SHOWTIME NIE POKAŻE ADAMKA

Jak donosi amerykański dziennikarz Dan Rafael, najbliższa walka Tomasza Adamka (37-1, 25 KO) odbędzie się na terenie Stanów Zjednoczonych, ale nie będzie transmitowana przez żadną amerykańską telewizję. Taką informację przekazała mu stajnia Main Events, która zajmuje się prowadzeniem kariery Polaka za Oceanem.

Do niedawna mówiło się, że kolejne starcie z udziałem "Górala", do którego dojdzie prawdopodobnie 10 lipca, będzie pokazywane przez telewizję Showtime w ramach pasma Sho Box. Wczoraj jednak stacja odrzuciła ostatecznie ten pomysł.

TOMASZ ADAMEK: SERWIS SPECJALNY >>

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Wojslaw1
Data: 22-05-2009 18:52:09 
Nic dziwnego,kto chce oglądać walkę Adamek-Gunn?Ktoś jeszcze ma wątpliwości,że team Adamka to grupa nieudaczników rujnująca mu karierę?
 Autor komentarza: Thouvionne
Data: 22-05-2009 18:56:27 
Nie dość, że dojdzie do tego, że nasz champion będzie zmuszony do walki z leszczami, to jeszcze z leszczami musi współpracować.
To jest koszmar,... jak z ulicy Wiązów Wesa Craeven'a.
 Autor komentarza: Danny
Data: 22-05-2009 19:06:55 
Pan Wasilewski załatwił by Tomkowi lepszsze walki:)...to juz jest smiech na sali.Piszą o HBO i Hopkinsie a nagle Schowtime ma Tomka w dupie...płakac sie chce.Wasyl sprowadził do polski Bella i Cunna a tam nawet normalnej walki nie sa wstanie zrobić....czyżby srali przec rewanzem z Cunnem...chyba tak ....a szkoda...miałem Tomka za kozaka.odpadam z tematu.

pozdrawiam
 Autor komentarza: Bvlgari
Data: 22-05-2009 19:09:01 
Danny masz rację, przecież BKP by załatwił sto razy lepszego rywala dla Tomka, niż to śmieszne Main Events...
 Autor komentarza: georgedawid
Data: 22-05-2009 19:10:06 
Nie wiem czy jest jakiś sens narażać zdrowie, reputacje i pas za marne grosze ?
Kategoria crusier dla Amerykanów praktycznie nie istnieje, niech Adamek wraca do Europy.
 Autor komentarza: roniu92
Data: 22-05-2009 19:14:04 
Danny chyba człowieku przesadzasz ehh... To powiedz mi, dlaczego King nie złożył propozycji walki teraz? Skoro Showtime go nie pokaże, to nie ma różnicy, gdzie będzie walka. Opcja Afolabi, miejsce Spodek w Katowicach i basta.
 Autor komentarza: mario
Data: 22-05-2009 19:17:48 
unifikacje
 Autor komentarza: xxxxx
Data: 22-05-2009 19:24:23 
Jeśli chodzi o wypromowanie nazwiska w USA to tylko u Kinga albo Golden Boy.Onie potrfią zorganizowac naprawde dore gale pokazywane przez HBO lub Showtime.O odnośnie walki to dobra była by walka z Huckiem w Niemczech
 Autor komentarza: salces
Data: 22-05-2009 19:38:24 
"Danny masz rację, przecież BKP by załatwił sto razy lepszego rywala dla Tomka, niż to śmieszne Main Events..."

O kurde,boki zrywać hehe
 Autor komentarza: salces
Data: 22-05-2009 19:42:55 
"miałem Tomka za kozaka.odpadam z tematu."

a to jeszcze lepsze hehe.Danny opanuj emocje.

pozdr
 Autor komentarza: Danny
Data: 22-05-2009 19:43:47 
roniu92- rewanz miał byc odrazu ale Tomek odmówił, ten temat był juz przerabiany.Mało tego,King ma na pieńku z Adamkiem i sra na niego, a mistrza w cruiser to juz ma(Jones).Gdyby King chciał to by załatwił walke..a on ma prawie 80 lat i potrafił na jednej gali zorganizować 7 walk mistrzowskich:)...kwestia chęci.Nie takich miał w swojej stajni i nie takie gale organizował;)...w jego wieku to juz kaprysy wchodza w gre, to Legenda wsród promotorów....i jest zastary na ten interes:)Tomek nie przyniesie mu zysków,wiecej zarobi na Jonsie po walkach w niemczech.hehehe.
 Autor komentarza: Danny
Data: 22-05-2009 19:45:39 
salces- jak bys sie nie patrzył to Wasyl zorganizował 2x Cunna i Bella:)..fakty.

pozdro
 Autor komentarza: maciekao
Data: 22-05-2009 19:49:02 
Ostatnio gdzieś pisali, że Don king złożył Adamkowi oferte szybkiego rewanżu już teraz.Powinni to brać a nie walczyć z jakimiś Gunnami
 Autor komentarza: piotruspan
Data: 22-05-2009 19:54:56 
Czy czasami niezbyt pochopnie oceniacie promotorów Adamka? Zobaczcie jak szybko Adamek dostał szanse walki o tytuł. Jest od kliku miesięcy w USA, zawalczył dwie bardzo dobre walki, był niezły szum, bardzo ciekawe opcje walk. Na wizerunek trochę trzeba popracować. Adamek ma jeszcze czas. Moim zdaniem i tak w tak krótkim czasie dużo osiągnął i uważam, że jest to zasługa m.in. promotora. A to, że teraz nie udało się dograć lukratywnej walki to przecież nie koniec świata. Hopkins też nie walczy - on nie musi, a Adamek ma koszty, które trzeba czymś pokryć, pokazać się kibicom i tak na tę walkę należy spojrzeć.
Danny - a co do załatwiania (sprowadzania) zawodników, to popatrz, jakich to zawodników przez większość kariery obija np. Włodarczyk i wtedy odpowiedz sobie na pytanie, czy Tomek Adamek w BKP miałby lepszą karierę
 Autor komentarza: piotruspan
Data: 22-05-2009 19:58:00 
A skąd Danny masz taką informację, że Bella to Pan Wasilewski Adamkowi załatwił?
 Autor komentarza: Danny
Data: 22-05-2009 20:00:43 
,,to popatrz, jakich to zawodników przez większość kariery obija np. Włodarczyk i wtedy odpowiedz sobie na pytanie, czy Tomek Adamek w BKP miałby lepszą karierę,,

piotruspan-mylisz pojęcia,Waislewski wie co potrafi Włodarczyk a co potrafi Adamek,oczywiscie napisałem o teamcie Wasyl-Adamek ironicznie:) i w kontekscie tylko Cunna i Bella.


,,Adamek ma jeszcze czas.,,

...ciekawe:)...facet ma 33 lata i osre siekanki za sobą...to ile ma tego czasu;)?
 Autor komentarza: Danny
Data: 22-05-2009 20:04:36 
,,A skąd Danny masz taką informację, że Bella to Pan Wasilewski Adamkowi załatwił?,,

piotruspan- KP współpromowali Bella,przynajmniej tak mówił Yale:)...nie potrafie powiedzieć tylko czy to tyczyło sie tylko walki z Adamkiem czy dłuższego okresu...póniej były problemy dyscyplinarne z Jamajczykiem i tak to się skonczyło.Może Yale sie wypowie albo ktos z redakcji...natomiast była taka sytuacja współpromowania na 100%
 Autor komentarza: piotruspan
Data: 22-05-2009 20:19:33 
Masz rację co do współpromowania (coś o tym było), ale przeciwnika Adamkowi nie wybierał i nie załatwiał AW. Od tego był i jest Pat English, który ma bardzo dobre kontakty m.in. z Wariowsami. Z tym załatwianiem to może to tak wyglądało, bo galę organizowało BKP. Z całym szacunkiem do polskich promotorów, ale realia są takie, że wielkich walk w Polsce raczej prędko nie zobaczymy. Możliwości finansowe są mocno ograniczone i na dzień dzisiejszy Adamek wybrał najlepszą opcję kontynuowania kariery w USA. W europie (Niemcy, Polska) zawsze może zawalczyć, jeżeli znajdą się osoby chętne na wyłożenie odpowiedniej kasy.
 Autor komentarza: Danny
Data: 22-05-2009 20:20:22 
...ja mam tylko nadzije,że Tomek bedzie dobrze prowadzony,bardzo go cenie jak cruisera.Licze ,że pod koniec roku zaboksuje swoja wielka walke i tego mu zycze.

Pozdrawiam i spadam:)
 Autor komentarza: Mateusz
Data: 22-05-2009 22:26:01 
masakra jak Tomek chce zarobic jakies pieniadze jak walczy z samymi leszczami.Mowia ze telewizje go niechca pokazywac gdybym byl szefem jakiejs telewizji tez bym mial takie walki w dup.. bo poco tym telewizjom w Ameryce takie walki
 Autor komentarza: Wojslaw1
Data: 22-05-2009 23:10:37 
piotruś-bzdury opowiadasz.Adamek nie ma już czasu,ma 33 lata i kilka walk w których zebrał mnóstwo ciosów na głowę.W Europie można o wiele lepiej zarobić w cruiser i jest w niej wyższy poziom w tej kategorii.W USA jest tylko Cunningham,walki z legendami nie wypaliły więc co tam pozostało Adamkowi?Jego '''promotorzy'' nie potrafią nawet dograć walki z Godfreyem.Za mało było 500 tys z Hopem?Teraz za grosze obije Gunna(żenujący rywal jak na walkę mistrzowską) a potem rewanż z Cunninghamem.Czyli w najlepszym wypadku Adamek znajdzie sie w tym samym miejscu co był.Sytuacja analogiczna jak z Briggsem.Znów Adamkowi nie wyszedł podbój Ameryki bo znów się związał z niewłaściwymi ludźmi.Bokserem jest dobrym ale nie jest chyba zbyt rozgarnięty skoro powtarza te same błędy.
 Autor komentarza: Danny
Data: 22-05-2009 23:41:22 
Dokładnie Wojsław,Tomek bokserem jest dobrym ale ekipe ma straszną.Bardzo chciałem żeby Stany wypaliły,teraz Tomek zawalczy z Gunnem a pod koniec roku jeżeli nie wypali jakaś Mega walka,zabrał bym manatki do europy i zaboksował za pokazną sume Euro:)..33-latka i brak jasnych planów na przyszłość zobowiązują do utrzymania rodziny.Europa może okazać sie świetnym ,,funduszem,,emerytalnym,zawsze mozna tez zbić Macce jak sie podniesie po ostatniej klęsce:)...na Hucku można fajnie zarobić.Może na wyspach zapłaca na zbicie Hide....jest jeszcze Licina,Alexeev a niemiaszki niezle płacą...a zwodnicy cruiser ze stanów i tak wpadaja do Europy po wypłate często:)...nie myslałem ,że to kiedyś napisze:)
 Autor komentarza: zin
Data: 23-05-2009 00:15:03 
Jeszcze nic oficjalnie nie wiadomo , więc nie ma się co tak podniecać. Tak naprawdę to nawet nie jest pewne z kim zawalczy. Poczekajmy na oficjalne oświadczenie kim będzie najbliższy rywal Adamka itd.
 Autor komentarza: amin
Data: 23-05-2009 10:06:52 
adamek jest kims tylko w polksce. w stanach jest malo popularny i znany. nie przyciaga publicznosci i tyle. najwiekszy blad jaki popelnil to odrzucenie walki z hopkinsem. i teraz widzi jakie sa skutki
 Autor komentarza: odyniec
Data: 23-05-2009 11:44:11 
w tv tram maja wolny wieczor miedzy transmisja z watykanu a nocna adoracja moze tam by pokazali??? żenada
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.