MAYWEATHER: MMA TO SPORT BIAŁYCH

Floyd Mayweather Jr (39-0, 25 KO) nie przestaje dostarczać barwnych wypowiedzi w okresie poprzedzającym jego kolejną walkę. Tym razem, w rozmowie z CBS Sports, "Pretty Boy" atakuje mieszane sztuki walki, z których oglądalnością przyjdzie mu rywalizować 19. września, bowiem właśnie w dniu jego konfrontacji z Juanem Manuelem Marquezem (50-4-1, 37 KO) w Dallas odbędzie się gala UFC 103.

- Potrzeba wielkich umiejętności, aby być bokserem. MMA jest dla piwoszy, boks jest dla każdego. Nie możesz zdjąć mi butów i koszulki i wrzucić do klatki - tak się robi ze zwierzętami, nie z ludźmi. [...] Przy boksie musisz biegać 8/9 mil, nie boksujesz pięciu rund, tylko dwanaście. [...] Wiemy, kto dominuje w boksie - czarni i hiszpańskojęzyczni zawodnicy. To nie rasizm, po prostu nie ma pięściarstwie hegemonii białych zawodników. Musieli więc zająć się czymś innym, zrobić coś nowego - mówi Mayweather.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Bvlgari
Data: 21-07-2009 14:36:00 
Hegemonia czarnych w boksie? Zwłaszcza w wadze ciężkiej... Floyd może jest wielkim bokserem, ale też tak samo wielkim idiotą.
 Autor komentarza: odyniec
Data: 21-07-2009 14:36:09 
ale on jest glupi az rece opadaja
i chyba dawno boksu nie sledzil tylko sie gapi w lustro zakochany sam w sobie pajac
jak to nie ma hegemonii bialych? chyba w usa!wszystkie ciezsze wagi sa obstawione przez bialych i to ze wschodniej europy a najnizsze przez meksykow
 Autor komentarza: SkazanyNaInstynkt
Data: 21-07-2009 14:38:11 
po części mówi prawdę, po części gada głupoty... ale czy to jest powód do obrażania go za to ?
 Autor komentarza: mefistokamil
Data: 21-07-2009 14:42:39 
koles ma w 100% racje czarni rządzą w NBA i w boksie maja do tego to "coś" i to nie podlega żadnej dyskusji owszem zawsze sie znajdzie paru dobrych (białych) pięściarzy ale to sa wyjatki !!! i nie ma w tym rzadnego rasizmu.
 Autor komentarza: gazda
Data: 21-07-2009 14:43:47 
kazdy powod jest dobry ;_)

musi chlopak cos majaczyc w mediach zeby ludzie o nim nie zapomnieli
 Autor komentarza: odyniec
Data: 21-07-2009 14:43:58 
Poniższa wiadomość łamie postanowienia regulaminu. Użytkownik odyniec piszący z IP: 62.157.124.19 dostaje ostrzeżnie. Jeśli będzie dalej łamał regulamin, zostanie usunięty ze społeczności użytkowników serwisu.
skazany skoro ten zasrany narcyz moze walic takie debilne uwagi pod adresem bialych to ja moge stwierdzic ze jest debilem

a w jakiej czesci mowi prawde? ze mma jest dla bialych?

ja tez bym nie chcial sie macac jak zapasnik z czarnymi bo ich pot smierdzi słoniem ale to nie powod zeby gadac takie debilizmy
 Autor komentarza: odyniec
Data: 21-07-2009 14:45:40 
ma racje? szczegolnie widac ze nie ma racji od kilku lat jak zaczela boksowac zawodowo europa wschodnia i wiekszosc mistrzow jest stad. wiec nie ma racji i liczby to potwierdzaja
 Autor komentarza: odyniec
Data: 21-07-2009 14:46:56 
Poniższa wiadomość łamie postanowienia regulaminu. Użytkownik odyniec piszący z IP: 213.183.90.100 dostaje ostrzeżnie. Jeśli będzie dalej łamał regulamin, zostanie usunięty ze społeczności użytkowników serwisu.
jakby przyjac taki tok myslenia to łatwo udowdnie ze czarni to durnie bez mózgu bo wiekszosc absolwentow uczelni wyzszych to biali ale czy to bedzie prawda?
 Autor komentarza: SkazanyNaInstynkt
Data: 21-07-2009 14:48:51 
Widać masz jakieś problemy z interpretacją człowieku...

A debilizmy to wypisujesz Ty... poczytaj sobie swoje posty.
 Autor komentarza: darker
Data: 21-07-2009 14:53:53 
mefistokamil,podaj tych czarnych bokserow,ktorzy rzadza w boksie,szczegolnie w wyzszych wagach,wymien tych wszystkich czarnych mistrzow swiata w cruiser czy ciezkiej...

Prawda jest taka,ze gdyby cos podobnego powiedzial bialy bokser o czarnych,to bylaby wielka afera.No ale co wolno czarnemu wojewodzie to nie tobie baly smrodzie...
 Autor komentarza: czerwony
Data: 21-07-2009 14:54:04 
zgadzam się z floydem, w 50%...
 Autor komentarza: odyniec
Data: 21-07-2009 14:56:30 
czytam skazany czytam
a problemy to masz ty bo nie umiesz odpowiedziec na moje pytanie i wskazac sensu jego wypowiedzi ktorej tak bronisz

zastanow sie sam i powiedz jaki ma sens gadanie takich glupot ze to jest a to nie jest dla bialych czy fioletowych i jest to rasizm w najczystrzym wydaniu
twoja wypowiedz w tym stylu o czarnych czy żydach postawila by cie w swietle jupiterow jako rasite i antysemite
 Autor komentarza: mielny09
Data: 21-07-2009 14:57:19 
Dobry bokser ? Moze tak, ale cwaniak tak jak i reszta miedzy innymi Cuningham czy Mosley
 Autor komentarza: odyniec
Data: 21-07-2009 14:57:20 
czerwony nie mozna byc w połowie w ciąży
 Autor komentarza: Gwahlur
Data: 21-07-2009 15:04:19 
Mayweather specjalnie rzuca takie wypowiedzi aby robic mlyn a wy sie podniecacie... On pewnie ma specjalistow od Public Relations i ci nic innego nie robia tylko calymi dniami mysla co tu bardziej kontrowersyjnego Floyd moglby powiedziec a wy to kupujecie.

"Hegemonia czarnych w boksie? Zwłaszcza w wadze ciężkiej"

A od kiedy waga ciezka to wiekszosc boksu, jak bym powiedzial ze malutka czesc, zwlaszcza ze oslabla ostatnimi laty. Proponuje spojrzec na ranking 20 zawodnikow P4P wg bokser.org
http://www.bokser.org/rankings_p4p_PL.jsp

7 czarnych, 6 latynosow, 3 skosnookich, 4 bialych (Abraham?).
Jesli Floyd Mayweather wygra z Marquezem (a jest to prawie pewne) to wroci na liste i wypadnie z niej nr.20 czyli... bialy Adamek. Wowczas bedzie 14 czarnych oraz latynosow oraz 3 bialych i 3 skosnookich.

Nie mowie ze Floyd ma racje, bo sie nie znam na walkach zwierzoludzi spod znaku duszenia sie, kopania i szarpania, przedstawiam tylko jak wyglada "rasowe rzadzenie" w boksie zawodowym.
 Autor komentarza: darker
Data: 21-07-2009 15:06:15 
O walorach intelektualnych rasy czarnej najlepiej swiadcza ogromne osiagniecia cywilizacyjne Afryki.Te nieprzeliczone zastepy czarnych wynalazcow,konstruktorow,pisarzy,poetow,filozofow,odkrywcow,budowniczych,ogromne biblioteki pelne ich dziel literackich, wspaniale zabytki architektoniczne czarnej Afryki,palace krolow,zamki,miejsca kultu itd. Naprawde jestem pelen podziwy gdy o tym mysle,ilez to pokolen musialo pracowac, aby stworzyc cos tak wspanialego...
 Autor komentarza: Gwahlur
Data: 21-07-2009 15:07:09 
Aha, zapomnialem dodac e pierwszy bialy czlowiek jest dopiero... 10-ty na liscie 20 najlepszych, inny jest dopiero na 20-tym. To tez jest bardzo wymowne.
 Autor komentarza: SkazanyNaInstynkt
Data: 21-07-2009 15:07:58 
"- Potrzeba wielkich umiejętności, aby być bokserem. MMA jest dla piwoszy, boks jest dla każdego. Nie możesz zdjąć mi butów i koszulki i wrzucić do klatki - tak się robi ze zwierzętami, nie z ludźmi. [...] Przy boksie musisz biegać 8/9 mil, nie boksujesz pięciu rund, tylko dwanaście. [...]"

nie wiem jakl ty odyniec ale ja sie z tym zgadzam

schodzy zaczynaja sie dopiero w tym momencie wypowiedzi:

"Wiemy, kto dominuje w boksie - czarni i hiszpańskojęzyczni zawodnicy. To nie rasizm, po prostu nie ma pięściarstwie hegemonii białych zawodników. Musieli więc zająć się czymś innym, zrobić coś nowego"

ogolnie to odyniec strasznie pesymistycznie jestes nastawiony do czarnoskórych bokserów(pewnie nie tylko bokserów - ale innych tematów poruszał nie będę) mówiących otwarcie to co myślą...
 Autor komentarza: Mateusz
Data: 21-07-2009 15:09:39 
Poniższa wiadomość łamie postanowienia regulaminu. Użytkownik Mateusz piszący z IP: 89.77.101.197 dostaje ostrzeżnie. Jeśli będzie dalej łamał regulamin, zostanie usunięty ze społeczności użytkowników serwisu.
chyba w tej twoje smiesznej wadze czrnuchy dominuja psycholu
 Autor komentarza: McCall
Data: 21-07-2009 15:15:12 
Nie no co do ,, białości'' w MMA to jest to prawda w 100 %. Z afroamerykanów na topie pozostał tylko Rampage Jackson, bo po tym co pokazał Rashad Evans to jest narazie skreślony, aha jeszcze Yvel ostatnio wrócił w pięknym stylu - brutalnym nokautem.
A tak w ogóle to zgadzam się z gwahlurem - część z was sprawia wrażenie naiwnych jak dzieci. Floyd gada takie rzeczy żeby zrobić zamieszanie, zgodnie z zasadą, że lepiej jak o tobie mówią źle niż nie mówią, a wy się podniecacie tymi tekstami pisanymi przez speców od marketingu.
Jak chcecie się ekscytować wypowiedziami bokserów, proponuje poczytać cytaty Jamesa Toneya : jak on obraża ludzi od ćpunów, dziwek, pedałów, szmat, ciot, albo jak zaczyna pojeżdżać po czyjejś rodzinie - przynajmniej wiadomo wtedy, że wypowiedzi nie były pisane przez PR-owców
 Autor komentarza: odyniec
Data: 21-07-2009 15:17:11 
oooo skazany teraz gadasz z sensem

zgadzam sie ze nie kazdemu musi odpowiadac mma i tu sie zgadzam ale co to ma wpolnego z rasami ludzi? ja sam znam wielu czarnych w mma

i nie jestem rasista jak sugerujesz -poprostu dostaje piany na takie glupie gadanie, mam czarnych przyjaciol w Birmingham i kolorowych w kilku miejscach na swiecie ale nigdy bym im nie powiedzial ze jazda figurowa jest dla bialych bo dotychczas tylko biali byli mistrzami
a golf? to sport dla bialych 99 na 100 mistrzow bylo bialych? bzdura

to ze wiekszosc w P4P to czarni to efekt tego ze przez dopiero 10 lat europa wschodnia boksuje zawodowo ale poczekaj na ten sam ranking za 10-20 lat to sie zdziwisz
 Autor komentarza: otke
Data: 21-07-2009 15:19:30 
jego wypowiedz jest rasistowska, nieprawdziwa(vide Kliczkowie i wielu innych), poza tym w mma walczy się po 5min ale liczenie pewnie nie jest jego dobrą stroną. Zawsze uwarzałem że Floyd to głupek, tym razem zaskoczył mnie pozytywnie potwierdzając moje przypuszczenia. Czarni już w kicku się wykładali, jak doszła cała reszta w mma to już całkiem ich to przerosło. Poprostu- zbyt skomplikowana ta gra hehe..
 Autor komentarza: otke
Data: 21-07-2009 15:19:58 
5 min jedna runda oczywiście
 Autor komentarza: zelazo
Data: 21-07-2009 15:31:26 
co za debil już sie go nie da słuchać niech w końcu Pacman obije mu ryja to może sie zamknie
 Autor komentarza: Olaf
Data: 21-07-2009 15:31:30 
Jakby jakiś biały powiedział coś podobnego o dominacji białych, media nie podawały tego jak "barwna wypowiedź", ale jako skrajnie rasistowska, ksenofobiczna itd... Ja potrafię wymienić jeszcze inne dziedziny życia w, których czarni przodują: analfabetyzm, przestępczość i nosicielstwo wirusa HIV.
 Autor komentarza: aknl
Data: 21-07-2009 15:40:30 
McCall - jak mówimy o UFC i generalnie o całym MMA to najjaśniejszą czarnoskórą gwiazdą (o ile nie najjaśniejszą w ogóle) jest Anderson Silva. W Middleweight nie ma nikt z nim startu.

Tez uważam ze wypowiedzi Floyda nie ma co traktować poważnie. Rodzinne skłonności do gadania głupot i robienie medialnego szumu, nic więcej. Wartość merytoryczna jak zwykle niewielka. Nawet liczba rund się nie zgadza. Już nie chcę wchodzić w dyskusję jak porównać stopień zmęczenia przy walce w parterze i walce bokserskiej, ale na pewno 1:1 to nie jest.
 Autor komentarza: odyniec
Data: 21-07-2009 15:43:10 
niech on lepiej z 50centem rapuje a boks juz zostawi w spokoju
 Autor komentarza: McCall
Data: 21-07-2009 16:02:22 
no zapomniałem o Silvie, no ale to ciągle mało tych czarnych w MMA
A tak w ogóle to cała ty wypowiedź jest bardzo ciekawa, idąc tokiem rozumowania Floyda, że biali wymyslili MMA bo mieli dosyć dominacji czarnych w boksie, to dojdziemy do tego, że biali zniecierpliwieni swoją indolencją w koszykówce, zmienią lekko zasady tak ,że będzie się do kosza rzucać oszczepem , a niepowodzenia w biegach krótko-dystansowych ( tam jest dopiero dominacja czarnych ) powetują sobie w dyscyplinie polegającej na bieganiu po bieżni, ale w łyżwach
 Autor komentarza: Gwahlur
Data: 21-07-2009 16:11:23 
"to ze wiekszosc w P4P to czarni to efekt tego ze przez dopiero 10 lat europa wschodnia boksuje zawodowo ale poczekaj na ten sam ranking za 10-20 lat to sie zdziwisz"

Odyniec, czarni i latynosi wyraznie dominuja w P4P obecnie (Floyd ma racje) i czy jest tak dlatego ze bialym sie nie chce, czy tez dlatego ze Europa Wschodnia, byle ZSRR boksuje dopiero od jakiegos czasu, to sprawa drugorzedna. Ty Odyniec w ramach stwierdania dlaczego Myweather nie ma racji, mowisz dlaczego ma racje (bo europa wschodnia...). Jak to zestawienie P4P bedzie wygladac za 10 czy 20 lat tez nie ma znaczenia poniewaz Floyd Mayweather mowil o CHWILI OBECNEJ, o tym co jest TERAZ.

Wypowiedz Mayweathera jest rasistowska ale czarnym wolno duzo wiecej niz bialym poniewaz to czarni byli porywani z Afryki, gineli na statkach, pracowali za miske ryzu na plantacjach, byli bici, mordowani i gwalceni przez bialych, odbierano im rowniez dzieci. Z powodu tego historycznego brzemia im wolni wiecej. Czy to jest sprawiedliwe? A kto powiedzial ze zycie bedzie sprawiedliwe...

Mayweather specjalnie rzuca takie testy abyscie wy powtarzali "Mayweather to...", "Mayweather tamto...", aby jego nazwisko latalo w eterze, bylo zapamietywane i sie wyrabialo jak Coca-Cola czy KFC, i interes sie kreci. Wy kupujecie jego "bilety". On na nienawisci do niego buduje swoje zarobki w pay per view. On moze tak wcale nie uwazac jak mowi...
 Autor komentarza: pietrzek
Data: 21-07-2009 16:29:08 
Wkurwiają mnie te kategorie wagowe w boksie bo w niższych kategoriach waga mało się różni i można być mistrzem w 5 kategorich wagowych mma jest lepsze bo cieżko jest mistrzm w 2 wagach i temu czarni i latynosi są sławni bo pochodzą z ameryki a tam jest kolebka boksu i są promowani.
 Autor komentarza: neme
Data: 21-07-2009 16:30:14 
Mayweather inteligencją nigdy nie grzeszył to normalne. do kategorii sredniej rzeczywiście lepsią są czarni, meksyki itp. bo takie mają warunki fizyczne sa kurduplami i tyle jest ich poprostu więcej w tym rozmiarze niż białych statycznie więc normalne że zdominowali te kategorie. natomiast od wagi średniej ciężko jest znależć "kolorowego" championa(wyjątki, Jones, Afolabi, Dawson) to tak na logike.
 Autor komentarza: Laik
Data: 21-07-2009 17:38:32 



Hahaha,za to kocham Floyda!!!!! :D :D
 Autor komentarza: jerry
Data: 21-07-2009 17:44:39 
Czarni maja zakodowany kompleks rasizmu i zawsze beda sie nim zaslaniac . W stanach to przybralo odwrotny skutek ...to biali nie sa przyjmowani do pracy z powodu tego ze sa biali ...a czarnych firmy maja nakaz przyjmowac . Znam przyklad ze nasza polska dziewczyna nie mogac znalezc pracy podala ze jest czarna i okazalo se ze na Poczcie amerykanskiej gdzie juz robia sami czarni lub azjaci zostala przyjeta . Praca na poczcie to bardzo dobra robota bo panswowa a wiec wszystko co za tym idzie . Jakiez bylo zdziwienie gdy pojawila sie biala dziewczyna . Powiedziala z tupetem ze chyba sie musiala pomylic i udalo jej sie . Mayweather to kolejny dupek ktory podkresla jaki to on dyskryminowany w sporcie . A ja nie rozumiem jak mozna mu tyle placic za to co robi . Aha ...oni moga wszystkich obrazac ...to jest dopuszczalne ...bialy musi byc czytelny poprawnie . To jest popier..... swiat .
 Autor komentarza: jerry
Data: 21-07-2009 17:53:23 
Jestem bardzo ciekawy co Dana White odpowie na te prowokacje ...a slynie z cietego jezyka
Ludzie chca widziec walke a nie spierd....ie po ringu ....
 Autor komentarza: Venom
Data: 21-07-2009 17:55:02 
Tak gwoli ścisłości trudno nazwać sport, którego kolebkami są Brazylia i Japonia, za sport wymyślony przez białych. Na 5 mistrzów UFC, tylko dwóch jest białych, jeden jest czarny, a dwaj pozostali to pół Azjaci.
 Autor komentarza: Emilio
Data: 21-07-2009 17:56:20 
Odyniec, zgadzam sie ze Tobą. Wypowiedz Floyda jest rasistowska, tak jak rasistowska wypowiedzia była wiązanka Hopkinsa przed walką z Calzaghe. Denerwuje mnie, że czarni moga sobie bezkarnie jechac po białych a jak biały cos powie na czarnego to zaraz afera rasistowska. Jak to ostatnio usłyszałem "Czarny daje w morde białemu - bójka. Biały daje w morde czarnemu - atak na tle rasistowskim" Gdyby nie fakt, że prze długi czas wschodnia Europa była czerwona i bokserzy nie mogli walczyc zawodowo to historia boksu moglaby wygladac inaczej. Teraz zawodnicy z byłego ZSRR walcza zawodowo i mamy przykład, są mistrzami świata. Nie ma ŻADNEGO kryzysu w wadze ciężkiej, teraz wreszcie wyrównały sie szanse Europy ze Stanami i temu mamy mistrzów ze Starego Kontynentu.
A Mayweatherowi proponuje zajrzeć do słownika i zobaczyć co to jest rasizm. Rasizm to uzywanie KRYTERIUM RASOWEGO w odniesieniu do czegokolwiek, ale Floyd widać lubi sobie podbijac publicity.
 Autor komentarza: Laik
Data: 21-07-2009 17:56:59 


jerry,

Przeczytaj uważnie to,co napisałeś...niezłe głupoty,co??
 Autor komentarza: Laik
Data: 21-07-2009 18:05:31 


Emilio,

Twoja wypowiedz jest też rasistowska...
 Autor komentarza: Emilio
Data: 21-07-2009 18:07:55 
W którym miejscu? :-)
 Autor komentarza: Wojslaw1
Data: 21-07-2009 18:10:38 
hehe,można by powiedzieć,że większość szefów stacji telewizyjnych,promotorów i sponsorów to biali a czarni służą im dla rozrywki okładająć się po pyskach w ringu,a Meyweather jak każdy czarny jest zbyt ograniczony aby dostrzec co to jest prawdziwe rządzenie w boksie i patrzy na to w bardzo powierzchowny sposób.Tyle,że Flojd powiedział to aby wpienić wielu ludzi,którzy będą teraz kibicować Marquezowi i wykupią PPV.O to przecież chodziło.
 Autor komentarza: Laik
Data: 21-07-2009 18:37:31 

"Denerwuje mnie, że czarni moga sobie bezkarnie jechac po białych a jak biały cos powie na czarnego to zaraz afera rasistowska"

Emilio,

to jest wypowiedz ewidentnie rasistowska.Sugerujesz w niej,że ktoś ze wzgl. na swoją rasę może więcej.
 Autor komentarza: gazda
Data: 21-07-2009 18:45:46 
Ja sie dziwie, ze jeszcze ostrzezenia nie polecialy. Pierwsze powinien dostac Mayweather a to juz blisko droga zeby wylapal bana i nie mogl sie wypowiadac na lamach serwisu. Czy ten facet ma w ogole jakies konto ? ;-)

Co do walki z Marquezem to wielka niewiadoma. Meksykanin jest niesprawdzony w 145 funtach(czy ile tam ustalili). Mayweather nie walczyl od dlugiego czasu. Jezeli ktos uwaza, ze jest na 100 %przekonany o czyjes wygranej(chodzi bardziej o przebieg walki niz to jak karty wypelniaja ci faceci z boku) to nie wie co mowi, albo ma w domu szklana kule.

Mam nadzieje, ze Money wygra, ze wygra Pacman i w 2010 mega walka i wielkie klepanie buzi juz wtedy niezbyt ladnego chlopca ;)
 Autor komentarza: jerry
Data: 21-07-2009 18:51:38 
Jestem tu 15 lat i widze co mnie otacza ...nie sadze zebym napisal cos glupiego ...Emilio . Dam Ci inny przyklad ...Aktor i rezyser Clint Estwood rezyserowal film o wojnie w Azji ..jest tam akcja ze amerykanscy zolnierze trzymaja sztandar ...i znany czarny rezyser amerykanski Lee Spike wytknal mu ze nie widzi tam czarnego aktora . Clint mu odpowiedzial ze oddaje prawde chistoryczna bo tam nie bylo czarnego zolnierza przy trzymaniu tego sztandaru plus kilka innych uwag . Cala sytuacja zostala naglosniona jako rasistowskie podejscie rezysera ...
Obecnie jest tk ze oni musza byc wszedzie wsadzani nawet jak nic nie prezentuja czy to w filmie , czy to w sporcie czy w zyciu pyblicznym . Oczywiscie wielu z nich bardzo duzo prezentuje i powinni byc tam gdzie doszli praca czy talentem .
 Autor komentarza: Emilio
Data: 21-07-2009 18:53:40 
"to jest wypowiedz ewidentnie rasistowska.Sugerujesz w niej,że ktoś ze wzgl. na swoją rasę może więcej."

Otóż nie. Napisałem tylko, że denerwuje mnie niesprawiedliwość. Bo niby jakie konsekwencje poniósł Hopkins za rasistowskie teksty do Calzaghego? ŻADNE. A pewien biały tenisista, który rasistowsko odiósł sie do swego przeciwnika? - Sześcio miesieczna dyskwalifikacja + grzywna w wysokości 13 920 dolarów. NIGDZIE nie napisałem, że ktoś ze wzgledu na rase moze wiecej, wrecz przeciwnie, napisałem, że NIE PODOBA MI SIE, że ktoś ze wzgledu na kolor skóry może byc traktowany w sposób łagodniejszy.
 Autor komentarza: jerry
Data: 21-07-2009 18:55:55 
Moja odpowiedz byla do Laika nie do Emilio ...
 Autor komentarza: Maras
Data: 21-07-2009 19:52:08 
Floyd wielka gęba .
 Autor komentarza: Maras
Data: 21-07-2009 19:53:53 
Marquez mu ją zamknie .
 Autor komentarza: Laik
Data: 21-07-2009 21:53:42 

emilio,

Gdybyś napisał,że nie podoba Ci się, że ktoś ze wzgledu na kolor skóry może byc traktowany w sposób łagodniejszy to by było ok.

Ale Ty napisałeś,że nie podoba Ci się,że CZARNY JEST TRAKTOWANY ŁAGODNIEJ OD BIAŁEGO,a to zasadnicza różnica... i wypowiedz rasistowska
 Autor komentarza: Emilio
Data: 21-07-2009 22:59:07 
Laik, co Ty wypisujesz? Nawet jeśli bym napisał dosłownie tak jak mówisz "nie podoba mi się,że CZARNY JEST TRAKTOWANY ŁAGODNIEJ OD BIAŁEGO" To nie ma to nic wspólnego z rasizmem, gdzyż żadnemu cywilizowanemu człowiekowi nie powinno sie to podobać. Prosze o czytanie ze zrozumieniem: NIE PODOBA MI SIE FAWORYZOWANIE KOGOKOLWIEK. Tak, nie podoba mi sie, że czarny jest traktowany łagodniej od białego. Nie podobałoby mi sie takze gdyby sytuacja była odwrotna, ale uznałem, że to oczywiste i nie trzeba tego pisać. Widać myliłem sie, wiec niniejszym uzupełniam to zdanie. Poza tym dyskusja była o "drugiej stronie rasizmu" więc mój wywód był w ten sposób ukierunkowany. Gdy ktoś słyszy słowa "rasizm" "rasista" to zazwyczaj widzi KU KLUX KLAN i biednych czarnych przesladowanych przez facetów w przescieradłach. Mało kto zdaje sobie sprawe, że jest to po prostu anachronizm.
 Autor komentarza: milek762
Data: 21-07-2009 23:07:37 
Co ten Nie biały człowiek Maywether gada!!ze tak wyraże w cieżkiej tylko Biali żądzą i dobrze w cruserweight Adamek jest FRagomenni, w Polciezkiej z godze najlepszy Dawson ale reszta to biali ! wiec jego gadka to podpublike jest tylko koniec tematu!!
 Autor komentarza: Laik
Data: 21-07-2009 23:12:49 



A może Hopkins nie poniósł konsekwencji,bo jest legendą i może niektórzy uważają,że takim ludziom się na więcej pozwala...

Przykład tenisa strasznie nie trafiony,bo tenis nie polega na laniu się rakietami po mordach,więc złej krwi między przeciwnikami być raczej nie powinno ;)

Więc Twoje rozumowanie,że Hopkinsowi się upiekło,bo jest czarny może być objawem rasizmu...




 Autor komentarza: Laik
Data: 21-07-2009 23:16:08 



milek762,

Raczej każde gadanie publiczne jest właśnie pod publikę,więc ameryki nie odkryłeś ;)

 Autor komentarza: jerry
Data: 21-07-2009 23:39:36 
Laik ...ty jestes bardzo madry i nie rasista jestes , pilnujesz praworzadnosci i pisowni ... tylko czy ty zycie znasz ?
 Autor komentarza: Laik
Data: 21-07-2009 23:47:19 


jerry,

przed "czy" powinien byc przecinek!!!

 Autor komentarza: jerry
Data: 21-07-2009 23:57:36 
no dobra daje spokoj ...
 Autor komentarza: odyniec
Data: 22-07-2009 07:27:16 
Poniższa wiadomość łamie postanowienia regulaminu. Użytkownik odyniec piszący z IP: 213.183.90.100 dostaje ostrzeżnie. Jeśli będzie dalej łamał regulamin, zostanie usunięty ze społeczności użytkowników serwisu.
nie tlumacz nic laikowi bo to jak widac cymbal z "radia ma morde" i go nie przegadasz zadnymi sensownymi argumentami
 Autor komentarza: Laik
Data: 22-07-2009 10:10:13 
Poniższa wiadomość łamie postanowienia regulaminu. Użytkownik Laik piszący z IP: 188.33.25.225 dostaje ostrzeżnie. Jeśli będzie dalej łamał regulamin, zostanie usunięty ze społeczności użytkowników serwisu.

"Autor komentarza: odyniec Data: 22-07-2009 07:09:45

waden - tylko mi tu nie kretynuj pajacu bo autorytetem to ty zadnym nie jestes
takie jest moje zdanie i ch... ci do tego jak sie nie zgadzasz to napisz ze sie nie zgadzasz a nie wkurwi... mnie
mr bo macha łapami i nic z tego nie wynika poprostu wali serie bez zastanowienia czy trafia czy nie wiec jeest dla mnie smiesznym wiatrakiem"


"Autor komentarza: odyniec Data: 21-07-2009 14:36:09 ale on jest glupi az rece opadaja
i chyba dawno boksu nie sledzil tylko sie gapi w lustro zakochany sam w sobie pajac"


"Autor komentarza: odyniec Data: 21-07-2009 14:43:58 skazany skoro ten zasrany narcyz moze walic takie debilne uwagi pod adresem bialych to ja moge stwierdzic ze jest debilem"





odyniec-anonimowy,internetowy kozak :D :D

Śmieciu jebany,masz ten komfort,że Cię na ulicy nie spotkam inaczej tak byś sobie nie pozwalał.


P.s.
co oznacza: cymbal z "radia ma morde"???






 Autor komentarza: Taurus
Data: 22-07-2009 11:49:11 

Co do wypowiedzi Floyda to zgadzam sie ze ma to zapewnić rozgłos i obliczone jest na większe zainteresowanie, a ze jest głupia to juz inny temat.
Laik skumaj sie z Pankowskim i jego organizacją która wszędzie widzi faszystów.
 Autor komentarza: Laik
Data: 22-07-2009 13:44:06 


Taurus,

Czym podyktowana jest Twoja wypowiedz?Dlaczego sądzisz,że nadawałbym się do organizacji,która wszędzie widzi faszystów?Naprawdę nie kumam...
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.