KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: shiks
Data: 27-07-2009 22:43:47 
całym sercem będe za Andrzejem!!!!!!!!!!

to by było dobre zakończenie kariery dać łomot Adamkowi

nie boję się też o dyspozycje Gołoty o umiejętności bo pomimo wieku potrafi walczyć

tylko najgorsze psycha:((

a kiedy się ma chęci do wyrównania pewnych spraw:)
kiedy chce się pokazac ze sie jest nr 1 w swym kraju
kiedy chce sie pokazac ze Adamek nieda mu rady bo jak niby??

wtedy pojawi sie stres duzy stres

i ja tego sie boje:((

ze go zamuruje i zabetonuje w 1 rundzie:(

recepta ktos do podtrzymania psychicznego w narozniku!!
badz dac se jebnac mocno w pysk w szatni przez sparingpartnera tak aby Andrew odrazu siedl na dupie.gwarantuje ze wtedy zejdzie z niego obciazenie i wyjdzie normalny do walki:)))

ANdrew prosze cie zrob to i pokonaj Adamka!!!!!!!!!!!!
 Autor komentarza: Danny
Data: 27-07-2009 22:47:33 
Andrzej lubi boksować z mniejszymi i słabszymi fizycznie,pozyjemy zobaczymy:)
 Autor komentarza: Aro87
Data: 27-07-2009 22:50:31 
ZAL ZAL ŻAL ŻAL ŻAL ZAL ZAL ŻAL ŻAL ŻAL ZAL ZAL ŻAL ŻAL ŻAL ZAL ZAL ŻAL ŻAL ŻAL
 Autor komentarza: jerry
Data: 27-07-2009 22:57:30 
Byl taki western ...na dzikim zachodzie spotyka sie w miasteczku dwoch starych rewolwerowcow .Jednego gra Kirk Duglas drugiego Johnny Cash legenda contry music . Mogli by byc przyjaciolmi ale ...znajduja sie hieny ktore chca zeby sie zmierzyli w pojedynku ...zeby ktos na tym zarobil ...ten ktory zastrzeli drugiego oczywiscie dostanie jakies ochlapy i watpliwa slawe . Jak juz Johnny Cash zabija Kirka na miejscowym stadionie gdzie odbywaly sie walki bykow publika milczy bo wszyscy wiedza ze sie upodlili ...dla pieniedzy .
Andrzej i Tomek ...nie idzcie ta droga ...nie dajcie sie upodlic ...
 Autor komentarza: shiks
Data: 27-07-2009 22:59:55 
mesjaszowy po co sie kłocic kto ma racje????

pozyjemy zobaczymy:)
 Autor komentarza: pjaxz
Data: 27-07-2009 23:01:21 
Rzygać się chcę, gdy czyta się o takich chorych pomysłach. Jedna wielka paranoja...
 Autor komentarza: Mesjaszowy
Data: 27-07-2009 23:02:17 
shiks... dokładnie...:) nie ma co kłapać japą...Ty wiesz swoje a ja wiem swoje...:) walka zweryfikuje wszystko...o ile do niej dojdzie..:) Pozdrawiam...
 Autor komentarza: mch
Data: 27-07-2009 23:05:40 
Nie chce tej walki... strata czasu i w ogóle... oby do niej nie doszło.
 Autor komentarza: ZelaznyMike
Data: 27-07-2009 23:07:51 
Normalnie paranoja ... walka dla mnie bez sensu.Moim zdaniem Gołota nie zdąży się dobrze przypatrzeć Tomkowi w ringu.Góral będzie poprostu za szybki , w dodatku pare w ręce też ma.
 Autor komentarza: crow13
Data: 27-07-2009 23:10:47 
Walka totalnie bez sensu Adamkowi nic nie da a może nawet zaszkodzić lub skończyć się kontuzją a Gołota jak chce niech obije na zakończenie kariery pysk jakiemuś średniakowi i pakować manatki.Czy to jest naprawdę potrzebne?Według mnie nie!Co tym udowodnią?Nic.Tylko Solarz zaciera łapska teraz.
 Autor komentarza: Mesjaszowy
Data: 27-07-2009 23:12:12 
ZelaznyMike... zgadzam się co do tego że Tomek zrobi z nim co chce..:) ale do tego ze walka jest bez sensu mam wątpliwośc..:) Polska będzie o tym mówić..:) przez pare lat będzie sie mówiło jak to Adamek zlał Gołote...:) i o to chodzi...Ameryki tym nie podbije...ale Polske owszem...Pozdrawiam...
 Autor komentarza: Rechu
Data: 27-07-2009 23:13:35 
Tomasz wygra znacznie na punkty chyba że pod koniec ubije starszego Andrzeja, no chyba że się nadzieje wtedy mit o twardej szczęce pęknie jak bańka.
Ciekawe czy Andrzej zdoła się przygotować?
Tomasz chce większych nazwisk, sprzedajny rozalski nic nie potrafi załątwić, cóż solo postawi galę i bawmy się.
Od dawna kibicujemy Tomaszowi, tym razem sercem będziemy z Andrzejem ale życia nie oszukamy...
 Autor komentarza: Zibirozek
Data: 27-07-2009 23:14:34 
No i co jak dojdzie do tej walki ? wszyscy się jarają ze Adamek zmiażdży Gołotę , ale tak prawdę mówiąc to będzie koniec Adamka dostanie sporą kasą za ta walkę i tyle ! nic nie usłyszymy o naszym championie może jeszcze jakieś walki w wadze ciężkiej z outsiderami tyle ! Zobaczycie mogę się mylić ale jak tak będzie nie dziwcie się
 Autor komentarza: zatoichi
Data: 27-07-2009 23:16:53 
dobrze prawisz rysiek
 Autor komentarza: Wojslaw1
Data: 27-07-2009 23:19:38 
Śmiech na sali i żenada.Szkoda,że Adamek ma już gdzieś sport i chodzi mu już tylko i wyłącznie o pieniądze,nawet jeśli będą zarobione w tak odpychający sposób.
 Autor komentarza: jagielskce
Data: 27-07-2009 23:22:40 
ja was ludzie nie rozumiem.Ta walka ma być też atrakcją dla ludzi a nie tylko skokiem na kase. A wy ciagle gadacie ze bez sensu itp. ale mozna powiedziec ze Ci zawodnicy maja niewyrownane rachunki i bardzo dobrze ze je rozwiąża
 Autor komentarza: JohnClon
Data: 27-07-2009 23:27:02 
Gołota? A później kto? Holyfield? Walkami z dziadkami popularności i chwały się nie zdobywa. Dziadek Holy jest chociaż całkiem sprawny, ale Andrew (z całym szacunkiem dla Pana Gołoty) to prawie paralityk, który nie przetrwa solidnych przygotowań przed walką, a gdzie dopiero pojedynek.
 Autor komentarza: zatoichi
Data: 27-07-2009 23:29:22 
jagielskce no właśnie to będzie tylko i wyłącznie atrakcja dla takich jak ty......szkoda
 Autor komentarza: jagielskce
Data: 27-07-2009 23:29:28 
John.. paralityk to ty jesteś ,taki mocny jesteś to idz i poboksuj z Andrzejem.Wtedy mysle ze Ty bys został paralitykiem bardzo szybko. Licz się z tym, że dla wielu GOłota to ikona i należy ważyć słowa
 Autor komentarza: zatoichi
Data: 27-07-2009 23:30:54 
jerry eleganckie porównanie
 Autor komentarza: Zibirozek
Data: 27-07-2009 23:31:06 
zatoichi zgadzam się z Tobą w 100%
 Autor komentarza: zatoichi
Data: 27-07-2009 23:33:23 
dobrze John napisał Andrzej tyle mięśni zbudował ,że ma potwornie ograniczone ruchy ,drewniany grzbiet się zrobił na stare lata...
 Autor komentarza: godik
Data: 27-07-2009 23:35:43 
CHORY POMYSŁ.Szanuję obu pięściarzy i mam nadzieję,że nie zafundują sobie i kibicom "Tańca przy muzyce Polsatu".Dla mnie to farsa.Liczę na zdrowy rozsądek obu stron.Nam Polakom,kibicom boksu ta walka nie jest potrzebna.Pozdrawiam.
 Autor komentarza: JohnClon
Data: 27-07-2009 23:35:44 
Prawie paralityk... (czytaj uważnie). Ale przyznasz, jagielskce, że w pełni sprawny to Gołota nie jest. A zamiast mnie w ringu pojawi się Adamek. On jest mocny.
 Autor komentarza: Wojslaw1
Data: 27-07-2009 23:39:06 
buahaha,atrakcja dla ludzi?Nie napiszę dla kogo to będzie atrakcja bo nie chcę bana wyłapać,dla kibiców boksu to będzie żałosny spektakl i kompromitacja Gołoty(chociaż ten to już chyba wszystko zniesie) i Adamka.''Cencik'' Tomuś potem znów zawalczy w walce 1000 lecia,tym razem z Michalczewskim,z nim też ma rachunki do wyrównania.
 Autor komentarza: ZelaznyMike
Data: 27-07-2009 23:43:24 
Mesjaszowy , chodzi o to , że walka bez sensu ze względów sportowych , a nie marketingowych.To jasne , że w polsce będzie się o tym długo mówiło.A także Polsat załapie niezły szmalec.Ta walka ze względów sportowych może odnieść sukces tylko w przypadku wygranej Andrzeja w dodatku przez KO.Wtedy stracilibyśmy nowo kreowanego mistrza , a mówiło by się o powrocie dawnego króla.Taki scenariusz jest według mnie mało prawdopodobny.A w przypadku wygranej Górala , nic wielkiego się nie stanie ...
 Autor komentarza: jagielskce
Data: 27-07-2009 23:48:25 
JohnClon zobaczymy czy Adamek sie pojawi i zobaczymy co zrobi z tym `prawie paralitykiem` :) Bardzo jestem ciekaw.. bo poki co to Adamek ładnie mowi.
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 27-07-2009 23:51:59 
Niestety zgodzę się z Wojsławem - Adamek marnuje swe ogromne szanse na na zostanie naprawdę kimś w historii boksu na rzecz cyrku dla polskiej "ludu", zal dupsko ściska,,,,,no cóż jak to śpiewał Kazik- "I Z TYLU RÓŻNYCH DRÓG PRZEZ ŻYCIE KAŻDY MA PRAWO WYBRAĆ ŹLE"
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 27-07-2009 23:55:03 
ZelaznyMike "A w przypadku wygranej Górala , nic wielkiego się nie stanie ..."-nieprawda zmarnuje pół roku kariery a latek już 33, jak się spasie to powrót do Cruiser odbije mu się na zdrowiu, a HW w wieku 35lat to już nie zwojuje
 Autor komentarza: Mesjaszowy
Data: 27-07-2009 23:56:35 
Moim zdaniem Adamek bierze tą walkę dlatego iż: Kasa się zgadza, przetarcie przed wagą ciężką do której zmierza, niewielkie ryzyko przegranej, OGROMNE ZAINTERESOWANIE POLAKÓW,...ta walka elektryzuje wszystkich, i nie rozumiem ludzi co piszą że jest ona niepotrzebna i oni nie będa nawet na to patrzeć...Panowie...! Czy nie mozna walczyć w imię sławy w Polsce...i kasy...nie mozna...? Czy tylko Ameryka się liczy...Adamek stanie się popularniejszy w POLSCE jak pokona Gołotę niż jak by miał być Mistrzem świata w ciężkiej... hmmm... troche to podbijanie Ameryki stoi w miejscu... ale Team Adamka wie co robi...
 Autor komentarza: zatoichi
Data: 27-07-2009 23:56:50 
Kiedyś Kazik zafascynowany był Gołotą , zrobił o nim dobry kawałek który wszyscy znacie.
Po tylu latach od powstania tego kozackiego numeru ciekawe jak Kazimierz by spuentował tę całą komedię, może......
WSZYSCY BOKSERZY TO PROSTY.....
 Autor komentarza: TheFoulPole
Data: 28-07-2009 00:02:04 
Ja też wolałbym aby do tego nie doszło ale nie mówcie, że ta walka nie ma sensu. Gołota w przypadku wygranej ma dużą szansę otrzymać ostatnią szansę na tytuł mistrza świata, a nawet jeżeli nie to i tak będzie to lepszy sposób na zakończenie kariery niż ta nieszczęsna walka z Austinem-jakoś nie widzę Adamka nokautującego Andrew. Dla Adamka to może być największa wypłata w dotychczasowej karierze, a o to chyba chodzi w zawodowym boksie. Skoro obaj wierzą w swoje zwycięstwo to ja nie widzę przeszkód. Poza tym to może być naprawdę dobra walka pod względem technicznym.
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 28-07-2009 00:03:53 
Z punktu widzenia osoby z poza Polski Ta walka to kompletny Absurd.
Wyobraźcie sobie taką sytuację np w Niemczech-: najlepszy (choć adoptowany) niemiecki średni Abraham postanowił zawalczyć z najlepszym niemieckim HW ostatnich lat Schulzem..Co byście jako obserwatorzy z zewnątrz na taką atrakcję powiedzieli...a teraz porównajcie to do walki Gołota -Adamek
 Autor komentarza: ZelaznyMike
Data: 28-07-2009 00:07:46 
Stonka wracając do mojej wcześniejszej wypowiedzi chodziło mi o to , że nic wielkiego się nie stanie pozytywnie dla Górala.A wiadomo czas nie stoi w miejscu ...
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 28-07-2009 00:08:34 
ZelaznyMike- tu się zgodzę.
 Autor komentarza: zkrecina2007
Data: 28-07-2009 00:49:10 
Wydaje mi sie ze reka golotki musi byc dobrze wyleczona,skoro zabiera sie do takiej walki,on naprawde jest uparty.walka napewno ciekawa bo niewiadomo jaka gmitruk taktyke wymysli??na dystans,niewydaje mi sie,lewy prosty goloty przed kontuzjami byl okraslany jako najlepszy na swiecie i zasieg ma nieporownywlnie wiekszy.adamek na wstecznym??naprawde niewiem,ale typuje ANDZEJA z calego serca.adamek duzo ryzykuje...rzuca sie na boksera ktory walczyl z najlepszymi(co prawda w wiekszosci przegrywal).oby zdrowie dopisalo andzejowi.
 Autor komentarza: maciekao
Data: 28-07-2009 00:50:31 
Żałośni jesteście do potęgi...bratobójcza walka... może jeszcze na śmierć i życie?Biznes tylko to sie liczy.A jeśli dojdzie do tej walki to cała Polska będzie o tym dudnić na ulicach ,w biurach,szkołach,sklepach pewnie nawet w burdelach...
Adamek zarobi najlepszą kase w karierze, Gołota i Polsat pewnie tez sie dobrze nachapają.Wynik to sprawa otwarta.Przecież chodzi o dobre show
 Autor komentarza: Mesjaszowy
Data: 28-07-2009 00:56:26 
maciekao- 100% racji!!!:) Polska o tym będzie mówiła...oj będzie...:) a kto wygra(99.9999999%Adamek) to zyska szacunek Polaków..:) na długie lata...a przegrany(99.9999999% Gołota) będzie potępiony:) w ostrych słowach przez polskich "zawców" boksu..:) o mało wysublimowanym apetycie..:) Pozdrawiam... Tomasz zrób Andrzejowi rewolucje...:)
 Autor komentarza: szymonides222
Data: 28-07-2009 01:35:36 
Jestem przeciwny tej walce gdyz znowu bedzie zmuszac ludzi do myslenia , To nie wina Adamka tylko Gołoty że godzi sie nataka paranoje wiedzac ze przegra ale dolce przysłaniaja realia ,, moim zdaniem adamek niejest jedynym bokserem który chciałby mniec gołote na koncie mnie nie dziwi Adamek tylko gołota który bedzie pokonany w tym pojedynku jednym słowem przegrał swoja kariere a teraz rozmienia to na drobne
 Autor komentarza: zkrecina2007
Data: 28-07-2009 01:52:24 
szymonides222,niebadz taki pewien,jesli golota przygotuje sie kondycyjnie do walki tak jak z mollo to bedzie ciekawie.ten gosc ma swira i jestem pewien ze mysli dalej o walce o pasek.powiedz mi z kim adamek walczyl do tej pory??szanuje go ale to jest waga ciezka i niewierze aby w tak krotkim czasie dostosowal sie do jej realiow.jeden i drugi potrafia przyjac na szczene,tylko pytanie czy adamek wytrzyma ciosy goloty o ile te beda dochodzic do celu.dziwia mnie opinie wiekszosci po co ta walka??A WLASNIE PO TO ZE JEST ZA DUZO NIEWIADOMYCH I ZNAKOW ZAPYTANIA,A POZATYM BEDZIE TO PIERWSZ PRAWDZIWA WALKA MIEDZY POLAKAMI!!!!!!!BRAVO PANIE ROZALSKI BO PEWNIE TEN GOSC STOII ZA ZORGANIZOWANIEM TEGO POJEDYNKU,OPROCZ PANA SOLORZA OCZYWISCIE...
 Autor komentarza: tutankhamon
Data: 28-07-2009 01:55:29 
Nie rozumiem tych głosów o bratobójczej walce. Czy to znaczy, że nigdy Polak z Polakiem nie może się spotkać w ringu? Nie próbujcie być niańkami Andrzeja. On jest dorosły facet i wie co robi. To jest boks zawodowy, nie amatorski i jego zadaniem jest zarabiać. Taki zawód. Nie musi mieć każda walka wymiaru czysto sportowego, bo to nie olimpiada. Ja mam nadzieję, że Andrzej wygra, bo to Andrzej a nie Tomek sprawiał, że dwie noce przed swoją walką i dwie noce po nie mogłem spać. Do walk Adamka zasiadam sobie spokojnie z dziewczyną i paczką chipsów. Przy walce Andrzeja groziłoby mi to udławieniem się, zresztą i tak trzęsły mi się za bardzo ręce, żeby otworzyć paczkę... Adamek jest szybszy, jest w prime, poprawił siłę ciosu, ale pozostaje tylko Adamkiem. Nie zmieni swojej osobowości i nie stanie się drugim Piotrowskim albo Gołotą. Nie ma w sobie tej magii, tego magnesu, który przyciągał rzeszę fanów. Wiem, że jeśli Andrzej przegra to dla mnie osobiście będzie wielki cios i naprawdę boję się tego. Mam nadzieję, że będzie to iście filmowe zakończenie jego kariery, czego mi z całego serca życzę. Powodzenia Andrew!
 Autor komentarza: Dominic
Data: 28-07-2009 03:17:01 
A ja mysle ze jednak do tej walki nie dojdzie ,Andre odwali 3 tygodnie przed walką jakiś numer że złapał kontuzje czy że ma ,,ptasią grype" :D , ale nawet jak jakimś cudem się odbędzie to stawiam na Górala ,Adamek już od dawna powinien się wziaśc za sprzątanie tych emerytowanych mistrzów !
A i nie jest to wcale ,,bratabójcza" walka to jest po prostu sport -zdrowa rywalizacja !
Trzeba po prostu wiedzieć kiedy odejść,wiek jest wiekiem - i nic się na to nie poradzi !
Mam nadzieje ze po tej walce Pan Andrzej wreszcie pojedzie na ryby :)]
 Autor komentarza: snierzyn
Data: 28-07-2009 06:16:58 
Andrzeja bardzo szanuję . Był wspaniałym pięściarzem.. Kocham wracać do jego wielkich pojedynków sprzed lat.. Ale nie ma się co łudzić. Tomek da mu taki łomot, że głowa mała.. Skończy się nokautem w jednej z późniejszych rund..
Czego Tomkowi brakuje? Pokręciło Was? Tomek jest mistrzem świata. Gołota nigdy nim nie zostanie. A im prędzej Adamek stłucze Gołoty, tym prędzej tamten przestanie się ośmieszać i pójdzie na ryby..
Czy Wy nie oglądacie ostatnich walk tych bokserów? Szybkość - przepaść. Koordynacja - przepaść.. Odporność na ciosy z nienacka - przepaść... Poza tym Tomek jest w życiowej formie.. Hmm, gdyby miał walczyć z Austinem, były by tu zupełnie inne komentarze.. Andrew był wielki.. Był.. Teraz Tomek jest wielki.. Mam nadzieję, że nie skończy się zbyt ciężkim nokautem dla Gołoty...
 Autor komentarza: kopernik
Data: 28-07-2009 06:59:25 
Byłem krytycznie nastawiony do tego spotkania, ale teraz patrzę na to inaczej. To szansa dla jednego i grugiego. Skoro Tomek przechodzi do ciężkiej to jest to dobry start. Skoro Andrzej wraca do z pewnością znajdzie wielu rywali po wygranej z Tomkiem. Nawet nie wiem komu kibicować? Powodzenia chłopaki!
 Autor komentarza: odyniec
Data: 28-07-2009 08:04:48 
a pozniej Adamek sie dziwi ze chce go HBO i inni jak on walczy z Gunnami i Golota ch... wie po co to niech sie nie dziwi ze go pozniej telewizje inne niz Polsat maja w dupie, Tomek ma kompletnie nieudolna ekipe ktora nie umie zorganizowac walki normalnej poza obowiazkowa obrona tylko jakies dziwne walki z dziwnymi przeciwnikami

nawet jak wygra z Golota (mam nadzieje ze tak NIE bedzie) to polowa kibicow w Polsce sie od niego za to odwroci a jak dostanie łomot od Andrew to jest skonczony bo caly bokserski swiat zedrze z niego łacha do bólu

po co to komu?

Duva Rozalski i Soloż - pazerna banda bez koncepcji jak zrobic cos naprawde

Tomek - USA wyjdzie ci bokiem bo juz gadasz tylko o pieniadzach jak oni ale pamietaj ze to oni zarabiaja na tobie i cie wysasaja do cna
kilku twoich starszych kolegow juz sie na tym towarzystwie przejechalo


powodzenia Andrzej - trzymam kciuki
 Autor komentarza: odyniec
Data: 28-07-2009 08:15:33 
poza tym skoro chca zorganizowac walke z Katem to Tomek pewnie musialby zejsc z waga do dolnego limitu cruiser a jak chce to zrobic po wycieczce do HW?
poprostu wiedza juz od dawna ze na walke z Hopem nie ma szans a nam tylko oczy mydlą
niestety ale oszalamiajaca kariera Tomka w USA nie nastapila i nie nastapi
a w poszukiwaniu lepszych wyplat to zapraszam do europy gdzie niemcy za obicie swoich Licin i Hucków zapłacą lepiej niz w USA za niejedna gale mistrzowska

 Autor komentarza: kuhi
Data: 28-07-2009 08:26:49 
... STRASZNIE debilny pomysł. Nie dostaną pieniędzy (Solorz dopiero co się przyznał, że Polsat dostał mocno po łapach od KryzysU, więc chce na tym show zarobić a nie wydać) ani sławy ( to będzie taka kanapowa walka - dla Ferdków Kiepskich [bez obrazy]. Wiadomo, że każdy ją obejrzy i będzie o niej mówił następnego dnia, ale nic ponad to).
To nie jest widowisko, które zapisze się w świadomości społecznej każdego Polaka jak mecz na Wembley czy skoki Małysza.

A z technicznego punktu widzenia - jeśli Andrew wygra to co? Nic! Będzie miał tylko wątpliwą satysfakcję. Nie uwieńczy swojej kariery bo już ją dawno skończył.
Jakaś tam amerykańska telewizja rzuci newsa o walce "byłej nadzieji białych" i pokarze kawałek walki z Bowem albo Tysonem. Może Zyggi ogarnie coś w Showtime o 8 rano. To maks.
Tomek albo poprawi albo pogorszy swoje statystyki i to wszystko.

Tylko, że jeśli Pan Tomasz nadzieje się na jedną przypadkową bombę od Andrew (a on potrafi bomby wysyłać również nieprzypadkowo) to może sobie zwichnąć karierę w takiej DEBILNEJ kanapowej walce.

Podsumowując: ani pieniędzy, ani sławy - tylko ryzyko.
 Autor komentarza: kazan
Data: 28-07-2009 08:31:52 
Walki tej nie będzie. Jednak....gdyby do niej doszło, to prawdziwi kibice powinni zbojkotować tę potyczkę i nie nabijać kieszeni grubym tyłkom, które chcą zniszczyć najlepszych polskich bokserów ostatnich czasów... Ja również dodam - ŻAL :(
 Autor komentarza: fraimbaud
Data: 28-07-2009 08:33:32 
Z całym szacunkiem dla dorobku A. Gołoty, jednak do tej walki nie powinno nigdy dojść. Gołota powiniein odcinać teraz kupony od zarobionej kasy. Proponuję mu SESJĘ ale terapeutyczną u psychologa i psychiatry. Z nimi powinien sie zmierzyć oni dla niego s,a ważnym życiowym przeciwnikiem a po części to i on sam. Jeśli dojdzie do tej bitki to będzie następna profanacja boksu w wykonaniu Gołoty. "Starsi" mówią że jak nie wiadomo o co chodzi to o pieniądze właśnie chodzi. PS. Nie miałem zamiaru obrażać w jakikolwiek sposób szanownych kibiców Gołoty, których szanuję.Ja tak to widzę.Pzdr
 Autor komentarza: Grypser86
Data: 28-07-2009 09:09:21 
Jak dla mnie jedynym znaczeniem tego ,jest tylko to ,że Adamek poprostu idzie do ciezkiej i juz tam zostanie na dobre , a Andrzej Gołota nie ukrywajmy bedzie dobrym testem dla niego. Ale Ko nie bedzie, beda punkty.
 Autor komentarza: glaude
Data: 28-07-2009 09:14:39 
Chyba jestem jedynym, który widzi sens tej walki- i to duży. Jednak nie teraz!!!
Ta walka powinna się odbyć po rewanżu z Cunnem- oczywiście jesli Tomek poważnie myśli o kategorii ciężkiej.

Teraz bardziej wygląda to na nieporadność jego menadżerów nerwowo zmieniających prawie w ostatniej chwili warianty: Cunn, czy Gołota.

Nie sądzę, żeby Andrzej wygrał z Tomkiem przed czasem, prędzej na punkty. Natomiast Tomek ma szansę zrobić KO. Andrzej ma słabą szczękę, psychikę i jest wolny. Z Chrisem Birdem też mnie rozczarował- chociaż w mojej ocenie wygrał, ale nie tego się spodziewałem.

Jednak w porównaniu z Byrdem, Tomek ma dużo silniejszy cios i co najważniejsze instynkt zabójcy: jak raz dobrze trafi to już po Andrzeju.
 Autor komentarza: Sake1986
Data: 28-07-2009 09:26:39 
moim zdaniem zle moze mu zrobic taki skok do ciezkiej a potem powrot co cruser na cunna...kto wie czy nie straci na szybkosci ktora z cunnem jest bardzo istotna jak nie najwazniejsza
 Autor komentarza: Tomasz
Data: 28-07-2009 09:50:51 
Tomasz Adamek popełnił jeden z największych bokserskich grzechów - zlekceważył przeciwnika. Bierze tą walkę, gdyż jest bardzo pewny siebie. I może go zgubić. Sądzę, że Andrzej Gołota akurat w starciu z Adamkiem nie będzie tak usztywniony na początku starcia, jak to ma w zwyczaju, tym bardziej, że sam Adamek również jest slow starterem. Gołota wbrew pozorom ma w tej walce do stracenia dużo więcej niż "Góral". Po serii kompromitujących porażek, przegrana z Adamkiem byłaby gwoździem do trumny, ze względu na poczucie dumy, którego chyba nie stracił. Poza tym bezsens tej konfrontacji przejawia się również w rozterkach kibiców. Kogo dopingować?
 Autor komentarza: Konrad
Data: 28-07-2009 10:01:28 
lektura tematu pokazuje jak Adamek jest przereklamowany.
przypominam ze Adamek to nie tak dawno jeszcze zawodnik kategorii polciezkiej, polozenie na deski Goloty, ktory wbrew bredniom niekorych, posiada jeszcze dobra szczeke nie bedzie zadaniem latwym. Golota jezeli wyjdzie w miare sprawyn fizczynie, jesli bedzie mogl zadawac bez problemu swoje ciosy proste z obydwu rak a to jest najgorniejsza jego bron to Adamek calkiem prawdopodobne ze przegra przed czas. Adamek byl w powaznych w tarapatach w 4 rundzie z Cunnem, ktory bije bardzo slabo w porownaniu z Golota. Banks tez kilka razy porzadnie trafil Adamka i ten to wyraznie odczul, Golota to nie Banks, on bedzie wazyl zapewne ok 113 kg, to nie to samo co 90 Cunn czy anks kg czy 78kg Briggs.

Prawie wszystko zalezy od formy, zdrowia Goloty, przyzwioty Golota wygra z Adamkiem, roznica sily, warunko fizycznych bedzie ogromna.
 Autor komentarza: amin
Data: 28-07-2009 10:26:57 
JESLI GOLOTA BEDZIE ZDROWY TO NAPEWNO WYGRA!!!!!!!!!!
 Autor komentarza: nagual
Data: 28-07-2009 10:29:28 
Niestety wszystko wskazuje na to, że Adamek ucieka przed Cunnem- zresztą nie ma się co dziwić...
 Autor komentarza: nagual
Data: 28-07-2009 10:29:58 
aaa trzymam kciuki Andrzej.
 Autor komentarza: cham
Data: 28-07-2009 10:32:03 
Na razie trzeba jeszcze zachować spokój. Ile razy jakaś walka wydawała się pewna, a w efekcie jej nie było?
Jeśli ten pojedynek dojdzie do skutku to ja się z niego bardzo cieszę. Zobaczymy walkę człowieka, który dopiero chce zdobyć sławę i być znanym w USA oraz naszego najlepszego ciężkiego w historii, którego zna cały świat. Ja w tej walce będę za Gołotą.
1. Jestem z Warszawy, a więc inaczej być nie może ;)
2. Andrzej nie miał szczęścia w swojej bokserskiej karierze. Dla mnie i tak jest on już Mistrzem. Przecież pamiętajmy o walkach z Byrdem i Ruizem, które Gołóta wygrał! I tylko przez ślepych sędziów nie możemy napisać "były Mistrz Świata wagi ciężkiej Andrzej Gołota..."

Jeśli chodzi o aspekt sportowy to tak. Zauważyłem, że większość osób nie daje tutaj szans Andrzejowi. Tylko momencik. Różnica warunków fizycznych będzie dość spora. Ciosy Adamka nie ważą tyle, co ciosy Gołoty. Zobaczycie ile na szczękę przyjął Gunn, ale na deski nie padł. Szybkość po stronie Adamka, tutaj nie ma wątpliwości. Jednak Gołota nigdy do wolnych nie należał i jeśli nie zacznie tak jak zawsze oraz będzie rozgrywał tę walkę w inteligenty sposób powinien wygrać. Wszystko będzie zależało od formy Andrzeja. Jeśli będzie na poziomie pojedynku z Mollo to moim zdaniem jest faworytem. Przejście do nowej wagi nie jest łatwe. Tym bardziej, że Adamek nie wie co oznacza walka z prawdziwym ciężkim.
 Autor komentarza: ares
Data: 28-07-2009 10:38:57 
Walka w pażdzierniku? To niemożliwe. Wszyscy widzieli zdjęcia ręki Andrzeja po pojedynku z Austinem. Wtedy Andrzej nie mógł ruszyć lewą ręką, a teraz miałby operować lewym prostym?
Nie widzę szans na przygotowanie Gołoty do tego pojedynku, a co za tym idzie na zwycięstwo w walce z Adamkiem(o ile do niej dojdzie)
 Autor komentarza: odyniec
Data: 28-07-2009 11:06:18 
ares Golota juz dawno mowil ze wyciska juz ta reka na klate w silowni dobrze ponad 100kg wiec chyba jest OK przeciez facet ma miliony i nie leczy sie w NFZ
 Autor komentarza: wojtass951
Data: 28-07-2009 11:22:33 
Andrzej pokaz klase i pokonaj Adamka w koncu twardziel jestes.
 Autor komentarza: wielkimiznawca
Data: 28-07-2009 11:24:08 
Golota to moj idol z dziecinstwa... Nieprzespane noce, radość i rozczarowanie... Gdyby nie Golota pewnie nie ogladalbym dzis Adamka i innych...
Jezeli walka bedzie w Polsce, a powinna to zrobie wszystko by isc na nią, ale nie kicowac Andrzejowi czy Tomkowi... Ide zobaczyć na żywo Andrzeja bo wczesniej nie mialem okazji...
 Autor komentarza: wojtass951
Data: 28-07-2009 11:24:14 
I tak gwarantuje wam ze do tej walki nie dojdzie takie gadanie aby wzbudzic zainteresowanie , ale walka byla by swietna nie powiem!!!
 Autor komentarza: heinz
Data: 28-07-2009 11:25:29 
Po pierwsze: nie wierzę w tą walkę.

Po drugie: w zamyśle jest to żałosny "szoł" na miarę Pani Krysi z hurtowni owoców mający przynieśc nieco zielonych Zygmuntowi S.

Po trzecie: ludzie odpowiedzialni za karierę Adamka (bądź sam mistrz) ewidentnie dali sygnał, że chodzi o kasę i że nie mogą zbudować nic solidniejszego sportowo. Cunn niesie duże ryzyko przy niewielkim zysku, wyżej nie mogą doskoczyć.

Po czwarte; daję 30% szans Gołocie-mimo że porozbijany, z szeregiem kontuzji na bank nie przestraszy się Tomasza, zaryzykuję stwierdzenie, że nawet wyjdzie niezbyt spiety do ringu.

Ogólnie niesmaczne.
 Autor komentarza: xxxxx
Data: 28-07-2009 11:27:03 
Z tego co wiadomo Andrzej prawdopodobnie kondycje w Kolorado.Jeśli dojdzie do tej walki a wszystko na to wskazuje i Gołota będzie miał conajmniej 70% tego co zaprezentował z Mollo to wygra.Jak już pisali moi przedmówcy waga ciężka to nie to samo co Crusier siła ciosu jest zdecydowanie większa.Przypomne tylko że Adamek leżał pociosach Briggsa,Downsona i Iftode ktory nigdy nie wygrał przez KO.
 Autor komentarza: myyyk
Data: 28-07-2009 11:39:07 
Jak Gołota wygra, to będę go z powrotem podziwiał, jak wygra Adamek, to całkiem stracę serce do Adamka. Niech się Tomek przeciera w HW na kimś innym. Dla Andrzeja zwycięstwo nad dociążonym junor-ciężkim to żaden powrót do przwdziwej HW, a dla Tomka obicie wolniejszego weterana do żaden dowód na potencjał w HW. Tylko kasa i małość ludzka stoi za tym pomysłem.
 Autor komentarza: Feliks
Data: 28-07-2009 11:49:40 
Moim zdaniem ta walka to bezsens! ale tak jak przewidywali organizatorzy już wywołuje wielkie emocje i oto im chodzi!Polacy znowu się podzielą na sypatyków Gołoty i Adamka i jak to u nas bywa jedni i drudzy będą mieli swoje racje. A tak naprawdę uważam że ta walka nie ma sensu Adamek szuka dziury w całym chce się nachapać pieniędzy w ameryce nikt z wielkich nie chce z nim walczyć z różnych względów (albo się biją albo za małe pieniądze!)on się spieszy bo lata uciekają a długi rosną , szkoda że nie podpisał kontraktu z którymś z wielkich promotorów eurpejskich (a miał takie propozycje!)bo miał by i kase i rególarne walki a w ameryce to raczej się nie przebije a w kategori ciężkiej nie ma co szukać bo jeśli przypatrzeć się dzisiejszym czempionom to prawdziwi gladiatorzy ringu i w tym towarzystwie Adamek nie ma co szukać!. Nie czarujmy się Adamek to nie Roy Jons i nigdy takim nie będzie więc niech lepiej skoncentruje się na tej kategori w której idzie mu najlepiej!!! A Gołota no cóż chyba nie ma co więcej o nim pisać bo już wszysktko zostało napisane i powiedziane , dodam tylko że to mimo wszystko wielki wojownik i sprawi Adamkowi wielki łomot a szkoda bo obaj jeden mógł a drugi może zrobić wielką karierę!!!!
Pozdrawiam kibiców boksu! I nie dajcie się ponieść emocją!!!
 Autor komentarza: ares
Data: 28-07-2009 11:52:01 
odyniec
ok Andrzej ma siłę statyczną, ale w boksie liczy się dynamika. Przy poważnym zrywie Gołota się posypie
 Autor komentarza: sugarleonard
Data: 28-07-2009 11:57:26 
xxxxx - to było wyrażne potknięcie w walce z Dawsonem żaden bokser nie poszedł by na deski po takim ciosie na brzuch. Co do walki to Adamek wypunktuje Gołotę. Jak walka odbędzie się w Polsce to będzie trzeba zamknąć gdzieś Lenartowicza.
 Autor komentarza: xxxxx
Data: 28-07-2009 12:00:59 
sugarleonard-zgodze sie z tobą Dawson podstawił wtedy noge Adamkowi.
 Autor komentarza: zin
Data: 28-07-2009 12:15:03 
Nam się to może wszystko nie podobać , ale tym setkom tysięcy zwykłych kibiców od święta, na pewno ten pomysł się podoba i chętnie obejrzą tą walkę . My zresztą tez z ją chęcią , i z zapartym tchem , obejrzymy jak już do niej dojdzie. Nie wiem skąd się bierze taka niechęć żeby walczyło miedzy sobą dwóch polaków ? Przecież na całym świecie leją się miedzy sobą rodacy róznych narodów i jest ok. ;)Stawiam na szybkość Adamka, lepszą wydolność i psychikę.
 Autor komentarza: glaude
Data: 28-07-2009 12:15:25 
Dlaczego nie powinni walczyć ze sobą????????
Prawo tego zabrania, bo to niepoprawne politycznie, czy może jakieś TABU ?
To w boksie amatorskim też powinni "skasować" mistrzostwa Polski- bo walczą ze sobą rodacy?

Coś się dzieje albo z wagą Adamka (rośnie), albo Duva to dupa- a nie menedżer, a może i Góralowi i jego agentom kończy się już kasa.

Moze i Tomek też ma wolny początek walki, ale weź pod uwagę Heinz, że nie wychodzi do ringu nigdy spięty- co jest regułą u Andrzeja. Ja chętnie ich zobaczę- bo to odpowie na pytanie: czy Góral ma w ogóle czego szukać HW?
Pożyjemy zobaczymy.
 Autor komentarza: mickQ
Data: 28-07-2009 12:49:43 
Ja bym wolał Adameka z Drewniakiem Włodarczykiem
 Autor komentarza: JudasPriest
Data: 28-07-2009 14:38:11 
xxxx - Jeśli mnie pamięć nie myli to Adamek nie był liczony w walce z Downsonem a po ciosie w brzuch przewrócił się w 2 pojedynku z Briggsem . . . POZDRO
 Autor komentarza: xxxxx
Data: 28-07-2009 14:55:00 
JudasPriest-Z dawsonem byly deski chyba w 7 Rd choc faktem jest ze został podciety noga.Natomiast w drugiej walce z Briggsem padł po lewym sierpie w 1rd :)..pozdrawiam
 Autor komentarza: Havoc
Data: 28-07-2009 15:18:53 
Moim zdaniem to wszystko ma charakter medialny mający na celu promocję Adamka.Do walki raczej nie dojdzie.
 Autor komentarza: runwarsaw
Data: 28-07-2009 15:44:19 
Havoc no no myślę że masz racje to ma na celu zapewne promocję Adamka (TYLKO SZKODA)że w POLSCE potrzeba mu tego jak najbardziej a tak na poważnie to nikt o tym za granicą nawet nie usłyszy więc mija się to z PROMOCJĄ.
Jak już piszecie jak taka walka by wyglądał to nie będę gorszy a więc tak :
1 runda Andrzej wychodzi "drewniniany" jak to Gołota w pierwszej rundzie. (Gołota rozkręca się po jakimś czasie) ale niestety nie zdąży bo Adamek go zasypie gradem ciosów a przy dzisiejszym REFLEKSIE Gołoty skończy to się KO.
A na 99% według mnie Gołota będzie drewno na początku bo jeśli z tymi ostatnimi kelnerami w 1 rundzie był drewno to tym bardziej z Adamkiem gdzie będzie miał stres i to duży.Chce pokazać że to on jest nr 1 tylko poco. Nr 1 był owszem ale lata temu...
 Autor komentarza: odyniec
Data: 29-07-2009 09:42:24 
runmwarsaw przeciez Adamek tez nie ma startu w 1 rundzie i rozkreca sie powoli do 3 rundy wiec skad twoj wniosek ze zalatwi Golote od razu - choc obaj sa znani z zelaznej kondycji ja uwazam ze z kazda runda Andrzej ma wieksze szanse bo silowo moze Tomka zajechac chocby przez klincz i rozbijanie gardy
 Autor komentarza: mariusz74
Data: 22-09-2009 21:25:51 
adamek wygra czy przegra po walce z andrzejem to juz nie bedzie ten sam bokser...stawiam na sile i doswiadczenie goloty zycze mu ko w 3 run.wtedy adamek zobaczy co go czeka w tej wadze narazie to laik a kiedys bedzie walczyl z lepszymi od goloty ALBO I NIE...
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.