CUNNINGHAM: 'CHCEMY REWANŻU!'

Obóz byłego mistrza świata wagi junior ciężkiej federacji IBF Steve’a Cunninghama (21-2, 11 KO) nie odpuszcza w dążeniach do rewanżu z Tomaszem Adamkiem (36-1, 24 KO) i uruchamia stronę internetową, która ma pomóc w promowaniu idei drugiego starcia „Górala” z „USS”.

„Witryny i fora internetowe na całym świecie wychwalają walkę Cunningham – Adamek. Nagranie video z walki zostało udostępnione na youtube.com i obejrzane 250 tysięcy razy w ciągu pierwszego dnia. Nie tylko fani twierdzą, że był to świetny pojedynek i powinien być powtórzony- prawie każda relacja prasowa mówi, że byliśmy świadkami konfrontacji, która bedzie kandydować do miana Walki Roku 2008.”- piszą ludzie z obozu Cunninghama.

Dalej czytamy: „Tomasz i jego management dali jasno do zrozmienia, że byliby zainteresowani rewanżem tylko wówczas, gdyby stały za tym duże stacje telewizyjne i pieniądze. Twórcy strony www.wewantarematch.com zawierającej materiały multimedialne i artykuły prasowe mają nadzieję, że dzięki niej sprawą rewanżu zainteresuje się tyle osób, że oczekiwania Tomasza będą mogły zostać spełnione.”

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: miron
Data: 19-12-2008 07:58:51 
Cyrk jednym słowem..Cunningham nie potrafi przegrywać, a o klasie boksera świadczy również to w jaki sposób przegrywa.
 Autor komentarza: Hicior
Data: 19-12-2008 08:03:05 
Potrafi przegrywać,tylko zrozum faceta który robi to co kocha całe życie osiąga sukces a ktoś mu to zabiera i to wiesz minimalnie,taki człowiek zrobi wszystko aby odzyskać cel swojego życia...
pzodrawiam
 Autor komentarza: haryangel
Data: 19-12-2008 09:05:15 
Facet nie ma klasy.
 Autor komentarza: DNA
Data: 19-12-2008 09:11:29 
Nie czaicie kwesti to wszystko co robi teraz obuz USS i on sam jest na renke Tomkowi to jest dodatkowa promocja bez jego wysiłku. Przez te gadanie za rewanz jeśli do niego dojdzie Adamek i Cunningham naprawde bedą mogli wyciągnąć kawałek grosza hehe sory centa ;] pozdrawiam.
 Autor komentarza: Johnny
Data: 19-12-2008 09:19:43 
DNA oczywicie ma racje. Walka Adamek-Cunningham to FOTY kadydat i rematch to jest TV optia lepsza od BJ Flores, ktorego w USA mało znaja. dobrze robia- Tomek jeszcze na tym wyjdzie dobrze- jak wygra rematch.
 Autor komentarza: inzMamon
Data: 19-12-2008 09:51:52 
zgadzam się z przedmówcami - gratisowy marketing i szum da Tomkowi lepszą kaske, do której aż sie trzęsie
 Autor komentarza: Undercover
Data: 19-12-2008 10:24:17 
Nie znam czarnego boksera, który dostałby 3 bomby ( knockdowny ) od białego boksera i nie zaczął się tłumaczyć .
 Autor komentarza: czerwony
Data: 19-12-2008 11:04:49 
spoko!!! niech podgrzewają atmosferę...
 Autor komentarza: lee
Data: 19-12-2008 11:17:10 
A Dowson dał Tomkowi rewanż?
Przegrałeś to walcz w eliminacjach jak Tomek.
 Autor komentarza: Rossi46
Data: 19-12-2008 11:24:09 
jestem tej samej mysli co lee.
 Autor komentarza: misiek1906
Data: 19-12-2008 11:31:38 
Tomek ma za darmo dodatkową reklame
 Autor komentarza: ogon
Data: 19-12-2008 11:41:15 
obóz Cunna odwala czarną robotę promocyjną, Adamek nie ma no co narzekać. Zobaczymy jak się pojawią jakieś wielcy gracze z TV to może dojdzie do rewanżu bo inaczej to wątpię...
 Autor komentarza: Hicior
Data: 19-12-2008 12:31:57 
Ogromna pompa,mocna ilość wejść na youtube,strona internetowa jak Stany bardziej się przyjrzą świetny marketing dla Adamka
 Autor komentarza: mike1920
Data: 19-12-2008 12:42:03 
Cunn tak trzymaj!! Najbardziej na tym zyskuje Tomek. Wychodzi na boksera, którego całkiem szanowany i uznany bokser, Cunn, prosi, wręcz błaga o walke...a przy okazji promocja, której Góral teraz najbardziej potrzebuje. Fajnie:)
 Autor komentarza: Luton
Data: 19-12-2008 13:10:25 
też byście chcieli rewanżu, gdyby to Polak był na miejscu Cunnighama. Amerykanin przegrał nieznacznie, widowisko nie zawiodło, wiec kwestia poruszanego rewanżu ze strony ekipy Steve'a wcale mnie nie dziwi.
 Autor komentarza: KrzychuFR
Data: 19-12-2008 13:12:55 
Bylbym za rewanzem... ale pod warunkiem ze cunn wygra eliminator. Niech troche ochlonie i zasluzy sobie na to. Chcialbym aby po raz drugi adamek wygral w takim stylu to moze by zamknal pajac raz na zawsze jadaczke ;/ A ta strona jest typowo anty Adamek, ciekawe czemu nie umiescili tam informacji ze sedzia ktory dal cunowi 114-112 to pupil dona kinga i wszyskie walki sedziowane przez niego gdy walczy zawodnik kinga sa punktowane dla niego. Po2 mysle ze to wiecej szkodzi Adamkowi niz pomaga... reklama ? no ok ale taki przecietny kowalski ktory nie widzial walki badz tez nie zna sie na boksie bedzie myslal ze cunna oszukali i stanie po jego stronie... a amerykanie to juz wogole - banda zarozumialcow.
 Autor komentarza: KrzychuFR
Data: 19-12-2008 13:14:30 
Luton ale to co robi cunn to jakas szopka. Gdyby powiedzial "przegralem ale nie dalem z siebie wszyskiego, czulem ze cos jest nie tak, chce rewanzu z Tomkiem bo chce po raz drugi dac swietne widowisko i napewno przygotuje sie lepiej do tej walki" To wtedy inaczej by sie sprawy potoczyly... a tak woli byc burakiem to niech cierpi.
 Autor komentarza: Godsofwar1988
Data: 19-12-2008 13:23:09 
Cunningan mógł więcej pokazac w ringu bo 114-112 dla niego to jakies nieporozumienie!!Walke wygrał pewnie Adamek i rewanż jest niewskazany!
Cunningan tak po walce z Wlodarczykiem jak i z Adamkiem ryczy,a przeciez mógł się domyslić,że tak będzie!Chyba Tomek mu za mocno dziub obił,że teraz szczeka!
 Autor komentarza: Hicior
Data: 19-12-2008 14:27:14 
Albo rewanż na gołe pięści!!!:P
 Autor komentarza: Godsofwar1988
Data: 19-12-2008 19:20:14 
tak jest jak w Rockym!
Cunningan musi się bić na ulicy z Tomkiem!
Bo Tomek nie da mu szansy!
 Autor komentarza: miron
Data: 19-12-2008 20:50:40 
Tomek jak przegrywał z Dawsonem nie skamlił tak jak Cunningham, że niezasłużenie choć to była jego pierwsza porażka i utrata cenionego pasa. Briggs jak przegrał pierwszą walkę z Tomkiem też nie robił takiego cyrku jak Cun, tylko stoczył jedną walkę i spotkał się ponownie z Tomkiem. USS jest żałosny. Ja to widzę tak - Tomek toczy jedną dwie obrony pasa, a Cunningham bierze kolejną walkę żeby nie spaść zbytnio w rankingach, jeśli jeden obroni pas i drugi wygra walkę niech znów się spotkają w walce/obronie o pas, a nie tak z miejca 3 razy dechy i jeszcze glądzenie o niesprawiedliwym wyniku. Na Boga przecież w tej walce Tomek nie była przez wszystkie rundy obijany a obudził się w 3 rundach dając gościowi nokdauny. On też oddawał, prawdą jest że gdyby nie te 3 świetne rundy to prawdobodobnie Tomek nie byłby mistrzem. Jednak 3 razy być na dechach to nie jakieś bzdurne flash'e tylko poważne błędy w obronie, słaba szczenka, ogranie przeciwnika, mocne uderzenie i inne każde potrochę przyczyny dlatego są one najbardziej punktowane przez sędziów. Dopuścić do takiego obrotu spraw jednokrotnie to przypadek, ale razy trzy to już słabość boksera względem przeciwnika. Jakby Cunningham po nokdaunie wstał i posłał chociaż raz na deski Tomka to wtedy można mówić o wyrónanej walce, ale nie w tym przypadku. Pewnie niektorzy z kolegów mają rację że być może Cunningham wietrzy dobre pieniądze w kolejnej walce z Tomkiem (a przeciez podobno ma otwierać pizzerię po przegranej), jednak nim ją dostanie niech powalczy z kimś innym i jak się wykarze to proszę bardzo, Adamek z pewnościa się nie przestraszy.
 Autor komentarza: Crimson
Data: 20-12-2008 01:08:04 
NIENAWIDZE GDY MEDIA PODKOLORYWUJA FAKTY. OK wiem, ze to moze nie jest takie wazne ale walke Cunningham-Adamek, na portalu youtube.com obejrzalo przez 2 tygodnie 160 tys osob a tutaj Redakcja podaje liczbe 250 tys juz pierwszego dnia. Po 2 zastanawiam sie czy fani boksu za granica glownie w Stanach Zjednoczonych wiedza, ze wogole do takiego pojedynku doszlo przez co walka na pewno nie zostanie uznana za najlepsza w roku chociasz moze i zasluguje.
 Autor komentarza: Grzywa
Data: 20-12-2008 02:00:10 
Tomek przegral z Dawsonem bardzo wyraznie, zostal po prostu stluczony, ustepowal szybkoscia, sila i technika a wiec jaki sens rewanzu? Zas z Cunnighamem choc wygral to na pewno nie boksem technicznym a 3-ma liczeniami i twarda szczeka. Moze tez tak byc iz poniewaz jest w Stanach bokserem malo znanym (wiem to bo tutaj mieszkam)rewanzowa walka z USS moze byc dla Adamka najlepsza marketingowo/finansowa opcja, przynajmniej w USA. Crimson, 100% masz racje w "USA Today" byla tylko bardzo mala wzmianka o walce bez wielkich komenatarzy. Wielu ludzi ktorzy troche sie boksem interesuja nie znaja ani Adamka ani Cunninghama, wszyscy za to prawie znaja Golote i duza czesc Tony Zale.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.