BOBBY GUNN W RANKINGU IBF

11 lipca w hali Prudential Center w Newark Tomasz Adamek (37-1, 25 KO) w wolnej obronie pasa IBF kategorii cruiser zmierzy się z Bobby Gunnem (21-3, 18 KO).

Nazwisko Gunna zagościło już w najnowszym rankingu International Boxing Federation (na 15. miejscu), formalnie umożliwiając "Celtyckiemu Wojownikowi" stanięcie w szranki z "Góralem" o tytuł mistrzowski.

TOMASZ ADAMEK: SERWIS SPECJALNY >>

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Danny
Data: 17-06-2009 09:47:03 

Do takiej walki wogóle nie powinno dojść,generalnie to chyba kazdy Polski cruiser pokonał by Gunna.Niby wolna obrona ale dziwie się,że IBF taką walke usankcjonowało,jakaś granica przyzwoitości w doborze rywala powinna być.Z całym szacunkiem dla Gunna...ale niektórzy Panowie ostro ryją na taką walke,a ten bum dostaje ją ot tak.Naprawde szkoda,prestiż paska troszke cierpi.To raczej Masternak powinien sie zmierzyć z Gunnem.
 Autor komentarza: badson
Data: 17-06-2009 09:52:51 
dobrze mowisz Danny! nie dzieie sie Cunnowi, ze zkrytykowal IBf bo ona bardziej zasluguje na walke z Tomkiem. Ale tez obawiam sie ze w Stanach dla Adamka nie bedzie rywala w Cruiser a co za tym idzie dobrej kasy i slawy, o ktora Adamek walczy!!
 Autor komentarza: sknerus
Data: 17-06-2009 09:55:22 
Tylko ci Panowie ,którzy niby tak ryja-niechca walczyc z Adamkiem-bo sie boją.I tu jest problem.
 Autor komentarza: bartek247
Data: 17-06-2009 09:55:43 
Prawda troszkę przesadzili moim zdaniem to krok w tył w karierze Tomka jest wielu innych którzy zasługują wiele bardziej na walkę o tytuł
 Autor komentarza: odyniec
Data: 17-06-2009 10:13:16 
podzielam wasze zdanie - przekroczyli jakas bariere - ale z drugiej strony to z kim walczyc jak kolesie typu Flores z czolowki rankingu sie boja to jest Gunn za grosze
 Autor komentarza: badson
Data: 17-06-2009 10:37:05 
Tomek chce robic kariere za oceanem i tam sie wybic ale gdyby chcieli ( choc to sie mija z celem) t by znalezli dobre pieniadze i fighterow w eyropie np Huck, Licina
 Autor komentarza: odyniec
Data: 17-06-2009 11:21:36 
badson lepiej walczyc z Huckiem czy Liczina za dobre siano w niemczech niz z Gunnem w USA za grosze w porownaniu ztym co wylozyliby niemcy
 Autor komentarza: SonyTincarelli
Data: 17-06-2009 11:22:51 
O czym wy mówicie ludzie? Boją sie? Tak Adamek to zabijaka do którego wszyscy boją się podejść i dlatego nie ma z kim walczyć...no przestańcie... Wielu ludzi chciało by sie z nim zmierzyć bo przecież ma pas IBF, to cenne trofeum, o które chce walczyć mnóstwo pięściarzy. Wyszło jak wyszło, jest kryzys, Adamek chce zarobić, jest szerzej znany tylko Newark, Gunn też jest tam dosyć znany dlatego ich walka może wygenerować jako takie pieniądze. Proste
 Autor komentarza: puncher48
Data: 17-06-2009 11:25:04 
Jasne Huck to jeszcze przejdzie ale moim zdaniem spotkałoby go to co Ulricha w starciu z "Góralem" gdy ten jeszcze szalał kategorie niżej a Licina, no cóż to taki niewiele lepszy Gunn u którego m.in.praca nóg woła o pomstę do nieba, a więc rywal idealny dla Tomka, o Godfreyu, Floresie i paru innych nawet nie warto wspominać bo sami się dyskwalifikują rezygnując ze strachu z walki o pas(bądź co bądź Adamek mógłby im złamać kariery-tak na marginesie jestem ciekaw co pokaże Banks po cieżkim nokaucie jaki mu zafundował nasz fighter)
 Autor komentarza: Neftanga
Data: 17-06-2009 11:31:25 
zgadzam sie że ta walka to krok w tył dla Polaka i generalnie trzba jąpotraktować jako przetarcie przed USS. nie uważam też żeby Adamek miał aż taką renomę za oceanem żeby inni bali się z nim walczyć. nietety kategoria crusier jest stosunkowo słabo obsadzona. a co do Banksa to teraz dostał walke na przetarcie według mnie którą powinien wygrać.
 Autor komentarza: Sake1986
Data: 17-06-2009 12:13:48 
no w kazdej wypowiedzi jest duzo prawdy podzielam opinie...a co do tego "nie uważam też żeby Adamek miał aż taką renomę za oceanem żeby inni bali się z nim walczyć" to renoma chyba nie ma nic do rzeczy.kazdy piesciarz chyba sie interesuje z kim ma walczyc wiec jak pada propozycja adamek to wystarczy zobaczyc pierwsza lepsza walke naszego mistrza zeby sie dwa razy zastanowic
 Autor komentarza: Neftanga
Data: 17-06-2009 12:18:41 
głónie chodziło mi o to że nie chce mi sie za bardzo wierzyć w to że np Hopkins albo Roy Jones bali sie wyjść do ringu z Adamkiem... być może w wadze crusier sie boją ale jak już wspomniałem kategoria ta jest stosunkowo słabo obsadzona. w tej wadze według mnie tylko cunningham ma szanse w walce z Tomkiem kiedyś także myślałem o enzo Maccarinelil ale osttnio troche spuścił z tonu.
 Autor komentarza: Kojot7
Data: 17-06-2009 12:42:32 
gdzyby David Haye nie poszedł do Ciężkiej to chciałbym żeby tomek z nim zaboksował ciekawa walka byłaby a zamiast tej walki mogliby postarać się o jakąś unifikacje A NIE kelnerów podsyłać waga crusier przypomina mi średniom gdzie jest 2 bokserów światowego formatu a reszta to kelnerzy lub przeciętniacy tak samo tutaj jest Tomek i USS a po za nimi przepaść
 Autor komentarza: SonyTincarelli
Data: 17-06-2009 13:14:05 
Myśle że najlepiej by było dla Tomka gdyby dążył do unifikacji. Mógłby np postarać się o walke z Afolabim albo Fragomenim. On mówi, że w Europie to mała kasa i wogóle on jest za dobry żeby się wracać ale tu chodzi o tytuły. Takich, którzy mają po jednym pasie są dziesiątki, gdyby mu sie udało zebrać nawet te 2 pasy to jestem pewien że jego rozpoznawalność nawet w USA uległaby znacznej poprawie, nie mówiąc już o Europie. Dla mnie powinien jak najszybciej pokonać Gunna i zapomnieć o nim, później rewanż na jesieni Cunninghamem i unifikacja w Europie. Wtedy mógłby sie wrócić do Stanów, tam już sie kryzys skończy i będzie większa szansa na wielkie walki
 Autor komentarza: badson
Data: 17-06-2009 14:03:49 
Sony to tez prawda, ze gdyby mial dwa tytuly jego notowania by wzrosly, ale procz pieniedzy w Europie nie ma tak naprawde niczego. a walka z Fragomenim? po co? przeziez gora w drugiej rundzie by lezal, tak tez by bylo gdyby Diablo byl w lepszej formie, no ale niestety
 Autor komentarza: Wojtek1987
Data: 17-06-2009 14:42:11 
zgadzam się w 100% z SonyTincarelli , unifikacja była by bardzo rozsądna jeżeli chce być bardziej rozpoznawalny , w obecnym czasie to chyba nawet innego wyjścia za bardzo nie ma jeśli legendy nie za bardzo chcą z nim walczyć , poza tym , moim zdaniem , takie moze troche głupie , ale jak sie ma 2/3 pasy to nie ma takiej presji bo nawet jeśli by 1 stracił do nadal jest w grze bo jest mistrzem a nie musi walczyc o wszystko

ale

Najpierw niech pokjona Gunna i Cunna :))
to wcale nie jest takie oczywiste że ich pokona bo
1. niczego nie można z góry przesądzać
2. Gunn - podobno że ma dobry cios a Adamek , wówiłem juz o tym kiedyś , jest do ustrzelenia i Gunn o tym wie , zobaczcie z Cunnem , pod koniec - DOSTAŁ - gdyby to było na początku rundy to moglo by się skończyć tak jak z Hukiem , z Banksem , też też wyłapał , lubię Adamka ale nie lekceważe Gunna
3. Cunn - to świetny zawodnik , moim zdaniem ta walka Adamkowi nie jest teraz w ogóle potrzebna , choc wiem , obrona obowiązkowa , powinien najpierw bardziej zabłysnąć bo poterm moze sie okazać że wypadnie zgry , bo nie jest aż tak znany a ma juz swoje lata , ale ad rem , wszyscy wiedzą że Cunn to nie kelner więc poczekajmy
 Autor komentarza: Wojtek1987
Data: 17-06-2009 14:43:43 
aczkolwiek bardzo lubię Adamka i wierze że wygra te walki , żeby tu jasność była , nie dzielmy tylko skóry na niedźwiedziu
 Autor komentarza: Crimson
Data: 17-06-2009 14:55:43 
Facet nawet nie wyglada jak bokser xD
 Autor komentarza: Danny
Data: 17-06-2009 14:56:23 
Gunn to tylko i wyłącznie bum.To jest krok w tył i to duży.Jak widze Gunna w ringu to wzbiera mnie na śmiech,jest słabszy od Garego Gomeza,który jest przynajmniej odporny na ciosy.Przegrywał z Enzo i Grossem w zabawny sposób.Dla mnie ta walka nie ma ,,prawa bytu,,Janik,Masternak czy nawet młody Szpilka,wchodza do ringu i biją Gunna.Ta walka to kpina i policzek dla kibiców,tak ja to odbieram.Oczywiscie to nie wina Tomka,natomiast praca jego zespołu pozostawia sporo do zycznia i postawa IBF jest tez beznadziejna.W głowie się to nie mieści,że Rozalsky zorganizował coś takiego.Żenada.


pozdro
 Autor komentarza: puero
Data: 17-06-2009 16:16:00 
 Autor komentarza: puero
Data: 17-06-2009 16:17:31 
Bynajmniej popatrzymy na efektowny nokaut
 Autor komentarza: gazda
Data: 17-06-2009 18:45:51 
Gunn to bardzo sredni zawodnik z bardzo mocnym ciosem. taki zawsze moze sprawic niespodzianke. Jedno jest pewne- nie mozna faceta lekcewazyc bo moze mu wyjsc cios zycia i pozamiatane. Pozatym nie bylbym taki pewny czy wszyscy nasi cruiserzy by go w tej chwili pozamiatali. Jakby niepatrzec to facet ma juz troche doswiadczenia i wie jak przyjebac wiec z mlodymi mogloby byc roznie...
 Autor komentarza: zin
Data: 17-06-2009 20:33:09 
21-3, 18KO w stanach , to nie jest na pewno zwykły kelner i gadanie , że prawie każdy cruiser w polsce by go pokonał , to chyba przesada
 Autor komentarza: Danny
Data: 17-06-2009 22:13:46 
,,21-3, 18KO w stanach , to nie jest na pewno zwykły kelner i gadanie,,

...przesada,przykładem jest walka Gunna z Phelpsem,która skonczyła sie remisem,po tej walce Phelps jedzie na walke z Frenklem i dostaje fajne K.O:).Generalnie to ten cały Bobby nie zasługuje nawet na miano ,,średniaka,, to porostu bum z ciekawym bilansem.Co do bilansu,to ma jaki ma..na takim poziomie jakim on walczy nie ma tam powaznego boksu,szczegolnie w cruiser.Nie licze oczywiscie 8-12 zawodników.Zawodnik potrafi bokować w sredniej a pózniej z racji nadwagi staje w cruiser i na tym to polega:)..oczywiscie ma na mysli poziom Gunna.To przykre ale prawdziwe,nawet w walce z naszym Rusiewiczem Gunn nie był by jakims faworytem.Zresztą nie obrażam Łukasza boksował osttanio cały dystans z Herbiem Hide i dał rade:)

pozdro
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.