ROZMOWA Z TOMASZEM ADAMKIEM

27 lutego w usytuowanej w Newark hali Prudential Center Tomasz Adamek (36-1, 24 KO) stoczy swoją pierwszą walkę w obronie tytułu mistrza świata wagi junior ciężkiej federacji IBF. Rywalem Polaka będzie niepokonany Amerykanin Johnathon Banks (20-0, 14 KO).

Zapraszamy do lektury zapisu rozmowy z „Góralem”, który w najbliższym pojedynku oprócz pasa IBF na szali położy również miano najlepszego zawodnika na świecie w limicie  wagowym 200 funtów.

Michał Koper: Tomek, z walki z tobą w ostatniej chwili zrezygnował BJ Flores. Byłeś rozczarowany takim obrotem sprawy?
Tomasz Adamek: Rzadko się słyszy, żeby ktoś, kto dostaje szansę walki o pas mistrzowski, rezygnował z niej. Najwidoczniej stwierdził, że nie będzie mu łatwo i wolał poczekać.

MK: Sądzisz, że przestraszył się ciebie?
TA: Ja z walki o mistrzostwo świata bym nie zrezygnował. Czasem trzeba podjąć ryzyko.

MK: Jak wygląda sprawa walki z Johnathonem Banksem? Kontrakt już podpisany?
TA: Formalnie jeszcze nie, bo podpisanie kontraktu wymaga dopełnienia pewnych procedur i nie trwa jeden dzień, ale wszystko jest już dograne i na dzień dzisiejszy mogę powiedzieć, że będę z nim boksował. Banks się na walkę zgodził, ja również. Kontrakt oficjalnie podpisany będzie najprawdopodobniej w przyszłym tygodniu.

MK: Po rezygnacji Floresa, braliście jeszcze pod uwagę jakiegoś innego przeciwnika niż Banks, na przykład Braithwaita?
TA: To nie my wybieraliśmy rywala. Szukała go telewizja Showtime i jej najbardziej odpowiadał Banks. Oni mieli decydujące zdanie.

MK: Widziałeś go w akcji?
TA: Widziałem jego walkę z Vincenzo Rosisto.

MK: Myślisz, że będzie ci odpowiadał? To jednak kawał chłopa- 191 cm, potrafi uderzyć…
TA: Jaki by nie był, trzeba wyjść i walczyć. Jeśli chcę być najlepszy, muszę wygrywać z każdym. Nie mam wątpliwości, że będę lepszy, pokażę znów dobry boks. Powinienem być szybki w porównaniu z nim. Z tego co widziałem, to wydaje mi się, że jest ciut wolniejszy niż ja. Liczę na to, że szybkość będzie w tej walce moim atutem.

MK: Twoi promotorzy mają już jakieś pomysły na twoją dalszą karierę? Cała waga junior ciężka, może poza Guillermo Jonesem, to teraz Europa…
TA: Te sprawy nie zależą ode mnie. Najpierw muszę wygrać z Banksem, a potem, mam nadzieję, zrobimy jakiś duży „deal” z kimś znanym- Ziggy rozmawiał z menadżerem Roy’a Jonesa Jr na temat walki w czerwcu. Zobaczymy… Tak naprawdę w Stanach o wszystkim decydują stacje telewizyjne, które wykładają duże pieniądze i musimy się do nich dostosować.

MK: Czyli najważniejsze będą „nazwiska”, niekoniecznie kolejne obrony pasa mistrzowskiego?
TA: Oczywiście, że tak. Ludzie przychodzą na „nazwiska”. Jeśli wygrasz z „nazwiskiem”, automatycznie ty stajesz się „nazwiskem”. Tak to jest w tym biznesie…

MK: Część kibiców zastanawia się, czy twoja kariera nie potoczy się tak, jak to było w przypadku Andrzeja Gołoty- weźmiesz szybko walkę z kimś ze ścisłej czołówki i skończy się to przegraną…
TA: Ja w tym roku kończę 33 lata, nie jestem już najmłodszy, a nie planuję walczyć do czterdziestki. Jeśli dostanę teraz dużą walkę, to ją wezmę.

MK: Ile sobie dajesz jeszcze walk na ringu zawodowym?
TA: Nie wiem. W tym roku po Banksie planujemy jeszcze pojedynek w czerwcu i na jesieni. W tym roku trzy walki. 

MK: Bierzecie pod uwagę rewanż z Cunninghamem?
TA: Jeżeli Cunningham "dobije się” do tego rewanżu, to na pewno z nim zaboksuję. Ja się nie boję nikogo.

MK: W narożniku Banksa stał będzie Emanuel Steward, który już na początku twojej kariery przepowiadał ci duże wyniki. Myślisz, że będzie w stanie cię dobrze "rozpracować”?
TA: Nie jestem przekonany do końca, czy Stewart trenuje na co dzień Banksa. Z tego, co wiem, to raczej go promuje niż trenuje na sali.

MK: Kiedy dolatuje do ciebie trener Andrzej Gmitruk?
TA: Spodziewam się go w środku następnego tygodnia. 

MK: Jesteś cały czas w treningu?
TA: Oczywiście. Od poniedziałku dwa razy dziennie mam treningi fizyczne, siłowo-wytrzymałościowe. Cały czas intensywnie pracuję na sali treningowej.

Tomasz Adamek tytuł mistrza świata wagi junior ciężkiej federacji IBF wywalczył 11 grudnia 2008 roku, pokonując na punkty Steve'a Cunninghama. Wcześniej w latach 2005-2007 był czempionem WBC w kategorii półciężkiej.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: drag
Data: 15-01-2009 01:35:40 
Adamek jak chce nazwisk to powinien raczej wrocic do wagi pol-ciezkiej
 Autor komentarza: Granvorka
Data: 15-01-2009 01:40:55 
"Część kibiców zastanawiają się, czy twoja kariera nie potoczy się tak, jak to było w przypadku Andrzeja Gołoty- weźmiesz szybko walkę z kimś ze ścisłej czołówki i skończy się to przegraną…"
Dokladnie, wbrew pozorom Golota byl zle prowadzony, jak mozna dac bokserowi ktorego najwiekszym osiagniciem bylo pokonanie D.Nicholsona piesciarza uchodzacego za najlepszego w swojej wadze - Ridicka Bowe, jak mozna dac zawodnikowi po dwoch mega wyczerpujacych bataliach z Bowe kolejnego wielkiego asa... -Lewisa
Golota skonczyl Bowe , po walkach z Bowe i z Lewisem Golota juz nigdy nie byl tym samym- swietnym piesciarzem...
 Autor komentarza: menyy
Data: 15-01-2009 01:49:01 
podobno Golota sparowal z Lewisem zanim doszlo do ich walki, ktos wie jaki byl przebieg ich sparingow?
drag - Adamek zmienil kategorie po to, zeby nie bylo powtorki z Dawsona, majac 33 lata juz nie jest latwo odwadniac sie przed kazda walka i walczyc potem na 100 %
 Autor komentarza: Luton
Data: 15-01-2009 02:33:14 
w USA Adamek niech nie liczy na duże walki, bo CW za Oceanem to druga liga HW. Termin walki z Banksem to zapewne sprawka Showtime. Telewizja stawia warunki, a Mistrz tylko podpisuje.
 Autor komentarza: darecki
Data: 15-01-2009 02:42:48 
Mam nadzieje na kolejna dobra i wygrana walke Adamka.
 Autor komentarza: grzechu78
Data: 15-01-2009 06:07:22 
tez mam taka nadzieje i mam zamiar postawic na niego pare złotych.
 Autor komentarza: grzechu78
Data: 15-01-2009 06:21:06 
wydaje mi się że ta walka bedzie podobna do paqiao-de la hoya. zwyciezy szybkosc czyli Adamek
 Autor komentarza: sajmon
Data: 15-01-2009 07:10:02 
A ja boję się powtórki z walki Adamek-Dawson. Tak, tak, wiem: wtedy był fatalny trener, brak porozumienia, zbijanie prawie ośmiu kilo tuż przed walką, no i Banks to nie Dawson. Ale przerwa między bojem z Cunem i Banksem jest bardzo krótka.
Tomek wyjdzie przygotowany nie na sto, a może na 80-90 procent. Banks to tak naprawdę wielka niewiadoma: zaliczył efektowne zwycięstwa (Mayfeld), ale i męczył się z Rossito.
Uważam, że jest w zasięgu Tomka i Polak będzie faworytem, ale nie byłbym taki pewny zwycięstwa.
Ps. Obejrzałem sobie po raz kolejny starcie z Cunem i wiem jedno: gdyby Tomek przyjął takie bomby od Macciarinellego, Haye, Hide i jeszcze kilku innych cruiser, wszystko skończyłoby się przed czasem...
 Autor komentarza: Luton
Data: 15-01-2009 07:16:14 
Sajmon wyczuwam podobne analogie. Od razu mi sie skojarzyło: znowu czarny koleś, znowu niepokonany, krótki termin (czyt. dziwny tok przygotowań do walki), znowu Tomek faworytem (a u Polaków to już mega faworyt) itd.
 Autor komentarza: kazan
Data: 15-01-2009 07:35:15 
Banks jest nawet takiego samego wzrostu co Dawson - 191 cm ;) Jednak spokojnie Panowie, wierzmy, że Tomek poradzi sobie!
 Autor komentarza: Hicior
Data: 15-01-2009 08:23:15 
Kłamstwo kazan!Dawson był mniejszy od Tomka!!!
 Autor komentarza: Mario1977
Data: 15-01-2009 08:25:25 
Ludzie gdzie Dawson, a gdzie Banks ? Banks jest wolny jak ketchup w porównaniu z Dawsonem. Tomek powinien sobie spokojnie poradzić nawet mimo tej krótszej przerwy. Dawson wygrywa niewątpliwie talentem, ale przede wszystkim megaszybkością, a Banks nawet nie może o takiej pomarzyć. Nie ta liga.
 Autor komentarza: answer11
Data: 15-01-2009 08:34:40 
Tomek, jestesmy z Toba !!
 Autor komentarza: kazan
Data: 15-01-2009 08:49:58 
Hicior - Dawson ma oficjalnie 191 cm wzrostu.
 Autor komentarza: Taurus
Data: 15-01-2009 09:36:41 
Menyy, podobno Gołota radził sobie w tym sparingu z Lewisem ale z czasem doszło do bójki i musieli ich rozdzielać tak słyszałem ale czy to prawda to nie wiem.
 Autor komentarza: Danny
Data: 15-01-2009 09:47:42 
Fajne podejscie Tomka do sprawy i to cieszy bardzo mnie jako kibica.Faktem jest ,ze Tomasz musi brac najlepszych do pojedynków,ma swoje latka.Jak dalej bedzie miał takie tempo pojedynków i bedzie wygrywał z sama czołówką to zrobi sobie fajne nazwisko!Fajna sprawą było by zaboksowanie z jakims nazwiskiem,wątpie w to ,że to bedzie RJJ,chociaz wszytko jest mozliwe ale Roy z drugiej strony ma 40-lat i zrobienie wagie grubo ponad 80 kg moze stanowic problem.
 Autor komentarza: glaude
Data: 15-01-2009 10:01:04 
Tomek od dawna miał problemy z utrzymaniem limitu w półciężkiej. Może błędem było trzymanie go tyle lat w tej kategorii?
Trudno to teraz oceniać, bardziej polega to na "gdybaniu".
Co do podejścia Tomka do walki, mam takie samo zdanie jak Danny. To połączenie radości, optymizmu i spokoju jest dobrą prognozą przed walką.
 Autor komentarza: puncher48
Data: 15-01-2009 10:04:23 
Lekka obawa jest tym bardziej, iż w przeszłości walcząc w analogicznej sytuacji tylko z rywalem niewątpliwie większej klasy jakim był, jest i będzie Chad Dawson, "Góral" poległ ale tam na przebieg walki miały wpływ pewne niedociągniecia, które nie powinny mieć miejsca na tym poziomie, tu wydaję się, iż sytuacja jest o wiele lepsza, chociaż Banks to nadal spora niewiadoma, niby spokojnie do ogrania, ale....?, no właśnie jest jedno ale krótki okres odpoczynku i rywal nie do końca przeegzaminowany, dla Jonathona to pierwszy tak dobry przeciwnik albo się sprawdzi albo przepadnie z kretesem i tyle o nim będziemy słyszeli.
 Autor komentarza: WRIGHT
Data: 15-01-2009 10:05:05 
"Część kibiców zastanawia się, czy twoja kariera nie potoczy się tak, jak to było w przypadku Andrzeja Gołoty- weźmiesz szybko walkę z kimś ze ścisłej czołówki i skończy się to przegraną…".
To pytanie jest jakimś gigantycznym nieporozumieniem.Jak można porównywać 33 letniego byłego mistrza Swiata WBC w półciężkiej i obecnego IBF Cruiser do Gołoty, który wtedy był młodszy,nic nie osiągnął i miał nieporównywalnie większą i grożniejszą konkurencję w ciężkiej od Adamka w Cruiser,gdzie dodatkowo Tomek jest doświadczony i zaprawiony w bojach z silniejszymi fizycznie od siebie.
 Autor komentarza: grzechu78
Data: 15-01-2009 10:11:46 
Panowie. chłopina ma już 33 lata i talentu za dwóch. pojechał tam zarobić wreszcie odpowiednie na miare jego talentu pieniadze. z Briggsem była wojna, z ulrichem masakra a z Dawsonem wpadka. on to sobie juz wszystko w glowie poukladal - bedzie kosił nastepnych a kase fiskalną zabierał przed walką na ring juz wie o co tu chodzi i o co sie bije. przez najblizsze 3 lata nie ma kota na niego, a ten Banks bedzie do 6 rundy wchodził z porozbijanymi łukami i przestawionym nosem. dlaczego to wiem? bo spojrzcie na te nazwisko: Z. Rozalski. napewno znacie tego byka - w migawkach w tv, walkach, czesto go widac-on wie co robi. wypromuje Tomka bo na tym juz zeby zjadl. zeby nie D.King i pokusa duzej kasy to Golota inaczej prowadzony teraz by pewnie rzadzil z Kliczkami w w. ciezkiej. dlatego stawiam na Adamka. mam jego walki jeszcze z wizji sport. pamietacie? on ma jeszcze jakies 4 lata kariery. w tym momencie jest jakies 20 chlopa ktorych by nie uwalil w pol godziny na swiecie. stawiajcie na niego. ciekawe jakie beda kursy.
 Autor komentarza: Hicior
Data: 15-01-2009 10:20:23 
kazan oficjalnie Dawson wygrał z Johnsonem tak skwituje twoją wypowiedź odnośnie jego wzrostu
 Autor komentarza: Yaras72
Data: 15-01-2009 10:43:48 
Sylwetka Banksa:
http://www.bokser.fora.pl/perspektywiczni-zawodnicy,20/johnathon-banks-cruiserweight,595.html
 Autor komentarza: kazan
Data: 15-01-2009 10:50:15 
Hicior - szczerze mówiąc zgubiłem się w tym, o co Ci właściwie chodzi. Johnson zdecydowanie przegrał z Dawsonem. Zatem nie tylko oficjanie, ale również w rzeczywistości.
 Autor komentarza: Expert
Data: 15-01-2009 11:01:30 
Już widzę szanse Tomka z kimś pokroju Calzaghe,Hopkinsa czy Roya jonesa Jr. Tomek myśli,że jest wielkim bokserem tak jak oni,a to nie ta półka.
 Autor komentarza: Hicior
Data: 15-01-2009 11:26:11 
o to chodzi kazan że Dawson ma mniej wzrostu od Adamka a Adamek ma maksimum 189cm i tyle a oficjalne dane są często nie prawdziwe
 Autor komentarza: puncher48
Data: 15-01-2009 11:28:56 
Rzeczywiście Roy jest w wielkiej formie on wręcz wymłodniał, szkoda, że jego twarz po walce z Calzaghe mówiła co innego, Jones jr. to dzisiaj tylko nazwisko na które lecą stacje telewizyjne, a zarazem wyblakła legenda, stare dobre czasy dawno mineły i jeżeli Adamek będzie miał okazje to niech bierze z nim walkę bo szansa na pokonanie zruściałego już amerykanina jest olbrzymia, Calzaghe i Hopkins odpadają, tycie i cruiser ich nie interesuję bo tam nie ma kokosów.
 Autor komentarza: Danny
Data: 15-01-2009 11:42:30 
Adamek-187cm
Dawson -191

Hicior- takie dane podawała SchowTime i nie tylko.To są prawdziwe parametry tych zawodników.
 Autor komentarza: kazan
Data: 15-01-2009 11:49:07 
Dokładnie Danny. Ja również takimi danymi dysponowałem.
 Autor komentarza: payback
Data: 15-01-2009 11:52:58 
Czytalem kiedys ze Dawson nie ma nawet 190 cm. Amerykanie lubia sobie troche dodawac do wzrostu czy zasiegu ramion.
 Autor komentarza: Hicior
Data: 15-01-2009 11:55:48 
Nie są prawdziwe!!!Ludzie było nawet jak stali i Tomek mówił że jest od niego wiekszy,dane telewizyjne kłamią i tyle
 Autor komentarza: pio
Data: 15-01-2009 12:08:35 
To nie sa prawdziwe dane. Dawson jest nizszy od Tomka...!!
 Autor komentarza: menyy
Data: 15-01-2009 12:12:47 
dokladnie, wszyscy opieraja sie na oficjalnych danych a nikt nie pamieta , ze jak Adamek stal naprzeciwko Dawsona(nie garbil sie) to byl od niego wyzszy...
 Autor komentarza: Danny
Data: 15-01-2009 12:32:23 
Moze taka fotka była:)Dawson jest wyszy od Tomka i to było widac na przykladzie Tarvera:)Ale O.K ,,wasza racja, mój spokój,, ja mam swoje zdanie:)Wsumie to mało istotne jest!
 Autor komentarza: Danny
Data: 15-01-2009 13:13:27 
Wracając do Tomka,to niedługo Tomek bedzie miał lepszy rozkład od Haye:)Chyba nikt nie watpi w to,ze Cunn jest lepszy od Enzo czy takiego Mormecka.Był już Bell,Cunn jak Adamek ,,łyknie,, Banksa to już bedzie miał lepszy rozgład od ,,Pana Szklanki,,:)Nieraz jeden pasek i status najlepszego cruisera jest wazniejszy od jakis unifikacji,bo co jak co ale to rozkład duzo mówi o zawodniku.Ja osobiscie nie wyobrażam sobie pojedynku unifikacyjenego np byłego championa WBA Arslana z Fragemonim:)Takze bravo Tomek,jak któs z reszty championów będzie miał jaja to przyjedzie do ciebie tak jak ty poprzyjechałes do Cunna:)
 Autor komentarza: josh
Data: 15-01-2009 13:18:56 
W Adamku podoba mi sie to , że proboje sie wypromowac w świecie , a nie jak Erdei , ktory walczy po to ,aby nabijac w kabze swoim promotorom
 Autor komentarza: Valetz
Data: 15-01-2009 13:30:15 
Tomek ma problemy z mańkutami i to był kolejny (może nie główny) powód, dla którego rozłożył go ładnie Dawson (oczywiście trener, zbijanie wagi, choroba również wchodzą w skład powodów, ale leworęczność zrobiła też swoje).
 Autor komentarza: Hicior
Data: 15-01-2009 14:19:51 
Adamka kariera to motto życie tylko chwilą jest:P
 Autor komentarza: KdS
Data: 15-01-2009 14:21:30 
Jeśli Tomek nie wygra z Banksem to znaczy, że nie zasługuje na tytuł nr. 1 w cruiser, proste. Jeszcze ma czas na przygotowania, nie panikujmy. Jedna lub dwie takie walki na przetarcie i później unifikacja, taki powinien być jego cel. Niech nas nie zawiedzie.
 Autor komentarza: glaude
Data: 15-01-2009 14:28:23 
Niech walczy dla siebie, a nie dla nas. Z doświadczenia zawodowego wiem, ze jak ktoś robi coś dla kogoś- to z reguły byle jak.
Jeśli jednak robi to dla siebie i jest to dla niego ważne- to da z siebie wszystko.
Pewnie że jestem za nim, ale przede wszystkim chcę obejrzeć kawał dobrego boksu :)
 Autor komentarza: Piachotropina
Data: 15-01-2009 15:00:19 
Czy to BJ czy Banks są to dobrzy przeciwnicy!
Mam nadzieje,że TOmek sobie poradzi z Banksem i doczeka się swojej wielkiej walki za wielkie pieniądze!
Roy Jones Jr choć stary to i tak byłby faworytem w walce z Adamkiem,ale w CW same cienkie bolki...!
 Autor komentarza: Hicior
Data: 15-01-2009 15:03:42 
Ta szczególnie Alekseev...
 Autor komentarza: kazan
Data: 15-01-2009 15:07:28 
Cienkie bolki to są przede wszystkim w HW (poza braćmi Kliczko). Czy Jones byłby faworytem w pojedynku z Tomkiem? Może nazwiskiem, ale nie te lata, żeby na ringu zdominować Polaka. Poza tym mam wrażenie, że RJJ już wyboksował się.
 Autor komentarza: Piachotropina
Data: 15-01-2009 15:07:58 
Alekseev to przejdzie do ciężkiej a druga sprawa,że on ma się nap...lać z Maccarinellim!
 Autor komentarza: Crimson
Data: 15-01-2009 15:13:46 
Banks jest dla mnie bokserem wagi ciezkiej. Mala praca nog, i malo oddawanych ciosow. Nie jestem pewien czy jego uderzenie moze zaskoczyc Tomka jezeli okaze sie, ze nie to znaczy, ze bedzie to bardzo jednostronny pojedynek...
 Autor komentarza: Hicior
Data: 15-01-2009 15:19:43 
No tak poza tym Huck,Jones,Braithwaite,Maccarinelli,Frenkel,Cunningham,Mormeck i paru talentów z Contendera
 Autor komentarza: Danny
Data: 15-01-2009 15:26:16 
,,Alekseev to przejdzie do ciężkiej ,,- ciekawe po co? chyba zeby sie powywracac troche:)Warunki ma jak Tomek, na HW to zamało,nie jest wyszkolony tak jak Czagaev czy Ibragimov.Po ostatniej wygranej jest ,,namazzczany,, na ,,dominatora,, CW,to chyba jakas pomyłka będzie.Chłopak musi pierw cos udowodnic w cruiser bo jak narazie to o jest ,,miszczem kibiców,, tak jak Haye w HW!


,,Banks jest dla mnie bokserem wagi ciezkiej. Mala praca nog, i malo oddawanych ciosow,,

Crimson- czy ja wiem!Te nogi nie sa takie złe w jego wykonaniu,popatrz jak sie zachowywał po ,,deskach,, wstawał i nogi pracowały jak nalezy:)Napewno jest lepszy na nogach od ,,Diabła,, czy Bella tego z Adamkiem:)
 Autor komentarza: Danny
Data: 15-01-2009 15:32:46 
,,No tak poza tym ,Jones,Braithwaite,Maccarinelli,Frenkel,Cunningham,Mormeck ,,


Hicior- z tych Panów do boksowania nadaje sie tylko Cunn,Jons,Macca dalej to juz porazka:

Huck- wiemy co potarfi pokazał to z Cunnem i pózniej ,szkoda gadac!

Braithwaite- ten facet przegrał z czołówką,za wysokie progi dla niego!

Frenkel- bez jaj,nie powino sie tego goscia wogóle wymienaic w kontekscie czołowki:)

Mormeck- to ten starszy niski,wyboksowany Pan?>:)
 Autor komentarza: Expert
Data: 15-01-2009 15:44:23 
Tylko,że ten wyboksowany Pan miał na deskach Davida i jego bym nie skreślał. Co do Frenkela i Braithwaita się nie zgadzam.
 Autor komentarza: drag
Data: 15-01-2009 16:04:35 
Expert zawsze z nikim sie nie zgadza :D
 Autor komentarza: payback
Data: 15-01-2009 16:08:57 
Ludzie Frenkel w swiatowej czolowce? Czy ktos na glowe upadl? Chyba ze dla kogos czolowka swiatowa to pierwsza 50tka to wtedy moze i tak!
 Autor komentarza: golota86
Data: 15-01-2009 16:17:14 
Przepraszam za odejscie od tematu ale jeszcze raz pytam.Czy ma ktos walke Gołoty z Ruizem bądź Gołoty z Byrdem na kompie?Bo bardzo tych dwóch walk potrzebuję,a niestety nie mogę nigdzie ich znaleźć.

Jeśli ktoś z użytkowników jest w posiadaniu to proszę napisać.
 Autor komentarza: Granvorka
Data: 15-01-2009 16:18:45 
Frenkel ma duzy potencjal, moze byc niego niebawem kawal zawodnika.

Jesli chodzio o Aleksiejewa i wage ciezka to mozna bylo przeczytac pare miesiecy temu na bokser.org za zamierza on przejsc do ciezkiej po uprzednim zunifikowaniu pasow w cruiser.
 Autor komentarza: Expert
Data: 15-01-2009 16:22:12 
Expert się zgadza co do Hucka:) Frenkel nie jest ścisłą czołówką,ale ma papiery na mistrza tak samo jak Alekseev i Aaron. Odnośnie Braithwaita,jak już pisałem wcześniej jestem jego wielkim fanem,dlatego w jego temacie jestem stronniczy. Mam świadomość,że ma małe szanse z czołówką,jednak całym sercem jestem z nim. Braithwaite to lepsza wersja Herrery. Pozdro
 Autor komentarza: Danny
Data: 15-01-2009 16:35:56 
,,Tylko,że ten wyboksowany Pan miał na deskach Davida ,,- David ma kłopoty z mocnymi ciosami prostymi i twarda szczęka to nie jest jego domena:)Mormeck ma 36 lat i moze pograc jak dla mnie w karty!

,,Frenkel ma duzy potencjal, moze byc niego niebawem kawal zawodnika,,- tych potencjalnych kozaków miało byc wielu:Huck,Willson a jak dostali łomot to fachowcy sie pochowali.Napewno to twardy chłopak ale brak większych argumentów.

,,Jesli chodzio o Aleksiejewa i wage ciezka to mozna bylo przeczytac pare miesiecy temu ,,- ,,Co ma Piernik do Wiatraka,,.Ja tylko mysle ,że tam Rosjanin nie ma czego szukac nawet w tak słabej HW jak teraz!Dawson tez ma takie plany:)

,,zamierza on przejsc do ciezkiej po uprzednim zunifikowaniu pasow w cruiser.,,-...taaa,chyba w jednym wypadku je zunifikuje,jak posiadaczem będzie Calloway(wszystkich) ale najpierw muszą ,,powymierac,,inni:)
 Autor komentarza: Hicior
Data: 15-01-2009 16:46:57 
Huck dostał lekcję ale wyciągnął według mnie z niej wnioski i małymi krokami zmierza ku walce o jakiś tytuł...Pamiętajmy o Włodarczyku i Fragomenim które toczył wyrównany bój z Hayem...Hernandez też sie odbuduje...Hide,Kołodziej,Tokarev,Batello,BJFlores,Drozd,Brudov,Palacios to są bardzo ciekawi zawodnicy naprawde
 Autor komentarza: loleq
Data: 15-01-2009 17:33:45 
sory ze nie w temacie. Co Z cyganem kiedy bedzie jego walka o pas mistrza uni europejskiej ?? bodajze jak sie nie myle przetarg mial byc do 12 stycznia :D. a tu nic nie slychac
 Autor komentarza: Danny
Data: 15-01-2009 19:22:22 
Hicior!

Hide,Tokarev-mają 36 lat,sam nie wierzysz ,ze moga cos wygrać!:)
Drozd dostał wciry od Arslana:)Brudov od Arslana i starego Hilla!Kołodziej(bez żartów),BJ Flores(afera o nic),Palacios(przyznaje sie nie widziałem go nigdy).Huck nie nauczy sie,bo na nic go wiecej nie stac co potwierdził w walkach po Cunnie:)Fragemoni to dziadek ma 40-lat.Krzycha podepne po poziom Drozda,Tokareva.Ale to tylko moje zdanie:)
 Autor komentarza: KdS
Data: 15-01-2009 19:29:44 
Alekseev walczył z samymi kelnerami. Nie wiem czym się podniecacie, myślę, że z Cunnem by miał problemy.
 Autor komentarza: Puncher
Data: 15-01-2009 21:46:31 
No to juz po pasie!! Banks to to samo co Dawson w półciezkiej. tomek jest dobry ale z nim sobie nie poradzi. Szkoda
 Autor komentarza: Piachotropina
Data: 15-01-2009 22:22:09 
a Danny jak to po swojemu zaczepia innych by mieć swoje odrębne zdanie,dobrze że przynajmniej nie piszesz totalnych heretyzmów w stylu Wojsława!

Nie zgodzę się z tym,że wiek Mormecka to jakiś finito wiek-on ma 36 lat i jeszcze kilka dobrch walk może stoczyć!
Frenkel czy nie wiem jak on się nazywa to zwykły cienias,on to taka czołówka jak Kołodziej,czy Hutkowski;.

Huck to taki Niemiecki Włodarczyk,ale bydle wydolność ma 1 klasa-jest wielki,silny i szybki,ale głupi w dzisiejszej cruiser to absolutna czołówka tej wagi i nieraz będzie walczył jeszcze o pas,a przyjmując fakt pochodzenia i sędziowanie w szkoplandii to Marek ma doskonałe warunki by nieraz jeszcze zostac mistrzem świata,a na EBU to już napewno!

Hola hola Braithwait przegrał z najlepszymi-ma ten gośc niezły balans tłowiem,dobrą pracę na nogach i niejednem dobremu zawodnikowi może narobić problemów,o tym na ile go dziś stać pokaże nam walka z BJ kreowanym na przyszłego mistrza!
 Autor komentarza: hutnik2659
Data: 15-01-2009 22:59:59 
Moze nie johnaton tylko jonathan, ale nie wazne niech go rozniesie i znowu wygra dla mnie kase ,ktora na niego postawie.POLISH POWER!!!!!!!
 Autor komentarza: remyy
Data: 16-01-2009 00:32:27 
Co do Adamka po zmianie kategorii wagowej myślę że ma większego kopa niż jak robił wagę, szybkość też jest po jego stronie i trzeba przyznać że jest mocną psyche da radę sumie musi bo jak nie to przeprowadzka do polski
 Autor komentarza: kazan
Data: 16-01-2009 07:16:25 
Obejrzałem walki Banksa i gdzie mu do Dawsona. Jest o połowę wolnieszy, ma nieszczególną ruchliwość i pracę nóg. To na pewno mocny zawodnik, ale zdecydowanie w zasięgu Tomka i to po stronie Polaka jest większość atutów.
 Autor komentarza: holy
Data: 16-01-2009 08:29:45 
TO MOWIENIE - JA NIKOGO SIE NIE BOJE DZIALA MI NA ZGRYZ; NIECH ADAMEK NIE GRA TAKIEGO KOZAKA; NIE MA BOKSEROW KTORZY BY SIE KOGOS NIE BALI, A ON ZA KAZDYM RAZEM POWTARZA TEN FRAZES; NIEDLUGO WEJDZIE TO ZDANIE DO SLOWNIKA Z PRZYPISEM - AUTOR - T. ADAMEK.
 Autor komentarza: DNA
Data: 16-01-2009 08:58:58 
holy a nie uważasz ze coś w tym jest ? Który bokser z Polski zapoznaje się z czołówką między linami a nie tylko w wywiadach ? Myśle że tylko Adamek i Gołota oraz poczęsci Michalczewski(co do Andrzeja to kończyło się jak się kończyło jednakże to czynił) Pozdrawiam.
 Autor komentarza: draak
Data: 16-01-2009 09:13:03 
Piachotropina
Huck i wydolność to dwa przeciwne słowa. Bardziej niż to pokazał Cuunigham się nie da. Czarny maminsynek go zwyczajnie zajechał, gdy ten próbował do niego dotrzeć. Przecież, ciosy Cuunighama są waciane i stanowiły przysłowiową kropkę nad "I", musiał być jakiś powód do zatrzymania walki.
 Autor komentarza: Mario1977
Data: 16-01-2009 09:34:45 
Tu się trzeba zgodzić z draakiem. Huck pokazał jaką ma wydolność jak walczył prawie cały dystans z USS. Niemiecki Maruś ma końską wydolność, ale na 8 rund. Dalej to już tylko tlen łapie przez spodenki :-). Mało brakowało, a sam by zszedł z ringu w 12 z czarnym żołnierzem. Trochę, ale niewiele pomogły mu lekkie, a nawet bardzo ręce Cunna. Huck umierał od 9 rundy, bo wydolność ma podobną do Mike Mollo, albo nawet gorszą.
 Autor komentarza: Luton
Data: 16-01-2009 10:25:27 
Huck podobnie jak Haye czy Kliczko. Można nokautować w pierwszych rundach rywali, ale wszystko do czasu. Zauważcie, ze Huck walczy teraz spokojniej. Musiał dostać nauczke, by zrozumieć, że boks to 36 minut zabawy z oponentem.
 Autor komentarza: Danny
Data: 16-01-2009 11:24:06 
,, Danny jak to po swojemu zaczepia innych by mieć swoje odrębne zdanie,,

Piachotropina- jak napisalem wyżej,to tylko moje zdanie.Ciebie troszke zabolała opinia o Alexeeve:)Jesteś wielkim zwolennikiem jego talentu i nie potarfisz znieśc jak ktos ma jakieś ,,ale,, do tego chłopaka:)

holy- Adamek przynajmniej realizuje swoje plany,takie gadanie w tym biznesie to normalka.Tomek nie opowiada przynajmniej histori z walk sparingowych, typu:rozwalone nosy itp:)Tak na marginesie to raczej takich spraw jak wypowiedzi Tomka,że nikogo sie nie lęka to chyba nie nalezu komentowac, bo facet udowodnił to w ringu i przez wjazd do USA!
 Autor komentarza: Danny
Data: 16-01-2009 11:28:20 
draak- zgadzam sie z tobą,Huck ma problem z wydolnoscią i to jest jego mankament,za nerwowo walczy pruje ciosy w powietrze, a pózniej sapie:)
 Autor komentarza: glaude
Data: 16-01-2009 12:00:10 
Tomek okres pyskowania i kozactwa ma już za sobą. To co mówi, to nie mówi szczeniak, tylko dojrzały mężczyzna. Zejście się z Gmitrukiem to nie efekt przypadku, tylko jego rozumu- do pyskatego, zadufanego w sobie egoisty taki trener by nie wrócił. Zrozumiał Góral, że profesjonalny sport to praca zespołowa sztabu ludzi- tu nie ma miejsca na walkę tylko na współpracę.

Co innego odczuwać stres (ten związany chociażby z walką), a co innego lęk przed konkretnym przeciwnikiem- czy konkretną sytuacją (jak np. gong, czy w ogóle wyjście do ringu).
Stres jest pozytywny- podwyższa parametry fizyczne, psychiczne i intelektualne organizmu- pod warunkiem, że nie trwa długo, bo wtedy wyrządza już szkody.
Lęk natomiast (ściślej zaburzenia lękowe) paraliżuje wszystko, całkowicie- nie szukając daleko wystarczy popatrzeć na przegrane przed czasem walki Gołoty.
 Autor komentarza: Taurus
Data: 16-01-2009 12:40:11 
Frenkel jest bardziej ułożony niż Huck jeśli będą go spokojnie prowadzić i dawać szansę z coraz lepszymi to moze być niedługo bardzo ciekawy zawodnik.
Palaciosa widziałem tylko z Azille dlatego nie będę się o nim wypowiadał.
Huck pokazał że potrafi dobrze rozłożyć siły na 12 rund z Tokarewem, z Cunnem zwyczajnie spalił się psychicznie i wyglądało to nieciekawie.
Mormeck jest juz porozbijany to nie będzie już nigdy taki sam zawodnki jak z walk z Hillem czy Gurowem.
 Autor komentarza: Hicior
Data: 16-01-2009 13:20:22 
Gołota zawsze miał problemy z psychiką on ma tak jak Najman tylko że Gołota ma 5razy większe umiejętności pięściarskie po prostu facet sra w porty i żeby stłamsić lęk zaciska zęby i jest sztywny jak klocek powininen iść do jakiegoś terapeuty
Huck fajnie wyglądał z Monrose
Jak wyglądały sparingi Adamka z Batello przed walką z Bellem?Bo coś czuje że Huck z nim stoczy mega wojne i nie wiem dlaczego tak myśle
pzodrawiam
 Autor komentarza: remyy
Data: 16-01-2009 15:01:11 
Najman a kto to ku... jest?
totalne bezpojęcie boksu totalna pomyłka. i nie porównuj do niego Gołoty
 Autor komentarza: Mario1977
Data: 16-01-2009 18:24:51 
To, że Tomek mówi, że nikogo się nie boi to bardzo dobrze. Jakby bokser, który ma pas i chce jeszcze coś osiągać bałby się kogoś to by przed walką się zesrał. Przed walką można czuć respekt ale nigdy bojaźń, bo to się może skończyć tylko jednym. Druzgocącymi batami.
 Autor komentarza: Piachotropina
Data: 16-01-2009 18:32:00 
Hicior-HAHHAHAHHAHAHA,co ty te pachy Marcinowi lizałeś,że porównujesz go do Gołoty??
A Najman sam w wywiadzie mówi,że jego największym atutem jest psychika,a szczególnie to pokazał w Big Brotherze łapając kury i grożąc pobiciem i sprawą w sądzie,po tym jak Pan Jakimowicz stwierdził,że Najman kupuje sobie przeciwników by mógł ich pokonać(czyli w sumie prawdę)...!
Wsyd panie Hicior...
Huck z Cunninganem miał problem z wydolnością?
Ale nic dziwnego jak on tyle ciosów przestrzelił i to bite z całej siły,popatrzcie na szybkość tych cepów Hucka,to absolutna czołówka wagi cruiser!
Mormeck porozbijany??A kto go tak porozbijał??
Haye,Bell-przecież on nie przegrywa z frajerami!
A Hayemarkerowi niezłego stracha narobił w tych pierwszych rundach,zamykając w narożniku,to dalej świetny bokser i legenda tej najsłabszej kategorii wagowej,ale legenda!
 Autor komentarza: Hicior
Data: 16-01-2009 19:27:09 
Stwierdziłem stan psychiki Andrzeja i jest on podobny do Najmana - lęk ogromny czyli sranie w porty nie porównuje ich jako pięściarzy tylko ich stan psychiki przed walką...Najman to dno...Nikomu pach nie lizałem a ty zapewne wielu ludziom tyłek często Piachotropina:P
wstyd
pozdrawiam
 Autor komentarza: Danny
Data: 16-01-2009 21:43:27 
,,Mormeck porozbijany??A kto go tak porozbijał??,,- wojenka z Bellem,troszke przyjetych ciosów w karierze +wiek robi swoje.Zgodze sie z tym ,ze jest Legendą ma fajny rokzład ale on raczej juz nie bedzie jakims wielki liderem,może ewentualnie zaboksowac cos medialnego, we Francji to sie sprzeda!

,,Ale nic dziwnego jak on tyle ciosów przestrzelił i to bite z całej siły,popatrzcie na szybkość tych cepów Hucka,to absolutna czołówka wagi cruiser!,,- aha ,to jak ktos przestrzela silne ciosy i robi to szybko to czołowka jest?:)Huck pokazał w swoich walakch po Cunnie,ze jest tylko ,,ograniczonym boksersko,, osiłekiem i taka jest prawda:)Facet nie bedzie nigdy wielki,pasek moze zdobędzie bo to podwórko Niemieckie i tam lubia sie dziac dziwne zjawiska!
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.