ABRAHAM STAWIA PAVLIKA POD ŚCIANĄ

Kalle Sauerland poleciał do Stanów Zjednoczonych i nie zamierza stamtąd wyjeżdzać dopóki nie dostanie od Boba Aruma zgody na walkę Kelly Pavlika (35-1, 31 KO) z Arthurem Abrahamem(28-0, 23 KO).

- Jeśli ta walka ma dojść do skutku, musi to stać się teraz. Arthur niedługo przeniesie się do kategorii wyżej i wtedy będziemy mogli o niej zapomnieć - mówi przedstawiciel grupy Sauerland.

- Arthur po każdej walce przybiera na wadze jakies 5-6 kilo. Coraz trudniej przychodzi mu robienie limitu kategorii średniej. Możemy walczyć z Pavlikiem kiedykolwiek i gdziekolwiek. Oni planują mu kolejną walke w czerwcu w Cleveland. Chcemy żeby jego rywalem był tam Arthur - deklaruje osoba reprezentująca za oceanem czempiona IBF.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: swietypio
Data: 27-02-2009 11:24:01 
Daeaj Kelly, Abraham wcale nie taki straszny, tylko obrone troszke popraw
 Autor komentarza: dax51
Data: 27-02-2009 11:28:17 
Moglo by dojsc do tej walki . Za dzo mistrzow sie narobilo w middleweight . Stawiam na ABRAHAMA . No i najlepiej by bylo jak by zawalczyli w USA .
 Autor komentarza: swietypio
Data: 27-02-2009 11:35:23 
Do Rzeszy to Pavlik nie przyjedzie na 100%
 Autor komentarza: mirecki
Data: 27-02-2009 12:12:37 
Jeśli to prawda to szacunek dla Abrahama.
Niech jedzie do US i powalczy, szanse fifty/fifty.
No i radość dla kibiców.
Tylko co na to pan promotor ?? On lubi wal(ł)ki na terenach niemieckojęzycznych.
 Autor komentarza: swietypio
Data: 27-02-2009 12:15:53 
Floyd M ma wrucić.Może sporo przytyl i wpadnie pozamiatać średnią?Eh te marzenia...
 Autor komentarza: ogon
Data: 27-02-2009 13:29:02 
oby tym razem się udało dogadać na tą walkę czekają wszyscy jak nie teraz to kiedy...
 Autor komentarza: Wojslaw1
Data: 27-02-2009 13:42:56 
Pavlik wie że nie ma czego szukać z Abrahamem i nie zgodzi się na tę walkę.Potem Artur przeniesie się do super średniej a Pavlik będzie królikiem średniej obijając Duddych i Mory. Jak już mówiłem Pavlik to miszcz a nie mistrz.Takie podejście właśnie niszczy boks zawodowy.Federacje muszą się wzmocnić i nakazywać pewne walki pod groźbą nie utraty pasy ale zawieszeń w prawach zawodnika z dyskwalifikacją włącznie gdy ten będzie unikał walki.
 Autor komentarza: waden14
Data: 27-02-2009 14:21:38 
Zgadzam się z opinią powyżej, ale Pavlik nigdy nie zgodzi się na żadną unifikacje nawet z Duddym gdy on będzie miał tytuł. Dojdzie do tej walki i wygra Abraham. a o Pavliku za moment zapomnimy
 Autor komentarza: kosa
Data: 27-02-2009 15:36:10 
Drodzy redaktorzy a wy nie macie innego zdjęcia Abrahama?
 Autor komentarza: Taurus
Data: 27-02-2009 16:55:59 
Wojsław bez przesady miszczami to są Wałujew czy Erdei a nie Pavlik który ma na rozkładzie Mirandę, Zunige czy dwa razy Taylora. A unifikować tytułów wcale nie musi, fakt ze dla nas kibiców byłoby to niezłe wydarzenie.
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 27-02-2009 17:10:45 
Pavlik i Abraham to nie mistrzowie na miarę Haglera Leonarda Jonesa Hopkinsa...trudno. Pavlik jest widowiskowy ma warunki i wydolność ale boksersko trochę mu brakuje. Abraham jest schematyczny i ale poprawny technicznie i niezwykle konsekwentny. abrahama można cenić za to że nie idzie drogą niemieckich miszczów na swoim podwórku typu otke czy maske.
Zmiana wagi to dla Abrahama trudna sprawa bo superśrednia to nędzna waga i nie te pieniądze co średnia. Abraham jest mały nawet jak na średnią i w półciężkiej wyglądał by jak klocek.
W ewentualnej walce Abraham Pavlik raczej wygrał by Artur choć nie jestem tego pewien.(kibicowałbym i tak Pavlikowi). W Kazdym razie każdy bokser z wielkim talentem jak Jones czy Hearns bez trudu spuściliby wpierdol Arturowi i Kellemu
 Autor komentarza: Taurus
Data: 27-02-2009 17:34:02 
Co to znaczy "superśrednia to nędzna waga i nie te pieniądze co średnia"? Nędzna bo poziom cienki czy nedzna bo mała kasa?
Bo jak poziom ma być tam cienki to znaczy ze w sredniej jest tragiczny.
Superśrednia obecnie jest bardzo mocno obsadzona i o wiele ciekawsza niż kategoria niżej.
 Autor komentarza: Wojslaw1
Data: 27-02-2009 17:38:20 
W super średniej są Kessler,Bute,Inkin,Balzsay,Taylor,Froch,Andrade,Lardsen-to ma być nędza?Nędza to jest w średniej gdzie jest Abraham,Pavlik i ew.Sturm po czym jedno wielkie dno.Nawet drugoplanowi zawodnicy supermiddleweight-Miranda,Paschal,Berrio,Stieglitz,Dirrell,Ward to znacznie ciekawsi zawodnicy niż czołówka średniej-Duddy,Mora,Geale czy Elcock.Jak tam odejdzie Abraham to średnia będzie gorsza niż HW.
 Autor komentarza: Taurus
Data: 27-02-2009 17:55:45 
Dokładnie bardzo mocno obsadzona kategoria, nedza to jest w sredniej. Dawson też niedawno przebąkiwał że może zbijać do superśredniej.
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 27-02-2009 18:01:40 
Wojslaw1-nędzna waga a nie nędza w tej wadze. Oczywiście można powiedzieć że taka waga jacy w niej bokserzy ale niestety historyczne znaczenie ma ogromny wpływ pojmowanie wagi walk przez kibiców oczywiście idzie o kasę.Mistrz HW to nie mistrz Mistrz Cruiser
(nawet jeśli cruiser jest o niebo lepszy) a mistrz średniej to nie mistrz superhiperjuniorpółśredniej).
Oczywiście masz rację że superśrednia jest znacznie lepiej obstawiona ale i tak wszyscy jarają się Pavlikiem i Abrahamem a nie Taylorem, Inkim, Andradem,Butem itd. i tylko o to mi chodziło
 Autor komentarza: Granvorka
Data: 27-02-2009 18:11:21 
Abraham nie wykluczyl tez walki w polciezkiej, tylko kasa musi sie zgadzac.

Obecnie srednie to glownie trzy nazwiska - Sturm ,Pavlik i Abraham, ale nie zapominajmy ze w sredniej jest paru prospektow na horyzoncie na czele z Golovkinem, ktory juz niedlugo moze mistrzem swiata.
 Autor komentarza: Granvorka
Data: 27-02-2009 18:18:31 
Stonka oczywiscie ze bokserzy klasy i talentu pokroju Haglera,Hopkinsa czy Jonesa by wygrali z Abrahamem czy Pavlikiem ale to nic dziwnego bo tamte nazwiska to legendy,geniusze boksu zawodowego, ktorzy nie rodza sie ot tak, to sa najlepsi z najlepszych. Hagler by bardzo ciezko znokuatowal Pavlika, nie ma co do tego zadnych watpliwosci, Hopkins by wypunktowal Abrahama 120-108.
 Autor komentarza: Wojslaw1
Data: 27-02-2009 19:05:31 
Ok.Stonka teraz rozumiem.
Granvorka-jak dla mnie nie ma co stawiać w jednym szeregu Pavlika i Abrahama oraz Sturma-dwaj pierwsi są znacznie lepsi i nawet zwycięstwo z cieniem ODLH,który walczył w za dużej dla siebie kategorii tego nie zmienia.A prospecty prospectami,zobaczymy co z nich będzie.
 Autor komentarza: waden14
Data: 27-02-2009 19:36:47 
Waga średnia jest obecnie omijana przez największych. Albo młodzi zawodnicy decydują się walczyć w junior średniej jak Demetrius Andrade, mistrz świata amatorów 2007, albo tj. Danny Jacobs walczą w Super średniej, ale to z powodu małych pieniędzy i mało znanych nazwisk. A czy dla de la Hoyi była to za wysoka kategoria to można podyskutować. Cień na to kładzie porażka z Hopkinsem ale to powodem do wstydu chyba nie jest. Na pewno Sturm odstaje od Abrahama i Pavlika ale jest mistrzem
 Autor komentarza: praga
Data: 27-02-2009 23:59:21 
abraham ma jaja
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.