To wystarczylo zeby obic Kelner-sa... ale Wawrzyk nic nie pokazal ciekawego tym razem... Troche sie zawiedlismy z kumplami... Mam nadzieje że wkoncu chlopak dostanie przeciwnikow na poziomie to wtedy bedzie mozna oceniac, wygrana z Boninem jakos nie imponuje... Haye pokazal jak to sie robi...
Autor komentarza: niezapominajek
Data: 04-03-2009 08:26:17
Nie zacina się tak jak wcześniej.
Autor komentarza: czerwony
Data: 04-03-2009 09:45:15
bez przesady, z boninem ładnie zawalczył, pokazał bardzo dobry boks. ostatnio było widać, że nie bardzo był zmotywowany - słaby rywal, nie narzucił tempa. po kilku naprawdę wymagających przeciwnikach trafił mu się słabszy.
Autor komentarza: Granvorka
Data: 04-03-2009 09:52:27
Wawrzyk - tak naprawde najwiecej wart zawodnik BKP w sensie doslownym czyli finansowym, duzy talent, bardzo mlody, no i przede wszystkim waga ciezka.
Autor komentarza: gonzo
Data: 04-03-2009 10:02:02
Waga ciezka czyli najnudniejasza kategoria wagowa w tym sporcie.
Autor komentarza: Undercover
Data: 04-03-2009 11:45:59
Andrzej Wawrzyk - Moja opinia o nim jest taka, że to średniak europejski, w walce z Boninem praktycznie ani razu go nie zamroczył, nie ma nokautującego ciosu a technika też nie jest cool , nie wiem czy jest sens sie podniecać wawrzykiem, widze podobieństwo do gołoty w jego mowie, też sie zacina, chociaż on ma dopiero 21 lat , co bedzie po 30stce hahah , chyba bedzie trzeba będzie użyć języka morsa haha.
Autor komentarza: tonio77
Data: 04-03-2009 12:33:02
niezapominajek tez wlasnie jak ogladalem tez wywiad to sie zastanawialem ze gdzies tu jest roznica:D:D:D teraz pamietam jak wszyscy mowili ostatnio ze sie zacina bla bla bla...a tu sie chlopak wyrobil szybciutko...moze w tej walce przeciwnik byl jaki byl ale ja uwazam ze z wawrzyka jeszcze beda ludzie..
Autor komentarza: Keniacz
Data: 04-03-2009 12:43:50
mi jakoś on na wielki talent niewygląda, trzeba poczekać na jakiś silniejszych przeciwników może wtedy pokaże na co go stać... narazie to taki europejski średniak.
Autor komentarza: otke
Data: 04-03-2009 13:08:45
pewnie że na razie to średniak, ale kto wie może za ok 5 lat coś z tego chłopaka będzie. Napewno będzie lepszy niż np Wach kiedykolwiek. Ale to trochę mało, mam nadzieje że za 2-3 lata powalczy o mistrzostwo europy.
Autor komentarza: czerwony
Data: 04-03-2009 13:14:00
:):):) jakie to polskie! zawsze mnie to śmieszy.
koleś ma 21 lat, dopiero się uczy boksu - mimo tego, że już ma spore sukcesy jak na swój wiek i wagę w której walczy - a eksperci już orzekli, że to "europejski średniak", tak jakby dało się to stwierdzić przed "badaniem", czyli przed walkami z tymi "europejskimi średniakami".
wawrzyk bardzo dobrze zawalczył swoje ostatnie kilka walk, pokazał szybkość, technikę i siłę ciosu. to, że nie znokautował bonina, to zasługa tylko...bonina, który ani na moment nie odpuścił, walczył bardzo skoncentrowany, i bez dwóch zdań, chciał wygrać.
wawrzyk, jeśli będzie się tak dynamicznie rozwijał jak teraz, nie zmieni podejścia do boksu, będzie miał nadal możliwości, które ma już teraz...to za 5-7 lat BĘDZIE O NIM BARDZO GŁOŚNO.
Autor komentarza: payback
Data: 04-03-2009 13:55:56
Czemu ciagle wypominacie chlopakowi ze ma problemy z mowa? Jesli tak bardzo to was smieszy to widac musicie byc bardzo plytcy intelektualnie...
'to zasługa tylko...bonina, który ani na moment nie odpuścił, walczył bardzo skoncentrowany, i bez dwóch zdań, chciał wygrać.'
Nie zgadzam sie. Bonin nie zrobil tam nic zeby wygrac, prawie nie atakowal. On walczyl zeby przetrwac caly dystans.
Autor komentarza: overhand
Data: 04-03-2009 14:23:24
D0kladnie to ze wypomina sie komos wade wymowy swiadczy tylko o totalnym prostactwie! Osobiscie wierzę w tego chłopaka ,ale musie sie jeszcze wiele nauczyc.
Autor komentarza: Taurus
Data: 04-03-2009 14:30:24
Zgadzam się z ostatnimi komentarzami nie ma co wyśmiewać się z wady wymowy Andrzeja, tak zachowują się dzieciaki w podstawówce. Nie każdy jest doskonały.
Wawrzyk ma potencjał nie wiem czy na światową kariere ale na pewno na europejską. Jeśli bedzie dobrze prowadzony to za kilka lat gdy trochę okrzepnie będzie spora pociecha z niego.
Autor komentarza: konga32
Data: 04-03-2009 14:34:51
Podałby mi ktoś tytuł kawałku przy którym Wawrzyk wchodzi na ring? z gory THX
Autor komentarza: beerdrinker
Data: 04-03-2009 14:42:46
chłopak ma jeszcze 3 ,4 lata w tym czasie człowiek fizycznie jest w pełni dijżały i wtedy bedzie wiadomo na co go stać
Autor komentarza: beerdrinker
Data: 04-03-2009 14:54:15
a swoją droga to jak morzna boksować bez balansu ciałem ,Wawrzyk tego nie potrafi , jest sztywny , i pewni tak już pozostanie
Autor komentarza: beerdrinker
Data: 04-03-2009 15:00:16
wystarczyło by żeby bardziej balansował ciałem , a wtedy boks w jego wykonaniu był byn naprawde dobry
Autor komentarza: lukaszenko
Data: 04-03-2009 17:08:10
Zgubi z brzuszka oponke, nabierze troszke masy miesniowej, poprawi troszke sile ciosu, nabierze doswiadczenia i bedzie wymiatal...mlody jest a talent ma wrodzony..
Autor komentarza: overhand
Data: 04-03-2009 17:12:20
Wawrzyk ma silny prawy krzyżowy.
Autor komentarza: tonio77
Data: 04-03-2009 20:18:39
ja nie wypominalem mu wymowy...tylko pisalem w pozytywnym kontekscie ze sie bardzo szybko wyrobil w wypowiedziach, wywiadach i wogole bo pamietalem ze duzo ludzi po ktoryms tam wywiadzie gadalo glupoty ze sie zacina i takie tam...
Autor komentarza: APolachowski
Data: 04-03-2009 22:12:34
Nie wazne chyba jak ktos sie wyslawia tylko jak prezentuje sie na ringu a co do umiejetnosci Andrzeja to mysle ze ma wystarczajaco duzo czasu postep w sprawach techniki i wierze w to ze Fiodor Lapin ni pozwoli na to by chlopak sie zepsul. Najlepszego dla Andrzeja. Mysle ze jego czas jeszcze nasapi.
Autor komentarza: otke
Data: 05-03-2009 08:35:30
Powszechnie uwielbiany(w Polsce) Gołota też mistrzem erudycji nie jest a fizycznie i technicznie prezentował się bardzo dobrze..
Mam jednak nadzieje że ta wada wymowy nie była spowodowana u Wawrzyka nerwowością, bo po kilku latach stresów i ciężkich walk mógłby stać się takim nerwusem nie trzymającym ciśnienia i poddającym najważniejsze walki jak Gołota. A tego byśmy nie chcieli.
Autor komentarza: overhand
Data: 05-03-2009 13:35:13
otke ... opierasz swoje glupawe domniemania na faktach jak lekarz czy na domyslach jak znachor ? Odpie..lcie sie od tego jak chlopak mowi w koncu! Pozatym nie sadze zeby wada wymowy Goloty wplywala na sprzedane walki. (ciekawe czy to skasujecie...)
Autor komentarza: otke
Data: 05-03-2009 15:03:55
overhand, użyj swojej ręki w kibelku, bo do pisania(i myślenia) się nie nadajesz..poza tym widzę że nie za bardzo rozumiesz o co chodzi. Wytłumaczę ci to jeszcze raz jak dzieciakowi: Gołota nie sprzedawał walk, takich beznadziejnych przegranych chyba nikt by nie kupił, poprostu nie wytrzymywał psychicznie. A Wawrzyk choć ma talent powinien popracować nad swoją psychiką żeby nie skończyć jak Gołota.
"opierasz swoje glupawe domniemania na faktach jak lekarz"- sugerujesz że opierający się na faktach lekarze są głupi, lub że głupio postępują? hehe
Autor komentarza: overhand
Data: 05-03-2009 15:30:35
otke..." 1.
sugerujesz że opierający się na faktach lekarze są głupi, lub że głupio postępują? hehe " -oczywiscie ze w wielu przypadkach tak.(chociazby przepisujac lekarstwa powodujace wiele skutków ubocznych zamiast zastosowac odpowiednia diete o ktorej w sumie nie wiedza nic bo sie tego nie uczą)
2. Nic mi nie tlumacz bo boboks znasz tylko z internetu i telewizji nawet nie wiesz jak pachna rekawice.
3. Golota nie sprzedawal walk ? heh Pewnie gdyby Perszing zyl dane by ci bylo poznac prawde na ten temat.
4. Mam piekna dziewczyne i nie "uzywam reki" chyba ze ona chce popatrzec :)
5.Wystarczy ze Ty dales popis myslenia: "Mam jednak nadzieje że ta wada wymowy nie była spowodowana u Wawrzyka nerwowością, bo po kilku latach stresów i ciężkich walk mógłby stać się takim nerwusem ..." -tego nie warto komentowac...jestes zalosny.
Autor komentarza: otke
Data: 05-03-2009 17:25:56
1. no jak się znasz lepiej to radzę sie wybrać do neurologa póki nie jest za pózno. Marchewka na góza mózgu nie pomorze..
2. niby skąd te wnioski? pewnie sam nigdy nic nie trenowałeś i stąd te farmazony..
3. nie wypowiadaj się na tematy o których nie masz pojęcia. Polecam obejrzeć reakcje pershinga na widok Gołoty poddającego walkę z Grantem. Jest to dostępne. Jeżeli udawał to chyba powinien dostać oscara.
4. każdy chłopak z prowincji tak mówi. swoją drogą rózne są zboczenia, ale jak lubicie to się przy niej zabawiaj ile tam chcesz. drugą ręką możesz obstawiać walki gołoty(te sprzedane).
5. z twoich ust to brzmi jak komplement, dziwaku
Autor komentarza: overhand
Data: 05-03-2009 18:05:46
otke ...naogladal sie telewizji i swiruje tutaj mentora ,jak mozna prorokowac Wawrzykowi jakies krzywe historie w kerierze boksera z powodu tego że chłopak ma wade wymowy?!!!ty chory hipokryto... to przykre i zalosne.
Autor komentarza: otke
Data: 05-03-2009 19:37:32
ty nawet nie potrafisz czytać ze zrozumieniem imbecylu, a myslałem że jak ci ponumeruje zdania to będziesz miał łatwiej. Nie dałeś rady. Żałosne jest to, że niejaki over"Hand" zarzuca Andrzejowi Gołocie sprzedawanie walk. Tylko dlatego, że jemu się coś wydaje obrzuca ludzi błotem. Nieładnie
Co do Wawrzyka, jeżeli chłopak ma problemy z wymową z powodu np dużej nerwowości(tak jak mój kolega bity przez ojca) to powinien popracować z psychologiem. Wiadomo, że boks to stresujące zajęcie i lepiej gdyby Wawrzyk sobie z tym poradził zanim zacznie mieć powarzne problemy. A uwierzcie, że jak zaczną się powarzni rywale to nerwowośc zacznie się zwiększać. Ale to tylko chipoteza, jeżeli przyczyna jest inna to ok. Ja Andrzeja bardzo lubie i życze mu jak najlepiej, zreszta wierzę, że jego promotor wie najlepiej co ma robić.
Autor komentarza: overhand
Data: 06-03-2009 03:24:01
otke... cwelu zlam juz pysk i chuj ci w dupe, daj boze jak najglebiej
Autor komentarza: overhand
Data: 09-03-2009 02:31:45
Andzrejku... lej ich wszystkich i nie przejmuj sie niczym ! :]
koleś ma 21 lat, dopiero się uczy boksu - mimo tego, że już ma spore sukcesy jak na swój wiek i wagę w której walczy - a eksperci już orzekli, że to "europejski średniak", tak jakby dało się to stwierdzić przed "badaniem", czyli przed walkami z tymi "europejskimi średniakami".
wawrzyk bardzo dobrze zawalczył swoje ostatnie kilka walk, pokazał szybkość, technikę i siłę ciosu. to, że nie znokautował bonina, to zasługa tylko...bonina, który ani na moment nie odpuścił, walczył bardzo skoncentrowany, i bez dwóch zdań, chciał wygrać.
wawrzyk, jeśli będzie się tak dynamicznie rozwijał jak teraz, nie zmieni podejścia do boksu, będzie miał nadal możliwości, które ma już teraz...to za 5-7 lat BĘDZIE O NIM BARDZO GŁOŚNO.
'to zasługa tylko...bonina, który ani na moment nie odpuścił, walczył bardzo skoncentrowany, i bez dwóch zdań, chciał wygrać.'
Nie zgadzam sie. Bonin nie zrobil tam nic zeby wygrac, prawie nie atakowal. On walczyl zeby przetrwac caly dystans.
Wawrzyk ma potencjał nie wiem czy na światową kariere ale na pewno na europejską. Jeśli bedzie dobrze prowadzony to za kilka lat gdy trochę okrzepnie będzie spora pociecha z niego.
Mam jednak nadzieje że ta wada wymowy nie była spowodowana u Wawrzyka nerwowością, bo po kilku latach stresów i ciężkich walk mógłby stać się takim nerwusem nie trzymającym ciśnienia i poddającym najważniejsze walki jak Gołota. A tego byśmy nie chcieli.
"opierasz swoje glupawe domniemania na faktach jak lekarz"- sugerujesz że opierający się na faktach lekarze są głupi, lub że głupio postępują? hehe
sugerujesz że opierający się na faktach lekarze są głupi, lub że głupio postępują? hehe " -oczywiscie ze w wielu przypadkach tak.(chociazby przepisujac lekarstwa powodujace wiele skutków ubocznych zamiast zastosowac odpowiednia diete o ktorej w sumie nie wiedza nic bo sie tego nie uczą)
2. Nic mi nie tlumacz bo boboks znasz tylko z internetu i telewizji nawet nie wiesz jak pachna rekawice.
3. Golota nie sprzedawal walk ? heh Pewnie gdyby Perszing zyl dane by ci bylo poznac prawde na ten temat.
4. Mam piekna dziewczyne i nie "uzywam reki" chyba ze ona chce popatrzec :)
5.Wystarczy ze Ty dales popis myslenia: "Mam jednak nadzieje że ta wada wymowy nie była spowodowana u Wawrzyka nerwowością, bo po kilku latach stresów i ciężkich walk mógłby stać się takim nerwusem ..." -tego nie warto komentowac...jestes zalosny.
2. niby skąd te wnioski? pewnie sam nigdy nic nie trenowałeś i stąd te farmazony..
3. nie wypowiadaj się na tematy o których nie masz pojęcia. Polecam obejrzeć reakcje pershinga na widok Gołoty poddającego walkę z Grantem. Jest to dostępne. Jeżeli udawał to chyba powinien dostać oscara.
4. każdy chłopak z prowincji tak mówi. swoją drogą rózne są zboczenia, ale jak lubicie to się przy niej zabawiaj ile tam chcesz. drugą ręką możesz obstawiać walki gołoty(te sprzedane).
5. z twoich ust to brzmi jak komplement, dziwaku
Co do Wawrzyka, jeżeli chłopak ma problemy z wymową z powodu np dużej nerwowości(tak jak mój kolega bity przez ojca) to powinien popracować z psychologiem. Wiadomo, że boks to stresujące zajęcie i lepiej gdyby Wawrzyk sobie z tym poradził zanim zacznie mieć powarzne problemy. A uwierzcie, że jak zaczną się powarzni rywale to nerwowośc zacznie się zwiększać. Ale to tylko chipoteza, jeżeli przyczyna jest inna to ok. Ja Andrzeja bardzo lubie i życze mu jak najlepiej, zreszta wierzę, że jego promotor wie najlepiej co ma robić.