HOPKINS NIE MYŚLI O ADAMKU

Jeśli wierzyć słowom Bernarda Hopkinsa (49-5-1, 32 KO), popularny "Kat" ani myśli obecnie o walce z polskim czempionem IBF wagi junior ciężkiej Tomkiem Adamkiem (38-1, 26 KO).

TOMASZ ADAMEK: SERWIS SPECJALNY >>

W udzielonym ostatnio wywiadzie 44-letni Hopkins przyznał, iż w swoim kolejym występie, na początku 2010 roku, chce zmierzyć się  ze zwycięzcą zaplanowanej na listopad konfrontacji Chada Dawsona (28-0, 16 KO) z Glenem Johnsonem (49-12-2, 33 KO). Jeśli to prawda, polski mistrz kategorii cruiser nie ma co liczyć na potyczkę z największym championem w historii wagi średniej.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Cosa24
Data: 25-07-2009 18:38:06 
Hopkins nie będzie ryzykował. Wie o tym , że Tomasz doskonale sobie radzi w obronie zarówno jak i w ataku, no a po za tym limit wagowy byłby zapewne też sporym problemem tej walki. Rewanż z Cunnem jest nieunikniony i wbrew niektórym użytkownikom wcale nie twierdze, że Adamek boi się Cunna. Steve przypomina mi Ruiza. Też ciągle płacze. Walka z Braitwaithem wcale mi nie udowodniła, że Cunn to taki wspaniały bokser i technik jak wielu tu twierdzi, fakt jest dobry, ale nie dorabiajmy mu pawich piór bo na nie nie zasługuje. Szkoda tylko tego Gopkinsa, bo byłaby dobra bitka, a tak ? No cóż znowu płaczącej żony Cunna nie chce mi się oglądać :)
 Autor komentarza: reserved
Data: 25-07-2009 18:49:45 
to pewniak ze nic z tego nie bedzie, z royem tez nie czyli pozostaje posprzątac cunna, unifikacje i waga ciezka
 Autor komentarza: maddog
Data: 25-07-2009 19:07:13 
Polemizowałbym czy on rzeczywiście jest/był największym championem wagi średniej w historii...
 Autor komentarza: roniu92
Data: 25-07-2009 19:09:53 
Unifikacji nie będzie, bo żadna poważna tv w Stanach tego nie pokaże, więc i nie będzie hajsu, a Tomek raczej do Europy się nie wybiera (chyba, że walka w Polsce). Najwyraźniej pozostaje waga ciężka...
 Autor komentarza: waden15
Data: 25-07-2009 19:11:00 
Hopkins obiłby Adamka, nawet lepiej że do tej walki nie dojdzie:)
 Autor komentarza: jerry
Data: 25-07-2009 19:11:03 
Tak ..byl.. jezeli bedziemy patrzec na to jak dopracowal obrone . Jezeli chodzi o inne cechy to na pewno byli lepsi .
 Autor komentarza: CarlosRamirez
Data: 25-07-2009 19:27:27 
Cosa24 no i niby Hopkins boi sie Adamka dlatego wolalby walczyc z Dawsonem? :)
 Autor komentarza: Cosa24
Data: 25-07-2009 19:39:42 
CarlosRamirez- Nie zrozumiałeś mnie. Chodzi mi konkretnie o wagę rozumiesz ? Adamek w średniej nie dał rady bo po prostu zrzucanie kilogramów go męczyło o czym sam mówił. Wątpię, żeby Hopkins chciał nabierać wagi do jego kategorii wagowej. Adamek wygrałby gdyby z nim walczył teraz i nie musiałby zbijać wagi. Natomiast ryzyko porażki byłoby duże gdyby Tomek miał zbijać wage do średniej. Po drugie nie uważam też ,że Dawson jest lepszym bokserem od Adamka, Tomek miał w narożniku McGirta, zmienił jego styl boksowania i nokaut Adamka, to po prostu zwykłe podcięcie nogi przez Dawsona, a Chad leżał po ciosach, fakt wtedy był szybki, ale i Tomek nie był w optymalnej formie.
 Autor komentarza: Rasssta
Data: 25-07-2009 19:44:38 
Cosa24 ja cie błagam nie zaczynaj po raz setny tematu Adamek-Dawson już chyba każdy zna 100 historii o tej walce czemu to tomek przegrał ludzie są tym zmęczeni i to niema sensu ile jeszcze można płakać?
 Autor komentarza: zbychok14
Data: 25-07-2009 20:10:21 
reserved przeciez adamek moze walczyc z royem za wieksze pieniadze niz z Fragomenim.Ziggy tak mówił w któryms z wywiadów
 Autor komentarza: reserved
Data: 25-07-2009 20:15:43 
zbychok14 -tak ale roy chyba też nie jest zainteresowany tą walką, gdzies czytałem ze po nastepnej walce ma stoczyc pojedynek w australi. także nie spieszy mu sie do tomka...
 Autor komentarza: waden15
Data: 25-07-2009 20:22:09 
RJJ dostanie większą kasę za walkę z Greenem niż z Adamkiem. Czym szybciej Adamek przejdzie do HW, tym lepiej
 Autor komentarza: Danny
Data: 25-07-2009 20:24:13 
Hopkins to o klase lepszy zawodnik od Tomka i absolutna legenda w boksie zawodowym.Wcale mu sie nie dziwie,że nie będzie boksował w cruiser,nie te lata i waga inna.Pieniądze,że Dawsoana/jonhsona tez lepsze zapewne.

pozdro
 Autor komentarza: Danny
Data: 25-07-2009 20:27:38 
,,Tomek miał zbijać wage do średniej,,

....jaka srednia:)Hopkins boksuje w limicie LHW albo s.sredniej:)...juz dawno opuscił srednią!

 Autor komentarza: mosley
Data: 25-07-2009 20:54:05 
To że Hopkins nie chce walczyć z Tomkiem,to powinno być dla wszystkich oczywiste,poprostu boi się Adamka i wie że nie dałby mu rady.
 Autor komentarza: Kalifek
Data: 25-07-2009 21:22:00 
Dokładnie tak, to że Tomek by go sprzątnął z ringu to jest oczywiste. Nie wiem tylko po co cwaniakował wcześniej i zawracał dupe.
 Autor komentarza: Danny
Data: 25-07-2009 21:38:12 
....boki zrywać:)
 Autor komentarza: pawel323
Data: 25-07-2009 21:43:22 
popieram przedmówcę ;)
 Autor komentarza: waden15
Data: 25-07-2009 22:47:59 
popieram dwóch przedmówców :D
 Autor komentarza: roniu92
Data: 25-07-2009 23:22:24 
Po prostu B-Hop'owi ni jak się nie kalkuluje walka z Adamkiem. Po pierwsze ryzyko przy nabraniu masy, po drugie kasa nie za duża (z Dawsonem na pewno więcej zarobi), po trzecie Hopkins byłby szybszy, ale nie aż tak wyraźnie, a jakby Tomek trafił, to wiadomo co. W przypadku przegranej pewnie byłby to koniec, a wygrana chwały mu nie przyniesie (już ją ma z resztą). Za mała kasa, za duże ryzyko :)
 Autor komentarza: runwarsaw
Data: 26-07-2009 00:19:40 
Może i dobrze niech Tomek obije Cunna i zajmie się HW.
Adamek jest inteligentnym facetem co słychać po wypowiedziach
jeżeli nie miał by szans w HW to by się tam nie pchał.Ten temat na pewno był wałkowany z Dmitrukiem.
Adamek nie poleci na "pałę" do Hw jeżeli ma takie plany to nie bez konstruktywnych argumentów!

trochę wiary.
 Autor komentarza: Swietlicki
Data: 26-07-2009 16:41:02 
Nie wazne czy Hopkins mysli czy nie, to Adamek ma pas. Hopkins wie, ze juz powoli odchodzi z biznesu, a Adamek... no coz, jeszcze na szczycie pobedzie i kasy natrzepie.
 Autor komentarza: Danny
Data: 26-07-2009 17:19:58 
..przy zarobkach Hopkinsa to Adamek wygląda jak by dostawał kieszonkowe;)
 Autor komentarza: Swietlicki
Data: 26-07-2009 17:25:17 
Chcialbym dostawac takie kieszonkowe
 Autor komentarza: mch
Data: 26-07-2009 19:27:14 
Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia;)
Jak widzisz Swietlicki to Tomek już tego kieszonkowo nie chce dostawać, tylko liczy na konkretną wypłatę;)pozdro
 Autor komentarza: wwoojjtteekkpp
Data: 26-07-2009 19:29:16 
tomek ma wieksze szanse z fragomenim niz z RJJ z tym drugim nie mialby wiekszych szans wg mnie
 Autor komentarza: JudasPriest
Data: 26-07-2009 19:42:28 
On po prostu boji się Adamka, bo wie, że tomek by go znokautował
 Autor komentarza: mch
Data: 26-07-2009 20:40:24 
Nie spinaj się. To było z przymróżeniem oka o czym świadczyło - ;).
Walka z Gunnem to nieudolność jego promotorów. A o tym że chce zgarniać większa kase świadczą plany przejścia do HW. Poza tym rzuce kolejnym przysłowiem: apetyt rośnie w miare jedzenia.... ;)
 Autor komentarza: Feliks
Data: 26-07-2009 20:44:30 
Hopkins wcale nie jest najlepszym bokserem wagi średniej! dla mnie mnie najwybitniejszy był Roberto Duran i Marvin Hagler!!!
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.