WARREN: KLICZKO ZA MOCNY DLA HAYE'A

20 czerwca w Gelsenkirchen w najbardziej oczekiwanej w tym roku walce w kategorii ciężkiej czempion IBF i WBO Wladimir Kliczko (52-3, 46 KO) zmierzy się z byłym królem wagi cruiser Davidem Haye (22-1, 21 KO). Czołowy brytyjski promotor Frank Warren nie daje zbyt wielkich szans swojemu rodakowi w konfrontacji z ukraińskim mistrzem.

- Kliczko będzie zbyt duży, zbyt silny i zbyt dobry pięściarsko dla Haye’a.- przewiduje Warren- Jeśli uda mu się trafić Kliczkę, może go znokautować, ale nie widzę możliwości, by zwyciężył go punkty.

Promotor wytyka też "Hayemakerowi", że ten w ringu nie ma nawyku trzymania szczelnej gardy, co w kategorii ciężkiej może go słono kosztować:
- Mówimy tu o dużych facetach ważących 115-120 kg i dysponujących mocnym ciosem. David przeszedł z junior ciężkiej i postawi na szybkość, ale na tym poziomie nie poradzi sobie, walcząc z rękoma opuszczonymi tak nisko.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: georgedawid
Data: 21-05-2009 11:34:01 
Niech wraca do crusier.
 Autor komentarza: odyniec
Data: 21-05-2009 11:46:00 
niech wraca skad przylazł i mnie nie denerwuje swoim widokiem bo go nie cierpie, mam nadzieje ze wład mu pokaze gdzie jego miejsce
 Autor komentarza: pacemon75
Data: 21-05-2009 11:55:28 
Dla mnie Haye to clown i tyle - za dużo pajacuje
 Autor komentarza: Danny
Data: 21-05-2009 12:06:02 
David przegra przez K.O:)....posmiać sie przynajmniej będzie można z błazenady jaką nakręcał a pózniej sie przewracał.Jedyna szansa Haye to ,,lucky punch,, i tyle.

pozdro
 Autor komentarza: amin
Data: 21-05-2009 12:54:04 
a ja jestem przekonany ze to haye wygra. przez KO oczywiscie. przy szybkosci anglika jestem pewny ze trafi wladka. a jak juz to zrobi to po walce...
 Autor komentarza: odyniec
Data: 21-05-2009 13:02:57 
ja szanuje wszystkich sportowcow a tacy jak Haye nie mieszcza sie w mojej osobistej definicji sportowca - duzo gada i obraza innego sportowca a to juz nie jest sport wiec ja proponuje mu american wresling tam lubia takie puste show na pokaz
 Autor komentarza: odyniec
Data: 21-05-2009 13:03:35 
a swoja drogą to arren ameryki nie odkryl swoja wypowiedzia
 Autor komentarza: Rasssta
Data: 21-05-2009 13:03:49 
Widać po komentarzach wyżej ze jedni wróża z fusów drudzy rekrutują klaunów do cyrku inni są porostu uprzedzenie i nic nie wnoszą do dyskusji a i tak wszystko się wyjaśni w ringu u mnie szanse 50/50 ale zauważyłem ze Haye z racji tego ze jest młody jeszcze się powinien rozwijać i to robi jeżeli zrobi kolejny postęp na walka z Wladem (do czego ma motywacje)to nawet 51/49 na Haye ;]
 Autor komentarza: Thouvionne
Data: 21-05-2009 13:19:27 
Naprawdę bardzo nowatorskie. 50/50. Naprawdę jestem pod wrażeniem. Tylko poproszę o konkrety.
 Autor komentarza: iron
Data: 21-05-2009 13:44:14 
Patrząc na to jakim dysponują ciosem i jakimi szczękami walk nie musi trwac długo ale wydaje mi się że Haye jest w stanie ustrzelic Włada w pierwszych czterech rundach chociaż puncher ma zawsze ostatnią szanse.
 Autor komentarza: Danny
Data: 21-05-2009 14:09:23 
Rasssta -za to ty wniosłeś sporo do dyskusji,dajesz takie szanse anglikowi bez podstawnie.Haye wogóle nie jest faworytem i to nawet fakty przemawiają przeciwko niemu.Walke dostał po układzie rankingowym a nie faktycznym stanie jego umiejętnosci:).Dziwi mnie jak piszecie,ze szanse są 50/50 itp:)...wręcz smieszy.Kogo takiego pokonał Haye???????????????????????????...wyboksowanego Mormecka,z którym zresztą był na deskach:)...Macce,który okazał się zwykłym zawodnikiem z szerokiej czołowki cruiser...może to ta ,,niezwykła,,walka z Barettem;)...bo ja wsumie nie wiem o co chodzi z tą jego wielkoscią:)??????????????.David wygląda słabo przy rozkładzie ukrainca...Władek pokonał wszystkich,których powinien i ma imponujący rokład..dlatego nie rozmumiem tej eufori zwiazanej z osobą Haye i nakrecaniem tematu.Mało tego,Kliczko jest w pięknym wieku do bosowania i to wszystko z mojej strony.

pozdro
 Autor komentarza: odyniec
Data: 21-05-2009 14:32:01 
danny masz niezaprzeczalną rację - bynajmniej moim zdaniem - Haye w cruiser byl kimś a w HW chyba z motyką na księżyc sie rzuca ale jego broszka ja chętnie to obejrzę. a temat nakreca sie chyba dlatego ze od kilku lat jest jeden król HW i ludzie czekają na zmianę poprostu
 Autor komentarza: Matekk
Data: 21-05-2009 15:04:33 
Warren dobrze mówi.Haye jest za mały na wage ciężką.Z tego co się orientuje ma on 191 cm , czyli 8 cm mniej o Władka.Do tego dochodzi różnica wagi.Kliczko waży zazwyczaj 110-112 kg a Haye ?? Myśle , że powyżej setki nie będzie.

Jedyną jego szansą jest jakiś lucky punch :)
 Autor komentarza: badson
Data: 21-05-2009 15:44:03 
Haye wygrawtedy pogadamy
 Autor komentarza: roxnel
Data: 21-05-2009 16:34:12 
Taaaa... Pewnie... Lepiej oglądać kliczke walczące z Holyfieldem, albo dziadkiem Lewisem czy Foremanem zamiast młodym, efektywnym Anglikiem, który zdeklasował cruiserweight. Haye jest młody, bardzo efektowny i nie boi się mocnego boksu, chce on walczyć z najlepszymi - za to chociażby należu mu się szacunek. Nie wiem skąd te negatywne opinie, Haye musiał być wyszczekany, żeby dostać szansę zwalczenia z Kliczko. Przy obecnym poziomie wagi ciężkiej to raczej nie ma szans na ich walkę w tej erze... Po prostu upomina się o swoje, to na pewno będzie bardzo ekscytująca walka!
 Autor komentarza: jerry
Data: 21-05-2009 17:58:26 
Ta walka jest pozadana zeby wyjasnic pewne pytania . Do tej pory Kliczko bronil z wolnymi , malymi [ostatni laty] i bojacymi . Teraz dostanie szybkiego , z ciosem i na dzis odwaznego . Z racji ze czesto obstawiam Dawida przeiw Goliatowi to i teraz bede kibicowal Haye . Przed Stewartem Kliczko boksowal bardziej widowiskowo ...ale zdazaly sie przegrane ...Teraz walczy jak nudny robot i wygrywa . Preferujac jednak bardziej widowisko i zywiolowa walke... kiedy wychodzi instynkt ...wole dawnego Kliczke ...obecnego nie chce juz ogladac . Dlatego chcialbym aby Hasye wygral ...to jest potrzebne wadze ciezkiej na dzis !!!
 Autor komentarza: konrad17
Data: 21-05-2009 18:01:56 
ja mam nadzieje że Hayemaker go rozwali, może w końcu by się coś zaczęło dziać w HW
 Autor komentarza: nagual
Data: 21-05-2009 18:04:53 
roxnel "zdeklasował cruiserweight" pozwolę się z tobą nie zgodzić "upomina się o swoje?" 2 walka i już o mistrzostwo świata. Faktem jest, że rzuca się na głęboką wodę - nie wiem czy to odwaga czy głupota.
 Autor komentarza: Danny
Data: 21-05-2009 18:22:57 
roxnel -usmiałem się czytająć twój post:) szczególnie z ,,zdeklasował cruiserweight,,..na dobra sprawę to Adamek ma nie gorszy rozkład w CW od Haye:)..i taka jest prawda.Jaki stary Lewis,Holyfield,Foreman,lejce ci sie popierdoliły?chyba pojebali ci sie bracia odnosnie Lewisa:)..hahahha,poziom przedszkolny normalnie prezentujesz.Adamek zbije Jonsa,fragemoniego i tez będzie ,,królem,, i co?...znaczy to ,że zawaojuje HW?,,bez pokrycia piszesz facet!

,,Do tej pory Kliczko bronil z wolnymi , malymi [ostatni laty] i bojacymi .,,

jerry- tez sie nie popisałeś:)...ci ,,mali,bojący,,sie Panowie to byli mistrzowie świata

 Autor komentarza: Danny
Data: 21-05-2009 18:27:03 
...wami raczej kieruje chęc zmienienia mistrza,ze wzgledu na styl Władka.Po pokonaniu Starego Mormecka i Baretta nie mozna zostac chempionem.....brak ,,papierów,, na championa.Erdei jest też Dominatorem;)...przeciez nikt ostatnio nie bronił tyle razy jednego paska,prawda?;)....hahahhaha.

Podrawiam wszystkich i bez obrazy:)..odpadam z tematu
 Autor komentarza: jerry
Data: 21-05-2009 18:33:21 
Danny a czy zauwazyles ze Ci Mistrzowie Swiata akurat w walce z Kliczko boksowali bojaco i ostroznie ...zaden nie probowal pojsc na calosc ...wiem ze ciezko dojsc do Kliczki a jego styl robi walke ...ale wielu pyskowalo na konferencjach a potem wychodzili wystraszeni ..to bylo widac . Dlatego ciekawi mnie jak Haye wyjdzie i sie zaprezentuje .
 Autor komentarza: mch
Data: 21-05-2009 18:44:57 
No wreszcie jestem:D musiałem konto na nowo robić;/ A co do tematu. Nie wiem czego się tak zachwycacie Hayem:D Obczajcie jego pare walk w HW a potem może będzie okazja aby go okrzyknać królem. W co jednak za bardzo nie wierze. Bo walce z Władem wróci do CW, wtedy Góral będzie miał na kim zarobić kase. Jedyna szansa Haye w starciu z Kliczko to lucky punch, poza tym brak argumentów.
 Autor komentarza: jerry
Data: 21-05-2009 18:51:15 
Wszyscy sie podniecamy bo wlasnie Haye ma najwieksza szanse na ten Lucky Punch . Patrzac jaki poziom , styl i warunki fizyczne teraz prezentuje Kliczko [ uwazam ze bardzo wysoki ] tylko jakis nie schematycznie walczacy bokser moze cos tu zdzialac . Czy taki jest Haye ...zobaczymy ... nikt nie robi z Haye mistrza ...po prostu ma szanse i niech probuje ...ma prawo .
 Autor komentarza: roxnel
Data: 21-05-2009 18:53:18 
Danny - nie pomieszali mi się bracia, celowo wymieniłem tych bokserów. (dla przykładu)

----
Danny:
" i co?...znaczy to ,że zawaojuje HW?,,bez pokrycia piszesz facet!"

Danny:
"Adamek zbije Jonsa,fragemoniego i tez będzie ,,królem,, i co?."
Teraz ty gadasz bez pokrycia, facet....
Najpierw nich ich pokona. :)
 Autor komentarza: Michaell7000
Data: 21-05-2009 18:58:59 
zgadzam sie w zupełnosci z jerry'm . kliczko co prawda bardziej doswiadczony w swojej wadze ale u takiej rangi bokserów jakimi sa zarówno Kliczko i Haye JEDNA SERIA TRAFIONYCH CIOSÓW MOZE DECYDOWAC O NOKAUCIE.Moim zdaniem nie mozna tutaj faworyzowac zadnego z nich. po prostu Haye jest szybki a Kliczko dysponuje wielka siła fizyczna...z checia oglądnął bym tych dwóch fighterów ze sobą miedzy linami.
 Autor komentarza: Danny
Data: 21-05-2009 19:51:26 
Haye nigdy nie był dla mnie jakimś wybitnym cruiserem.Nigdy nie zaboksuje na poziomie walki Toney-Jirov,Adamek-Cunn,nie posiada takich warunków,kondycji,wytrzymałości itp.Nie bedie wszytstkich walk wygrywał przed czasem:)...gdyby przyszo sie mu zmieżyć w cruiser z Cunnem,Adamkiem,Jonsem i np takim Jirovem czy Gomezem w formie albo Toneyem z walki z Jiroven..to by sobie uswiadomił,że to sport dla facetów;)..Bell w formie też był by za mocny dla angola.On nigdy nie boksował ostro i to jest jego problem,mistrz musi toczyc 12 rundówki:)
 Autor komentarza: Thouvionne
Data: 21-05-2009 19:59:19 
W porządku. Tylko czy...i kiedy Haye będzie miał receptę na lewy prosty Kliczko? Jeżeli się upora z tym problemem, to wtedy może myśleć nad wspomniana przez Michaell7000 "jedną serią trafionych ciosów" mogących decydować o nokaucie.
Taki naprawdę ostatni wymierny cud to było faktycznie wskrzeszenie
( a nie amartwychwastanie - jak mówił A.Kostyra ) Łazarza.
Do pokonania Władka, co najmniej by sie przydał Davidowi cud, choćby ten z Kany Galilejskiej. Ale Wład podobno nie pije.

Pozdrawiam.
 Autor komentarza: mch
Data: 21-05-2009 20:17:19 
Zgadzam się. Tylko cud może dać Haye zwycięstwo. Władek będzie go cały czas ustawiał lewym prostym. A jak już dołoży prawy to nie wiem jak to haye wytrzyma. Im dłużej będzie trwać walka tym bardziej zmniejszą się szanse Haye, a wzrastają Włada.Bardzo czekam na tą walkę. Oczywiście stawiam na młodszego z braci jak już nie raz wcześniej pisałem. pozdrawiam
 Autor komentarza: konrad17
Data: 21-05-2009 20:48:02 
Zgadzam się z Dannym, Haye to nie jest jakiś wybitny bokser, jeszcze nie miał na przeciwko siebie prawdziwego fightera. Ja osobiście kibicuje Davidowi ale obawiam się że Władek może być dla niego za silny.
 Autor komentarza: Evander
Data: 21-05-2009 21:31:08 
Warren ma racje. Kliczko jest wirtuozem jesli chodzi o walke z mniejszymi od siebie. Jego styl moze jest nudny jak flaki z olejem ale jest bardzo skuteczny i aby przedrzec sie przez ten potworny lewy prosty komus mniejszemu trzeba na prawde swietnego boksera, Mike Tyson ze swoich najlepszych lat dal by rade, Holyfield tez bo jego odpornosc byla by w tej walce kluczowa (oczywiscie Holy z najlepszych lat).David Haye to ani Holy ani Tyson ioberwie bo mysli, ze idzie na latwizne.
 Autor komentarza: Olaf
Data: 21-05-2009 22:11:36 
Z Kliczkiem nie ma szans. Jest za niski, a Tysonem nie jest żeby tak umiejętnie skrócić dystans i przyłożyć jednym trafieniem. Niech wraca do cruiser (po porażce z Kliczką) i zawalczy z Adamkiem o grubą kasę w Wielkiej Brytanii lub Polsce i szczerze powiedziawrzy w moich oczach faworytem nie będzie.
 Autor komentarza: piotr
Data: 21-05-2009 22:52:04 
Kliczowie ważą obaj koło 110!! te 120 to bzdura.

Ale Haye nawet 100 nie waży. Więc Kliczkowie mają 10 kilo mięśni przewagi.
 Autor komentarza: mch
Data: 21-05-2009 23:27:05 
A mnie zastanawia jaką taktykę wziąłby Władek na vałujewa...
 Autor komentarza: Rico
Data: 21-05-2009 23:52:32 
Patrząc obiektywnie na ten pojedynek Wład jest bezapelacyjnym faworytem tej walki, za nim przemawia praktycznie wszystko doświadczenie, umiejętnośći, rozkład itp. ale.... nie zgodze się z tym iż Haye nie ma żadnych argumentów aby wygrać z Władem zresztą każdy tutaj wie jakie ma słabości a jakie zalety , pomijając już nawet jego "obycie" w HW którego praktycznie nie posiada, to jeszczy nic nie znaczy ale napewno jest to duży minus i to jeszcze w walce mistrzowskiej z takim przeciwnikiem jakim jest Klitschko, szanse chłop napewno ma i to napewno większe niż ostatni oponenci Włada, ale czy ją wykorzysta to sie okaże 20 czerwca, i jeszcze jedno nawet pomimo jego ciągłego szczekania co on to nie zrobi z braćmi Klitschko które może zaprzeproszeniem wkur.... życze mu zwyciestwa bo co jak co ale czas najwyższy na jakąś zmiane, jakieś ożywienie tej dywizji bo oprócz Hayemakera osobiście nie widze na horyzoncie nikogo innego aby mógł ich w chwili obecnej zdetronizować, no ale zobaczym co tego wszystkiego wyjdzie. Pozdrawiam
 Autor komentarza: mosley
Data: 22-05-2009 00:24:11 
Haye wygra z Kliczko bo chce zaistnieć w HW.A Kliczko jest zbyt schematyczny
 Autor komentarza: Danny
Data: 22-05-2009 08:24:45 
,,Kliczko jest zbyt schematyczny ,,

....raczej jest nudny:)..gdyby był schematyczny to nie pokonał by tylu dobrych zawodników.
 Autor komentarza: Thouvionne
Data: 22-05-2009 17:39:14 
Danny:

Racja. To, co prezentują obaj bracia Kliczko w zupełności wystarcza do pokonania wszelkiej maści pretendentów do tytułu championa HW. Zarówno tych cichych, jak i krzykaczy.
Kto nie chce oglądać Kliczków, niech ogląda sobie jakieś bajki wietnamskie.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.