HOPKINS WCIĄŻ MYŚLI O ADAMKU

Bernard Hopkins (49-5-1, 32 KO) jeszcze trochę ponad miesiąc temu zapewniał, że jest spełniony jako pięściarz i w niedługim czasie zakończy karierę. Dzisiaj słynny "Kat" zmienił już swoje plany na przyszłość i zamierza stoczyć jeszcze jedną walkę na początku przyszłego roku. Hopkins bierze pod uwagę dwóch kandydatów na swojego rywala. Pierwszym jest Chad Dawson (28-0, 17 KO), pod warunkiem, że pokona drugi raz Glena Johnsona, a drugim Tomasz Adamek (38-1, 26 KO).

- Wiele zależy od tego kto wygra drugą walkę Johnson - Dawson. Adamek także dopiero co wygrał i również pozostaje cały czas możliwością dla mnie. O wszystkim jednak zadecydują ludzie, którzy organizują walki. Zobaczymy czy będą potrafili wyjść z odpowiednią propozycją finansową i zmotywować mnie do powrotu na ringu, tak jak zmotywowali Floyda Mayweathera juniora. Poprzednio pieniądze były słabe, ale myślę, że teraz oferta będzie lepsza. HBO ma nowy budżet na nowy rok. Jeśli ustalimy wszystko do listopada, to walka odbędzie się na początku przyszłego roku - mówi Hopkins.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: milek762
Data: 13-07-2009 21:43:48 
OBY DOSZŁO DO WALKI Z hOPKINSEM ON MA 44 LATA JAK NA SWÓJ WIEK FONOMENALNY ALE Z ADAMKIEM NIEBEDZIE FAWORYTEM !TOMEK JEST NA
SZCZYCIE I MA KONDYCJE WIEC LICZE NA ZWYCIESTWO TOMKA MOŻE NAWET PRZEZ ko!!
 Autor komentarza: Olaf
Data: 13-07-2009 21:55:01 
Mam nadzieję, że Kathy Duva i Ziggy dojdą w końcu do słusznego wniosku, że lepiej bić się z Hopkinsem nawet za darmo niż z Gunnem za 2 mln.
 Autor komentarza: pablos82
Data: 13-07-2009 21:55:06 
Panowie niestety nie dojdzie do walki Adamka z Hopkinsem dlaczego ? bo każdy dobrze wie, że Adamek by go pokonał siła, szybkość, kondycja, wiek, warunki fizyczne nawet doświadczenie praktycznie wszystko przemawia za naszym mistrzem. Wszyscy o tym wiedzą także hopkins bedzie gadał a do walki i tak nie dojdzie - takie jest moje zdanie mam nadzieje,że sie myle i do walki jednak dojdzie.
 Autor komentarza: Marquez71
Data: 13-07-2009 22:06:02 
mam podobne zdanie do pablos82, zuażyłem, że boks powoli zaczyna się opierać na pier...głupot a na koniec wszyscy i tak się załonią telewizją i wyczerpanym budżetem...jeżeli będzie propozycja od obozu Hopkinsa, to niech się Tomek i jego ekipa nie zastanawiają i nie unoszą mstrzowską dumą...Adamek i tak go zleje, tej walki mniej bym się obawiał niż z Cunnem...a po Hopkinsie przyjdą inne przygasłe gwiazdy liczące na niewiadomo jakie pieniądze...a Tomek przynjmniej będzie miał w miare znane nazwisko...Ciekawie by sprawa wyglądała jak już limit odesłanych na pradziwą emeryturę gwiazd by się wyczerpał i Calzaghe chciałby spróbować sił z naszym mistrzem:D wtedy kaska błaby elegancka:)
 Autor komentarza: Daw
Data: 13-07-2009 22:08:08 
Tez mi sie wydaje,ze do tej walki nie dojdzie bo hopkins bedzie sie bal on wedlug mnie niema wiekszych szans a Adamkiem,chyba ze naprawde dostanie duze pieniadze to moze sie skusi,ja bym byl za tom walka z Bernardem!!!
 Autor komentarza: Havoc
Data: 13-07-2009 22:15:43 
Nie na temat ale przypomiało mi się,że w Newark 11.07 miał zadebiutować na zawodowym ringu "nastepca Gołoty" Adam Kownacki.Wiadomo cos na ten temat więcej?
 Autor komentarza: CarlosRamirez
Data: 13-07-2009 22:36:59 
No tak... Adamek by zmiazdzyl Hopkinsa... po prostu nie dalby mu szans... Wezcie dajcie spokoj. Albo macie po 15 lat albo encefalopatia wam sie juz udziela.
 Autor komentarza: Marquez71
Data: 13-07-2009 22:54:42 
te...ramirez...każdy z nas podał jakieś konkrete argumenty co do ewentualnego zwycięstwa Adamka...ty za to ograniczasz się do obelg w naszym kierunku...takich kozaków jak ty tu nie brakuje i w sumie się dziwie, że nikt z tym nic nie robi...leszcz...
 Autor komentarza: SonyTincarelli
Data: 14-07-2009 00:28:48 
Ile razy można dyskutować na ten sam temat?

Koniec newsów o Adamek - Hopkins bo to już sie robi nudne
 Autor komentarza: Danny
Data: 14-07-2009 09:14:14 
Hopkins i Adamek to róznica klasy na korzyśc Bernarda oczywiscie.Natomiast 45-lat nie sprzyja szachowaniu wagą.Hopkins mówił ,że w przypadku walki z Adamkiem wniósł by na wage 83-85kg..ale i tak to duże ryzyko dla Bernarda.Nigdy nie bokował z tak silnym fizycznie zawodnikiem.Całą kariere praktyczni boksował w limicie średniej,pózniej doszedł max LHW.Mysle jednak,że zaboksuje z kims do limitu LHW.Za duże ryzyko,to świetny zawodnik ,,Bionic Man,,..ale mimo wszystko ma 45 lat,nie mozna się jarać.Z punktu widzenia marketingowego to świetna promocja dla Tomka i tyle.

Pozdrawiam
 Autor komentarza: robertchmielu
Data: 14-07-2009 09:50:30 
Hopkins raczej napewno z tej dwójki wybierze Dawsona. Głównym powodem jest waga. Hopkins tak jak pisaliście całą karierę walczył w średniej a potem w półciężkiej. Z tego powodu nie wybierze zawodnika z Crusier tylko z półciężkiej.
Poza tym walka z Dawsonem to mimo wszystko większy prestiż dla Hopkinsa. Uważam że Adamek jest lepszy od Dawsona a poza tym ma pas, ale Dawson to amerykanin i dostał już takie walki jak z Glenem, a Adamek takich nie miał. I dlatego taka walka lepiej by się sprzedała.
Tomek też miał pas WBC półciężkiej i jakoś przez ten czas kiedy go dzierżył nie dostał poważnych walk z gwiazdami USA. A Dawson mu go zabrał i zaraz walczył z Glenem Johnsonem.
 Autor komentarza: zin
Data: 14-07-2009 10:15:03 
wszystko się zgadza, tyle , że Hopkins na pewno będzie chciał ostatnią walkę w karierze wygrać , a Tomek wydaje się być dużo łatwiejszym przeciwnikiem od Dawsona ;]
 Autor komentarza: Olaf
Data: 14-07-2009 13:35:55 
90 kilowy Adamek to zdecydowanie trudniejszy rywal od 79 kilowego Dawsona.
 Autor komentarza: mch
Data: 14-07-2009 15:33:54 
Kolejny raz pisać mi się nie chce na ten temat ... ogólnie popieram Dannego;) pozdro
 Autor komentarza: robertchmielu
Data: 14-07-2009 17:00:49 
No obaj są nieźli. Dawson jest szybki ale Tomek cięższy i co za tym idzie silniejszy. Obaj są dla Hopkinsa ryzykiem przegrania ostatniej walki w karierze, ale tutaj moim zdaniem zdecyduje waga i prestiż w USA (czyli Dawson).
 Autor komentarza: Luton
Data: 14-07-2009 17:21:50 
A mnie sie wydaje, ze zadecyduje po prostu wysokość gaży dla hopkinsa. Gdzie wiecej dostanie, z tym bedzie walczył.
 Autor komentarza: endriu
Data: 14-07-2009 19:18:28 
Czy Adamek zmiażdżył by Hopa tego bym nie był taki pewien, myślę ze Dawson lepiej poradził by sobie z Bernardem. Myślę nawet że Hopkins ma gdzieś pasy i to czy wygra czy przegra, on chce forsy. Na korzyść Adamka wpływa wiek i waga która musiał by nabić Bernard. Na pewno wybierze korzystniejszą ofertę finansową czyli Hada Dawsona Pisanie czy się kogoś boi jest bez sensu, poza tym Adamkowi pozostaje jeszcze jedna ważna sprawa, wygrać z Cunem a to może być jeszcze trudniejszym zadaniem niż pokonanie dawnej legędy


Pozdrawiam po małej przerwie
 Autor komentarza: Maras
Data: 14-07-2009 19:37:57 
Hopkins będzie stawiał zaporowe warunki finansowe żeby nie leżeć na dechach , i to tyle w tym temacie .
 Autor komentarza: Maras
Data: 14-07-2009 19:40:05 
A tak między nami dobrze by było jakby Tomek znokautowł go za free .
 Autor komentarza: endriu
Data: 14-07-2009 19:58:52 
Mars jeżeli ta cała szopa z tą forsą to prawda to i tak czas pokazał że była parokrotnie lepsza od tego co teraz zarobił. Nawet nie była ona najważniejsza, pomyśl sobie kim był by teraz Adamek dzisiaj w stanach po takiej walce a kim jest teraz. Poza tym masz rację że Hopowi przydały by się deski i nawet były by bardzo realne Teraz do tej walki może nie dojść bo na drodze stoi Cun. to niedobry układ
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.