RYWAL 'DIABLO' NAGRODZONY

Mistrz świata wagi junior ciężkiej federacji WBC Giacobbe Fragomeni (26-1, 10 KO), najbliższy rywal Krzysztofa Włodarczyka (41-2, 31 KO), został laureatem Oscarów Włoskiego Boksu w kategorii "Pięściarz Roku 2008". Podczas uroczystej gali, która odbyła się w sobotę w miejscowości Castelfidardo, nagrodę otrzymał również prowadzący karierę Fragomeniego Salvatore Cherchi- uhonorowano go tytułem "Promotora Roku 2008".

16 maja w swojej pierwszej obornie tytułu wywalczonego w dość kontrowersyjnych okolicznościach w październikowym starciu z Rudolfem Krajem Fragomeni zmierzy się z Krzysztofem "Diablo" Włodarczykiem.

KRZYSZTOF WŁODARCZYK: SERWIS SPECJALNY >>

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: puncher48
Data: 27-04-2009 12:15:17 
E tam fragomeni to solidny pięściarz ale moim zdaniem co najwyżej z Wałkujewem może kandydować i to nie tylko w skali lokalnej ale wręcz globalnej do tytułu "wał roku", tak więc Włodar go i zakończ tą komedie.
 Autor komentarza: lufio
Data: 27-04-2009 12:16:52 
ostatni walek z Krajem byl chamski i na oczach kamer cutman szarpal rane wlocha zeby krwawila zamiast ja zamknac. nie dziwie sie wiec ze promotr dostal nagrode. mam tylko nadzieje ze Diablo nie pozwoli im nic krecic i posle go na dechy bez gadania
 Autor komentarza: czerwony
Data: 27-04-2009 12:38:16 
pytanie nie w temacie: 16.05 mają mieć miejsce na wrocławskiej "gwardii" jakieś zawody? ktoś zna szczegóły? będę wdzięczny za info. dzięki.
 Autor komentarza: wielkiznawcaboksu
Data: 27-04-2009 13:33:25 
Włodarczyk-Fragomenni

Można śmiało uznać-trafił swój na swego.

Jeden i drugi mają w swej karierze kilka zwycięstw z kapelusza i z ubolewaniem muszę stwierdzic,że więcej tych fake matchów ma Włodarczyk.

Obaj walczą zazwyczaj z kelnerami i obaj są jedynie europejskimi rzemieślnikami,których z trudem można podciągnąć do 1 ligi,tej samej ligi gdzie ławe lidera grzeje Tomek Adamek,ale na dziś dzień Adamek ma przewagę taką jak Legia Warszawa nad Górnikiem Zabrze!

"Fragomenni został laureatem Oscarów Włoskiego Boksu"
O ile się nie myle Oscary przyznaje się aktorą...
w sumie Kraj-Fragomenni to jak cyrk Monty Pytona!





 Autor komentarza: lufio
Data: 27-04-2009 13:41:56 
wielkiznawco chyb nie lubisz Diablo ale w tej walce sie wszystko okaze jak jest naprawde, ja wierze w Krzyska
 Autor komentarza: lufio
Data: 27-04-2009 13:43:06 
a co do Adamka to nie przesadzaj bo narazie musi jeszcze sporo udowodnic bo narazie ma tylko pas a brakuje mu nazwisk na rozkladzie
 Autor komentarza: wielkiznawcaboksu
Data: 27-04-2009 13:51:35 
lufio miejmy nadzieje,że będzie tak jak mówisz i Diablo udowodni,że jest wart swojej wysokiej pozycji w rankingach,bo jak narazie w opinni większości obserwatorów poczynań chłopaka z Piaseczna-Krzysiek poprostu nie zasługuje.

Krzysiek ma teraz nóż przy gardle,bo jeśli nie obije tego Fragomenniego(10 lat starszego i 10cm mniejszego) to nie ma już czego szukać w zawodowym boksie...a jedyne co będzie mógł robić to jeździć z Boninem na Zapizdówki Dolne i bić "parówki pudliszki"!
 Autor komentarza: lufio
Data: 27-04-2009 13:56:45 
kurcze niby masz racje ale trzeba za naszych trzymac kciuki i nie zwarzac na takie niuanse, inni tj amerykanie anglicy a przedewszystkim niemcy robia takie cuda ze nie ma sie co przejmowac niejsnosciami u Diablo bo on przynajmniej juz mistrzem byl i wiemy ze jest cos wart, a jeszcze nie jest stary i jak wykorzysta swoj mlotek w rece to moze pokonac niejednego. amen
 Autor komentarza: Danny
Data: 27-04-2009 14:20:54 
,,a co do Adamka to nie przesadzaj bo narazie musi jeszcze sporo udowodnic bo narazie ma tylko pas a brakuje mu nazwisk na rozkladzie,,

lufio-jakich nazwisk? o czym piszesz?...Tomek ma nazwiska w cruiser(Bell,Cunn)...w cruiser trudno jest cos udowodnic..waga jest słaba medialnie :).Chyba ,ze masz na mysli walki medialne.Adamek pokonał samego Cunna,który pokonał 4 misztrzów swiata i Bella,króla K.O:)...w samej CW Tomek moze boksowac z młodymi prospektami Alexeev,Huck i paru innych +ewentualna walk z Cunnem albo Jonsem ewentualnie Brathwait albo stary Mormeck:)Tutaj nie ma zbytnich mozliwosci.HW odpada,Tomek jest jednym z mniejszych cruiserów i do cięzkiej sie nie nadaje.Walki z Hopkinsem,RJJ to medialne szopki i czyste spekulacje.W Jonhsona też wątpie ma 40 lat i gwarantowaną walke o WBC w LHW,więc kogo Tomek ma pokonać,co ma udowodnic?:)???????????
 Autor komentarza: lufio
Data: 27-04-2009 14:32:55 
danny niestety ale tak jak sam zauwazyles w CW brak jest teraz nazwisk do pokonania i mozna mowic ze Adamek kroluje w cruiser ale co to za krol jak nie ma kogo pobic, nie mowie ze jest slaby czy cos takiego ale nadal sa tacy co moga z czystym sumieniem to jego krolestwo podwazac bo jak sam mowisz waga jest slaba medialnie wiec wydaje sie jedynym wyjsciem dla Tomka i CW jest TYLKO unifikacja
 Autor komentarza: mandaryn
Data: 27-04-2009 15:46:50 
to lepiej miec nazwiska na rozkladzie niz pas??
co do tematu to mysle ze musieli sie z tym tytulem boksera roku pospieszyc bo juz niedlugo chyba bedzie bez paska :)
 Autor komentarza: Danny
Data: 27-04-2009 17:10:51 
,,to lepiej miec nazwiska na rozkladzie niz pas??,,

mandaryn- teraz tak...ja osobiscie woałbym sie spotkać w ringu z Hopkinsem i Calzaghe w limicie LHW niz zdobyc paski na takim Erdeiu czy Garayu..czy choćby Diaconu:)Teraz WBO,WBC,WBA w LHW to dno.

pozdrawaiam
 Autor komentarza: Robin200
Data: 27-04-2009 21:16:00 
ufio-jakich nazwisk? o czym piszesz?...Tomek ma nazwiska w cruiser(Bell,Cunn)...w cruiser trudno jest cos udowodnic..waga jest słaba medialnie :).Chyba ,ze masz na mysli walki medialne.Adamek pokonał samego Cunna,który pokonał 4 misztrzów swiata i Bella,króla K.O:).

Śmiać mi się chce wymień tych mistrzów świata? jedynie włodarczyka a z Bellem nie walczył boxrec się kłania większej ściemy nie słyszałem nie kłam koleś. A Cunn kim on jest do cholery w USA? nikt nie będzie mówił że Adamek pokonał jakiegoś lokalnego pięściaża najbardziej nie popularnej w USA wagi i wykończonego Bella który i tak po porażce z Mormeckiem był cieniem samego siebie więc nie wywyższaj adamka bo nie ma czym...
 Autor komentarza: mandaryn
Data: 27-04-2009 22:09:42 
Danny tylko wez pod uwage ze to nie sa juz lata swietnosci tych nazwisk. oni powoli odchodza do lamusa. powoli. tylko w sumie fakt ze nie ma ich kto zmienic. golota mial na rozkladzie wygrana walke z timem witherspoonem (nazwisko) tylko co mu to dalo? pozdrawiam
 Autor komentarza: wielkiznawcaboksu
Data: 28-04-2009 00:31:26 
Wiadomość została ocenzurowana, ponieważ jest niezgodna z regulaminem. Użytkownik wielkiznawcaboksu piszący z IP: 83.170.97.191 dostaje ostrzeżnie. Jeśli będzie dalej łamał regulamin, zostanie usunięty ze społeczności użytkowników serwisu.

 Autor komentarza: lufio
Data: 28-04-2009 09:28:26 
moze i ma pas ale nie ma nazwisk i nawet HBO nie chce go pakazywac
 Autor komentarza: Danny
Data: 28-04-2009 10:01:07 
Robin200- ja troszeczke zle sformułowałem wypowiedz + twój brak wiedzy i rodzi sie nieporozumienie:)

...wiem ,ze Cunn nie boksował z Bellem,chodzi mi o wygraną Tomka nad Jamjaczykiem ,,królem,,K.O..poprostu zle napisałem zdanie.

...natomiast masz racje co do pokonanych misztrzów przez Cunna,nie było ich 4 tylko 3:Davis,Jones,Włodarczyk:)...dał tez swietna walke z Rothmanem w RPA:)

,,A Cunn kim on jest do cholery w USA?,,

..za bardzo ropatrujesz to w charakterze medialnym,powinno pytanie brzmić,,kim jest Cunn w cruiser?,, mozna tez zapytac,,Kimm jest Adamek w USA?,,

....jak rozpatruje to wszystko w charakterze sportowym Cunn był najlepszym cruiserem przed walką z Polakiem,który pokonał Davisa,szkoda że uległ wypadkowi teraz boksuje dla paru groszy,kiedys swietny zawodnik mimo swojego wzrostu:)..pózniej wypykał Jonsa... i naszego Krzyska.

Niepotrzebie ropzatrujesz to pod kątem ,,kto kim jest w USA?,,...z tym to ma problem własnie Tomek..gdyby było inaczej to HBO,Schowtime brały by jego walki...proste:)

....polecam przestudiować historie cruiser i jej championów:)

pozdrawiam i czytaj ze zrozumieniem ,bez obrazy:)
 Autor komentarza: Danny
Data: 28-04-2009 10:03:30 
mandaryn- zobacz na okolicznisci zdobycia paska przez Whiterspoona:)...i ile go dzierzył...sformułowanie ,,nazwisko,,jest troszke przesadzone w jego wypadku był to solidny zawodnik i tyle.

pozdrawiam
 Autor komentarza: lufio
Data: 28-04-2009 13:59:20 
danny wiesz dobrze ze nie chodzi o to czy ktos jest super okserem tylko czy jego nazwisko jest rozpoznawalne
 Autor komentarza: Danny
Data: 28-04-2009 14:22:24 
,,danny wiesz dobrze ze nie chodzi o to czy ktos jest super okserem tylko czy jego nazwisko jest rozpoznawalne ,,

lufio-nieprawda,popatrzmy sie na bokserów przymieżanych do Tomka.RJJ,Hopkins,Jonhson,każdy z tych Panów wyrobiłs sobie nazwisko poprzez wielkie walki z wielkimi zawodnikami..i to jest fakt!Czyli poziom sportowy szedł w na równi z medialnoscia tych wydarzen.Sumą tego wszystkiego jest to,że Tomek nie pokonał nigdy nikogo pokroju chocby Jonhsona nie pisząc o RJJ i Hopkinsie:)...więc nie ma podstaw to zaranzowania walki z tymi zawodnikami.Mało tego,Tomek Adamek ma nieudolny Team,który nie potrafi zbudowac mu wizerunku na rynku,którego Tomek nie ma na dobra sprawe.Adamek jest raczej traktowany w USA jako ,,twardziel i walczak,, niż piesciarz wszechstronny i ja sie nie dziwie patrz walki(Briggs,Dawson,Cunn).Te wszystkie walki odbyły sie w USa i taki tomek ma tam wizerunek ale jest to wizerunek wsród waskiego grona anie wsród przecietnego kibica,gdzyz ten nie jest wstanie stwierdzic kim jest Adamek.straszne ale prawdziwe.Morał z tego taki,ze na nazwisko ropzonawalne czeba zapracowac..a jeszcze inaczej,wg mnie nazwisko rozpozanwalne to Ross,Hoye,Brathwait albo stary champion Jirov:)..genarlnie RJJ,Hopkins to legendy i ikony boksu,legnedy:)
 Autor komentarza: Danny
Data: 28-04-2009 14:50:08 
..pamiętajmy o tym ,że CW jest słabo promowaną wagą..a szansa na wileką walke jest mała.Jirov ja dostał tylko dlatgeo,ze Toney miał po drodze do HW.Wszystko z mojej strony na ten temat:)

pozdrawiam
 Autor komentarza: lufio
Data: 29-04-2009 08:02:15 
a wiec wszyscy sie zgadzamy ze byc mistrzem to jedno a bycie gwiazda boksu to drugie i Tomek ma juz to pierwsze ale jak chce miec to drugie to musi cos w tym kierunku zrobic i nie bede teraz ocenial czy to jego team czy on sam i wizja duzych szybkich pieniedzy ale zdobycie popularnosci w usa dla Polaka i do tego w CW to nie latwe zadanie wiec moze walki w europie lub z europejczykami nawet niemcami to nie takie glupie wyjscie bo tu latwiej o slawe i pieniadze a ameryka.. coz moze trzeba poczekac na lepszy moment
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.