ADAMEK DEKLASUJE GUNNA

Tak jak można było się spodziewać Tomasz Adamek (38-1, 26 KO) dość łatwo rozprawił się z Bobby Gunnem (21-4-1, 18 KO).

Już pierwszy cios w walce, odczepny lewy sierpowy, wstrząsnął pretendentem i zwiastował szybki nokaut. "Góral" nie spieszył się jednak i spokojnie rozbijał rywala swoim firmowym lewym prostym. W drugiej odsłonie obijany Gunn wystrzelił kilka razy lewym sierpowym bitym z całego ciała, ale Tomek albo unikał tych ciosów, albo prawa ręka na czas wracała na swoje miejsce i blokowała te uderzenia.

Zaraz po rozpoczęciu trzeciego starcia prawy prosty Adamka znów zamroczył rywala. Bobby zadał jednak kłam teorii o słabej szczęce i dzielnie przyjmował wszystko czym champion go "częstował". Runda czwarta to już deklasacja Gunna. Prawdziwa nawałnica ciosów spadła na jego głowę w ostatnich dwudziestu sekundach i tylko gong uratował go przed nokautem. W przerwie pomiędzy czwartą i piątą rundą sędzia w porozumieniu z lekarzem przerwał pojedynek pomimo protestów dzielnego tej nocy, acz skazanego na pożarcie pretendenta. Tomek Adamek po raz drugi obronił pas IBF kategorii cruiser !

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Olaf
Data: 12-07-2009 05:39:14 
Czyli wszystko zgodnie z planem...
 Autor komentarza: Danny
Data: 12-07-2009 05:42:38 
Sparing...ale wypłata jest:)
 Autor komentarza: Wojslaw1
Data: 12-07-2009 05:43:25 
Śmieszna walka,ten Gunn nie powinien znaleźć się w ringu z Adamkiem,a już na pewno nie w walce o pas.Między zawodnikami była przepaść a Gunn był totalnie bezradny.Fajnie,że Tomek pomyślał o kibicach i pokazał trochę fajnego boksu bo jestem przekonany,że gdyby zechciał to skończyłby Gunna w I rundzie.Kolejna walka powinna być już z kimś dobrym,najlepiej rewanż z Cunnem.
 Autor komentarza: arek177
Data: 12-07-2009 05:43:42 
ADAMEK JEST WIELKI!!!
 Autor komentarza: zin
Data: 12-07-2009 05:43:57 
Przespałem walkę Wilka :] , a ta była śmieszna XD
 Autor komentarza: payback
Data: 12-07-2009 05:44:08 
Wala zeby nie 'zardzewiec' no i wyplata na podatki. Z czegos zyc trzeba jak sie wszystko zostawilo i wyjechalo z kraju :) Teraz pewnie rewazn z Cunnem, bedzie bardzo ciezko.
 Autor komentarza: payback
Data: 12-07-2009 05:45:27 
Swoja droga warto zauwazyc jak Adamek 'bawi sie' zawodnikami o dobrym rekordzie...
 Autor komentarza: saimon
Data: 12-07-2009 05:46:08 
To walka dla kibiców i podreperowania domowego burżetu he he
Teraz czas na coś wielkiego.
Tomku, dzięki za kolejna wygraną!
Gunn był jak czołg w defensywie, toporny, ale oporny...
Nie żałuję nieprzespanej nocy, mimo niskiej klasy rywala.
 Autor komentarza: piec
Data: 12-07-2009 05:48:30 
Furmi, dobra robota. Idź spać :)

PS. W walce Adamek - Cunningham II zdecydowanie stawiam na Amerykanina. Jakiś zakładzik?
 Autor komentarza: fop
Data: 12-07-2009 05:50:22 
Wolałbym Tomka zobaczyć w walce unifikacyjnej, lub np. z Hayem, gdyby HBO dała na to kasę to byłoby możliwe, jak nie w cruiser to w ciężkiej, czas walk o nic z nikim chyba sie dla Tomka skończył.
 Autor komentarza: Sake1986
Data: 12-07-2009 05:51:02 
fajnie ze go nie zmucil w pierwszej rundzie i moznabylo sie pocieszyc adamkiem w ringu...dobrze ze przerwali pojedynej bo gunn mogl skonczyc zle jak tak smiesznie jeszcze prowokowal gestami tomka:)
 Autor komentarza: zin
Data: 12-07-2009 05:52:05 
piec , trochę za wcześnie na zakłady , ale jak będzie bliżej , to z chęcią się założę , że Cunn tym razem przegra przez KO
 Autor komentarza: arek177
Data: 12-07-2009 05:54:05 
i ja również się założę oczywiście stawiam na Adamka
 Autor komentarza: am26
Data: 12-07-2009 05:56:49 
Można spokojnie stwierdzić ze Gunn jest kozakiem,hehe. ile ten gość przyjął dzisiaj to głowa mała, Tomek obijał mu banie niemiłosiernie a ten miał jeszcze siłe i ochote na głupie usmieszki. Cóż walka może bez emocji, ale fajnie się oglądało jak NASZ mistrz deklasuje. teraz pewnie będą cholerne nerwy na jesieni- Cunningham się zbroi i rewanż jest nieunikniony.dobrej nocy,pozdro
 Autor komentarza: piec
Data: 12-07-2009 06:02:50 
OK, to piszcie (arek177, zin) do mnie na maila: marcin_piechota@interia.pl :) Stawka: 100 zł, może być?

Agbeko wygrał!
 Autor komentarza: piec
Data: 12-07-2009 06:04:33 
Liczę też na wysoki kurs u buków na Adamka
 Autor komentarza: arek177
Data: 12-07-2009 06:11:50 
moze byc 100 ale to rozumiem juz blizej walki??
 Autor komentarza: piec
Data: 12-07-2009 07:10:47 
Jasne. Pozdro.
 Autor komentarza: holy
Data: 12-07-2009 08:23:55 
bez jaj, ta walka w ogole nie powinna miec miejsca; zwykle nabijanie rekordu
 Autor komentarza: Mateusz
Data: 12-07-2009 08:36:30 
thx za walke -=Mistrzu=-
 Autor komentarza: Kalifek
Data: 12-07-2009 09:13:27 
Elegancka walka pomimo tego, że ze słabszym rywalem. Następna będzie chyba z Cunninghamem, tu będą emocje.
 Autor komentarza: ogon
Data: 12-07-2009 09:16:27 
i co Bobby ciekawe czy też teraz będziesz tyle szczekać co przed walką? :P
 Autor komentarza: Daw
Data: 12-07-2009 09:40:26 
No to tak jak mialo byc tak jest gratuluje mistrzu!!!
 Autor komentarza: wakizashi
Data: 12-07-2009 09:51:16 
Rywal był co najmniej słaby (jak na walkę o MŚ). Coż z takimi tez trzeba wygrywać dlatgeo gratulacje dla Tomasza. Czekam na bardziej wymagającego rywala.
 Autor komentarza: Robin200
Data: 12-07-2009 09:52:03 
do komentarza gościa o nicku Holy: Prawda jest taka, że każdy bokser walczący w USA ma jakąś słabszą walkę, ale właśnie na tej walce byli przedstawiciele Golden Boy Promotions którzy chcą zrobić walkę z Adamkiem i Adamek pokazał, że czy mocny rywal(Cunn) czy słabszy(Gunn) to Adamek walczy i tak dobrze, nie lekceważąc rywala. Zrozumcie, że prawda jest taka, że to normalne, w USA mając taką walkę, poprostu w USA jest taka zasada, jak chcesz być Mistrzem pokaż, że umiesz obić słabszego( nie lekceważąc go) i dobrego. A Adamek już 2 raz w obronie wygrywa efektownie i rywal jaki był taki był ale zapewniam was, że Golden Boy zobaczyło, że Adamek jest w świetniej formie i rozwalił sobie przeciwnika. A Nie, że Gunn jest słaby! poprostu takimi prawami rządzi rynek w USA, Musisz walczyć z lepszymi i gorszymi i najważniejsze musisz pokazać swoją wyższość z tymi słabszymi bo to znaczy że nie kalkulujesz i nie lekceważnysz rywala tak jak Robi to Adamek.
 Autor komentarza: reserved
Data: 12-07-2009 10:09:42 
mam nadzieje że to już ostatni z tych ,,mocnych" przeciwnikow czas na prawdziwe wyzwania skopac ponownie cunna potem benia a potem no własnie sam sie zastanawiam co potem, waga cięzka?
 Autor komentarza: Woody
Data: 12-07-2009 10:10:34 
Zgadzam się z Robinem200. Nie tacy jak Adamek w kilku walkach musieli obić przeciwników pokroju Gunna.
 Autor komentarza: BOKSER29
Data: 12-07-2009 10:20:30 
Adamek ma wyjsc i WYGRAC -to jego rola.On nie ma decydujacego wplywu na wybór przeciwnika.Wiec niektorzy powinni cieszyc sie ze wychodzi do ringu i wygrywa . A czy przeciwnik jest slaby czy nie to pokazuje przebieg i wynik walki.Statystyki nie walcza.Wielu bylo faworytow ktorzy przegrywali z malo znaczacymi przeciwnikami.Ciezko mi sie czyta komentarze tych ktorzy w ogole sie na boksie nie znaja;)Pozdrawiam tych ktorzy sa prawdziwymi kibicami.
 Autor komentarza: fop
Data: 12-07-2009 10:27:20 
Nie dzielmy kibiców na prawdziwych i resztę, mimo, że kilku lubi jak w naszym krajowym zwyczaju dowalić bez powodu lub z boksem mało ma wspólnego to i tak większość z nas biło by sie za Tomka ;)
 Autor komentarza: Danny
Data: 12-07-2009 10:30:38 
BOKSER29-jest racja w tym co piszesz.Natomiast co do ,,mało znaczących przeciwników,, to te wygrane są efektem pojedynczego ciosu,kontuzji,przypadku itp.Gunna wszyscy znali walka z Enzo,Grossem:)...facet jest ,,puszką soku pomidorowego,,.Gość ma 35 lat i każdy wie,ze jest poprostu słaby.Ta walka nie powinna dojść do skutku,nadszarpnięto prestiż IBF i ,,The Ring,.Tomek poboksował sobie na ,,pół gwizdka,,duzo lepszym zawonikiem był Gomez,którego Tomek oklepał.Licze teraz na walke z Cunnem albo,którymś z trójki Hopkins,RJJ,Jonhson.

Pozdro
 Autor komentarza: BOKSER29
Data: 12-07-2009 10:32:49 
fop:

Czesciowo masz racje. Uwazam ze krytykowac nalezy potrafic,a niektorzy niestety nie potrafia tego robic.A ci ktorzy nie maja z boksem nic wspolnego to niech dodaja komentarze w "POMPONIKU" ;-)
 Autor komentarza: mariuszol
Data: 12-07-2009 10:33:07 
widac bylo starania by nie konczyc faceta w drugiej .....Panie Tomku- gratulacje ;-))
 Autor komentarza: pablo74
Data: 12-07-2009 10:43:32 
GRATULACJE TOMASZ TAK TRZYMAĆ!!
 Autor komentarza: adenauer
Data: 12-07-2009 10:48:24 
Nie mniej bardzo fajnie oglądało się te 4 rundy, kawał dobrego widowiska. Gunn w życiowej formie i 94 kilogramowy Adamek..., gdzie z pojedynku na pojedynek coraz "mniej mi śmierdzi" pomysł na zmianę kat. wagowej na ciężką. Cóż, pojedynek bez historii, bez poważnej telewizji.. stąd przedwczesna decyzja sędziego.

Piec.. chętnie się przypomnę w kwestii zakładu... Nie myśl oczywiście o tym, że może być nas więcej i pójdziesz z torbami.. :)
Pozdrawiam.
 Autor komentarza: ferdas
Data: 12-07-2009 10:54:56 
Oby tak dalej:) Ze 2 walki w cruiser i do ciężkiej.
 Autor komentarza: Mario1977
Data: 12-07-2009 10:56:01 
Tomek zrobił to co miał zrobić. Wygrał spokojnie bez nerwów. Chciał znokautować i zrobiłby to na pewno wcześniej gdyby chciał. To jest normalna prezentacja siły dla wszystkich na słabszym zawodniku. Byli przedstawiciele z Showtime i z HBO. Następna walka to raczej na pewno z Cunnem. Sądzę, że obie tv będą się przebijać żeby pokazać galę z rewanżem w roli głównej. Tu będą grzmoty i każdy to wie. Mam nadzieję, że Tomek powtórzy to samo z pierwszej walki z tym, że poceluje go mocniej i będzie przed czasem. Tak czy owak będzie ciężko !
 Autor komentarza: xxxxx
Data: 12-07-2009 11:04:58 
Walka spokoja cały czas pod dyktando mistrza.Można było zobaczyć doskonałe wyszkolenie Tomka który bawił się pretendentem.NIe dał się sprowokować Gunn'owi który czekał tylko aby trafić jakimś"świstakiem'.W wywiadzie po walce Adamek powiedział,że jak nie będzie ciekawych propozycji walki to idzie do ciężkiej.Ciekawe czy chodziło mu o walki pokroju z RJJ , Hopkinsem czy raczej Cunnen lub Jones'em
 Autor komentarza: maddog
Data: 12-07-2009 11:11:25 
do Adenauer-Przejście Tomka do HW to może być ciekawa sprawa,nie ma co patrzeć na jego wagę w tej chwili zwazywszy,że Tyson przy wzroście (róznie podają,pan Pindera kiedyś mówił,że Tyson napewno nie ma 180cm. wzrostu gdyż stał przy nim)Najczęściej mówi się,że Tyson ma 182cm.Przy tym wzroście zazwyczaj wychodząc do ringu ważył ok.98kg.Ktoś powie,że Adamek to nie Tyson i racja,ale i HW teraz to też nie "tamta"HW.Jeszcze kilka lat boksowania przed Tomkiem,niech spróbuje sił w ciężkiej...
 Autor komentarza: Danny
Data: 12-07-2009 11:15:59 
niech boksuje w HW...to zawsze sposób na uniknięcie walki z Cunnem.Odnosze wrażenie,że Team polaka nie chce walki z Cunnem.
 Autor komentarza: kolano
Data: 12-07-2009 11:21:54 
Gunn nic nie pokazał, Tomek jak zawsze przygotowany, Cunn juz sie gotuje bo eliminatora juz ma :D tylko czekać jak HBO ADAMEK vs CUNNINGHAM pokaże, a tu juz nie bedzie słabego. Winiku prorokować nie ma co bo za wczesnie, wiadomo o co chodzi.
 Autor komentarza: pablo74
Data: 12-07-2009 11:32:56 
KIEDY bedzie powtórka na POLSACIE??
 Autor komentarza: zatoichi
Data: 12-07-2009 11:40:16 
Gratulacje dla Tomka, z całą pewnością nie był to dzień świstaka:)
 Autor komentarza: milek762
Data: 12-07-2009 12:08:23 
JAk zwykle nie zawiódł tomasz ale Gunn był dośc twardy myślalem że zakonczy do 2 rundy ciekawe czy chciał dłużej powalczyć i wczesniej daa rade by skończyć Amerykańca??
Nasepna walka może z tym Ofalabi zwyciescą macarinnellelgo!?? a w ciezkiej z całym szacunkiem nie widze go ani Vitalijem ani z Władimirem ! a Z Heyem było by cieżko raczej???
 Autor komentarza: sknerus
Data: 12-07-2009 12:57:29 
Widac było,ze Tomek nie bił z cała siłą.Oszczędzał Gunna jak mógł .Skorzystali na tym kibice w hali.
 Autor komentarza: Shogun90
Data: 12-07-2009 13:11:34 
Nie wie ktoś co sie stało z techniką Tomka?. W LHW mógł imponować pod tym względem , a teraz te ciosy jakies takie koślawo bite , z celnością tez nie najlepiej . W rewanzu z Cunnem bedzie bardzo cięzko niestety
 Autor komentarza: Ugly
Data: 12-07-2009 13:21:21 
Ile takich obron tytułu z zawodnikami gorszymi od Gunna miał Darek Michalczewski ? Wtedy jakoś nikt nie psioczył ...
 Autor komentarza: sknerus
Data: 12-07-2009 13:22:23 
Z celnoscia było jak było z powodu zchodzenia w dół Gunna.
 Autor komentarza: Danny
Data: 12-07-2009 13:23:00 
Shogun90- co ty wypisujesz,jakie koślawe?...Tomek sobie boksował na luziku i zadawał luzne ciosy.Właśnie Tomek świetnie sie porusza jak na tą wage i boksuje na szybkosci z LHW.Gunna trafiał raz za razem.W w walce z Cunnem też pokazał kunszt tzn kontry a z Banskem fajne kombinacje.Nie widze tam nic niepokojącego,totalny luz i klepanie oraz podczywmywanie Gunna przy życiu,bo napewno mógł by go skonczyc wczesniej:)..zaeży jak definiujesz słowo TECHNIKA;)

pozdro
 Autor komentarza: Danny
Data: 12-07-2009 13:25:39 
,,Ile takich obron tytułu z zawodnikami gorszymi od Gunna miał Darek Michalczewski ? Wtedy jakoś nikt nie psioczył ...,,

..róznica jest taka,że Michalczewski miał na koncie takich zawodników jak Barber,Thadzi,Hill,Griffin,pokonanie tych Pabów stawiało Darka w korzystnym świetle:)
 Autor komentarza: Shogun90
Data: 12-07-2009 13:31:57 
Danny - na pewno Tomek nie jest technicznym prymitywem ale nie ma sie czym zachwycać . W Lhw np w walakch z Abdoulem , czy Briggsem zadawał lepsze kombinacje , bardziej urozmaicone
 Autor komentarza: Ugly
Data: 12-07-2009 13:43:27 
Danny , a pokonanie Bella , Cunninghama , Banksa itp. stawia Tomka w niekorzystnym świetle ? Ja nie twierdze że Darek to zły pięściarz , wręcz przeciwnie , ale Tomek pewnie sam najchętniej walczyłby z czołówką tylko kto w tej chwili został z tej czołówki i jest chętny do walki z Adamkiem ? Chyba tylko Cunn , reszta jakoś niezbyt chętnie celuje w IBF CW .
 Autor komentarza: roniu92
Data: 12-07-2009 13:45:49 
Powiem tak. Gratuluję wygranej, ale mam nadzieję, że to już ostatnia walka Tomka z takim przeciwnikiem :)
 Autor komentarza: odyniec
Data: 12-07-2009 13:47:25 
przestancie sie podniecac gosc nie powinien do ringu wogole trafic a wy wychwalacie Adamka jakby cudu dokonal
a decyzja sedziego jak dla mnie troche przedszkolna przeciez to boks i skoro gosc nie padl i chce walczyc to gdzie problem?

jak tak beda wygladaly Tomka obrony to ja pierd... wielka kariere w usa
skonczy sie przegrana z Cunnem i po wielkich marzeniach

szkoda mi wilka
 Autor komentarza: Jasiu1976
Data: 12-07-2009 13:51:01 
Roniu92: Zgadzam sie w 100 procentach.
Przypominalo to gale z Niemiec gdzie lokalny czemp walczy z "wysoko notowanym przeciwnikiem" i wygrywa po wspanialej walce.
Ten Gunn to jedna wielka pomylka.
Przypomina mi sie walka Tysona tez z takim bumem - Peter McNelley - tez rekord byl nabity a w zasadzie koles mogl tylko wyjsc po wyplate bo na zwyciestwo nie bylo go stac.
Jesli Adamek (w zasadzie jego team) chce zarabiac duzo kasy za walki nie moze sobie pozwolic na takich Gunnow bo ogladalem to i czulem sie jak w Niemczech.
Wygral - ok ale ta walka popularnosci mu nie przyniosla.
 Autor komentarza: szymonides222
Data: 12-07-2009 13:58:17 
Jeśli chodzi o walke , to bez emocji, ale tomkowi przyda sie takie przetarcie , sam fakt że jest aktywny działa na plus, Jeśli chodzi o następną walke, pewnie będzie to Cuningham który wygrał w ładnym stylu z Braitwaitem , zmienił trenera co moim zdaniem wyjdzie mu na plus i bedzie jeszcze leprzy w rewanżu gdyż jest to zawodnik który uczy sie ciagle z walki na walke jest coraz leprzy a przytym teraz w rewanżu z Adamkiem bedzie owiele bardziej niebezpieczny ze wzgledu na zmiane trenera który jest świetnym fachowcem i sam fakt że w pierwszej walce z Tomkiem popełnił duzo błedów taktycznych , niepotrzebnie wdał sie w bijatyke z Tomkiem do mometu kiedy tego nierobił bez problemu punktował Tomka , a w nastepnej walce jestem pewien że nieda sie ponieść emocjom niebedzie sie bił z Adamkiem i przedewszystkim będzie jeszcze leprzy , także taka moja refleksja na przyszła walke Tomka , że jednak może ja przegrać wysoku na PTS gdyż Tomek niepotrafi boksowac z szybkimi technikami co udowodnił w walce z Dawsonek który wcale nie jest taki leprzy od Cuninghama.
 Autor komentarza: Jasiu1976
Data: 12-07-2009 14:01:12 
Szymonides: Zgodzam sie prawie ze wszystkim - moze troche co do tego przetarcia mam pretensje bo to nie bylo przetarcie dla mnie a praca na tarczy - mysle ,ze tarczujac Adamka Gmitruk bardziej sprawdzilby jego obrone a te jak to ladnie ujal Kostyra "swistaki" raczej nic nie zrobilyby nawet gdyby doszly celu.
 Autor komentarza: Robin200
Data: 12-07-2009 14:17:44 
No i prosze info z ostatniej chwili szef HBO, Kerry Davies udał się na rozmowy z Maint Evens w sprawie następnej walki Tomasza Adamka, Kerremu Daviesowi bardzo spodobał się sposób w jaki Adamek kontrolował walkę co pokazuje, że jest wielkim mistrzem. HAHA! mówiłem że i taka walka może przynieść profity!
 Autor komentarza: bimber
Data: 12-07-2009 14:18:10 
Ja myślę że Tomek jednak trochę luzniej podszedł do treningów i nie był przygotoeany na 100%, chyba że chciał troszkę poboksować bo normalnie to max 3 starcie i bobby dechy.
 Autor komentarza: puncher48
Data: 12-07-2009 14:18:46 
Adamek jak zawsze pokazał swój niszczycielski styl, ten zawodnik to piekielne skuteczne połączenie bijoka z bardzo dobrym technikiem jak do tego dorzucić wyborny timing, granitową szczęke i przyzwoity cios to w sumie mamy zawodnika kompletnego co do jego pojedynku z Cunninghamem, rewanż będzie pasjonujący ale nadal twierdzę, iż "Góral" tym razem skończy Steve'a przed czasem, z Cunnem jest też taka sytuacja, że jak da bezndzieją walkę opartą na klinczach to nikt w USA go już nie pokaże tak więc mam nadzieję, iż będzie trzymał poziom i rewanż z "Góralem" będzie miał szanse kandydować do walki roku.
 Autor komentarza: Robin200
Data: 12-07-2009 14:28:23 
I prawda jest taka moim zdaniem, że właśnie trzeba pokazać jak walczyć ze słabszymi i lepszymi. I Adamek pokazał jak należy walczyć z bokserami czyhającymi na jeden jedyny cios. W USA to normalka, masa bokserów wystarczy sprawdzić ich walki miały pojedynki o pasy ze słabszymi rywalami. Po prostu jak to w USA bywa telewizja robi kasę. Założe się, że walka czy to z Cunnem czy z Hopem sprzeda się dobrze i Adamek dostanie o wiele więcej niż te 500 tys dolarów. A z Gunnem na trybunach było 9 tys ludzi bilety przy ringu koszt 170 euro a ogólnie w dalszych miejscach 38 więc dajmy np na to że 8 tys osób zapłaciło po 38 euro To daje 304 tys dolarów plus tam z 500 przy ringu po 170 to daje 85 tys dolarów łącznie prawie 400 tys dolarów więc proszę jaka kpina ze strony Hopkinsa. Skoro Adamek za bilety dostanie 390 tys dolarów za walkę z Gunnem a 500 tys dawała Stajnia Hopkinsa na początku. Teraz na pewno Golden Boy da 1 mln Adamkowi.
 Autor komentarza: Undercover
Data: 12-07-2009 14:50:32 
Robin200 skąd masz te informacje ? podaj źródło :)
 Autor komentarza: Robin200
Data: 12-07-2009 14:53:16 
Undercover informacje na jaki temat? kasy? przecież to było podane do publicznej wiadomości nawet w studiu Polsatu mówił Borek ile kosztowały bilety na dalsze miejsca i na te przy ringu tak że po co info?
 Autor komentarza: Undercover
Data: 12-07-2009 14:55:04 
Robin200 nie skąd masz info, ze szef HBO udał sie na rozmowy z main evens, podaj źródło..
 Autor komentarza: SonyTincarelli
Data: 12-07-2009 14:55:40 
A myślisz, że cała kasa z biletów idzie dla Adamka?
 Autor komentarza: preston85
Data: 12-07-2009 15:29:51 
Wszystko zgodnie z planem:) Tomek zrobil swoje, chociaż jakis taki zaspany jakby był troche:) pewnie myślał juz o wczasach...:) teraz co? czekamy na Bernarda H. ? :) polubiłem przy okazji tego Gunna, zreszta Couninghama i Banksa tez polubiłem, Tomek walczy z "Gentelmenami" :)
 Autor komentarza: Robin200
Data: 12-07-2009 15:32:14 
SonyTincarelli Ziggy mówił że 80% kasy idzie dla Adamka, plus kasa tam jeszcze za pokazanie tego w telewizji Kablówkowej Amerykańskiej. Więc się sporo uzbierało.

Niewątpliwie Cunningham to dobry bokser, który ma bardzo podobny styl walki do Hopkinsa czyli dużo klinczuje dla mnie Cunn to nie jest bokser który ma czym uderzyć, nie ma wielkiej siły ciosu jego przewagą jest to, że jest całkiem szybki, zwinny i ma dobrą kondycję więc nie łatwo go złapać. Ale jak pokazała pierwsza walka z Adamkiem, można mimo tego, że Cunn ma bardzo długie ręce to można go powalić na deski. Braithwaite nie miał szans w tym pojedynku, zresztą byłem pewny, że skoczy się na punkty bo ani Braithwaite ani CUnn to nie są bokserzy którzy lubią nokautować. Ja uważam, że rewanżowa walka Adamka z Cunnem wcale nie musi być trudniejsza po pierwsze Adamek ma czym uderzyć, jest silny i szybki jak na tą wagę. Zresztą widzieliśmy w pierwszej walce, że da się spokojnie Cunna trafić, ja uważam, że jeżeli Adamek pójdzie z Cunnem na wojnę zniszczy go a to dlatego, że Cunn to zawodnik który moim zdaniem nie nadaje się na mocne wymiany ciosów. Bo nie ma mocnej szczęki i silnego ciosu. 1-2-3-4-5 runda Adamek powinien boksować spokojnie i z dystansem nie próbować się łapać w te klincze Cunna z czego słynie i nie pozwolić się CUnnowi rozruszać 6-7-8 runda Adamek powinien przyspieszyć, bijąc kombinacyjne ciosy i często uderzać w korpus ale powinien uważać na długie ręce Cunna. 10-11-12 runda tutaj powinien CUnna przycisnąć i zmusić do wdania się w bijatyke bo w tym Adamek jest świetny jeżeli Adamkowi uda się go zmusić do bijatyki to jest praktycznie po walce bo wystarczy jeden mocny cios Adamka aby Cunn leżał. Ale właśnie jak pokazała 1 walka Cunn ma długie ręce na co będzie musiał Adamek w rewanżu do którego na pewno dojdzie uważać.
 Autor komentarza: RadekFCB
Data: 12-07-2009 15:44:29 
Myślę, że sytuacja robi się klarowna. Teraz czas na rewanż z Cunnem - jeśli Tomek wygra to przejdzie do HW, jeśli przegra to zostanie w Cruiser i prawdopodobnie będzie się starał o 3 walkę ze Stevem. IMO ten pierwszy scenariusz jest bardziej prawdopodobny ;)
 Autor komentarza: preston85
Data: 12-07-2009 15:46:56 
Adamek nie przegra 2 walki z Cunnem, to nie Włodarczyk, to powazny bokser, wyciągnie wnioski z 1 walki i bedzie jeszcze lepszy!
 Autor komentarza: Dies
Data: 12-07-2009 16:12:53 
Tomek był szybki i taktyczny, robił co do niego należało. W sumie nie popełnił żadnego błędu (poza wybroem przeciwnika )
Gunn nastawił sie na przetrwanie i może łut szczęścia.
Dla mnie szkoda, że przerwano, bo szykował sie ładny nokaut. A Tomek dopiero włączał drugi bieg.
Sensu sportowego ta walka nie miała- tzn. nie była wyzwaniem. Ale biznesowo i rozgrzewkowo było pewno ok.
 Autor komentarza: Danny
Data: 12-07-2009 17:25:33 
Ugly- Tomek to świetny zawodnik i nie porównuje go w tym momencie z Darkiem.Natomiast Bell,Banks nie mogą sie równać z Hillem i Griffinem;)...ewntualnie Cunn może jest blizej poziomu tych dwóch pięsciarzy za ich primu.

Shogun90- sądze inaczej.Walka z Briggsem nie jest dobrym przykładem na twoje twierdzenie.Jak już to pojedynek z Urlichem,tam mamy kombinacje i to na wstecznym biegu:)....mistrzostwo świata.Walki z Briigsem to bójki z przebłyskami boksu

pozdrawiam
 Autor komentarza: fala
Data: 12-07-2009 23:29:14 
preston85 dokładnie się z toba zgadzam to nie włodarczyk z słabą psychika.Adamek w 1 konfrontacji Cunnem walczył świetnie.3 razy na deskach ówczesny mistrz świata żenada.Teraz też nie da mu szans.
 Autor komentarza: teo
Data: 12-07-2009 23:40:52 
yo, mam 2 pytania (w boksie jestem nowicjuszem więc z góry oszczędźcie sobie tekstów w stylu "co ty pier******, przecież ..." ; ) )

1. Po komentarzach widać dużo optymizmu przed Cunn Adamek II ale czy na pewno będzie to dla Tomka taki pikuś? Przecież Cunn po tych knockdown'ach wstawał jakby nic się większego nie stało no i Tomek nie rozniósł go tylko wygrał niejednogłośnie...

2. Czy walka z takim Gunnem to dobry pomysł przed rewanżem z Cunnem? Wiem że kiedy była ustalona nie wiadomo było jak Cunn sobie poradzi w eliminatorze ale Tomek wejdzie na ring a w psychice będzie miał bezproblemowe przetarcie karakana a tu co jak co wymagający zawodnik, który myślę że z "psychicznego punktu widzenia" będzie miał lepiej.

Ciekaw jestem co o tym myślicie, strzała
 Autor komentarza: lee
Data: 13-07-2009 10:54:24 
... wstawal poniewaz upadał po niepelnowartosciowych ciosach Tomka, co nie najlepiej swiadczy o jego szczece.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.