ADAMEK vs GOŁOTA W CZERWCU?

Ziggy Rozalski nie wyklucza, że w czerwcu mogłoby dojść do polskiej walki stulecia - starcia w wadze ciężkiej  dwóch najbardziej znanych na świecie   bokserów z kraju nad Wisłą  - Andrzeja Gołoty  (41-7-1, 33 KO)  z Tomaszem Adamkiem (37-1, 25 KO). Niezbędnym warunkiem organizacji pojedynku Gołota - Adamek jest zainteresowanie ze strony stacji Polsat.

Ziggy Rozalski to długoletni przyjaciel i menadżer Gołoty, a także obecnie menadżer Adamka.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: waden14
Data: 28-02-2009 09:39:23 
Odradzam walki i Adamkowi i Gołocie. Adamek niech walczy o unifikacje z Jonesem lub walke z Hopkinsem a Gołota lepiej żeby zawalczył z "kelnerem" a nie z gwiazdą na zakończenie kariery
 Autor komentarza: Szybkii20
Data: 28-02-2009 09:48:33 
posrało was... zostawcie Andrzeja i wage ciężką w spokoju... w wadze ciężkiej Tomek pujdzie w zapomnienie po co.. niech waczy tu, niech tłucze Roya ZJonesa, Hopkinsa, Dawsona i innych
 Autor komentarza: Granvorka
Data: 28-02-2009 09:57:33 
Przede wszystkim Golota juz nie powinien walczyc.

Gdyby jednak doszlo do walki to jezeli Golota bylby w maire sprawny - kwestia kontuzjowanej reki w walce z Austinem - to jeden z najbardzije mozliwych przebiegow walki jest taki.

Adamek ostro atakuje Golote na poczatku pierwszej rundy wiedzac ze Golota jest sztywny wtedy, a ze Golota nie zwykl padac po ciosach zawodnika de facto wagi polciezkiej to sztyywno przejmuje kilku bomb Adamka na szczeke a ze Adamek jak zdecydowaniej zaatakuje to zaraz cos obrywa- pokazala to walka z Banksem nawet - to dostaje prawy prosty Goloty, Goloty ktory jest prawdziwym ciezkim( taki cios wazy bardzo duzo, wiecej niz Banksa ) to pada na deski zamroczony...

Taka mala prowokacja z mojej strony.

Ciekaw jestem opinii kibicow na temat przebiegu takiej walki, do ktroej mam nadzieje nie dojdzie.
 Autor komentarza: Luton
Data: 28-02-2009 10:03:24 
ja sie obawiam, ze Adamek podpali sie na Hopkinsa (jeśli ten rzeczywiście chciałby zawalczyć z Polakiem) i zacznie kombinować z wagą, bo to Kat może stawiać warunki typu "Albo walczymy w 190lbs albo wcale"
 Autor komentarza: xxxxx
Data: 28-02-2009 10:06:52 
Gołoa ma mocną szczęke i jeśli sie przewraca to naprawde po potężnych bombach.Andrzej jest wyższy i trzymałby Tomka na dystans a jeśli Tomek dostał by taki cios od Gołoty jak dziś od banksa to były by deski.Przewagą Tomka była buy niewątpliwie szybkość.Jednak Tomek powinien zostać gdzie jego miejsce i walczyc w wadze Crousier , ale jeśli by się uparł i chciał walczyć z ciężkim to proponuje Holyego. Jednak mam nedzieje ,żę do tej walki nie dojdzie,
 Autor komentarza: czerwony
Data: 28-02-2009 10:07:43 
NIE!!!!!!!!!!!!
 Autor komentarza: Marquez71
Data: 28-02-2009 10:14:14 
jestem podobnego zdania Granvorka, może nie wyglądałoby to aż tak tragicznie dla Adamka ale moim zdaniem Tomek raczej by tej walki nie wygrał...Poza tym ja jestem zdania, że Polacy nie powinni się na wzajem wyniszczać, niby Gołota już jest u schyłku kariery ale to nie znaczy że ma go definitywnie skończyć inny polski zawodnik. Jak już by się uparlito mogliby zorganizować taki pojedynek pokazowy jak jakiś czas temu miał diablo , wiem że był nudny jak flaki z olejem ale chłopaki pewnie by się lepiej postarali:P
 Autor komentarza: cacodemon
Data: 28-02-2009 10:17:57 
Gołota w starciu ze słabszymi rywalami nie jest sztywny, więc z Adamkiem nie byłby. Wygrałby przez KO i to bardzo szybko
 Autor komentarza: pingwin
Data: 28-02-2009 10:21:40 
nie chce tej walki
 Autor komentarza: tysiok
Data: 28-02-2009 10:26:30 
Ja rowniez nie chce tej walki !
Nawet nie ma sensu uzasadniac tej wypowiedzi .
 Autor komentarza: Rossi46
Data: 28-02-2009 10:27:38 
Jak zwykle głupoty gadaja !! juz wczesniej pisało o tej walce a wszytsko to bylo wymyslone !!
 Autor komentarza: Olaf
Data: 28-02-2009 10:29:57 
Przeanalizujmy co mogliby zyskać i stracić obaj Polacy w tej potyczce. Gołota - w razie wygranej powrót do rankingów (może) i satysfakcja, w razie przegranej koniec kariery. Adamek - w razie wygranej nic oprócz satysfakcji, w razie przegranej zniszczenie sobie kariery. Ten kto chce tej walki tak naprawdę nieświadomie (albo świadomie) niszczy jednemu z nich karierę czyli w gruncie rzeczy życzy polskim bokserom źle. Czemu mamy niszczyć polskim bokserom kariery? Za dużo mamy dobrych bokserów? Jaki jest sens organizowanie bratobójczych pojedynków? W takiej walce polski boks może tylko stracić.
 Autor komentarza: preston85
Data: 28-02-2009 10:44:13 
Szkoda Andrzeja, Tomek swoimi świetnymi walkami w stanach podebrał mu fanów, stacje telewizyjne w Polsce jak i w USA, kiedy wychodzi do ringu kibice wiedzą, że zobacza prawdziwego wojownika który będzie walczył jak najlepiej potrafi, natomiast z całym szacunkiem i sympatia dla Andrzeja, kiedy on wychodził obawiali się ponownej kompromitacji ze strony Polaka. Andrzej był mega świetnym bokserem w latach 90, walczył z gwiazdami wagi ciężkiej, czasami jak równy z równym, ale teraz swoje 5 minut ma Tomek Adamek który jestem przekonany wykorzysta je jak najlepiej. Andrzej dziękujemy Ci, ale czas zawiesić rękawice na kołku i zamiast domagać sie walkki z Tomaszem, wspierać go w narożniku.
 Autor komentarza: cacodemon
Data: 28-02-2009 10:56:04 
Wiadomość została ocenzurowana, ponieważ jest niezgodna z regulaminem. Użytkownik cacodemon piszący z IP: 83.11.188.74 dostaje ostrzeżnie. Jeśli będzie dalej łamał regulamin, zostanie usunięty ze społeczności użytkowników serwisu.

 Autor komentarza: Olaf
Data: 28-02-2009 11:03:12 
kakaowy demonie - tutaj już nikt cię na poważnie nie bierze, na tej stronie już jesteś skończony.
Do redakcji - ile razy ten osobnik będzie mógł wyzywać wszystkich dookoła zanim coś zrobicie?
 Autor komentarza: pio
Data: 28-02-2009 11:03:53 
Bez sensu!!
 Autor komentarza: novaq
Data: 28-02-2009 11:09:29 
TOMASZ DOBRY JESTES,co tu duzo gadac.Nie czas na golote,on mial swoje 5 minut.TERAZ JEST TWOJ CZAS!TAK TRZYMAC,GRATULACJE I OBY DO PRZODU!
 Autor komentarza: preston85
Data: 28-02-2009 11:10:29 
Ja tutaj jestem zalogowany od 3 dni i już mnie zaczyna wkurzać ten "cacodemon" ja nie wiem kto sie podszywa pod tego nicka, może jakiś zakompleksiony bokser któremu nie wychodzi tak jak powinno i zazdrości teraz Tomaszowi? , ale wydaje mi sie , że to zwykły oprych, niech sobie pisze.. to on sie kompromituje.
 Autor komentarza: Cantanis4
Data: 28-02-2009 11:10:32 
Tomek jest najlepszy w junior ciężkiej i niech przy tym zostanie i zunifikuje pasy... Walka a Andrzejem nic mu nie da jedynie może zaszkodzić... Andrzej najlepsze lata ma już za sobą... Ta walka i tak by nie pokazała kto jest najlepszym z Polaków... Gdyby Andrzej był jak z przed 10 lat to by nie dał najmniejszych szans Adamkowi nawet jeżeli Tomek był w obecnej formie... Tomek jest teraz najlepszy i niech tak zostanie walka można powiedzieć brato bujcza nie ma sensu... Tomek czekam na kolejne wspaniałe walki... Bez wątpienia jesteś najlepszy w junior ciężkiej... Zdobądź wszystkie prestiżowe pasy i przejdź do historii tego Ci życzę.
 Autor komentarza: pjaxz
Data: 28-02-2009 11:27:45 
Proszę nie róbcie tego polskim kibicom boksu, Tomkowi i Andrzejowi. Walka kompletnie bezsensu. Oby do niej nigdy nie doszło za co 3mam kciuki
 Autor komentarza: pjaxz
Data: 28-02-2009 11:37:13 
Poza tym w HW są praktycznie same "konie" przewyższające znacznie Tomka warunkami fizycznymi (przez co walka w dystansie byłaby raczej niemożliwa i lewy prosty na nic by się nie przydał), praktycznie każdy w HW dysponuje siłą ciosu Banksa. Mam gorącą nadzieję, że Tomek zostanie w CW i dostanie walkę życia za duże pieniądze, na które niewątpliwie zasługuje. Idealny scenariusz to czerwiec - Hopkins, RJJ etc. i pod koniec roku rewanż z USS.
 Autor komentarza: otke
Data: 28-02-2009 11:45:49 
Dzisiejszy Gołota to już cień samego siebie z np przed 5 lat. Równie dobrze mógłby przegrać z Adamkiem, pokazały to ostatnie walki, jak chwiał się po ciosach powolnego McBridgea, jak padł po pojedyńczym ciosie Austina który do puncherów się nie zalicza. Jego ciało i psychika są w złej formie, widać to po wypowiedziach i coraz częstszych kontuzjach. Stary Rozalski chciałby jeszcze zarobić na Andrzeju ile się da więc wymyśla takie bezsensowne walki które tylko jemu coś dadzą. Mam nadzieje że do takiego starcia nie dojdzie, totalna bzdura pod tytółem nabijanie kasy Rozalskiemu.
 Autor komentarza: Sake1986
Data: 28-02-2009 12:50:20 
tylko nie to:/ kasa kasą ale ta walka nie powinna sie odbywac:/
 Autor komentarza: radek
Data: 28-02-2009 13:09:14 
nie.
 Autor komentarza: golota86
Data: 28-02-2009 13:11:12 
Otke...Siła tych cepów McBride'a była naprawdę ogromna a to że nie padł po nich świadczy tylko o tym jak mocną szczękę miał/ma Andrzej.Nie porównywałbym więc tu McBride'a z Adamkiem.Gołota po ciosie Adamka na pewno by nie padł.

Z całą resztą się zgadzam.Taka walka nie ma sensu.Gołota juz nic do boksu nie wniesie,emerytura tylko i wyłącznie.Adamek jest u szczytu kariery ale jak bedzie ją prowadził Rozalsky to cienko to widze.Zyguś liczy tylko kasę dla swojego portfela.
 Autor komentarza: Ciosza
Data: 28-02-2009 13:19:43 
Bez sensu była by ta walka. Lepiej niech Adamek dominuje w wadze junior ciężkiej a co do Andrzeja miała być przecież rewanżowa walka z Austinem i jak narazie cisza..
 Autor komentarza: payback
Data: 28-02-2009 13:23:15 
Nie chcial bym widziec tej walki. To jakis cyrk na kolkach, nawet nie wiedzial bym komu kibicowac. Andrzej niech zakonczy lepiej kariere bo ostatnio sporo obrywal i jeszcze ktos go nie daj Boze posle do szpitala przez ciezkie KO. Juz troche nie ten wiek. Kiedys mogl byc mistrzem anie chcial, dzisiaj chce a juz nei moze...
Moze EBU ze Skeltonem na pozegnanie kibicow?
 Autor komentarza: BOKSER29
Data: 28-02-2009 13:34:00 
Byłby to niepowazny krok Adamka gdyby walczył z Gołota.Udownodnił Nam ze jest najlepszy w swojej kategorii ,wiec powninien w niej pozostac;-) Wolałbym ADAMEK vs WŁODARCZYK;-)
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 28-02-2009 14:04:52 
Zupełny bezsens nawet nie ma o co komentować. Adamek-Włodarczyk - jak najbardziej.
 Autor komentarza: spatriot
Data: 28-02-2009 14:22:21 
Totalna sciema . Oby do niej nie doszlo .
 Autor komentarza: kochamboks
Data: 28-02-2009 14:37:27 
Adamek obojętnie gdzie by nie walczył robi to mądrze i dobrze a Gołota to zwyczajne 4 litery. Mistrzunio klaunowania w cyrku. Dostał jak Mollo chłopczyka o jakim raczej wcześniej nikt nie słyszał to wygrał co było do przewidzenia a dostał chłopa w swoim wieku to hity były jakie spylanie wypranym pyskiem, kucanie jak dziecko w rogu, turlanie jak beczka? Taki z niego bokser jak ze mnie zakonnica spowiednica pierwsza.
Tak z innej beczki to ma ktoś Galę boksu w Krośnie?
 Autor komentarza: dugen
Data: 28-02-2009 15:34:49 
Gołota to najlepszy zawodowy polski ciezki. Jego prime niestety wypadło na cudowne lata 90 :(
Ta walka się nie odbędzie tak jak nieodbyla się walka z Saletą którego defakto Gołota by zabił bo mimo tego, że w europie Saleta zrobił jakomś tam kariere to w Stanach był by kimś w rodzaju Lewrensa. Tak samo jak i nieodbedzie się walka z Hopkinsem bo ów pan zapowiada koniec kariery.
Adamek dał swietna walke jest młody, silny utalentowany nie nierozmienia swojego talentu na drobne i nie uczestniczy w cyrkach tylko tak jak dzisiejszej nocy dawał dobry boks a ludzie go docenia tak jak Hopkinsa. Bo na nazwisko trzeba sobe zapracować, narazie dobrze zaczoł. Niech walczy z Byrdem to dobra obcja!
 Autor komentarza: dugen
Data: 28-02-2009 15:38:05 
Byrd, Herbi może Holy na alimentowym dorobku hehe
Walka z Adrzejem niewazne czy wygrana czy przegrana bedzie dla polskich fanów rysom na jego karierze.
 Autor komentarza: Rossi46
Data: 28-02-2009 16:15:30 
Wiadomość została ocenzurowana, ponieważ jest niezgodna z regulaminem. Użytkownik Rossi46 piszący z IP: 213.158.196.86 dostaje ostrzeżnie. Jeśli będzie dalej łamał regulamin, zostanie usunięty ze społeczności użytkowników serwisu.

 Autor komentarza: jerry
Data: 28-02-2009 16:17:53 
Nigdy do tej walki nie powinno dojsc !!!! NIGDY . Nikt tego nie chce z kibicow . Czy wygralby Golota czy Tomek to bedzie tylko smutna farsa . Zadnemu z nich nie przyniesie chwaly . A kase to mozna tluc z wieloma nazwiskami . Zigi Rogalski czy Ty nie rozumiesz tego ? jestes Polakiem ? , Tomek nie daj sie namowic na ten numer ...
 Autor komentarza: lewyprosty
Data: 28-02-2009 20:32:36 
jerry - masz rację Ziggi po raz kolejny wywołuje awanturę wśród fanów boksu w Polsce. Nie podejrzewam z jego strony podstępu polegającego na tym ,że Adamek ma przegrać w Polsce z Gołotą po to by Andrzej zdobył upragniony pas. Pas mistrza świata miałby Tomek podarować koledze który pomógł mu w pierwszych krokach w USA. Innego sensu ta walka nie ma. Tomek ma trenera i to on powinien decydować kiedy i z kim bedzie walczył. Ziggi nie powinien w wywiadach opowiadać o planach, kasie i innych sprawach, które winny być do pewnego czasu tajemnicą.Szczególnie teraz nie powinno zdradzać sie planów by nie utrudniać negocjacji z następnym oponentem. jednym słowem Ziggi zostań profesjonalistą a nie przekaźnikiem wieści znad rzeki HUDSON...
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 28-02-2009 20:46:32 
Adamek vs Golota nikomu nie potrzebny pojedynek.
 Autor komentarza: Grzywa
Data: 01-03-2009 00:54:16 
Potrzebny i to bardziej Adamkowi niz Golocie. Adamek walczy w bardzo niepopularnej-czytaj maloplatnej-kategorii wagowej, gdzie nawet Haye nie zarabial kokosow. Ewentualna wygrana z Golata daje mu od razu niezla pozycje w mediach i szanse na walke za wieksze pieniadze. Adamek od kilku lat nie ukrywa ze to kasa stanowi dla niego najwyzszy cel "sportowy" i slusznie bo jest on jedynym zywicielem rodziny. Nie jest on tak jak piszecie szeroko rozpoznawlny w USA, jego ostatnie walki byly nadawane: z Cunnem w malo popularnej stacji TV i w piatek zas wczorajsza w Showtime ale w piatek wieczorem. Gdyby nie polska publicznosc to sala swiecilaby pustkami. Pewnie sami dobrze wiecie ze dopiero teraz moze przyjsc walka sobotnia na Showtime i moze nawet glowna wieczoru, choc pewnie nie od razu. PPV a wiec duze pieniadze dopiero pozniej. Banks nie jest dobrym ani uznanym/rizpoznawalnym bokserem a i walka byla toczona (odliczajac patriotyzm) w powolnym tempie. Showtime nastepna walke w Cruiserweight Adamka chce tylko z Cunnem, a wiec to nie jest takie proste. Bylo TKO ale sama walka nic ciekawego, dzisiejsza mysle iz bedzie o wiele ciekawsza. Adamek z nazwiskiem jeszcze nie walczyl, jedynie pomogl w rozpoznawalnosci jednemu ktory zreszta bez okazywania wdziecznosci stlukl go niemilosiernie.
 Autor komentarza: jerry
Data: 01-03-2009 03:08:12 
Nie mam nic przeciwko temu aby Tomek sprobowal sil w wadze ciezkiej za dwa , trzy lata ...zreszta to jego marzenie zdobyc Pas Mistrza wagi ciezkiej ...tylko co to ma wspolnego z Andrzejem Golota ...walka z Andrzejem nic mu nie daje a bez wzgledu na wynik straci niektorych kibicow albo raczej wielu ...Jest tyle leszczy w wadze ciezkiej nawet z pasami niektorzy i z nimi trzeba walczyc ...Zostawcie Golote juz w spokoju .
 Autor komentarza: Grzywa
Data: 01-03-2009 06:07:47 
Jerry o czym Ty piszesz? Te "leszcze" to Kliczko brothers. a moze mutant Walujew? Ty sobie naprawde wyobrazasz Adamka z jego 187cm naprzeciw nich? Znam Golote i poznalem Adamka na spotkaniu w Chicago i jakos nie moge sobie go wyobrazic w ciezkiej, jest duzo mniejszy od Goloty, Golota mniejszy od braci o mutancie nie ma co wspominac. Tomek to nie jest Tyson, ani Frazier wiec nich zostanie w criserweight albo walczy np z Boninem.
 Autor komentarza: swietypio
Data: 01-03-2009 09:59:22 
Gołota to zniszczony bokser, niech lepiej pomyśli o zdrowiu, a walka z lżejszym Adamkiem, który jest na topie i szybszy od wszystkich Andrzeja przeciwników to może być katastrofa. Gołota niech lepiej o zdrowiu pomyśli-narty zamiast boksu
 Autor komentarza: Crimson
Data: 01-03-2009 12:00:13 
Odpowiedzcie mi PO CO taka walka???
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 01-03-2009 14:32:04 
Andrzeju Golota koncz wasc wstydu oszczedz!!! Dobry bokser naprawde ale no kurcze chyba naprawde to juz przeszlosc i czas dla niego na emeryture. Nie to zeby sie go slabo ogladalo no ale normalnie szkoda chlopa jak on sobie te rece lamie.
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 01-03-2009 14:32:43 
Andrzeju Golota koncz wasc wstydu oszczedz!!! Dobry bokser naprawde ale no kurcze chyba naprawde to juz przeszlosc i czas dla niego na emeryture. Nie to zeby sie go slabo ogladalo no ale normalnie szkoda chlopa jak on sobie te rece lamie.
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 01-03-2009 14:33:16 
Andrzeju Golota koncz wasc wstydu oszczedz!!! Dobry bokser naprawde ale no kurcze chyba naprawde to juz przeszlosc i czas dla niego na emeryture. Nie to zeby sie go slabo ogladalo no ale normalnie szkoda chlopa jak on sobie te rece lamie.
 Autor komentarza: DOMISRAK
Data: 08-03-2009 17:37:06 
ADAMEK NIECH ROBI SWOJE!!!! GOLOTA NIECH ROBI SWOJE!!!!!
TA WALKA JEST ADAMKOWI NIE POTRZEBNA!!!!!!!!!
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.