ADAMEK I MAYWEATHER JR NA JEDNEJ GALI?

Ross Greenburg, prezydent HBO lubi wielkie gale, ale w takiej jeszcze Polaka nie było. Zawsze twierdził, że chce pokazać światu wszystko co najlepsze, dlatego  ma sens trzymana ciągle w tajemnicy propozycja by na tej samej gali, jednego wieczoru 11 lipca zawalczyli zarówno Tomasz Adamek (37-1, 25 KO)  z Bernardem Hopkinsem (49-5, 32 KO) jak uznawany za najlepszego pieściarza bez podziału na kategorie wagowe, "Pretty Boy" Floyd Mayweather Junior (39-0, 25 KO), dla którego ma to być  powrót na ring. Czy HBO zgotuje fanom wieczór jakiego długo nie zapomną zależy jednak nie tylko od szefa HBO Sports, najpotężniejszej stacji  telewizyjnej pokazującej boks na świecie, ale także negocjacji z Mayweatherem Jr.

HBO od poczatku nie ukrywało zainteresowania Tomaszem Adamkiem, ale jak wynika z uzyskanych przeze mnie informacji, data 11 lipca, zaproponowana przez HBO  jako termin polskiego mistrza świata IBF i legendarnego Bernarda Hopkinsa stoi teraz po znakiem zapytania. Negocjacje z ekipą Main Events zostały chwilowo wstrzymane, bowiem HBO zaprosiło do udziału w gali pierwszą gwiazdę światowego boksu– Floyda Mayweathera Jr. Ten ostatni zrobił sobie przerwę w karierze od grudnia 2007 roku jako  niepokonany mistrz świata po znokautowaniu w 10 rundzie Ricky Hattona, ale taraz podjął decyzję powrotu na ring. Al Haymon, doradca "Pretty Boy’a" jest bardzo zainteresowany wystąpieniem jego podopiecznego przeciwko nie podanemu jeszcze rywalowi na gali  HBO w sobotę 11 lipca, uznając, że będzie to idealne przetarcie dla Floyd’a przed spodziewaną jesienia potyczką ze zwycięzcą walki Hatton – Manny Pacquiao.

I tu pojawaia się problem. Mayweather nie  chce walczyć podczas wieczoru transmitowanego w  systemie pay-per-view, obawiając się, że gdyby sprzedaż była niska, osłabiłoby to jego szanse w późniejszych negocjacjach z kolejnym rywalem.  Naciska na transmisje w regularnej serii HBO World  Championship Boxing, ale chce... takich samych pieniędzy, jakby walczy na pay-per-view. O jakiej rozbieżności finansowej mówimy? HBO było przygotowane wyłożyć na walkę Hopkins – Adamek nieco ponad 3 miliony dolarów, a "Pretty Boy" nie wychodzi na ring za sumę przynajmniej dwa razy większą. I to bez znaczenia, przeciwko komu walczy...

Ile potrzeba pieniędzy by zorganizować takie dwie walki? Gdzie odbyłyby się te pojedynki  wiedząc, że w odróżnieniu od Adamka i Hopkinsa, Floyd woli walczyć w Las Vegas? Czy  zaintersowanie Mayweatherem nie zmieni daty pojedynku Polaka z "Katem"? Dowiemy się za kilka tygodni, ale za każdym razem kiedy nazwisko Tomasz Adamek pojawia się w takim kontekście jak Floyd Mayweather Jr, Golden Boy Promotions i HBO Sports wiadomo, że jest dobrze...

Przemek Garczarczyk, ASInfo

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Granvorka
Data: 19-03-2009 15:33:46 
Jesli bedzie walka Hopkins - Adamek to tylko jako walka wieczoru, praktycznie innej mozliwosci nie ma, jesli bedzie walczyl 11 lipca na gali HBO Floyd to jego walka bedzie walka wieczoru, to oznacza ze walka Adamka z Hopkinsem sie nie odbedzie sie 11 lipca (taka legenda jak Hopkins nie zgodzi sie by byc moze jego ostantia walka w karierze nie byla walka wieczoru - to wiaze sie tez z kasa).

Byly sobie plany walki Hopkins - Adamek 11 lipca
 Autor komentarza: IronMike29
Data: 19-03-2009 15:44:20 
powiedz mi jeszcze ile za walkę weźmie Adamek a ile Hopkins bo widzę że jesteś świetnie poinformowany......
 Autor komentarza: Granvorka
Data: 19-03-2009 15:51:11 
Jesli dojdzie do walki to nie wiadomo ile kto wezmie, to zalezy chcoiazby os liczby PPV, Hopkins wezmie wiecej
 Autor komentarza: Granvorka
Data: 19-03-2009 15:52:11 
Wlasnie nic nie wiadomo, a jeszcze nie tak dawno bylo wiadomo ze walka Adamek-Hopkins jest prawie pewne, jak widac tendencja nie jest optymistyczna dla zwolennikow walki Adamek - Hopkins
 Autor komentarza: piomil
Data: 19-03-2009 15:58:13 
Walka Adamek-Hopkins nie będzie transmitowana w systemie PPV.
 Autor komentarza: zin
Data: 19-03-2009 16:02:25 
walka Adamka z B-Hopem bedzie, ale jak Mayweather zechce walczyć też 11 lipca , to zmienią termin , bo ani B-Hop się na to nie zgodzi, ani Adamek , żeby była tego samego dnia....dopóki nie będzie oficjalnych informacji kto z kim i kiedy , nie ma się co przejmować...
 Autor komentarza: zin
Data: 19-03-2009 16:09:37 
"kiedy nazwisko Tomasz Adamek pojawia się w takim kontekście jak Floyd Mayweather Jr, Golden Boy Promotions i HBO Sports wiadomo, że jest dobrze..."

właśnie , to też dla Adamka dobra promocja i marketing ...
 Autor komentarza: Stefanwmd
Data: 19-03-2009 16:11:27 
moim zdaniem walką Hopkins Adamek nie ma się narazie zabardzo co podniecać,bo ona będzie lub nie będzie...
Wątpie,żeby Hopkinsowi jakoś zależało na tym by walczył ostatni-jak kasa się zgodzi to wyjdzie na ring przedostatni...
Ciekawe kogo Floyd znajdzie na przeciwnika,jeśli znajdzie Margueza,Mosleya,lub Pacmana to będzie B-Hop dumny występując wśród znakomitości!
 Autor komentarza: zin
Data: 19-03-2009 16:16:25 
nie wiem dlaczego miałoby nie być tej walki Adamek - Hopkins ...jakoś nigdzie nie przeczytałem, że odbycie się jej jest zagrożne ...jedynie może być zagrożony termin , ale równie dobrze mogą być te dwie walki na jednej gali, jak HBO wyłoży odpowiednią kasę ....
 Autor komentarza: walerus
Data: 19-03-2009 16:35:14 
mam nadzieję iż po tej walce Adamek będzie dyktował warunki....
 Autor komentarza: walerus
Data: 19-03-2009 19:23:34 
Floyd ma walczyć walkę na przetarcie - z pionkiem - więc walka Adamka mogłaby być walką wieczoru....
 Autor komentarza: Romko
Data: 19-03-2009 19:46:08 
Jasne, tez tak myślę.
 Autor komentarza: mik36
Data: 19-03-2009 20:53:46 
widzę że cenzura działa , no ładnie redakcjo :/
 Autor komentarza: dax51
Data: 19-03-2009 21:57:19 
GRANVORKA a czemu ADAMEK nie walczy w EU , taki znawvca z ciebie i widze , ze juz piszesz , ze nie znasz stawek jeszcze 2 tygodnie temu wszystko wiedziales . Ale z ciebie krotki gosciu .
 Autor komentarza: Laik
Data: 19-03-2009 22:17:15 
Zgadzam się z walerusem,Piękniś obije jakiegoś leszcza,ale i tak to będzie walka wieczoru.
 Autor komentarza: inzMamon
Data: 19-03-2009 23:58:12 
w tym czy w innym terminie walka Hopa z Adamkiem raczej sie odbedzie, z tego prostego powodu ze wszyscy powinni na niej solidnie zarobic; i bardzo dobrzy - bo my zarobimy kawał super emocji
 Autor komentarza: Crimson
Data: 20-03-2009 00:07:33 
Autor komentarza: Granvorka
Data: 19-03-2009 15:33:46
" Jesli bedzie walka Hopkins - Adamek to tylko jako walka wieczoru, praktycznie innej mozliwosci nie ma, jesli bedzie walczyl 11 lipca na gali HBO Floyd to jego walka bedzie walka wieczoru, to oznacza ze walka Adamka z Hopkinsem sie nie odbedzie sie 11 lipca (taka legenda jak Hopkins nie zgodzi sie by byc moze jego ostantia walka w karierze nie byla walka wieczoru - to wiaze sie tez z kasa).

Byly sobie plany walki Hopkins - Adamek 11 lipca "

Masz racje. Pamietam jak kilka miesiecy temu Hopkins mowil, ze nastepna walka musi odbyc sie na jednym z wiekszych obiektow typu MSG i musi to byc walka wieczoru.
Nie chce by Adamek walczyl najwazniejsza walke w karierze a ta nie byla "main event". Po za tym Mayweather przyjmuje bardzo nudny styl walki a mimo to o Adamku-Hopkins byloby ciszej niz o powrocie czarnego pieknisia...
 Autor komentarza: witekkrol
Data: 20-03-2009 10:24:48 
Ganvorka wypisuje bzdury .Wiem że pojedynek Adamka z Hopkinsem jest nie zagrożony, rozmawiałem z Tomkiem wczoraj.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.