!!!!!!!!!

Poza tym pomysłodawcą tego pojedynku był chyba GBP- tylko chyba nikt nie chce oglądać już nie tylko Adamka w USA, ale i BHopa. I tu się zaczyna problem Kata, którego on nie może/chce zrozumieć. Legendę dobrze się opowiada, ale nie ogląda.
 Autor komentarza: McCall
Data: 09-09-2009 13:23:13 
Hopkins w tych fragmentach gdzie wypowiadał się o polskim boksie miał rację. To się z resztą odnosi do całego polskiego sportu, gdziekolwiek się nie pojawi jakiś koleś ocierający się o czołówkę, to polskie media już szaleją, a jak jeszcze wygrywa to już się przedstawia ich jako wielkie gwiazdy, wręcz ikony sportu światowego : teraz Adamek, Gortat ( potrafiłem przeczytać , że to mega-gwiazda NBA, tylko ma pecha, że gra po 10 minut w meczu ) wcześniej Małysz ( to nic, że w jego sporcie startowało 6 krajów), Kubica - przykłady mozna by mnożyć.
OK w boksie mieliśmy Michalczewskiego, którego nawet jak B-Hop kojarzy to z Niemcami - słusznie ( wychowany w Niemczech, mieszkał, walczył w Niemczech, za kasę Niemiecką )
Gadki , że Hopkins boi się Adamka są po prostu śmieszne - sprawdźcie z kim on walczył, myslicie, że koles który pokonał już De La Hoyę, Trinidada, Tarvera i tak z dwadzieścia innych gwiazd, nagle zaczął uciekać przed Adamkiem, którego z resztą sam wyzwał. Wyobraźcie sobie jakby to Adamek pierwszy wyzwał B-Hopa - komentatorzy na świecie chyba poszczaliby i zadławili ze śmiechu, więc nawet te gadki są korzystne dla Adamka.
Jak już tak chcecie dorobić Hopkinsowi opinię tchórza. To juz bardziej można powiedzieć, że unika on Dawsona - to ma w sobie wiecej z prawdy. HBO naciskała na Adamka - bo ma on fajny styl do oglądania, walka z Dawsonem to byłoby 12 rund nudy, klinczów i punktowania
 Autor komentarza: glaude
Data: 09-09-2009 14:23:18 
McCall, Darek wychował się i wykształcił w Polsce. Z Niemiec nie wrócił jako 20-latek do PRL-u.

A BHop się wkurzył, bo myślał, ze Górala szachuje kasą. Nagle (dla niego) okazało się, ze poza Stanami też gdzieś walczą i to za niezłą kasę- i się wpienił. Bo okazało się że w rankingu Górala stoi za Gołotą :)

A tak na serio tej walki nie będzie- nie musimy się łudzić. Żaden z nich nie ma nic do zyskania- a dużo do stracenia.
 Autor komentarza: Luton
Data: 09-09-2009 14:44:20 
Mało tego. Hopkins pewnie przypuszcza, że dla Polaków ważniejsza jest walka Adamka z Gołotą, niż Adamka z Hopkinsem :) On sie czuje centralnie odstawiony na boczny tor.
 Autor komentarza: Daw
Data: 09-09-2009 15:26:22 
Ja nie jestem do konca pewny czy Hopkins chce tej walki on szuka byle jakiego pretekstu nie wiem o co mu chodzi dziwne,a co do tego,ze polacy nigdy nie mieli klasowego piesciarza przed Adamkiem to sie mylisz np:Michalczewski byl klasowym piesciarzem jak do mnie!!!
 Autor komentarza: odyniec
Data: 09-09-2009 15:56:30 
moze sobie gadac co chce o walce i Adamku ale nie podobaja mi sie jego chamskie wypowiedzi na temat Polaków "oni byliby teraz podekscytowani nawet jeśli Adamek walczyłby z Królikiem Bugsem"
 Autor komentarza: Marquez71
Data: 09-09-2009 16:34:14 
o rety co za palant z tego Hopkinsa...jak nie pasi to zawieszaj te swoje rękawice na kołku i wypier...a nie marudzi i marudzi...niedługo powie, że nie zawalczy z Adamkiem bo to on chce wystąpić w czerwonych spodenkach...debil jakich mało...
 Autor komentarza: gazda
Data: 09-09-2009 17:05:04 
W polciezkiej Adamek dostalby po pysku. W junior ciezkiej jest inaczej. Hopkins pewnie by wzial ta walke gdyby byl mlodszy, ale teraz musi kalkulowac czy to sie w ogole oplaca. Bo ryzyko , ze zakonczy kariere na deskach jest wieksze z kazdym dniem a do tego nowy limit i Adamek, ktory ma pociagniecie.
Tej walki nie bedzie.
 Autor komentarza: mch
Data: 09-09-2009 17:58:11 
Hahaha ja już zaczynam wnioskować po niektórych wypowiedziach że Adamek jest bardziej znany od Hopkinsa. Ludzie powariowaliście? Dla B-Hopa to jedna z opcji, ma w czym wybierać, może grymasić czy to się komuś podoba czy nie. Też byście tak robili na jego miejscu. Ja mam nadzieje że obaj wyjdą na ring 30 stycznia. Bernard to mój ulubiony bokser,naprawdę genialny pięściarz każdy to przyzna. Oby Tomek miał okazje stanąć w nim ringu i pokazać się z jak najlepszej strony. pozdro
 Autor komentarza: endriu
Data: 09-09-2009 18:19:21 
Nieeee noo robi z siebie babę i to taką po czterdziestce, coraz bardziej zalatuje mi to że obawia się jednak Adamka Trochę mi podniósl ciśnienie tą głupią gadką o Gołocie. Gołota może i nic nie osiągną ale z pewnością posadał takie same umijętności, a napewno już bardziej widowiskowo walczyl Za takie gadanie wskazana potyczka z Góralem
 Autor komentarza: terefere
Data: 09-09-2009 22:08:46 
A PIES GO TRĄCAŁ..... CO ON MADONNA BOKSU?
 Autor komentarza: milek762
Data: 09-09-2009 22:42:56 
to że hopkins jest legendą boksu dlamnie za to szacunek ale jako człowiek jest b.mały! były wiezień ,awanturnik zero kultury osobistej !to mówi o nim wiele !Napewn0 nieprzyzna sie do tego otwarcie ale bois sie ewentualnego walki z Adamkiem i prwdopodobnej porażki z i nockautu! co to goście krytykują adamka i bronią hopkinsa !unika Adamka,unika Roya ( akurat znim miałby szanse wygrać)tyle w temacie!!
 Autor komentarza: aha474
Data: 09-09-2009 23:12:28 
Niech Hopkins dokładnie obejży swoją walke z Calzage.O ile w przypadku Roya Jonesa kontuzja mogła mieć wpływ na przebieg walki z walijczykiem to Hopkins poza 1 rundą zachowywał się jak tchórz.I według mnie również boi się Adamka.
 Autor komentarza: mch
Data: 09-09-2009 23:16:26 
Obecny Hopkins rozjechałby obecnego RJJ... tyle że nie pokaże RJJ, a to oznacza że za walke nie będzie odpowiednich pieniędzy, o które w tym sporcie chodzi ;)
 Autor komentarza: aha474
Data: 09-09-2009 23:17:41 
Niech Hopkins dokładnie obejży swoją walke z Calzage.O ile w przypadku Roya Jonesa kontuzja mogła mieć wpływ na przebieg walki z walijczykiem to poza 1 rundą Hopkins zachowywał się jak tchórz.Według mnie również boi się Adamka.Sorry za poprzedni wpis.
 Autor komentarza: Danny
Data: 10-09-2009 08:22:11 
milek762-błaznie internetowy,czytaj uważnie.Mały to jesteś ty i twój swiatopogląd.Hopkins przeszedł pełną resocjalizację,zaczął kariere i zdobywał tytuły.Pózniej został partnerem GBP i nie tylko.Jest legendą i biznesmenem oraz ma układy z HBO.Organizuje liczne akcje charytatywne itp.Takie trole jak ty,rozpatruja wszystko w charaktzerze jakis drobnych słówek,troszke szacunku dla gościa,który jest kupe lat na szczycie:).Lejce ci się pojebały...Hopkin to nie prowincja boksu jak CW.Adamek to dla niego NIKT,ewentualnie moze dostać napiwek za noszenie ręczników na treningu.
 Autor komentarza: piotruspan
Data: 10-09-2009 09:33:11 
Danny, błaźnisz się takimi wpisami, bo broniąc szacunku BH (na który zasługuje) obrażasz innego zawodnika, który na szacunek chyba taż zasługuje.
A te gadki BHopa, to zwykł pr i nie ma co się podniecać.
 Autor komentarza: maddog
Data: 10-09-2009 09:46:32 
Danny

Przy okazji gadki o Hop vs Adamek od razu zaczyna Cię ponosić.
Szacunek dla innych świadczy o poziomie i wielkości mistrza a wielkopańskie traktowanie Adamka z góry przez Hopa aż razi w oczy.To zwykłe kołtuństwo z jego strony i małostkowość.Z tym swoim wywyższaniem się wkurwia tylko ludzi a te jego gadki to pierdolenie psa w łańcuch.Najzwyczajniej w świecie boi się Adamka i to jest jasne.Nikt mi nie wmówi,że Hop mógłby znokautować Adamka,na punkty też Adamek nie da mu wygrać bo zmiażdży go siłą.Hop nie ma żadnych szans.Ktoś tu wyżej napisał,że Hop pokonałby RJJ...kurwa,spadłem z fotela-świetny żart z rana.
 Autor komentarza: Danny
Data: 10-09-2009 10:17:18 
piotruspan-błaznem to jesteś ewentualnie ty Adakomaniaku:)Tomuś jest nikim w świecie boksu,to kolejny cruiser na poziomie Cunna czy Jonesa.Teraz czeka go heroiczny bój z ,,Szybkim,,Andrzejem.Postradaliście rozumy z powodu Tomka,,Szybszego od błyskawicy,,Adamka...boksera niewapliwie odstającego od Michalczewskiegi i Gołoty za primów...a ty piotruspan,obsrywasz się za każdym razem kiedy ktos cos na Tomusia napisze...ot policzek.

maddog- masz po czesci racje,zgadzam sie z tobą.Natomiast popatrz się z tej strony.Taki Tyson,Bowe i paru innych...czyli legendy,często uzywali wulgryzmów na temat rodzin swoich przeciwników itp:)...gdzie tu logika,przeciez Tysona gwałciciela wszyscy kochają:)....to jest poprostu zajob na punkcie Tomka i tyle...ale jest to spowodowane zapewne posuchą w polskim zawodostwie,jeżeli chodzi o tytułu i dlatego społeczensto bierze co jest:)pozdro
 Autor komentarza: piotruspan
Data: 10-09-2009 10:25:51 
 Autor komentarza: piotruspan
Data: 10-09-2009 10:30:44 
Danny, nie grzeszysz też bystrością. Czy ja coś pisałem o Adamku? Tu chodzi o twój beznadziejny komentarz. Zbłaźniłeś się nim i nic na to nie poradzę. Rugasz niejakiego milek762 za rzekome obrażanie BH, a jedziesz po Adamaku:
"Adamek to dla niego NIKT,ewentualnie moze dostać napiwek za noszenie ręczników na treningu."

Malutki jesteś w tym wszystkim i tyle w temacie.
 Autor komentarza: piotruspan
Data: 10-09-2009 10:37:44 
"Tomuś jest nikim w świecie boksu,to kolejny cruiser na poziomie Cunna czy Jonesa"

Jeżeli jest nikim - to po co się tak napinasz i w prawie każdym komentarzu to podkreślasz. A jak już ktoś coś pozytwynego napisze, to mało nie narobisz w gacie.

Coś mi się wyaje, że przejąłeś pałęczkę po pewnych gościach, których nazywano lizodupcami. Tyle w tym temacie i nie pozdrawiam.
 Autor komentarza: maddog
Data: 10-09-2009 10:42:16 
Danny

Tak,ale gadanie Tysona czy Bowe'a o urywaniu głowy,wyrywaniu serca dzieciom itd. to śmiechu warte pierdoły.Zauważ,że wspomniany Tyson czy Bowe nigdy nie szukali benzyny do roweru,chcąc się wycofać rakiem z walki tylko wychodzili i walczyli a moim zdaniem Hop po woli dąży do wycofki.Jeśli miałby chęć walczyć z Adamkiem nie szukałby co chwilę kolejnej kłody które ktoś stale mu rzuca pod nogi.
A tak na marginesie w temacie Adamkomanii-przeczytaj mój post wyżej.
Powtórze-wkurza mnie do łez pieprzenie Adamka o jego świątobliwości,ręce Boga którą przyłozył do jego zwycięstwa i podobne wypowiadane przez niego brednie.Posunę się dalej w krytykowaniu Adamka-moim zdaniem posiada on tylko inteligencję ringową jak Michalczewski.Natomiast jeśli chodzi o ich mozliwości intelektualne to obaj są z nią mocno na bakier,Michalczewski bardziej.Zero zasobu używanych słów,zero składnych zdań,problem z poprawnym wysławianiem się w ogóle.Adamek radzi sobie nieco lepiej ale też nie jest krynicą intelektu-tym niemniej obaj byli/są świetnymi sportowcami.Chyba ludzie nie kaleczący polskiego języka i nie mający problemów z wysławianiem się przyznają mi rację.
 Autor komentarza: Danny
Data: 10-09-2009 10:46:37 
piotruspan-Lubie nieraz cos palnąc na odmulenie,wtedy srają się Adakomaniacy a mnie ze śmiechu na wentyl cisnie,ty cechujesz się tym,że piszesz praktycznie tylko na temat Adamka:)..ograniczona wiedza,zapewne podparta onetem:)Toczyłeś kiedyś ,,wojenki,, z Wojsławem...ja zresztą też,tylko teraz nalezy mu przyznać racje:)....facet miał racje w wielu kwestiach.Na zakonczenie napisze,że ty i reszta baranów(od Adamka)możecie....a nawet nie,w pompke mnie cmoknąć.
 Autor komentarza: maddog
Data: 10-09-2009 10:49:56 
Danny

nie każdy Cię tu obraża,nie chcę abyś pomyślał,że skoro piszę o tym to Ty uderzyłeś w stół a nozyce się odezwały,więc czy ten Twój post tyczy się również mnie??
 Autor komentarza: Danny
Data: 10-09-2009 10:51:12 
maddog- Hopkins zawsze boksował z najlepszymi,mam tu na myśli jego całą kariere w średniej..on z tego słynął,ze nie unikał zawodników.Nie pisze tu o jego karierze po 40:)

,,Tyson czy Bowe nigdy nie szukali benzyny do roweru,chcąc się wycofać rakiem z walki tylko wychodzili i walczyli a moim zdaniem Hop po woli dąży do wycofki.,,

..owszem,natomiast Tyson i Bowe nie mieli prawie 45 lat i boksowali cały czas w jednej kategorii wagowej:)...Hopkins to dziadek.....a w jego przypadku każdy normalny zawodnik kalkuluje.

Pozdrawiam
 Autor komentarza: Danny
Data: 10-09-2009 10:51:52 
maddog-absolutnie nie do ciebie.pozdro
 Autor komentarza: maddog
Data: 10-09-2009 10:54:51 
Danny

prawdę piszesz,ale coś za późno Hop zaczął kalkulować,trochę błazna z siebie robi.Powiem Ci szczerze-wolę mimo wszystko 1000 razy bardziej obejrzeć walkę Adamka niż nudnego Hopkinsa,kwestia gustu oczywiście.
Również pzdr.
 Autor komentarza: maddog
Data: 10-09-2009 10:58:12 
...dodam,że nikt tu Hopkinsowi nie ujmuje zasług.
 Autor komentarza: Danny
Data: 10-09-2009 11:02:34 
..teraz chodzi tylko o kase.Jak wiemy HBO uszczupliło kase na ewentualną walke.
 Autor komentarza: piotruspan
Data: 10-09-2009 11:09:10 
Danny, ile byś już nie palnął, to i tak się nie odmulisz. A śmiechem to ja się zanoszę, jak takim jak ty gardło ściska, że to akurat Adamkowi coś się tam udaje.
I powinieneś zauważyć, że nie piszę tylko w kwestiach Adamka, choć nie wiele mam czasu, żeby coś w ogóle skrobnąć, w przeciwieństwie do ciebie. Wygląda mi to na jakiś etat.
Ech ...szkoda czasu.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.